Er bestaat niet zoiets als een beste man. Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken. #muis #kunjenoghatenhaatdanmeequote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Wel een tikje matig dat ik straks naar de branderij moet fietsen om even wat dingen te bespreken terwijl die beste man gisteren ook aanwezig was.
Misschien is dit wel een leuk persoonquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als een beste man. Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken. #muis #kunjenoghatenhaatdanmee
Ohja pardon. Die vuile klootzak was er gisteren ook gewoon.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er bestaat niet zoiets als een beste man. Alle mannen zijn dood en moeten klootzakken. #muis #kunjenoghatenhaatdanmee
Pokke klote honde hufter nou hij praat maar tegen je op jouw tijdquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja pardon. Die vuile klootzak was er gisteren ook gewoon.
Ja beetje stom dat ik rekening moet houden met hem terwijl hij een bedrijf probeert te redden. Vind ik echt niet kunnen hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pokke klote honde hufter nou hij praat maar tegen je op jouw tijd![]()
nou, meid, wat heftig.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
De kogel is door de kerk, aankomende zondag ga ik keihard knokken om kaartjes voor Zandvoort 2026 te bemachtigen
Galia deze keerquote:
INB4 Max die spint in bocht 1quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:42 schreef Nattekat het volgende:
De kogel is door de kerk, aankomende zondag ga ik keihard knokken om kaartjes voor Zandvoort 2026 te bemachtigen
Beerquote:
Ik ga heel slim zijn en langs het rechte stuk zitten. Dit overkomt mij geen tweede keerquote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
INB4 Max die spint in bocht 1![]()
Nou ja, Leiden - Haarlem - Zandvoort is ook een leuk trein-avontuur
Dus als ie dan in bocht 1 eruit spint dan zie je hem überhaupt niet?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 11:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga heel slim zijn en langs het rechte stuk zitten. Dit overkomt mij geen tweede keer
Zo ging het dit jaar jaquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus als ie dan in bocht 1 eruit spint dan zie je hem überhaupt niet?
Hoofdpijn, buikpijn.quote:
koffie drinken? Wandeling maken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoofdpijn, buikpijn.![]()
Ik denk dat de buikpijn wel weggaat als ik een goede Gerrie kan draaien, maar dat lukt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |