Of juist wel anders zijn het er twee.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is echt niet te hopen, dat er daar zo een engerd nog los rondloopt.
Toevallig lijkt me dat niet als er al eerder een vrouw van haar fiets is getrokken.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:53 schreef Landgeld het volgende:
Wat vreselijk en het incident krijgt steeds meer beeld . Het meisje heeft ook een naam, identiteit en dat volgt denk ik.
Lijkt steeds meer klassiek verhaal: bond meisje , nacht naar huis en van haar fiets getrokken . Bah
Ik denk dat het voor niemand een verassing blijkt als hier ook sprake is van een zedendelict.
Bizar dat de politie haar gevonden heeft.
Die waren daar toevallig aan het patrouilleren?
Inderdaad. Als je er bent in de nacht vooral als je in Duivendrecht en Amsterdam Zuidoost bent moet je echt elke paar sec kijken of er geen ander gek in de buurt is. En als je iemand ziet dan is dat meestal geen goed teken. In die omgeving lopen er veel meer gekken rond dan ergens anders, met uitzondering van Rotterdam zuid natuurlijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 00:50 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Geen goede buurt om zo alleen te fietsen en ik meen me te herinneren dat rondom Zuid-Oost en Duivendrecht vaker zedenincidenten hebben plaatsgevonden . Ook vanuit het Leidseplein .
Zeist doet ook mee voor de hoofdprijs…quote:Op donderdag 21 augustus 2025 01:44 schreef User98182 het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je er bent in de nacht vooral als je in Duivendrecht en Amsterdam Zuidoost bent moet je echt elke paar sec kijken of er geen ander gek in de buurt is. En als je iemand ziet dan is dat meestal geen goed teken. In die omgeving lopen er veel meer gekken rond dan ergens anders, met uitzondering van Rotterdam zuid natuurlijk.
Dat is vreemd, op google maps zou die afstand ongeveer 28 minuten met de fiets zijn.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das allemaal heel snel gegaan, vertrokken om 03:30 en om 04:00 al dood gevonden.
Verschrikkelijk zeg.
Hier 24 minuten, dus 2-6 minuten..quote:Op donderdag 21 augustus 2025 02:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is vreemd, op google maps zou die afstand ongeveer 28 minuten met de fiets zijn.
En met slechts 30 minuten tussen vertrek en gevonden worden kunnen er nooit veel mogelijkheden zijn. Dan heeft ze overigens flink doorgefietst of is er sprake van dat ze wellicht op een andere plek is meegenomen en hier uit het voertuig gemikt is.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 02:44 schreef Peppert het volgende:
Als de speurders echt gas geven, hebben ze de dader binnen no-time in de kraag - behalve misschien als hij het op een lopen zet naar Zuid-Soedan. Want dit is geen 1980 meer: de forensische technologie is nu razendsnel, scherp en genadeloos precies.
Verbeter me als ik het mis heb, maar er stond toch juist dat er erg veel geweld gebruikt is?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 02:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier 24 minuten, dus 2-6 minuten..
Lijkt dan eerder op een afrekening dan een mogelijk zedendelict.
De afstand was 7,3 km.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 02:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En met slechts 30 minuten tussen vertrek en gevonden worden kunnen er nooit veel mogelijkheden zijn. Dan heeft ze overigens flink doorgefietst of is er sprake van dat ze wellicht op een andere plek is meegenomen en hier uit het voertuig gemikt is.
Overdag zou ik mijn dochter daar zelfs op het station niet eens alleen laten, een grote teringzooi daar met verknipt volk wat daar rond zwerft. Al jaren.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 23:46 schreef User98182 het volgende:
[..]
Ligt tegen Amsterdam zuidoost aan, moet je eens uit je provinciale bubbel komen en kijken wat voor soort volk daar rondloopt. Duivendrecht an sich verschilt ook niet zo heel veel van Zuidoost, 2 druppels water. Iedereen die de omgeving goed kent weet dit.
Wat een vreselijk verhaal, het arme kind 😢quote:Op donderdag 21 augustus 2025 02:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hier 24 minuten, dus 2-6 minuten..
Lijkt dan eerder op een afrekening dan een mogelijk zedendelict.
Pff wat een nutteloosheid weer. Elke mafklapper kiest nu toch gewoon een ander wegje uit indien ze een daad wensen te begaan.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Echte Amsterdamse oplossing:
https://www.ad.nl/binnenl(...)erd-gedood~a70469d8/
Iets met een kalf en een put…
https://www.ad.nl/binnenl(...)erd-gedood~a70469d8/quote:Op donderdag 21 augustus 2025 06:18 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Wat een vreselijk verhaal, het arme kind 😢
Ze is rond 03.30 van Leidseplein vertrokken dus kan ook voor 3.30 uur zijn geweest op een elektrische fiets dus wellicht was ze eerder op de plaats delict. Sowieso is het een korte tijdspanne, al helemaal als er het klopt dat er kort daarvoor een melding was gedaan. Politie ging niet echt in die vraag (bron is filmpje van link uit dit topic).
Hoop dat ze de dader snel pakken!
En we gaan allemaal dood.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:45 schreef roos94 het volgende:
Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten, helaas.
Ja, als er dus net op deze exacte plek deze of een andere gek nogmaals iets gewelddadigs wil doen kun je hem beter zien. Nou joepie. Veel succes met het aanpassen en volhangen met camera's van alle mogelijke blind spots in Nederland....quote:Op donderdag 21 augustus 2025 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Echte Amsterdamse oplossing:
https://www.ad.nl/binnenl(...)erd-gedood~a70469d8/
Iets met een kalf en een put…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |