Vanwege de playoffs CL die ze niet hebben gehaald omdat ze verloren van een matige club.quote:Op zondag 24 augustus 2025 12:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Waarom speelt Feyenoord niet dit weekend?
Dan kan Moro naar rechtsquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is te moeilijk voor Sjon. (en Gloukh heeft voorin enkel links gespeeld in het verleden).
Hoezo? Gloukh in de basis was natuurlijk altijd het plan, anders betaal je geen 15 mio.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een gegoochel weer van Sjon.
Uiteraard maar Mokio en Klaassen zitten dan weer op bank en achterin begin je met dwergen Rosa en Baas.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hoezo? Gloukh in de basis was natuurlijk altijd het plan, anders betaal je geen 15 mio.
achterin kan Sjon weinig aan doen, Itakura is er niet bij en Sutalo komt net terug van blessure.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard maar Mokio en Klaassen zitten dan weer op bank en achterin begin je met dwergen Rosa en Baas.
Het is nog niet erg consistent. Al kom je daar wel mee weg tegen Heracles
Snap dat ze moeten bijkomen. Missen van de Champions League is wel ernstig. Die club leeft immers net als de meeste inwoners op zuid van een uitkering.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:39 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vanwege de playoffs CL die ze niet hebben gehaald omdat ze verloren van een matige club.
Kian mag het laten zien. Een goede invalbeurt doet wonderen.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
achterin kan Sjon weinig aan doen, Itakura is er niet bij en Sutalo komt net terug van blessure.
Ik ben eigenlijk enkel benieuwd wie er gaat verdedigen op het middenveld.
hoe langer een statistiek staat hoe groter de kans dat deze statistiek gaat omvallenquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
61 jaar geleden voor het laatst thuis verloren van Heracles.
We hebben sowieso een enorm klein elftal, moro en glouhk zijn ook fysieke onderdeurtjesquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard maar Mokio en Klaassen zitten dan weer op bank en achterin begin je met dwergen Rosa en Baas.
Het is nog niet erg consistent. Al kom je daar wel mee weg tegen Heracles
Nog 8 jaar wachten dus.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
61 jaar geleden voor het laatst thuis verloren van Heracles.
Onzinquote:Op zondag 24 augustus 2025 16:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
hoe langer een statistiek staat hoe groter de kans dat deze statistiek gaat omvallen
HARVARD
Daarom doe ik het maar bij je vrouw.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:15 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb die obsessie met dit standje nooit helemaal begrepen vanuit mannelijk perspectief.
Jij liever dan ik als Wotte er in heeft gezeten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Daarom doe ik het maar bij je vrouw.
Hans is een parodie op een journalist.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:19 schreef Bugno3 het volgende:
Hansie met geen enkele kritische vraag over alle blessures. Zal wel gewoon pech zijn. Wel raar dat kuttrainers altijd pech met blessures hebben, en toptrainers altijd mazzel hebben.
quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ESPN zegt dat het Gloukh op links is, Moro op rechts en Berghuis op het middenveld.
Ik zou zeggen anus snuffelen in het algemeen maar goed ieder zijn meug.quote:Op zondag 24 augustus 2025 16:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jij liever dan ik als Wotte er in heeft gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |