ook top 3 hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:41 schreef Drxx het volgende:
Snap de negativiteit niet zo. Ja, het ziet er allemaal belabberd uit, alles moet beter, Ajax-onwaardig, maar top 5 moet lukken.
Totdat je in de 69e minuut 0-1 achter komt na een dik uur doelloos rond getikt te hebben. Ik neem mijn zakdoekje alvast mee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:38 schreef Tjacka het volgende:
Aangezien ''Johnny Rot Op'' nog wel wat vroeg is zet ik zondag alvast ''JOHNNY KOM OP'' in.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 08:41 schreef Drxx het volgende:
Snap de negativiteit niet zo.
top 5 moet lukken.
Nee hoorquote:
Het is niet dat we 3 jaar (of 5 of 10 jaar) geleden wel een goede spits haddenquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:32 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En 3 jaar later vechten Wout Weghorst en Brian Brobbey om een plekje. Het kan verkeren.
Dit. Terwijl er nog 32 finales zijn.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:30 schreef Houniet het volgende:
Jullie schrijven allemaal zo negatief dat ik haast geloof dat we in wedstrijd 27 zitten.
Wordt jequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:26 schreef Black-Death het volgende:
Normaal gesproken zou je met deze selectie toch wel tweede moeten kunnen worden. Maar dan moet je het Sjon-effect nog verrekenen en wordt je derde of vierde.
Dolberg en Milik waren toch wel wat beter dan wat er nu loopt? Met name die eerste vond ik een ontzettend fijne speler.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 10:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het is niet dat we 3 jaar (of 5 of 10 jaar) geleden wel een goede spits hadden
Dolberg ook enkel dat EL-jaar, jaar erop was die net zo stuk als Brobbey. Milik was wel aardig, valt ook nog net binnen de 10 jaarquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:03 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dolberg en Milik waren toch wel wat beter dan wat er nu loopt? Met name die eerste vond ik een ontzettend fijne speler.
Die was ik compleet vergeten. Maar goed punt is dat we dan in de laatste 15 jaar 3 spitsen hebben gehad die je 'goed' kan noemen (alledrie 1 seizoen waarin ze dat waren). Voor de rest hebben we flink wat jaren maar met een middenvelder in de spits gespeeld uit armoede (weliswaar met succes maar toch).quote:
Nog erger, de jeugdopleiding lijkt geen fatsoenlijke spitsen te kunnen produceren. Zou er als Ajax eens tijd in steken op dat op te lossen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 11:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die was ik compleet vergeten. Maar goed punt is dat we dan in de laatste 15 jaar 3 spitsen hebben gehad die je 'goed' kan noemen (alledrie 1 seizoen waarin ze dat waren). Voor de rest hebben we flink wat jaren maar met een middenvelder in de spits gespeeld uit armoede (weliswaar met succes maar toch).
Maar op die ene hand zou Ajax wel moeten zitten als een van de grootste opleidingsclubs, bij de verdedigers lukt het wel om al op jonge leeftijd topspelers te creëren.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Welk club heeft een 18-jarige spits die nu al in basis staat en alle ballen erin knalt? Die zijn op een hand te tellen.
Welke Europese top32-clubs hebben de laatste 10 jaar zelf topspitsen opgeleid en furore laten maken in het eerste?quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 12:14 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar op die ene hand zou Ajax wel moeten zitten als een van de grootste opleidingsclubs, bij de verdedigers lukt het wel om al op jonge leeftijd topspelers te creëren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |