Rara, die zitten nu in mijn persoonlijke bonusbox ... gaan we deze week proberen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Tipje, de bodems van Crosta en Mollica, zuurdesembodems. Heel lekker en net zo betaalbaar
Uit de diepvries
Van harte!!quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:10 schreef Blues het volgende:
Trouwdag vandaag(20 jr/27 jr samen)
Ik had een brunch geregeld bij het Steigerhuys, aan een voormalige vissteiger, in Velserbroek.
[ afbeelding ]
Het was 'wel oké' maar niet erg romantisch op een industrieterrein.
Na de koffie met slagroom een mosterdsoep met spekjes (die we niet hebben gevonden)
[ afbeelding ]
golfer een vis12-uurtje; garnalenkroket en zalm op een broodje.
[ afbeelding ]
Ik een broodje hete kip.
[ afbeelding ]
Met niks erbij?quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:10 schreef Blues het volgende:
Trouwdag vandaag(20 jr/27 jr samen)
Ik had een brunch geregeld bij het Steigerhuys, aan een voormalige vissteiger, in Velserbroek.
[ afbeelding ]
Het was 'wel oké' maar niet erg romantisch op een industrieterrein.
Na de koffie met slagroom een mosterdsoep met spekjes (die we niet hebben gevonden)
[ afbeelding ]
golfer een vis12-uurtje; garnalenkroket en zalm op een broodje.
[ afbeelding ]
Ik een broodje hete kip.
[ afbeelding ]
Feliesquote:Op dinsdag 2 september 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit een recept van de Volkskeuken in De Volkskrant Normandische kippendijen met appel.
Ja bij mij ookquote:Op dinsdag 2 september 2025 12:32 schreef maily het volgende:
[..]
Rara, die zitten nu in mijn persoonlijke bonusbox ... gaan we deze week proberen.
Vanavond lasagne verspakket.
Is dat lekker? Nog nooit diepvries pasta op eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 14:34 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit een recept van de Volkskeuken in De Volkskrant Normandische kippendijen met appel.
Die met kip is best lekker.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat lekker? Nog nooit diepvries pasta op eigenlijk
En feli Golfer en Blues! Gelukkig is jullie relatie stuk beter van kwaliteit dan wat er op jullie borden ligt. Echt zo'n Hollandse 'raap bij elkaar wat je kant en klaar bij de Sligro kan krijgen' menu
De diepvries pasta maaltijden van de aldi zijn goed te doen. Bij de Thaise paste gooi ik dan nog wel wat extra zeevruchten of garnalen. Maar dat is voor de veelvraat die aan een zak voor 2 personen net niet genoeg heeft.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Is dat lekker? Nog nooit diepvries pasta op eigenlijk
En feli Golfer en Blues! Gelukkig is jullie relatie stuk beter van kwaliteit dan wat er op jullie borden ligt. Echt zo'n Hollandse 'raap bij elkaar wat je kant en klaar bij de Sligro kan krijgen' menu
Dit is goed te weten, dank.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:11 schreef z80 het volgende:
[..]
De diepvries pasta maaltijden van de aldi zijn goed te doen. Bij de Thaise paste gooi ik dan nog wel wat extra zeevruchten of garnalen. Maar dat is voor de veelvraat die aan een zak voor 2 personen net niet genoeg heeft.
De pasta met boursin? Die at ik met enige regelmaat vroeger. Maak t nu net zo makkelijk zelf, maar zijn wel prima.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |