Zijn ook voornamelijk vrouwenopleidingen die daar examens hebben.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:03 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Klopt ja. Studenten wordt ook wel geadviseerd om liever in groepjes richting examenlocatie te lopen daar, ook overdag.
Ik geef hem Max 3 dagenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:48 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik vermoed gezien de grootte van de zaak dat deze gek vanavond of morgen nog wel gepakt is
Free Joey akquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:06 schreef roos94 het volgende:
Holendrecht Holendrecht Holendrecht
Hier alleen killers en rovers
Binnen een drop pak al je drugs en ik laat niks van je over
Spray snel dus ga niet denken dat ik mis
Een young nigger kan niet verdwalen al is de hele street vol met mist
Free free suiker free gizz. Durk is al buiten ik heb je gemist
Niet denken dat je hier gaat testen en het zo gaat blijven je hebt je vergist
Zet je in een kist
Net een oude gesprek word je hier gewist
Zet je in een kist
Net een oude gesprek word je hier gewist
Google AI had helemaal geen ongelijk. Google AI zei simpelweg iets compleet anders.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Google AI is rotzooi
Stel dezelfde vraag aan ChatGPT
Bestaat dat nog? Vrouwen en mannenopleidingen?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zijn ook voornamelijk vrouwenopleidingen die daar examens hebben.
Dat is inderdaad een interessante tegenstelling. Hij was niet alleen gek op dieren maar voerde ook jachtwetten in en voerde in 1933 al dierenbeschermingswetten in.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Seriemoordenaars/ psychopaten geloof ik.
Maar hoeft niet altijd zo te zijn. Hitler was gek op dieren.
TR gemachtquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:12 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Rot eens op uit een serieus topic
Het is natuurlijk wel een glijdende schaal, gevaar opzoeken is relatief.quote:
Ja, echt bizar hoe mensen over andere mensen kunnen denken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een interessante tegenstelling. Hij was niet alleen gek op dieren maar voerde ook jachtwetten in en voerde in 1933 al dierenbeschermingswetten in.
Hij plaatste sommige mensen qua waarde onder zoogdieren en zag Joden daadwerkelijk als parasieten, als insecten; het afslachten van Joden werd zo vergelijkbaar met het doden van muggen.
Je hebt gelijk, dan heb ik dat niet goed gelezen. Ik ben in ieder geval geen mannenhater, ben wel allergisch voor vrouwen VS mannen discussies bij een onderwerp als dit. Het is al triest genoeg voor dit jonge meisje en haar familie. Daar moet het over gaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:05 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ten eerste kwam je pas later met die bron.
Ten tweede zei Google AI iets wezenlijk anders, te weten:
De meeste moorden op mannen gebeuren in het criminele circuit, door bekenden of in gevechten,
Voor de goede orde: bekenden is bij mannen al goed voor 45%, drie keer zoveel als criminele circuit derhalve. En ja samen is dat een meerderheid… maar om dat te vertalen naar dat mannen die vermoord worden bijna nooit onschuldig zijn, want zitten in het crimineel circuit… dan moet je wel heel graag die conclusie willen trekken.
Ten derde is denken dat AI net zo betrouwbaar is als de officiële cijfers is vrij hallucinant.
Wat zul je je dan ongelofelijk machteloos voelenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:20 schreef LaDaDiDa het volgende:
"Volgens bronnen zouden de hulpdiensten gedurende het misdrijf meegeluisterd hebben."
Godver. Ze was echt bijna op tijd gered.
Waarom zouden ze zijn mobiel kunnen tracken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:08 schreef LaDaDiDa het volgende:
Ze heeft dus zelf 112 gebeld, en gezien de locatie en de ernst moet de politie toch echt wel binnen maximaal 10min aanwezig zijn geweest. Neem aan dat ze met spoed daarop af gingen en het is Amsterdam.
Als de dader haar volgde heeft hij haar vast ook zien bellen. Feit dat dat hem niet heeft afgeschrikt laat zien dat het een impulsieve daad was. Of gewoon een niet intelligent iemand.
De locatie, en dat ie zelf op de iets fiets was past daarbij. En verwacht dan ook dat hij zijn mobiel niet specifiek heeft uitgezet, dus dat zijn mobiel ook zo tracken is?
Als hij haar een tijdje achtervolgde moet dat ook zo te vinden zijn, en dan icm camera beelden en eventuele getuigen en dna, wordt deze man echt zo gepakt. Gelukkig.
Fair enough.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, dan heb ik dat niet goed gelezen. Ik ben in ieder geval geen mannenhater, ben wel allergisch voor vrouwen VS mannen discussies bij een onderwerp als dit. Het is al triest genoeg voor dit jonge meisje en haar familie. Daar moet het over gaan.
ChatGPT is evengoed rotzooi. Dat kan niet eens vertellen hoeveel landen er lid zijn van de NAVO.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:57 schreef klaasweetalles het volgende:
Google AI is rotzooi
Stel dezelfde vraag aan ChatGPT
Er zullen niet veel telefoons in de buurt contact hebben gelegd met zendmasten rond die tijd die dat een of twee uur later niet meer deden. Maar met ooggetuigen wordt eea wel een stuk makkelijker sluitender te maken lijkt me.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:08 schreef LaDaDiDa het volgende:
Ze heeft dus zelf 112 gebeld, en gezien de locatie en de ernst moet de politie toch echt wel binnen maximaal 10min aanwezig zijn geweest. Neem aan dat ze met spoed daarop af gingen en het is Amsterdam.
Als de dader haar volgde heeft hij haar vast ook zien bellen. Feit dat dat hem niet heeft afgeschrikt laat zien dat het een impulsieve daad was. Of gewoon een niet intelligent iemand.
De locatie, en dat ie zelf op de iets fiets was past daarbij. En verwacht dan ook dat hij zijn mobiel niet specifiek heeft uitgezet, dus dat zijn mobiel ook zo tracken is?
Als hij haar een tijdje achtervolgde moet dat ook zo te vinden zijn, en dan icm camera beelden en eventuele getuigen en dna, wordt deze man echt zo gepakt. Gelukkig.
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:37 schreef Accordtje het volgende:
[..]
ChatGPT is evengoed rotzooi. Dat kan niet eens vertellen hoeveel landen er lid zijn van de NAVO.
Ja, dus hoeveel kan er gebeuren in 10 minuten en dan moet je ook nog zien te vluchten . Best bizar , toch ?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:08 schreef LaDaDiDa het volgende:
GC / ChatGPT is slimmer dan de gemiddelde Nederlanderquote:
Ik denk eerlijk gezegd dat het onderstaande en deze zaak met elkaar te maken zullen hebben. Kan bijna niet anders het is te toevalligquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:08 schreef LaDaDiDa het volgende:
Aan de andere kant zou het mij zeggen dat als het dezelfde dader zou zijn hij wel lef heeft om weer rond die locatie hetzelfde te willen gaan doen.quote:De politie onderzoekt daarnaast of er een verband is met een ander ernstig incident. Vorige week werd aan de Weesperzijde, enkele kilometers verderop, een vrouw slachtoffer van zwaar seksueel geweld. Zij werd ’s nachts van het pad getrokken, geslagen en ernstig mishandeld. Dat onderzoek loopt nog. Een woordvoerder benadrukt dat er nog geen harde link is, maar dat de rechercheteams nauw contact met elkaar houden.
ik gok dat ze het niet uitsluitenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:49 schreef Bargehassus het volgende:
@:mods Kan het zijn dar her het een en ander is verwijderd?
Edit: Sorry, was bedoeld als edit.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:49 schreef Bargehassus het volgende:
@:mods Kan het zijn dat hier en daar het een en ander is verwijderd?
Het is niet je eigen schuld hoor maar je hoeft echt niet te doen alsof je in een ideale wereld leeft. Waarom laat je je fiets niet open staan? Je voordeur doe je toch ook op slot? Nou vrouwen die alleen op pad gaan snachts langs dit soort wegen vallen in dezelfde categorie naïviteit of stupiditeit. Je zet jezelf voor mensen die slecht zijn in de etalage.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 20:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En wat er over de slachtoffers gezegd en gedacht wordt... Dat is ook iets wat je als vrouw je leven lang ingeprent wordt, dat er veel mensen zijn die jou een verantwoordelijkheid toedichten voor wat je overkomt wat een idioot je aandoet.
mee eensquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is niet je eigen schuld hoor maar je hoeft echt niet te doen alsof je in een ideale wereld leeft. Waarom laat je je fiets niet open staan? Je voordeur doe je toch ook op slot? Nou vrouwen die alleen op pad gaan snachts langs dit soort wegen vallen in dezelfde categorie naïviteit of stupiditeit. Je zet jezelf voor mensen die slecht zijn in de etalage.
Flikker toch opquote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:52 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het is niet je eigen schuld hoor maar je hoeft echt niet te doen alsof je in een ideale wereld leeft. Waarom laat je je fiets niet open staan? Je voordeur doe je toch ook op slot? Nou vrouwen die alleen op pad gaan snachts langs dit soort wegen vallen in dezelfde categorie naïviteit of stupiditeit. Je zet jezelf voor mensen die slecht zijn in de etalage.
Flikker toch opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |