Ik had broodjes beenham met honingmosterdsausquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:50 schreef Nizno het volgende:
rijst met spinazie, beetje tandoorikruiden in een bakje, klein beetje vet van de karbonade, water en aglio e olio er bij.. roeren en door de rijst...
verrekte lekker
Gaafquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
On my way to King's Landing using the King's Road. [ afbeelding ]
Goed toetje welquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Dat was toch de FOK!-poel? Ik kijk soms ook nog wel eens zo'n livestream. Hebben we hier in de SC ook wel eens gedaan.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Misschien voor de oude garde hier op FOK!
Ik was even wat livestreams aan het kijken, letterlijk de wereld ronden ineens kwam er een safari livestream voor me neus en dat deed me gelijk denken aan jaren terug toen hier op FOK! een topic was voor een wildcam waar ook van alles voorbij kwam en de users dit gingen melden met foto's
goeie tijden wel!
ONE HUNDRED AND EIGHTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Verrassend ditquote:
erg mooiquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
tijd voor een nieuw topic in GC met een goeie OP en je wildcam van de safariquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Misschien voor de oude garde hier op FOK!
Ik was even wat livestreams aan het kijken, letterlijk de wereld ronden ineens kwam er een safari livestream voor me neus en dat deed me gelijk denken aan jaren terug toen hier op FOK! een topic was voor een wildcam waar ook van alles voorbij kwam en de users dit gingen melden met foto's
goeie tijden wel!
Dit zijn wel rare wildcam safari'squote:
Zeg dat.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit zijn wel rare wildcam safari's
Lekkerquote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
12289 stapjes gezet.
Nu met de voetjes omhoog.
Eerste werd mij vanmiddag ook verteld hier alleen ik hoopte dat het gewoon een matige grap was in de SC.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Er zijn dit jaar perenijskruidnoten en zure kruidnoten van Ah
@:cherrylips @:ama
Maar ook pumpkin Spice lijkt me best smikkelenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Eerste werd mij vanmiddag ook verteld hier alleen ik hoopte dat het gewoon een matige grap was in de SC.
Lijkt me net zo goed niet lekker.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Maar ook pumpkin Spice lijkt me best smikkelen
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oepsquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Grapje. Had mobiele gegevens uitgezet schijnbaar.
Mobiel uit op mobiel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Hoezo niet dan?quote:
De naam spreekt me niet aan want ik lust geen pompoen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Pumpkin spice is gewoon speculaaskruiden maar dan simpeler
Maar er zit geen pompoen inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
De naam spreekt me niet aan want ik lust geen pompoen.
Oké misschien dat ik het dan wel aandurf.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar er zit geen pompoen in
Het is gewoon het kruidenmengsel wat Amerikanen in alles pompoen doen
En dat kruidenmengsel lijkt sterk op speculaas, al heeft speculaas vaak nog wat meer kruiden in het mengsel zitten
even de ama's volproppen met jumbo garnalenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Ja, dan werkt het inderdaad niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:16 schreef Ama het volgende:
Nou doei hè.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ertrek-uit-nederland
@:dr_flash
Ja eens hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou doei hè.
Slaat nergens op die logica verder, daar niet van.
Oh dat lijkt me een reëel risico dan. Nou ja eerst maar eens zien dat ik die goedverdoemde 5 euro krijgquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ertrek-uit-nederland
@:dr_flash
Wat een relativering zo op de woensdagavondquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me een reëel risico dan. Nou ja eerst maar eens zien dat ik die goedverdoemde 5 euro krijg![]()
Aan de andere kant: wat loop ik me op te naaien over 5 euroAls je ziet wat er naar de biljetjes gaat soms
![]()
Aan nog weer een andere kant kan ik wel als een kind zo blij worden van 2 cent op straat. Ik ben een rare
Speculaas is vaak net iets 'scherper' dan Pumpkin Spice, voor de rest vrijwel hetzelfde jaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat kruidenmengsel lijkt sterk op speculaas, al heeft speculaas vaak nog wat meer kruiden in het mengsel zitten
Oh echt?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dus de klassieke kruidnoot als je zelf maakt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoezo niet dan?
Pumpkin spice is gewoon speculaaskruiden maar dan simpeler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |