quote:Op woensdag 3 september 2025 13:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik (weer) uit Project Gezond beef teriyaki. Ik doe er een restant van de veldsla van maandag met een vinaigrette bij.
Die van de aldi? In een braad of hapjespan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit is goed te weten, dank.
Hoe warm je die krengen op eigenlijk?
Plakt dat niet aan de pan vast, pasta?quote:Op woensdag 3 september 2025 20:30 schreef z80 het volgende:
[..]
Die van de aldi? In een braad of hapjespan.
Uit de vriezer zo de pan in.
En dat is me toch een lekkere soepquote:Op donderdag 4 september 2025 13:28 schreef golfer het volgende:
Voor vanavond en nog een dag maak ik weer eens een prei-kerriesoep uit een soeppakket met daarbij gerookte kipreepjes.![]()
[ afbeelding ]
Klinkt niet onprettigquote:Op donderdag 4 september 2025 18:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Vanavond geen trek om te eten en dus een prettige biefstuk gebakken. Het gaat op gevoel en hij was erg lekker.
Doen Italianen ook niet dus primaquote:Op donderdag 4 september 2025 19:45 schreef Molo het volgende:
Hier spaghetti carbonara op, groenten alleen vergeten. Straks wat fruit denk ik
Mijn favo soep uit een pakketquote:Op donderdag 4 september 2025 18:19 schreef Blues het volgende:
[..]
En dat is me toch een lekkere soep![]()
[ link | afbeelding ]
Die McKroket bij een OMAD snap ik dus echt helemaal niets vanquote:Op donderdag 4 september 2025 21:49 schreef littlemindy het volgende:
OMADje van 2 McChickens en een McKroket
Dit soort maaltijden kan ik wel waarderen, kerelsquote:Op donderdag 4 september 2025 20:28 schreef SoS87 het volgende:
Ik had een halve kilo witlof met ham, kaas en kerrie. En een halve kilo gemarineerde varkenshaaspuntjes.
Nu een bak koffie met een scheutje rum.
Zometeen pils en voetbal, in de rust pak ik wat toastjes en smeersels.
McKroketten zijn mijn guilty pleasurequote:Op donderdag 4 september 2025 21:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Die McKroket bij een OMAD snap ik dus echt helemaal niets van![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Na de groenteburger en de visburger, de smerigste die ze hebben jonguh!
Ik denk dat ik morgen ravioli uit blik en/of Hebron sateh uit de diepvries ga halen om deze verdrietige uiting al huilend weg te vretenquote:Op donderdag 4 september 2025 22:03 schreef littlemindy het volgende:
[..]
McKroketten zijn mijn guilty pleasure
@Moloquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Rara, die zitten nu in mijn persoonlijke bonusbox ... gaan we deze week proberen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 22:30 schreef maily het volgende:
[..]
@:Molo
De gewone Margherita![]()
Was lekker.
Grote bak spinaziesalade erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |