Plugje erin gaat niet echt helpen als je je band op een stoeprand hebt stuk geredenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh meestal een pluggie erin en kan je naar de garage rijden. Duur grapje.
Nee dat is waar dat is een scheur, maar er zit toch wel een thuiskomertje in zo'n cabrio.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:35 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Plugje erin gaat niet echt helpen als je je band op een stoeprand hebt stuk gereden
"Adios, ik moet gaan..," heerlijke muziek er weer bij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:19 schreef Soury het volgende:
Oh Rob verspreek zich, hoeft geen tikkie voor de zeepjes. Gezellig dat je hier wasWat een boer is het toch. Ze zal wel te oud zijn voor hem.
Alles voor de kijkcijfers!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Renske is volgens mij gewoon een heel naïef vooral onzeker meisje die tegen zichzelf in bescherming had moeten worden genomen. Mensen lopen op eieren bij haar in de buurt.
Maar in dit geval , is Daniel wel de grootste lozer! Hoe ik ook over Renske denk ,ik snap haar wel, zij loopt daar al 2 weken rond, hij geeft verkeerde signalen en dan komt er een meid van 23 en hup na 3 dagen al de jacuzzi/ hottub in en lekker intiem doen en keihard muziek terwijl hij echt wel weet dat Renske haar kamer daar dichtbij is en ze alles mee kan luisteren en hij gaat lopen vozen met die nieuwe. Als hij echt niet zoveel drank heb gehad zoals hij zegt had hij ook wel zelf kunnen bedenken dat wat voor intiems hij ook wil doen dat het beter is omdat niet onder Renske haar kamer te doen.
Dan zou ik ook denken van wtf, Daniël had veel eerder al moeten zeggen ; Renske dit wordt em niet.
Het programmaconcept is 'B&B vol liefde' en niet 'B&B vol zoveel mogelijk ongemakkelijke momenten'. Misschien moeten kandidaten toch maar eens het format doorlezen voor ze zich opgeven...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Renske is volgens mij gewoon een heel naïef vooral onzeker meisje die tegen zichzelf in bescherming had moeten worden genomen. Mensen lopen op eieren bij haar in de buurt.
Maar in dit geval , is Daniel wel de grootste lozer! Hoe ik ook over Renske denk ,ik snap haar wel, zij loopt daar al 2 weken rond, hij geeft verkeerde signalen en dan komt er een meid van 23 en hup na 3 dagen al de jacuzzi/ hottub in en lekker intiem doen en keihard muziek terwijl hij echt wel weet dat Renske haar kamer daar dichtbij is en ze alles mee kan luisteren en hij gaat lopen vozen met die nieuwe. Als hij echt niet zoveel drank heb gehad zoals hij zegt had hij ook wel zelf kunnen bedenken dat wat voor intiems hij ook wil doen dat het beter is omdat niet onder Renske haar kamer te doen.
Dan zou ik ook denken van wtf, Daniël had veel eerder al moeten zeggen ; Renske dit wordt em niet.
Ja ik zet je in de friendzone en jij probeert je er uit te worstelen. Nou dat zou de de druppel wel moeten zijn bij haarquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:50 schreef De_Melkboer het volgende:
Dick is lekker duidelijk naar Cheyenne
Ik ook hoor vond het zwaar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:00 schreef golfer het volgende:
Ach gossie die tattoo en de dood van de vader van Eveline.
'Bridge over troubled water'.
Ik moest een traantje wegvegen.
#sentimentele oude man.
Daniel is een lul en Renske dacht dat ze al mede eigenaar was van hotel de botel.quote:
Nou, ik kan best blij worden van een lekker harinkje of een mooie forel, dus eigenlijk is dat een beledidiging voor de dode vis!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Bart heeft het sex appeal van een dode vis.
Voor mijn gevoel is Renske al een maand bij hem, sneu voor haar maar ik denk dat Daniel vanaf dag 1 al wist dat dit niet wat zou worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Daniel is een lul en Renske dacht dat ze al mede eigenaar was van hotel de botel.
Nou de eerste twee mannen waren nou ook niet echt wat je gelijk de slaapkamer in trekt. Ik blijf erbij dat Bart wel een leuk hoofd heeft, maar ook dat hij bij firma List en Bedrog werktquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Bart heeft het sex appeal van een dode vis.
Dat denk ik ook, maar Dick heeft geen trek in Lieske en die adviseert blijkbaar graag wie wel en wie niet. Lieske weet het welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:20 schreef jaha het volgende:
Die hebben misschien al iets gehad samen. Beetje dezelfde sfeer als tussen Hans en zijn ex van een paar seizoenen geleden. Daarvan denk je ook steeds: Verzoen je gewoon een keer en maak een nieuwe start.
Was er ook niet iemand in dit seizoen die ook nog met een ex de b&b bestierde? Daar heb ik niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 23:20 schreef jaha het volgende:
Die hebben misschien al iets gehad samen. Beetje dezelfde sfeer als tussen Hans en zijn ex van een paar seizoenen geleden. Daarvan denk je ook steeds: Verzoen je gewoon een keer en maak een nieuwe start.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |