Chris de Burgh - Sailing Away
Ja, dat is dan weer extra leuk. Dit is ook een mooi liedje.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:14 schreef DJ11 het volgende:
Veel muziek vanavond die ik zelf ook nog niet kendeDeze man blijkt meer te hebben gedaan dan Lady In Red en Leningrad...
Chris de Burgh - Sailing Away
Ik heb één liedje ontdekt dat ik bijzonder mooi vind. Dat draai ik uiteraard lekker laat in de uitzendingquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:15 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja, dat is dan weer extra leuk. Dit is ook een mooi liedje.
Oké, Vanessaquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb één liedje ontdekt dat ik bijzonder mooi vind. Dat draai ik uiteraard lekker laat in de uitzending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Beach Boys - Sail On, Sailor
Radiohead - Sail To The Moon (Brush The Cobwebs Out Of The Sky)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:23 schreef Tjoent het volgende:
Dat had letterlijk mijn tekst kunnen zijn. Ik heb elders woorden van gelijke strekking geschreven. Zeer met je eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gut het zal ook eens niet... maar idd helemaal waar. Was het eerste wat in me opkwam toen ik dat geneuzel zag. Steek je kop maar weer in het zand voor de daadwerkelijke feiten. Leuk geprobeerd, trappen we niet in.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat had letterlijk mijn tekst kunnen zijn. Ik heb elders woorden van gelijke strekking geschreven. Zeer met je eens.
Duidelijk hoorbaarquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:24 schreef DJ11 het volgende:
Het oudste nummer van de uitzending komt eraan. Het stamt uit.... 1937
Kommode - Captain Of Your Sinking Ship
In z'n leven was -ie allesbehalve een lafaard. Het was, zeg maar, niet Hennie de Haan die voorzitter van de pluimveehouders werd.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:32 schreef Tjoent het volgende:
Ondertussen moet ik nog steeds lachen om die Coward
Ja, die is ook briljant.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
In z'n leven was -ie allesbehalve een lafaard. Het was, zeg maar, niet Hennie de Haan die voorzitter van de pluimveehouders werd.
Van Morrison - Into The Mystic
Vandaar dat plaatje dat je had gemaakt?quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:36 schreef Tjoent het volgende:
Vroeger toen ik met m'n moeder eens op vakantie was op de Canarische eilanden zagen we haaien onder een boot. Van die kleine haaien, dat wel.
Nee, dat was meer een neutrale ingeving. Later dacht ik dat er nog een schildpad bij had gemoetenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vandaar dat plaatje dat je had gemaakt?![]()
Overigens is "haai" een fantastisch thema. Maar dan wel geschreven als high.
En een rood expansievatquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 18:38 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Nee, dat was meer een neutrale ingeving. Later dacht ik dat er nog een schildpad bij had gemoeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |