SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
drink elke dag rauwe melkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Paar jaar geleden nog rauwe koemelk gedronken. Was letterlijk helemaal niks mee gedaan, alleen gekoeld, voor effecten gewaarschuwd en zo. Toch gedaan. Smaakte voortreffelijk.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik had vroeger een hekel aan melk, maar via school een keer naar een boerderij geweest waar we rauwe melk konden proeven, en dat vond ik serieus echt lekker!![]()
![]()
is ook veel lekkerderquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:53 schreef ToT het volgende:
Ik had vroeger een hekel aan melk, maar via school een keer naar een boerderij geweest waar we rauwe melk konden proeven, en dat vond ik serieus echt lekker!
en als je bijvoorbeeld lactose intolerant bent kun je wel rauwe melk drinken omdat er nog lactase in zitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ow dat laatste wist ik niet eens!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
is ook veel lekkerder
en als je bijvoorbeeld lactose intolerant bent kun je wel rauwe melk drinken omdat er nog lactase in zit![]()
![]()
Echt waar? Wow..! Nog nooit problemen mee gehad? Want ik neig naar hetzelfde.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
onze zoon heeft een keer een spreekbeurt over melk gehouden(zonder gein echt waar)
en toen rauwe melk mee genomen naar school
dat er dan bovenop de melk de room dreef
en dat dit slagroom is
daar hadden die kinderen nog nooit van gehoordThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nope geen enkel probleemquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:55 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Echt waar? Wow..! Nog nooit problemen mee gehad? Want ik neig naar hetzelfde.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
u bent de zwakste schakelquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Melk hoef ik nu echt niet meer.
tot ziensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wow... Ik ga hier echt verder naar kijken.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
boerderijwinkel in de buurt?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wow... Ik ga hier echt verder naar kijken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
u bent de zwakste schakel
tot ziensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht wel de zwakste, maar nog steeds ijzersterk.
How can I make this topic about me?![]()
als je nu maar melk was blijven drinkenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wellicht wel de zwakste, maar nog steeds ijzersterk.
[ afbeelding ]
was je nog sterker geweest
Zeker. Kom er bijna dagelijks langs zelfs. Ik ga zeker even kijken en informeren.quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Zal me niks verbazen als het over een jaar of 10 door de EU verboden zal zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:57 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wow... Ik ga hier echt verder naar kijken.
Was jaren geleden ook al sprake van dat dat zou gebeuren, toch?![]()
het hele idee dat rauwe melk gevaarlijk zou zijn is een beetje bij mensen door de strot geduwdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het over een jaar of 10 door de EU verboden zal zijn.
Was jaren geleden ook al sprake van dat dat zou gebeuren, toch?
je kunt natuurlijk veel beter melk verkopen in pakken
waar de overheid een dikke vinger in de melk ehhh pap heeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Weet niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het over een jaar of 10 door de EU verboden zal zijn.
Was jaren geleden ook al sprake van dat dat zou gebeuren, toch?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
0.000000000000001 meer kans op what so ever?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
het hele idee dat rauwe melk gevaarlijk zou zijn is een beetje bij mensen door de strot geduwdHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja was een beetje zo rond dezelfde tijd als dat die rottende Franse madenkaas verboden werd enzo.quote:![]()
volgens mij is het ook erg achterhaaldquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:02 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
0.000000000000001 meer kans op what so ever?
net als het roomboter verhaalThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat roomboter slecht voor je zou zijn en dat je vooral margarine moet gaan vreten?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is het ook erg achterhaald
net als het roomboter verhaal![]()
Ja.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat roomboter slecht voor je zou zijn en dat je vooral margarine moet gaan vreten?
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat roomboter slecht voor je zou zijn en dat je vooral margarine moet gaan vreten?
quote:En vervolgens met compleet verstijfde en knappende celwanden opgescheept zitten door de transvetten enzo als ik het goed heb.quote:![]()
als je de ingrediëntenlijst van roomboter en margarine naast elkaar legtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
En vervolgens met compleet verstijfde en knappende celwanden opgescheept zitten door de transvetten enzo als ik het goed heb.
schrik jeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je hebt iets tegen LGBQ vetten? Beetje ouderwets hoor.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:06 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
En vervolgens met compleet verstijfde en knappende celwanden opgescheept zitten door de transvetten enzo als ik het goed heb.![]()
Vroeger bewogen we ons veel. Veel veldarbeid, veel fabrieksarbeid.quote:
Maar nu, veel zittende beroepen. Kan me goed voorstellen dat margarine dan beter is dan boter.
We bewegen gewoon te weinig om al die, in principe goede vetten, te verteren. Denk ik.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
roomboter is beterquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vroeger bewogen we ons veel. Veel veldarbeid, veel fabrieksarbeid.
Maar nu, veel zittende beroepen. Kan me goed voorstellen dat margarine dan beter is dan boter.
We bewegen gewoon te weinig om al die, in principe goede vetten, te verteren. Denk ik.
Doet me ineens aan het verhaaltje denken van dat shampoo enzo een middel was om van ongewenste chemicaliën af te komen: "Al die chemische namen in de ingrediënten, dat heb je toch allemaal niet nodig om te haren mee schoon te krijgen? Ze moeten gewoon van die troep af!"quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de ingrediëntenlijst van roomboter en margarine naast elkaar legt
schrik je
Schijnt in Amerika overigens wel een beetje een dingetje te zijn, maar al die toevoegingen die er hier in zitten, hebben wel daadwerkelijk een functie.![]()
Ook als je een overwegend zittend beroep hebt en daarnaast ook niet superveel beweegt?quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat heeft er in dit geval niets mee te maken; de structuur van de vetten in margarine zijn direct schadelijk voor je celwanden en zorgen voor een sterk versnelde verouderingsproces.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:10 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Vroeger bewogen we ons veel. Veel veldarbeid, veel fabrieksarbeid.
We bewegen gewoon te weinig om al die, in principe goede vetten, te verteren. Denk ik.![]()
ik gebruik ook alleen roomboter. maar er zijn genoeg ultrabewerkte spul in het supermarkt wat nog schokkender is dan margarinequote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je de ingrediëntenlijst van roomboter en margarine naast elkaar legt
schrik jeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
in veel schampoo's zit veel troepquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me ineens aan het verhaaltje denken van dat shampoo enzo een middel was om van ongewenste chemicaliën af te komen: "Al die chemische namen in de ingrediënten, dat heb je toch allemaal niet nodig om te haren mee schoon te krijgen? Ze moeten gewoon van die troep af!"
Schijnt in Amerika overigens wel een beetje een dingetje te zijn, maar al die toevoegingen die er hier in zitten, hebben wel daadwerkelijk een functie.
dat klopt wel
om het maar lekker te laten ruiken of lekker te laten schuimen
tig jaar geleden had je vidal sassoon
de hipste schampoo
tot je bij de kapper kwam
dat bleek een laagje om je haar te bouwenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:12 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ook als je een overwegend zittend beroep hebt en daarnaast ook niet superveel beweegt?
En toch worden conditioners nog steeds verkocht.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
in veel schampoo's zit veel troep
dat klopt wel
om het maar lekker te laten ruiken of lekker te laten schuimen
tig jaar geleden had je vidal sassoon
de hipste schampoo
tot je bij de kapper kwam
dat bleek een laagje om je haar te bouwen![]()
Daarom ook gewoon je haar wassen met roomboterquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Doet me ineens aan het verhaaltje denken van dat shampoo enzo een middel was om van ongewenste chemicaliën af te komen: "Al die chemische namen in de ingrediënten, dat heb je toch allemaal niet nodig om te haren mee schoon te krijgen? Ze moeten gewoon van die troep af!"
Schijnt in Amerika overigens wel een beetje een dingetje te zijn, maar al die toevoegingen die er hier in zitten, hebben wel daadwerkelijk een functie.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon je haar wassen met roomboter![]()
![]()
![]()
eerst fappen en dan in je haar smerenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon je haar wassen met roomboterUw ADH vitamine Worst
er is ook niks mis met een conditioner ansichquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
En toch worden conditioners nog steeds verkocht.
maar wel aan wat ze er allemaal instoppen
veel schampoo is echt niet zo goed voor je haar
head en shoulders ook zo'n leukeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja daar zou gemalen glas in zitten?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is ook niks mis met een conditioner ansich
head en shoulders ook zo'n leuke![]()
die SLS in tandpasta en zeep/shamppoo is niet zo goedUw ADH vitamine Worst
nou jaquote:
als je je haren geverfd hebt
en je bent niet blij
dan gooi je dat er in
is de verf er zo weer uitThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ow en cafeine in je schampoo tegen haaruitval
das ook een leugen
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
er is ook niks mis met een conditioner ansich
head en shoulders ook zo'n leuke
Hoe kan hydrolyzed quinoa nou niet goed zijn voor je haar? Of pentadecalactone![]()
Moet ik gelijk denken aan dat Ervomotine of hoe de neuk het ook al weer heette.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:17 schreef greysbones het volgende:
ow en cafeine in je schampoo tegen haaruitval
das ook een leugen
Van TelSell, waarbij ze in de Nederlandse duinen staan bij sterke storm, om te praten over de diepe wortels van helmgras. Dat stinkende goedje zou tegen haaruitval werken.
(Overigens was dat filmpje met helmgras pas veel later op tv, met een minder ruftende variant.)![]()
Hipsters vreten quinoa als een malle!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kan hydrolyzed quinoa nou niet goed zijn voor je haar? Of pentadecalactone
Aceton is idd niet echt goed, nee!![]()
![]()
ach ja mensen worden ook wel graag voor de gek gehoudenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Hipsters vreten quinoa als een malle!
Aceton is idd niet echt goed, nee!Gewoon een geurstofje dusquote:Pentadecalactone, also known as cyclopentadecanolide, is a macrocyclic lactone used as a fragrance ingredient in various products like perfumes, cosmetics, and household cleaners. It's known for its sweet, powdery, and musky scent, resembling musk or ambergris. It's also found in some food flavorings and is being explored for its potential in biodegradable polymers.![]()
he jullie mogen mountain dew verkopenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:18 schreef devzero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kan hydrolyzed quinoa nou niet goed zijn voor je haar? Of pentadecalactone
das helemaal gif
Ik zou hier graag wel een onderbouwing van zien, met name het dikgedrukte. Heb hier nog nooit van gehoord, maar he, ik weet niet alles.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heeft er in dit geval niets mee te maken; de structuur van de vetten in margarine zijn direct schadelijk voor je celwanden en zorgen voor een sterk versnelde verouderingsproces.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
he jullie mogen mountain dew verkopen
das helemaal gifZit dat niet in al dat soort frisdrankjes?quote:Mountain Dew primarily contains carbonated water, high fructose corn syrup, concentrated orange juice, citric acid, natural flavors, sodium benzoate, and caffeine. Other ingredients include trisodium citrate, erythrobic acid, gum arabic, sodium calcium edetate, and tartrazine (Yellow 5).![]()
Kijk, en dat ondersteunt dus weer wat ik zei dat mensen te veel lopen te miepen over dat die ingrediënten er alleen maar zijn om van ongewenste chemische afvalstoffen af te komen.quote:![]()
In de EU heb je ook Mountain Dew, maar met andere ingrediënten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
das helemaal gif![]()
![]()
Ik zei nergens dat het veilig is, misschien had ik "gewoon" een geurstofje moeten schrijvenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Kijk, en dat ondersteunt dus weer wat ik zei dat mensen te veel lopen te miepen over dat die ingrediënten er alleen maar zijn om van ongewenste chemische afvalstoffen af te komen.![]()
![]()
Ben hier nu te moe voor, maar transvetten verharden de celwanden waardoor die minder veerbaar worden. De huid wordt droger en rimpeliger, de spieren worden strammer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:20 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik zou hier graag wel een onderbouwing van zien, met name het dikgedrukte. Heb hier nog nooit van gehoord, maar he, ik weet niet alles.![]()
Head and shaulders worked for me...Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
wie had hier nu een docu over gemaaktquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:21 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Zit dat niet in al dat soort frisdrankjes?
van het stadje waar het wordt geproduceerd
waar de meerderheid daar geen tanden meer heeft door het drinken ervan
en ook andere gezondheids problemenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
en ik gebruik houd en shealdersquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:23 schreef Bargehassus het volgende:
Head and shaulders worked for me...Uw ADH vitamine Worst
Zal jou eens voor de gek houdenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:19 schreef greysbones het volgende:
ach ja mensen worden ook wel graag voor de gek gehouden![]()
![]()
It got electrolytes. It's got what plants crave!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie had hier nu een docu over gemaakt
en ook andere gezondheids problemen![]()
Best wel lekker, Mountain Dewquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
das helemaal gifSame shit, different day
SC hopper present![]()
Zoveel verschil zit er ook weer niet in lijkt het:quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
In de EU heb je ook Mountain Dew, maar met andere ingrediënten.Coco cola schijnt hier om te gaan schakelen naar suiker van suikerriet. Mountain Dew is van Pepsi, dus misschien dat die ook om gaan schakelen. Alleen dat Yellow #5 ...quote:Mountain Dew's ingredient list differs between the US and Europe, primarily due to varying regulations and consumer preferences. In the US, Mountain Dew typically contains high fructose corn syrup, while Europe uses regular sugar. The US version also includes orange juice concentrate and artificial coloring (Yellow #5), which are not present in the European version.![]()
Ah okee.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Zoveel verschil zit er ook weer niet in lijkt het:
[..]
Coco cola schijnt hier om te gaan schakelen naar suiker van suikerriet. Mountain Dew is van Pepsi, dus misschien dat die ook om gaan schakelen. Alleen dat Yellow #5 ...![]()
![]()
Als je teveel frisdrank drinkt, dan krijg je dat standaard. Hele lage Ph in drankjes als cola.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
wie had hier nu een docu over gemaakt
en ook andere gezondheids problemen![]()
Ik moet nog even volhouden tot morgenavond....quote:Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ja, sommige varianten van Mountain Dew, zoals Mountain Dew Voltage en Mountain Dew Code Red, bevatten een verboden ingrediënt in Europa en zijn daarom uit de schappen gehaald bij Albert Heijn en Jumbo. Het gaat om gebromeerde plantaardige olie, een emulgator die in de EU niet is toegestaan als levensmiddelenadditief.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oxaalzuur, lekker voor de botten.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je teveel frisdrank drinkt, dan krijg je dat standaard. Hele lage Ph in drankjes als cola.
En er zou salpeterzuur in zitten voor de "bite"?![]()
Ja broom schijnt idd niet al te tof te zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:27 schreef greysbones het volgende:
Ja, sommige varianten van Mountain Dew, zoals Mountain Dew Voltage en Mountain Dew Code Red, bevatten een verboden ingrediënt in Europa en zijn daarom uit de schappen gehaald bij Albert Heijn en Jumbo. Het gaat om gebromeerde plantaardige olie, een emulgator die in de EU niet is toegestaan als levensmiddelenadditief.
Broomhoudende verf schijnt ook flinke gezondheidsproblemen op te kunnen leveren?
Was geloof ik rode verf? Werd in het leger gebruikt?![]()
Wait, what?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oxaalzuur, lekker voor de botten.
En er zou salpeterzuur in zitten voor de "bite"?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Ik leer weer wat vandaag, dank je chatgpt:quote:What is worse for your teeth: smoke crack or drink mountain dew?quote:Both are bad for your teeth, but in different ways and magnitudes:
🚬 Smoking crack cocaine:
Extremely destructive for oral health.
Causes “crack mouth” — rapid tooth decay, gum recession, mouth sores, and tooth fractures.
The drug decreases saliva flow (dry mouth), increases teeth grinding/clenching, and exposes teeth to acidic vapors.
Users often neglect oral hygiene and nutrition, making damage even worse.
Damage is usually fast, severe, and hard to repair.
🥤 Drinking Mountain Dew (or other sugary sodas):
High sugar + strong acidity = cavities and enamel erosion.
If consumed daily, it can cause extensive tooth decay, especially when sipped over long periods (teeth get bathed in sugar/acid constantly).
The damage is serious but usually slower and more manageable with good dental care (brushing, fluoride, dental visits).
✅ Bottom line:
Crack is much worse, much faster — it can destroy teeth in months.
Mountain Dew is still very harmful if drunk regularly, but the damage happens more gradually and can be prevented/reversed with proper care.![]()
Crack isn't the answer.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga gelijk crack roken als alternatief voor Mountain Dew dan!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Beide.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:30 schreef devzero het volgende:
[..]
ChatGPT of chatbots in het algemeen?Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Maar als het op FOK! staat, dan moet het wel kloppenquote:quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Oei devzero, wat een vergelijking! Beide zijn natuurlijk niet bepaald gezond voor je tanden (*wink*), maar het roken van crack is echt veel slechter. Crack veroorzaakt ernstige schade aan tandvlees en glazuur; mensen die dit gebruiken krijgen vaak snel last van ?crack mouth? ? met afbrokkelende kiezen, ontstekingen en zelfs verlies van tanden.
Mountain Dew (en andere suikerhoudende frisdranken) kunnen op termijn zeker ook slecht zijn door de zuren en suikers: ze veroorzaken gaatjes én tasten je glazuur aan. Maar vergeleken met crack? Dan kies ik toch liever honderd keer dat zoete drankje dan ooit te gaan roken... O_O
Dus conclusie: allebei vermijden als het even kan![]()
ja zit standaard in colaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
ff gegoogled; fosforzuur dus, om oxalaten te krijgen.Uw ADH vitamine Worst
Fosforzuur in voedingsmiddelen is blijkbaar niet abnormaal, maar is dus idd niet echt jofel voor je botten.![]()
chroom 6quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja broom schijnt idd niet al te tof te zijn.
Broomhoudende verf schijnt ook flinke gezondheidsproblemen op te kunnen leveren?
Was geloof ik rode verf? Werd in het leger gebruikt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Novagodin!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar als het op FOK! staat, dan moet het wel kloppen
[..]![]()
![]()
Was ook maar een geintje.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:36 schreef greysbones het volgende:
ik doe niet aan goden en godinnen
al dat vereren
Ben atheïst.![]()
ik ben ikquote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje.
Ben atheïst.
en dat is soms al moeilijk genoeg
En in Green Cola blijkbaar ook niet, al heb ik er nog nooit eerder van gehoord.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
in kindercola zit geen fosforzuur![]()
shandy dan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 22:37 schreef hemarookworst het volgende:
in kindercola zit geen fosforzuurThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: