Is niet zo moeilijk hoor. Er staan heel wat instructiefilmpjes op Internet met verschillende methodes.quote:Op vrijdag 5 september 2025 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik wil wel ooit eens pocheren maar beetje bang dat mij dat niet lukt.
Ohhhh, lekker is dat! Hoop dat het je gesmaakt heeftquote:Op vrijdag 5 september 2025 17:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Zelfgemaakte guacamole op 2 geroosterde boterhammen met op elk een zachtgekookt ei, met (extra) chilivlokken.
Ik wil wel ooit eens pocheren maar beetje bang dat mij dat niet lukt.
Yes, moet t gewoon een keer doen.quote:Op vrijdag 5 september 2025 18:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk hoor. Er staan heel wat instructiefilmpjes op Internet met verschillende methodes.
Jaa vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 5 september 2025 20:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh, lekker is dat! Hoop dat het je gesmaakt heeft
Hier zelfgemaakte smashburgers met veel augurk
Kühne natuurlijk want dat zijn bazen
Je kunt gepocheerd ei ook cheaten, niks mis mee. Vind zelf de azijnmethode niet lekker, proef dat teveel door erin.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Yes, moet t gewoon een keer doen.
[..]
Jaa vind het heerlijk.
Hoop dat de smashburgers met extra augurk ook geslaagd waren
Wordt een paar zelf gemarineerde grote garnalen aan een spies, varkens procureurlapjes met black garlic, beefburgers met bacon, worsten van Brandt en Levie met knoflook en peterselie. Daarbij een salade van komkommer, bosui en trostomaat met een 'Oosterse' dressing en bruschetta met olijfolie, knoflook en tomaat.quote:Op zaterdag 6 september 2025 13:23 schreef golfer het volgende:
Vanavond maar weer een (laatste?) keer BBQ-en.
Ik doe dat altijd in de magnetron. Ei in een schaaltje, water erbij, zodat het ei onder water is en dan 1 minuut in de magnetron.quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:26 schreef Molo het volgende:
Je kunt gepocheerd ei ook cheaten, niks mis mee.
Ik cheat vaak via de methode met huishoudfolie:quote:Op vrijdag 5 september 2025 22:26 schreef Molo het volgende:
Je kunt gepocheerd ei ook cheaten, niks mis mee. Vind zelf de azijnmethode niet lekker, proef dat teveel door erin.
Ik doe meestal in een metalen soeplepel in bijna kokend water, beetje wobbelen en het is een soort van gepocheerd ei
quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:43 schreef golfer het volgende:
Wordt een paar zelf gemarineerde grote garnalen aan een spies, varkens procureurlapjes met black garlic, beefburgers met bacon, worsten van Brandt en Levie met knoflook en peterselie. Daarbij een salade van komkommer, bosui en trostomaat met een 'Oosterse' dressing en bruschetta met olijfolie, knoflook en tomaat.
Als laatste gooien we er nog wat ananasringen op.
Wow dat is wel heel makkelijk. En 1 minuut is het eiwit dus nog niet compleet rauw? Hoeveel watt?quote:Op zaterdag 6 september 2025 15:58 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik doe dat altijd in de magnetron. Ei in een schaaltje, water erbij, zodat het ei onder water is en dan 1 minuut in de magnetron.
Krijg weer hongerquote:Op zaterdag 6 september 2025 17:39 schreef Curiosity het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er zit een quarter pounder onder
😉 mayo, bbq hot honey, rode ui, cheddar en augurk.
Zo nog 1 maken en dan met een Black angus burger.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |