abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218552509
Foto van meisje?
Foto van dader?

Conclusies weer getrokken
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 23:10:52 #102
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218552529
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:04 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Want een 17 jarige zoon alleen naar huis ‘s nachts kan wel?
Eh ja
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  woensdag 20 augustus 2025 @ 23:11:39 #103
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218552538
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:07 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Iedereen
Ik mag hopen van niet.
Op 't randje en erover.
pi_218552563
WTF is er de laatste tijd allemaal aan de hand joh!!! :N Hoop dat ze de dader(s) vinden en aan de ballen ophangen!!! :(
pi_218552565
Gewoon lekker links blijven stemmen. Is het probleem zo opgelost
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  woensdag 20 augustus 2025 @ 23:17:24 #106
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218552576
Politiebericht

Wie zag het 17-jarig slachtoffer uit Abcoude op haar weg naar huis?

In de nacht van dinsdag 19 op woensdag 20 augustus 2025 werd langs de berm van het water aan de Holterbergweg in Duivendrecht een overleden meisje aangetroffen. Het 17-jarige slachtoffer uit Abcoude bleek door ernstig geweld om het leven te zijn gekomen. Het onderzoeksteam is dringend op zoek naar meer informatie over haar dood en wat daar mogelijk aan vooraf is gegaan. Inmiddels is duidelijk dat het meisje vanaf de binnenstad van Amsterdam richting Abcoude is gefietst: mensen die haar hebben gezien of mogelijk hebben vastgelegd op beeld worden opgeroepen zich bij de politie te melden.

Het slachtoffer was uit geweest met vrienden in de omgeving van het Leidseplein. Rond 03.30 uur is zij vertrokken en alleen op haar fiets richting haar huis in Abcoude gefietst. Zij is op haar route naar huis in ieder geval over de Holterbergweg gegaan en daar aangevallen. Agenten vonden haar daar kort na 04.00 uur ’s nachts.

Signalement slachtoffer en fiets
Heeft u het 17-jarige slachtoffer mogelijk op haar weg naar huis gezien? Dan komt het onderzoeksteam graag met u in contact. Over de precieze route van het slachtoffer kan op dit moment niet meer informatie worden gedeeld. Om mensen toch richting te geven bij het nagaan of ze mogelijk meer weten, deelt de politie wel een signalement van het meisje en haar fiets.

Slachtoffer
- Meisje van 17;
- Lichte huidskleur;
- Half lang, blond haar;
- Droeg een lichtgrijze hoodie, lichtgrijze broek en zwarte Adidas-gympen;
- Had een rode handtas bij haar aan het stuur van haar fiets.

Fiets
- Elektrische mannenfiets;
- Merk Cowboy;
- Lichtgrijs frame.

Verdacht persoon
Het onderzoeksteam gaat ervan uit dat er in deze zaak sprake is van één dader en houdt er op basis van het onderzoek rekening mee dat deze persoon mogelijk zelf ook in het bezit was van een fiets. Heeft u op bovengenoemde route of in de omgeving van de Holterbergweg rondom het tijdstip dat het slachtoffer werd aangetroffen (04.00 uur) of in de nacht in het algemeen een persoon gezien die zich verdacht gedroeg? Ook dan wordt u dringend verzocht contact op te nemen met de politie.

Getuigenoproep

Alle informatie over deze zaak is welkom bij de politie en het onderzoeksteam komt graag in contact met iedereen die mogelijk een bruikbare tip heeft. Denk bijvoorbeeld aan alle weggebruikers die rond het tijdstip van het misdrijf over de Holterbergweg hebben gereden.

Heeft u het slachtoffer gezien, maar dit nog niet aan de politie laten weten? Of heeft u camerabeelden waar zij mogelijk op te zien is? Weet u meer over een mogelijk verdacht persoon of reed u rond 04.00 uur op de Holterbergweg? Neem dan contact op met de politie via de gratis opsporingstiplijn 0800-6070 of deel je tip/beelden via onderstaand tipformulier. Blijft u liever anoniem, dan kunt u bellen met Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000. U kunt met informatie ook terecht bij het Team Nationale Inlichtingen. TNI is de enige afdeling binnen de politie die je gegevens mag afschermen, waardoor uw gegevens niet in het dossier terechtkomen. Zo kunt u uw informatie veilig en afgeschermd bij hen kwijt via 088 - 6617734.
pi_218552580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:07 schreef Rodgrod het volgende:

[..]
Iedereen
Nou ik weet het niet, ik zou ook niet graag alleen fietsen om die tijd op een rustig stuk weg en ik ben een stuk ouder.
Liever met vriendinnen samen naar huis fietsen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218552623
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:03 schreef PzKpfw het volgende:
Niet om nog een trap na te geven maar wie laat er in godsnaam zijn 17-jarige dochter midden in de nacht alleen naar huis fietsen..
Ook 17 jarigen doen wel eens iets (wrs heel vaak) waar ze later spijt van hebben ( helaas kan dit meisje geen spijt meer hebben) , vooral na een avondje stappen. Dan heeft wat papa en mama hebben gezegd niet altijd de prioriteit.
"ik kan wel snel eventjes alleen naar huis fietsen, ik zeg wel tegen mama dat ik met jou ben meegefietst ok?"
  woensdag 20 augustus 2025 @ 23:33:40 #109
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_218552637
quote:
15s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:15 schreef Drxx het volgende:
WTF is er de laatste tijd allemaal aan de hand joh!!! :N Hoop dat ze de dader(s) vinden en aan de ballen ophangen!!! :(
Mensen die vermoord worden is van alle tijden..
pi_218552639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:28 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Ook 17 jarigen doen wel eens iets (wrs heel vaak) waar ze later spijt van hebben ( helaas kan dit meisje geen spijt meer hebben) , vooral na een avondje stappen. Dan heeft wat papa en mama hebben gezegd niet altijd de prioriteit.
' ik kan wel snel eventjes alleen naar huis fietsen, ik zeg wel tegen mama dat ik met jou ben meegefietst ok?'
Ja precies zal vast niet het plan geweest zijn, en dit soort dingen gebeuren dagelijks en dan heb je zo'n enorme pech.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218552641
Donkere dader, blond minderjarig meisje slachtoffer.
pi_218552654
Iedereen die bekend is in de buurt of geboren en getogen is in Amsterdam weet dat er in Duivendrecht voor een enorm groot deel hetzelfde stuk volk rondloopt als in de ghetto van Amsterdam (Amsterdam Zuidoost). Het ligt dan ook niet voor niks ernaast. Dan heb ik het niet over een Klaas, Kees of Pieter en ook niet over een Achmed, Mohammed of Bilal, maar eerder een Denzel, Delano en Tyrone.

Overdag treft je deze usual suspects aan, net zoals in Amsterdam Zuidoost en dan zie je ze met een fiets met keiharde raggae muziek je een boze blik geven en beetje zoeken naar een confrontatie of ze zijn mentaal niet 100 en schelden ze in het surinaams tegen willekeurige mensen die ze zien, dan is het beste om ze gewoon te negeren.

In de nacht zijn ze er ook en vooral bij stukken wat ik zou omschrijven als een soort industriële gebied waar je ook overdag amper mensen ziet (behalve als ze naar de Ikea gaan of de Amazing Orientel of AMC). Kun je nagaan als je als 17-jarige meisje in de NACHT nog wel daar heen fietst. Je hebt dan ook geen ander keus aangezien Abcoude letterlijk naast zuidoost ligt.

[ Bericht 0% gewijzigd door User98182 op 21-08-2025 00:00:58 ]
pi_218552663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Waar lees je dit? Hebben ze al enig beeld van een dader bekend gemaakt?
pi_218552665
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:33 schreef SugeLucky het volgende:

[..]
Mensen die vermoord worden is van alle tijden..
Oh ok.
pi_218552675
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:43 schreef Alaianaya het volgende:

[..]
Ligt tegen Amsterdam zuidoost aan, moet je eens uit je provinciale bubbel komen en kijken wat voor soort volk daar rondloopt. Duivendrecht an sich verschilt ook niet zo heel veel van Zuidoost, 2 druppels water. Iedereen die de omgeving goed kent weet dit.
  Moderator woensdag 20 augustus 2025 @ 23:49:27 #116
8781 crew  Frutsel
pi_218552685
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:43 schreef Alaianaya het volgende:

[..]
Nee alleen rondom de flinke zeden/aanrandingszaak bij de Weesperzijde eerder deze week spreken ze van een donkere dader.
Hemelsbreed niet ver van elkaar maar is niet gezegd dat het dezelfde dader is maar zou kunnen
  Moderator woensdag 20 augustus 2025 @ 23:50:27 #117
8781 crew  Frutsel
pi_218552690
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:46 schreef User98182 het volgende:

[..]
Ligt tegen Amsterdam zuidoost aan, moet je eens uit je provinciale bubbel komen en kijken wat voor soort volk daar rondloopt. Duivendrecht an sich verschilt ook niet zo heel veel van Zuidoost, 2 druppels water. Iedereen die de omgeving goed kent weet dit.
Tja... Amsterdam... B-)
pi_218552691
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:17 schreef Momo het volgende:
Politiebericht

Wie zag het 17-jarig slachtoffer uit Abcoude op haar weg naar huis?

In de nacht van dinsdag 19 op woensdag 20 augustus 2025 werd langs de berm van het water aan de Holterbergweg in Duivendrecht een overleden meisje aangetroffen. Het 17-jarige slachtoffer uit Abcoude bleek door ernstig geweld om het leven te zijn gekomen. Het onderzoeksteam is dringend op zoek naar meer informatie over haar dood en wat daar mogelijk aan vooraf is gegaan. Inmiddels is duidelijk dat het meisje vanaf de binnenstad van Amsterdam richting Abcoude is gefietst: mensen die haar hebben gezien of mogelijk hebben vastgelegd op beeld worden opgeroepen zich bij de politie te melden.

Het slachtoffer was uit geweest met vrienden in de omgeving van het Leidseplein. Rond 03.30 uur is zij vertrokken en alleen op haar fiets richting haar huis in Abcoude gefietst. Zij is op haar route naar huis in ieder geval over de Holterbergweg gegaan en daar aangevallen. Agenten vonden haar daar kort na 04.00 uur ’s nachts.

Signalement slachtoffer en fiets
Heeft u het 17-jarige slachtoffer mogelijk op haar weg naar huis gezien? Dan komt het onderzoeksteam graag met u in contact. Over de precieze route van het slachtoffer kan op dit moment niet meer informatie worden gedeeld. Om mensen toch richting te geven bij het nagaan of ze mogelijk meer weten, deelt de politie wel een signalement van het meisje en haar fiets.

Slachtoffer
- Meisje van 17;
- Lichte huidskleur;
- Half lang, blond haar;
- Droeg een lichtgrijze hoodie, lichtgrijze broek en zwarte Adidas-gympen;
- Had een rode handtas bij haar aan het stuur van haar fiets.

Fiets
- Elektrische mannenfiets;
- Merk Cowboy;
- Lichtgrijs frame.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdacht persoon
Het onderzoeksteam gaat ervan uit dat er in deze zaak sprake is van één dader en houdt er op basis van het onderzoek rekening mee dat deze persoon mogelijk zelf ook in het bezit was van een fiets. Heeft u op bovengenoemde route of in de omgeving van de Holterbergweg rondom het tijdstip dat het slachtoffer werd aangetroffen (04.00 uur) of in de nacht in het algemeen een persoon gezien die zich verdacht gedroeg? Ook dan wordt u dringend verzocht contact op te nemen met de politie.

Getuigenoproep

Alle informatie over deze zaak is welkom bij de politie en het onderzoeksteam komt graag in contact met iedereen die mogelijk een bruikbare tip heeft. Denk bijvoorbeeld aan alle weggebruikers die rond het tijdstip van het misdrijf over de Holterbergweg hebben gereden.

Heeft u het slachtoffer gezien, maar dit nog niet aan de politie laten weten? Of heeft u camerabeelden waar zij mogelijk op te zien is? Weet u meer over een mogelijk verdacht persoon of reed u rond 04.00 uur op de Holterbergweg? Neem dan contact op met de politie via de gratis opsporingstiplijn 0800-6070 of deel je tip/beelden via onderstaand tipformulier. Blijft u liever anoniem, dan kunt u bellen met Meld Misdaad Anoniem op 0800-7000. U kunt met informatie ook terecht bij het Team Nationale Inlichtingen. TNI is de enige afdeling binnen de politie die je gegevens mag afschermen, waardoor uw gegevens niet in het dossier terechtkomen. Zo kunt u uw informatie veilig en afgeschermd bij hen kwijt via 088 - 6617734.
Das allemaal heel snel gegaan, vertrokken om 03:30 en om 04:00 al dood gevonden.
Verschrikkelijk zeg.
pi_218552702
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:40 schreef User98182 het volgende:
Iedereen die bekend is in de buurt of geboren en getogen is in Amsterdam weet dat er in Duivendrecht voor een enorm groot deel hetzelfde stuk volk rondloopt als in de ghetto van Amsterdam (Amsterdam Zuidoost). Het ligt dan ook niet voor niks ernaast. Dan heb ik het niet over een Klaas, Kees of Pieter en ook niet over een Achmed, Mohammed of Bilal, maar eerder een Denzel, Delano en Tyrone.

Overdag treft je deze usual suspects aan, net zoals in Amsterdam Zuidoost en dan zie je ze met een fiets met keiharde raggae muziek je een boze blik geven en beetje zoeken naar een confrontatie of ze zijn mentaal niet 100 en schelden ze in het surinaams tegen willekeurige mensen die ze zien, dan is het beste om ze gewoon te negeren.

In de nacht zijn ze er ook en vooral bij stukken wat ik zou omschrijven als een soort industriële gebied waar je ook overdag amper mensen ziet (behalve als ze naar de Ikea gaan of de Amazing Orientel of AMC). Kun je nagaan als je als 17-jarige meisje met de fiets in de NACHT nog wel daar heen fietst. Je hebt dan ook geen ander keus aangezien Abcoude letterlijk naast zuidoost ligt.
Het barst natuurlijk van die zgn stoere jochies, maar er is nog wel een groot verschil met iemand van het leven beroven. Dat kan elk kleurtje of afkomst hebben.
pi_218552703
quote:

[..]
Ik heb er een tijdje op school gezeten, over het algemeen hele gezellige mensen.

Randdebielen heb je d'r ook tussen natuurlijk.
pi_218552710
quote:

[..]
Ik woon ook in Amsterdam en heb jarenlang in genoemde omgeving gewoond, dus mij hoef je niets wijs te maken.

N.a.v. je stellige bericht dacht ik echter dat er mogelijk informatie naar buiten was gekomen vanuit de politie, maar dit kwam blijkbaar uit je glazen bol.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 00:03:48 #122
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218552724
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:54 schreef Alaianaya het volgende:

[..]
Ik woon ook in Amsterdam en heb jarenlang in genoemde omgeving gewoond, dus mij hoef je niets wijs te maken.

N.a.v. je stellige bericht dacht ik echter dat er mogelijk informatie naar buiten was gekomen vanuit de politie, maar dit kwam blijkbaar uit je glazen bol.
Verdachte van die verkrachting paar dagen terug was wel donker gekleurd. Maar we weten nog helemaal niet of het om dezelfde persoon gaat in deze zaak
pi_218552728
Ik vind het waanzin. Wat een verdriet. Ben er echt een beetje van mijn apropos van. Kan dit niet bevatten, hoe meer er naar buiten komt, gewoon onwerkelijk dit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 21 augustus 2025 @ 00:31:18 #124
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_218552793
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Weten ze de dader al dan? Of is dit gewoon een signalement van de verdachte?
Op 't randje en erover.
pi_218552831
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:40 schreef User98182 het volgende:

In de nacht zijn ze er ook en vooral bij stukken wat ik zou omschrijven als een soort industriële gebied waar je ook overdag amper mensen ziet (behalve als ze naar de Ikea gaan of de Amazing Orientel of AMC). Kun je nagaan als je als 17-jarige meisje in de NACHT nog wel daar heen fietst. Je hebt dan ook geen ander keus aangezien Abcoude letterlijk naast zuidoost ligt.
Vreselijk inderdaad . Dat stuk heb ik wel eens met de racefiets gereden op zaterdagochtend en inderdaad geen mens te bekennen. Laat staan in de nacht

Geen goede buurt om zo alleen te fietsen en ik meen me te herinneren dat rondom Zuid-Oost en Duivendrecht vaker zedenincidenten hebben plaatsgevonden . Ook vanuit het Leidseplein .

Het is ook wel zo’n 35-40 min fietsen met de elektrische fiets naar Abcoude denk ik.

Zo alleen, zo donker, zo jong . De politie laat niet veel los.
Love is in the air!
pi_218552834
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 12:38 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat is echt niet te hopen, dat er daar zo een engerd nog los rondloopt.
Of juist wel anders zijn het er twee.
pi_218552835
Wat vreselijk en het incident krijgt steeds meer beeld . Het meisje heeft ook een naam, identiteit en dat volgt denk ik.

Lijkt steeds meer klassiek verhaal: bond meisje , nacht naar huis en van haar fiets getrokken . Bah

Ik denk dat het voor niemand een verassing blijkt als hier ook sprake is van een zedendelict.

Bizar dat de politie haar gevonden heeft.
Die waren daar toevallig aan het patrouilleren?
Love is in the air!
pi_218552841
quote:
1s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 00:53 schreef Landgeld het volgende:
Wat vreselijk en het incident krijgt steeds meer beeld . Het meisje heeft ook een naam, identiteit en dat volgt denk ik.

Lijkt steeds meer klassiek verhaal: bond meisje , nacht naar huis en van haar fiets getrokken . Bah

Ik denk dat het voor niemand een verassing blijkt als hier ook sprake is van een zedendelict.

Bizar dat de politie haar gevonden heeft.
Die waren daar toevallig aan het patrouilleren?
Toevallig lijkt me dat niet als er al eerder een vrouw van haar fiets is getrokken.
pi_218552861
Heb je dus in het water aangetroffen? Zijn er meer details bekend over wie de melding gemaakt heeft?

Ik was ook echt Argenta aantal namen. Maar dat blijkt nu de aanleiding van een melding te zijn geweest.
Love is in the air!
pi_218552907
Een foto van de pantoffels van de burgemeester, is alles wat de burgemeester post.

Ongepast.

twitter
pi_218552918
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 12:34 schreef Gibson88 het volgende:
Jezus wat naar. -O-
Nee niet mijn zus
pi_218552926
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 00:50 schreef Landgeld het volgende:
De politie laat niet veel los.
Het zal me niets verbazen als de politie ook nog niet veel heeft
pi_218552927
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 00:50 schreef Landgeld het volgende:

[..]
Geen goede buurt om zo alleen te fietsen en ik meen me te herinneren dat rondom Zuid-Oost en Duivendrecht vaker zedenincidenten hebben plaatsgevonden . Ook vanuit het Leidseplein .
Inderdaad. Als je er bent in de nacht vooral als je in Duivendrecht en Amsterdam Zuidoost bent moet je echt elke paar sec kijken of er geen ander gek in de buurt is. En als je iemand ziet dan is dat meestal geen goed teken. In die omgeving lopen er veel meer gekken rond dan ergens anders, met uitzondering van Rotterdam zuid natuurlijk.
pi_218552945
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 01:44 schreef User98182 het volgende:

[..]
Inderdaad. Als je er bent in de nacht vooral als je in Duivendrecht en Amsterdam Zuidoost bent moet je echt elke paar sec kijken of er geen ander gek in de buurt is. En als je iemand ziet dan is dat meestal geen goed teken. In die omgeving lopen er veel meer gekken rond dan ergens anders, met uitzondering van Rotterdam zuid natuurlijk.
Zeist doet ook mee voor de hoofdprijs…
  donderdag 21 augustus 2025 @ 02:34:38 #135
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_218552965
quote:
0s.gif Op woensdag 20 augustus 2025 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das allemaal heel snel gegaan, vertrokken om 03:30 en om 04:00 al dood gevonden.
Verschrikkelijk zeg.
Dat is vreemd, op google maps zou die afstand ongeveer 28 minuten met de fiets zijn.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_218552970
Als de speurders echt gas geven, hebben ze de dader binnen no-time in de kraag - behalve misschien als hij het op een lopen zet naar Zuid-Soedan. Want dit is geen 1980 meer: de forensische technologie is nu razendsnel, scherp en genadeloos precies.
pi_218552972
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 02:34 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Dat is vreemd, op google maps zou die afstand ongeveer 28 minuten met de fiets zijn.
Hier 24 minuten, dus 2-6 minuten..
Lijkt dan eerder op een afrekening dan een mogelijk zedendelict.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 02:52:30 #138
56749 BlaZ
pi_218552974
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 02:44 schreef Peppert het volgende:
Als de speurders echt gas geven, hebben ze de dader binnen no-time in de kraag - behalve misschien als hij het op een lopen zet naar Zuid-Soedan. Want dit is geen 1980 meer: de forensische technologie is nu razendsnel, scherp en genadeloos precies.
En met slechts 30 minuten tussen vertrek en gevonden worden kunnen er nooit veel mogelijkheden zijn. Dan heeft ze overigens flink doorgefietst of is er sprake van dat ze wellicht op een andere plek is meegenomen en hier uit het voertuig gemikt is.
  donderdag 21 augustus 2025 @ 02:55:23 #139
56749 BlaZ
pi_218552978
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 02:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Verbeter me als ik het mis heb, maar er stond toch juist dat er erg veel geweld gebruikt is?
Dan is 2-6 minuten wel erg snel.
pi_218552979
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 02:52 schreef BlaZ het volgende:

[..]
En met slechts 30 minuten tussen vertrek en gevonden worden kunnen er nooit veel mogelijkheden zijn. Dan heeft ze overigens flink doorgefietst of is er sprake van dat ze wellicht op een andere plek is meegenomen en hier uit het voertuig gemikt is.
De afstand was 7,3 km.
pi_218553001
quote:

[..]
Overdag zou ik mijn dochter daar zelfs op het station niet eens alleen laten, een grote teringzooi daar met verknipt volk wat daar rond zwerft. Al jaren.
pi_218553034
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 02:49 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Wat een vreselijk verhaal, het arme kind 😢

Ze is rond 03.30 van Leidseplein vertrokken dus kan ook voor 3.30 uur zijn geweest op een elektrische fiets dus wellicht was ze eerder op de plaats delict. Sowieso is het een korte tijdspanne, al helemaal als er het klopt dat er kort daarvoor een melding was gedaan. Politie ging niet echt in die vraag (bron is filmpje van link uit dit topic).

Hoop dat ze de dader snel pakken!
pi_218553663
Plek waar ze is gevonden is als ik het goed zie tegenover de weg naar de ingang van een paar grote tuincomplexen
  Miss 200.000.000! donderdag 21 augustus 2025 @ 09:45:29 #144
367000 roos94
pi_218553686
Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten, helaas. |:(
pi_218553719
Echte Amsterdamse oplossing:
https://www.ad.nl/binnenl(...)erd-gedood~a70469d8/

Iets met een kalf en een put…
  Miss 200.000.000! donderdag 21 augustus 2025 @ 09:55:33 #146
367000 roos94
pi_218553732
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:

Pff wat een nutteloosheid weer. Elke mafklapper kiest nu toch gewoon een ander wegje uit indien ze een daad wensen te begaan.
pi_218553738
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 06:18 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Wat een vreselijk verhaal, het arme kind 😢

Ze is rond 03.30 van Leidseplein vertrokken dus kan ook voor 3.30 uur zijn geweest op een elektrische fiets dus wellicht was ze eerder op de plaats delict. Sowieso is het een korte tijdspanne, al helemaal als er het klopt dat er kort daarvoor een melding was gedaan. Politie ging niet echt in die vraag (bron is filmpje van link uit dit topic).

Hoop dat ze de dader snel pakken!

De politie zegt in deze link dat het tijdsbestek van wegfietsen LP tot het vinden van het lichaam maar 40 minuten bedroeg, de politie had dus bijna een heterdaad kunnen hebben. Dat maakt het extra triest vind ik.
pi_218553740
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 09:45 schreef roos94 het volgende:
Er lopen meer gekken vrij rond dan dat er vast zitten, helaas. |:(
En we gaan allemaal dood.
pi_218553750
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 09:53 schreef ootjekatootje het volgende:

Ja, als er dus net op deze exacte plek deze of een andere gek nogmaals iets gewelddadigs wil doen kun je hem beter zien. Nou joepie. Veel succes met het aanpassen en volhangen met camera's van alle mogelijke blind spots in Nederland....
  Miss 200.000.000! donderdag 21 augustus 2025 @ 09:59:27 #150
367000 roos94
pi_218553751
quote:
0s.gif Op donderdag 21 augustus 2025 09:57 schreef Nober het volgende:

[..]
En we gaan allemaal dood.
ja, maar er zijn wel fijnere manieren te bedenken en niet als je 17 bent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: