Dat zijn dingen waar maar weinig mensen hier zich zorgen om hoeven te makenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
Als je een vrouw/vriendin hebt of krijgt
Ik heb al gele, rode en turquoise muren in huis, dus daar ben ik niet zo bang voorquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:41 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zoals paarse muren? Als je een vrouw/vriendin hebt of krijgt, hopelijk heeft zij geen obsessie met paars
Ik heb nu al medelij...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn dingen waar maar weinig mensen hier zich zorgen om hoeven te maken
Is dat om af te leiden van je kraan?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al gele, rode en turquoise muren in huis, dus daar ben ik niet zo bang voor
Die rondjes industrieterrein zijn zeker vooral om weer ff tot rust te komen?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb al gele, rode en turquoise muren in huis, dus daar ben ik niet zo bang voor
Ga je nu weer miepen over mijn kraanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is dat om af te leiden van je kraan?
Mooi wees blijquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu weer miepen over mijn kraan
Mijn auto is paarsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi wees blij![]()
In het vorige huis was bij ons alles paars, gelukkig heb ik het met dit huis kunnen werenmaar ja na aantal jaren mag hier wel wat anders op paars na dan! Want daar heb ik een complete afkeer van gekregen!
GRMBL plagen is kusjes vragenquote:
Gelukkig is jou avatar niet paarsquote:
In mijn vorige huis was de woonkamer appeltjesgroen, de keuken en bijkeukentje (die alleen een opening naar de keuken had, geen ramen) pikzwart, ook het plafondquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooi wees blij![]()
In het vorige huis was bij ons alles paars, gelukkig heb ik het met dit huis kunnen werenmaar ja na aantal jaren mag hier wel wat anders op paars na dan! Want daar heb ik een complete afkeer van gekregen!
Kleurquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Kan ik wel zo makenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Gelukkig is jou avatar niet paars
Bahquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Er zijn dit jaar perenijskruidnoten en zure kruidnoten van Ah
@:cherrylips @:ama
Tja over smaken gesprokenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
In mijn vorige huis was de woonkamer appeltjesgroen, de keuken en bijkeukentje (die alleen een opening naar de keuken had, geen ramen) pikzwart, ook het plafond
En de overloop was zand oranje, nog van de oplevering in 1960
En slaapkamer 1 had beige, geel, bruin streepjesbehang en donkergeel plafond
Slaapkamer 2 had roze en paarse muren (en kozijnen) en lila plafojd
Slaapkamer 3 was blauw met felgeel plafond
De smaak van de vorige bewoners was denk ik "Ja" ofzo
Don't you dare!quote:
Het waren ook nog echt felle kleurenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tja over smaken gesprokenwat een kleuren festijn was dat dan zeg, maar ook wel typisch oude stijl zeker? Vroeger was dit natuurlijk helemaal in.
[..]
Don't you dare!
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt enorme keuzestress (ik vind ze beide mooi) voor het kiezen van een kleur voor de binnenkant van de la in de kist waar dus ook nog een opening aan de voorkant komt.Dit is van alle problemen op de wereld ongeveer de minst belangrijke. Met een 3 miljoen lichtjaar afstand ongeveer. Mild uitgedrukt nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=9185]
Mijn ramen zijb/worden antraciet (en creme)quote:
Don't challenge mequote:
Ik zou hetzelfde hebben gedaanquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het waren ook nog echt felle kleuren
Ik heb alles overgeschilderd
Come on bro!quote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde hebben gedaan![]()
Tijd voor bloemetjes behang, echt van dat hele ouderwetse![]()
Zoals dit:
[ afbeelding ]
Alsof je een biljetje van 50 gulden op de muur hebt geplakt @Dr_Flashquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde hebben gedaan![]()
Tijd voor bloemetjes behang, echt van dat hele ouderwetse![]()
Zoals dit:
[ afbeelding ]
Goh waarom denk je dat ik de helft al in een spoiler had gezet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Dit is van alle problemen op de wereld ongeveer de minst belangrijke. Met een 3 miljoen lichtjaar afstand ongeveer. Mild uitgedrukt nog.
Tijd voor een nieuwe poll met duidelijke instructiesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Goh waarom denk je dat ik de helft al in een spoiler had gezet.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Neeen ook geen naaktslakken volgende maand.
De guldensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof je een biljetje van 50 gulden op de muur hebt geplakt @:Dr_Flash
Volgens mij staat er duidelijk in mijn verhaal wat de bedoeling is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe poll met duidelijke instructies
quote:
POLLquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:07 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe poll met duidelijke instructies
Glibbie McGlabGlab, voorzitter van de Internationale Federatie van Naaktslakken, nu ookquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw jou niet want je hebt mijn adres.
Chocolade ed krijg je van etto tochquote:Op woensdag 20 augustus 2025 21:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik vertrouw jou niet want je hebt mijn adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |