Ik dacht precies hetzelfde, het heeft mijn mening over haar wel veranderd.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dat beestje heeft liggen creperen. Ik vind het een raar mens.
Ja ja het groeitquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:40 schreef Soury het volgende:
Illya over zijn prinsesje "ze kwam naar beneden, mooi en ja het groeit"
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:43 schreef De_Melkboer het volgende:
Dick stuurt ze nu zo snel weg dat zelfs de ondertitelaar het niet bijhoudt en Cheyenne de naam Celine geeft
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:43 schreef De_Melkboer het volgende:
Dick stuurt ze nu zo snel weg dat zelfs de ondertitelaar het niet bijhoudt en Cheyenne de naam Celine geeft
Oh. Ja maandag net gekeken. Too soon dus blijkbaarquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Huh? Loop jij wat afleveringen achter?
Oei ben daar nu pas, lekkere binnenkomer. Hij gaat mensen dus testen op intelligentie en humor. Nou lekker type weerquote:
In z'n broekje.quote:
Vind haar zo kinderachtig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:07 schreef Deisyy het volgende:
En Sylwia gaat weer dom zitten lachen terwijl ze met zijn drieen zitten te eten
Zo ongelooflijk gescript, had mijzelf beloofd geen enkele opmerking meer te maken over die NEPstoryline van JP, maar dit sloeg werkelijk alles.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:57 schreef Battlecruiser het volgende:
JP en nieuwe dame die het verschil tussen 100ml en 1 liter niet kennen. Dat leerden we toch al op de lagere school. Of doen ze daar tegenwoordig alleen kringspiergesprekkken?
Het is daar verrotte koud in dat kasteel in het voorjaar, joh, snap dat nou!quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:25 schreef golfer het volgende:
Waarom trekt Sylwia steeds weer een jas aan als ze binnen iets gaat doen?
Alsof ze Monique uitlacht, valt me mee trouwens Ilya rent niet als een kip zonder kop door de tuin met Monique. Ik vind haar ook wel leuk maar ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:07 schreef Deisyy het volgende:
En Sylwia gaat weer dom zitten lachen terwijl ze met zijn drieen zitten te eten
En ook niet zomaar een jasquote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:25 schreef golfer het volgende:
Waarom trekt Sylwia steeds weer een jas aan als ze binnen iets gaat doen?
Oh dat zie ik niet zo, ze komt uit Limburg dus had zij die spullen meegenomen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:31 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zo ongelooflijk gescript, had mijzelf beloofd geen enkele opmerking meer te maken over die NEPstoryline van JP, maar dit sloeg werkelijk alles.
990 mlquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:57 schreef Battlecruiser het volgende:
JP en nieuwe dame die het verschil tussen 100ml en 1 liter niet kennen. Dat leerden we toch al op de lagere school. Of doen ze daar tegenwoordig alleen kringspiergesprekkken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |