kwiwiquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk niet ontzettend vermoeiend voor jezelf, zo negatief en iedereen hatend door het leven gaan?
Volgens mij ligt het altijd aan mezelf.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan weer strijdig met het idee dat het altijd aan een ander ligt
Nee hoor nergens last van, want eigenlijk behandel ik elk individu zoals ze gedragenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat nou eigenlijk niet ontzettend vermoeiend voor jezelf, zo negatief en iedereen hatend door het leven gaan?
Supquote:
Wat? Muis?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
soms twijfel ik nou of het een act of niet
We zijn allemaal een actquote:
Jaquote:
me 2quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Mijn act is dat ik een rebelse relschopper ben. In het echt ben ik heel lief en vriendelijk
quote:
Voetje omhoog en koelen. Af en toe bewegenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:47 schreef essnhills het volgende:
Enkel voelt wat pijnlijker en stijver dan gister, ook iets meer gezwollen.
En mijn hele been en heup is stijf.
Maar ik kan rondhobbelen
Ik ga vandaag maar niet naar de stad proberen te fietsen
Nou dat is dan een slechte act want dat lief en vriendelijk heb ik zelfs in de gatenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Mijn act is dat ik een rebelse relschopper ben. In het echt ben ik heel lief en vriendelijk
Oh shitquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat is dan een slechte act want dat lief en vriendelijk heb ik zelfs in de gaten
Ik speel dat ik iemand ben die sociaal met andere mensen omgaat, terwijl ik liever met het licht uit en de gordijnen dicht op de bank ligquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Met je hinkepootjequote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shit
Ik bedoel
Dat zullen we nog wel eens zien![]()
Was net het schilletje weer in elkaar aan het lijmen om er terug in te kruipen.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi is weer uit haar ei gekomen
Haar hangende ei-stoel, bedoel ik. Niet dat Kwiwi echt een vogel is die in een ei zatquote:Op donderdag 21 augustus 2025 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
@:kwiwi is weer uit haar ei gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |