kwiwiquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk niet ontzettend vermoeiend voor jezelf, zo negatief en iedereen hatend door het leven gaan?
Volgens mij ligt het altijd aan mezelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan weer strijdig met het idee dat het altijd aan een ander ligt
Nee hoor nergens last van, want eigenlijk behandel ik elk individu zoals ze gedragenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk niet ontzettend vermoeiend voor jezelf, zo negatief en iedereen hatend door het leven gaan?
Supquote:
Wat? Muis?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
soms twijfel ik nou of het een act of niet
We zijn allemaal een actquote:
Jaquote:
me 2quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Mijn act is dat ik een rebelse relschopper ben. In het echt ben ik heel lief en vriendelijk
quote:
Voetje omhoog en koelen. Af en toe bewegenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:47 schreef essnhills het volgende:
Enkel voelt wat pijnlijker en stijver dan gister, ook iets meer gezwollen.
En mijn hele been en heup is stijf.
Maar ik kan rondhobbelen
Ik ga vandaag maar niet naar de stad proberen te fietsen
Nou dat is dan een slechte act want dat lief en vriendelijk heb ik zelfs in de gatenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Mijn act is dat ik een rebelse relschopper ben. In het echt ben ik heel lief en vriendelijk
Oh shitquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is dan een slechte act want dat lief en vriendelijk heb ik zelfs in de gaten
Ik speel dat ik iemand ben die sociaal met andere mensen omgaat, terwijl ik liever met het licht uit en de gordijnen dicht op de bank ligquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Met je hinkepootjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shit
Ik bedoel
Dat zullen we nog wel eens zien![]()
Was net het schilletje weer in elkaar aan het lijmen om er terug in te kruipen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi is weer uit haar ei gekomen
Haar hangende ei-stoel, bedoel ik. Niet dat Kwiwi echt een vogel is die in een ei zatquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi is weer uit haar ei gekomen
Idem.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik speel dat ik iemand ben die sociaal met andere mensen omgaat, terwijl ik liever met het licht uit en de gordijnen dicht op de bank lig
heb je gisteren nog vuurwerk afgestoken?quote:
mijn droom, maar ja geen goed ov enzo.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon niet van mensen en dat is geen act.
Maarja dat huisje midden in het bos met internet en niet hoeven te werken is financieel gewoon niet haalbaar.
Internet, OV...quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
mijn droom, maar ja geen goed ov enzo.
Ja, ik ben een huismus maar wil toch ook weleens winkelen of naar een museum of naar de bios.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
mijn droom, maar ja geen goed ov enzo.
de weg moet op zn minst begaanbaar zijn voor het picnic busjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:56 schreef CherryLips het volgende:
En de supermarkt moet ook niet te ver weg zijn.
Wacht maar!quote:
Is goed hoor Ettoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht maar!
Ik krijg je nog wel!
Wat is dit voor hooligan gedrag.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wacht maar!
Ik krijg je nog wel!
bomen zijn relaxedquote:
Als ze dan nog niet weg zijn uit Nederland.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de weg moet op zn minst begaanbaar zijn voor het picnic busje
@Bomenverzameling woont in Eindhovenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh nee zo ver mogelijk weggestopt in het bos. Bomen stellen nooit teleur.
Van mij mag hetquote:
Ik moest mijn act beter doen, dus ik ben braaf Fles aan het dreigenquote:
Je moet snoeihard ingaan met je bedreiging.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest mijn act beter doen, dus ik ben braaf Fles aan het dreigen
Mogen je FOK! vriendjes er ook bij?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis en Ambar wonen in het bos
Lekker de hele dag wandelen, relaxen, boeken lezen, hobby-en, tuinieren.
Nee nee. Mensenloos bestaan graagquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mogen je FOK! vriendjes er ook bij?
Dit is een maand leuk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Muis en Ambar wonen in het bos
Lekker de hele dag wandelen, relaxen, boeken lezen, hobby-en, tuinieren.
Neequote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je gisteren nog vuurwerk afgestoken?
oh, ik heb geen idee, ik laat nooit boodschappen bezorgen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ze dan nog niet weg zijn uit Nederland.
Nee hoor. Ik heb geen behoefte aan iets anders.quote:
Knap dat je dat nu al weet.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen behoefte aan iets anders.
Beetje vakantie ideequote:
quote:
Het leven.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was er eigenlijk te vieren?
Ik zie geen redenen om het niet te kopenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik dit zal bestellen, want wanneer draag ik nou zoiets en het kleurt niet bij de shirtjes die ik er dan onder draag
https://www.cecil.nl/p/kort-seersucker-jasje/B21256725512/
Welke kleur zou je er onder doen dan? Is gewoon navy-wit toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik dit zal bestellen, want wanneer draag ik nou zoiets en het kleurt niet bij de shirtjes die ik er dan onder draag
https://www.cecil.nl/p/kort-seersucker-jasje/B21256725512/
Ik draag vaak blije shirtjes met gekleurde printjes.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Welke kleur zou je er onder doen dan? Is gewoon navy-wit toch?
20 augustus is de naamdag van István en dan wordt de oprichting van Hongarije door koning István gevierd.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was er eigenlijk te vieren?
Maar niet ieder mens is hetzelfde.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik houd gewoon niet van mensen en dat is geen act.
Maarja dat huisje midden in het bos met internet en niet hoeven te werken is financieel gewoon niet haalbaar.
Oh ja, print op print is wel wat druk met die fijne streepjes zo. Met een grovere print eronder zou het wel kunnen, of met kleurmatch.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag vaak blije shirtjes met gekleurde printjes.
Zoiets ofzo
https://www.zalando.nl/cecil-blouse-pink-ce321e1q2-i11.html
En Ambar z'n peetvader dan?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb geen behoefte aan iets anders.
En ik ben te lui om daar rekening mee te houden, dat je niet gewoon elk jasje aan kunt trekkenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, print op print is wel wat druk met die fijne streepjes zo. Met een grovere print eronder zou het wel kunnen, of met kleurmatch.
Er bestaat niet zoiets als een beste man. Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken. #muis #kunjenoghatenhaatdanmeequote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Wel een tikje matig dat ik straks naar de branderij moet fietsen om even wat dingen te bespreken terwijl die beste man gisteren ook aanwezig was.
Misschien is dit wel een leuk persoonquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als een beste man. Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken. #muis #kunjenoghatenhaatdanmee
Ohja pardon. Die vuile klootzak was er gisteren ook gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als een beste man. Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken. #muis #kunjenoghatenhaatdanmee
Pokke klote honde hufter nou hij praat maar tegen je op jouw tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja pardon. Die vuile klootzak was er gisteren ook gewoon.
Ja beetje stom dat ik rekening moet houden met hem terwijl hij een bedrijf probeert te redden. Vind ik echt niet kunnen hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pokke klote honde hufter nou hij praat maar tegen je op jouw tijd![]()
nou, meid, wat heftig.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
De kogel is door de kerk, aankomende zondag ga ik keihard knokken om kaartjes voor Zandvoort 2026 te bemachtigen
Galia deze keerquote:
INB4 Max die spint in bocht 1quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
De kogel is door de kerk, aankomende zondag ga ik keihard knokken om kaartjes voor Zandvoort 2026 te bemachtigen
Beerquote:
Ik ga heel slim zijn en langs het rechte stuk zitten. Dit overkomt mij geen tweede keerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 Max die spint in bocht 1![]()
Nou ja, Leiden - Haarlem - Zandvoort is ook een leuk trein-avontuur
Dus als ie dan in bocht 1 eruit spint dan zie je hem überhaupt niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga heel slim zijn en langs het rechte stuk zitten. Dit overkomt mij geen tweede keer
Zo ging het dit jaar jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als ie dan in bocht 1 eruit spint dan zie je hem überhaupt niet?
Hoofdpijn, buikpijn.quote:
koffie drinken? Wandeling maken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoofdpijn, buikpijn.![]()
Ik denk dat de buikpijn wel weggaat als ik een goede Gerrie kan draaien, maar dat lukt niet.
Is ook wel extra spannend op vakantie natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoofdpijn, buikpijn.![]()
Ik denk dat de buikpijn wel weggaat als ik een goede Gerrie kan draaien, maar dat lukt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |