bellen gaat via normaal gesproken gewoon door als je je data op mobiel uit hebt gezet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:19 schreef Ama het volgende:
Wel lekker rustig want dan kan ik ook niet gebeld worden toch?
In pindakaas zit ook geen kaasquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh echt?Oh dan kan ik het ook weleens proberen. Leek me gewoon smerig ook. Waarom zou je pompoenkoffie?
Beetje zoals die kleine bakkerskruidnotenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus de klassieke kruidnoot als je zelf maakt.
Oooh ja dat was het inderdaad! Even opgezocht en komt uitquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was toch de FOK!-poel? Ik kijk soms ook nog wel eens zo'n livestream. Hebben we hier in de SC ook wel eens gedaan.
Dat is wel een leuke denk ik, zullen vast van oude garde ook wel weer meedoenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd voor een nieuw topic in GC met een goeie OP en je wildcam van de safari
Omdat Amerikanenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh echt?Oh dan kan ik het ook weleens proberen. Leek me gewoon smerig ook. Waarom zou je pompoenkoffie?
jouw mama is best verstandigquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:04 schreef essnhills het volgende:
Moeder aan de telefoon
Vroeg ik "moet ik nog een taart bakken?" (Ze is maandag jarig)
"Kijk eerst maar of je morgen kan staan/lopen"
Is misschien ook wel verstandig
Ze zei ook dat ik maar weer met de benen languit op de bank moestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLLYour beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb echt enorme keuzestress (ik vind ze beide mooi) voor het kiezen van een kleur voor de binnenkant van de la in de kist waar dus ook nog een opening aan de voorkant komt.1 natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=9185]
Ik heb echt enorme keuzestress (ik vind ze beide mooi) voor het kiezen van een kleur voor de binnenkant van de la in de kist waar dus ook nog een opening aan de voorkant komt.ik kies voor nummer drieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=9185]Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Etto Cornetto!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
BOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTIJGERINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Die hebben wel vaker 'bijzondere' benamingen voor eten, zo heeft het vrij lang geduurd voor ik er achter kwam dat 'bologna' gewoon boterhamworst isquote:
Baloney is dat tochquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die hebben wel vaker 'bijzondere' benamingen voor eten, zo heeft het vrij lang geduurd voor ik er achter kwam dat 'bologna' gewoon boterhamworst is![]()
Ik heb echt enorme keuzestress (ik vind ze beide mooi) voor het kiezen van een kleur voor de binnenkant van de la in de kist waar dus ook nog een opening aan de voorkant komt.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[poll=9185]
Doe mee met het voorspellen van het weer!
Weekvoorspelling | Week 42 (Inschrijven gesloten)
Maandvoorspelling oktober (Gesloten)
Jaarvoorspelling 2024 / 2025
Ja in plat accent wel jaquote:
Ik heb ook 2 gestemdquote:
Ik 1, maar dan wel voor de buitenkantquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 gestemd
Want lichtere binnenkant ivm schaduw dit dat alles
Anders wordt het allemaal zo donker, zeker met zwarte buitenkant
Dit dus!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook 2 gestemd
Want lichtere binnenkant ivm schaduw dit dat alles
Anders wordt het allemaal zo donker, zeker met zwarte buitenkant
Eens welquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik 1, maar dan wel voor de buitenkant
I second thisquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens wel
1 aan de buitenkant, 2 aan de binnenkant
Ja een beetje kleur in de tentquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eens wel
1 aan de buitenkant, 2 aan de binnenkant
Misschien kan ze de randjes zwart doen, krijg je zo'n cartooneffectquote:
heb je een thermos T geZ?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ik maar weer met de benen languit op de bank moest
Maar dat ik inmiddels vast wel weet hoe dat moet
Hmm nee maar wel goed ideequote:
J preciesquote:
En daar zijn wij het niet mee eensquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
Maar ik zeg net dat de buitenkant zwart gaat worden.
Ja leuk dat jij dat vindt, wij willen kleurquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
Ja dus? Men zegt wel vaker dingen in dit topicquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
mienienimimuis is eigenlijk gewoon normaalquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja dus? Men zegt wel vaker dingen in dit topic
Raarquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:24 schreef Ama het volgende:
Klopt wel zo ongeveerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
mienienimimuis is eigenlijk gewoon normaal
Ja iddquote:
Post je nummer in dit topic dan testen we hetquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb al dagen dat internet (dus niet via de wifi) op mijn telefoon niet werkt.Weet ook niet of ik wel gebeld kan worden ofzo.
Zoals paarse muren? Als je een vrouw/vriendin hebt of krijgt, hopelijk heeft zij geen obsessie met paarsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |