Staat erin.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:25 schreef pullup het volgende:
Nu nog een jet in de op
[ afbeelding ]
Wat doen die kabouters erbijquote:
Mooi gedaan.quote:
Aha dat wist ik niet, klinkt eigenlijk wel lekkerquote:
Die kijken toe.quote:
Geen idee ....quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit lijkt me dan wel weer lekker, alcohol en zuur
Ah zonder kaboutersquote:
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:15 schreef pullup het volgende:
Geen idee waarom er net een vette straaljager met volle snelheid hierboven langs scheurde![]()
Run voor de kelders...Oh nee die heb ik niet
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...
En Mabel. Die houdt ook wel van bootje varen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zag de Groene Draewck langs varen .... omringd door bewaking op water .... Alex achter het stuur met wat oud-collegas een een blond meisje ...
Dat waren de f35's.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.
Klopt ja.quote:
Dat weet ik ook nog jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat die dingen in L`warden aankwamen, toen kregen ze een soort van doop met schuim. Later bleek dat ze daar heel slecht tegen kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |