Bijna een Parkhotel Valkenburg masterclass.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:40 schreef wimderon het volgende:
Godon wint in Frankrijk, voor wederom Démare en Thomas.
Rasenberg werd vlak voor de streep teruggepakt.
Ik heb zomaar het vermoeden dat Demare einde contract is en hij daarom opeens in gang is geschoten!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:40 schreef wimderon het volgende:
Godon wint in Frankrijk, voor wederom Démare en Thomas.
Rasenberg werd vlak voor de streep teruggepakt.
Zit ook net als Kristoff tegen die 100 overwinningen aan te hikken, die zou hij ook nog wel graag pakken voor het einde carrière is denk ik zo.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het vermoeden dat Demare einde contract is en hij daarom opeens in gang is geschoten!
Oh, 97 zeges, zie ik, dat zal wel een doel zijn jaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:44 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zit ook net als Kristoff tegen die 100 overwinningen aan te hikken, die zou hij ook nog wel graag pakken voor het einde carrière is denk ik zo.
quote:De diefstallenplaag in het peloton houdt aan. In de Tour was Cofidis het slachtoffer, in de Vuelta werd Visma-Lease a Bike getroffen en in de Ronde van de Poitou-Charentes is TotalEnergies vanochtend met een kater opgestaan.
Naar verluidt werden maandagochtend 18 fietsen gestolen bij Visma-Lease a Bike in de Ronde van Spanje. Bij TotalEnergies is de schade nog groter.
Op X schrijft de Franse ploeg dat 20 fietsen meegenomen zijn bij een diefstal in de Ronde van de Poitou-Charentes.
In die Franse rittenkoers staat vanmiddag een tijdrit op het programma. Ondanks de brute pech zal de ploeg er van start gaan.
WT ploegen hebben tegenwoordig 500 man personeel, kunnen ze dan geen nachtwaker aan het team toevoegen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:59 schreef franklop het volgende:
https://sporza.be/nl/2025(...)en-aa~1756370122306/
[..]
Zijn contract loopt eind dit jaar af. Hij wist eerder dit jaar nog niet of hij volgend jaar zou doorgaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef Mykonos het volgende:
Froome is aangereden op de training en serieus geblesseerd per helikopter afgevoerd naar het ziekenhuis. Treurig einde van een carrière.
Vrachtwagens in het buitenland gaan vaak ook naar bewaakte parkeerplaatsen in de nacht.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:48 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
WT ploegen hebben tegenwoordig 500 man personeel, kunnen ze dan geen nachtwaker aan het team toevoegen?
Wel sneu voor hem, heb een hekel aan de wielrenner en dopeur Chris Froome, maar dit blijft voor elke renner natuurlijk een flinke nachtmerrie.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:32 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Zijn contract loopt eind dit jaar af. Hij wist eerder dit jaar nog niet of hij volgend jaar zou doorgaan.
Klinkt niet best, hopelijk houdt ie er niets blijvend aan over.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef Mykonos het volgende:
Froome is aangereden op de training en serieus geblesseerd per helikopter afgevoerd naar het ziekenhuis. Treurig einde van een carrière.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef Mykonos het volgende:
quote:Scans hebben echter een klaplong, vijf gebroken ribben en een lendenwervelbreuk aan het licht gebracht.
https://www.tumblr.com/chrisfroomelookingatstemsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:51 schreef Mykonos het volgende:
Volgens zijn ploeg waren er trouwens toch geen anderen bij betrokken, dan ben ik toch wel benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt om jezelf zo ernstig het ziekenhuis in te rijden.
We hebben het over een figuur met de lelijkste fietstechniek ooit en de blik altijd op het metertjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:51 schreef Mykonos het volgende:
Volgens zijn ploeg waren er trouwens toch geen anderen bij betrokken, dan ben ik toch wel benieuwd hoe je het voor elkaar krijgt om jezelf zo ernstig het ziekenhuis in te rijden.
Froome reedt zichzelf al bijna dood tegen een muur in 2019. Dat was ook een eenzijdig ongeval.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:00 schreef Szura het volgende:
[..]
We hebben het over een figuur met de lelijkste fietstechniek ooit en de blik altijd op het metertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |