abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218601189
Oh Rob verspreek zich, hoeft geen tikkie voor de zeepjes. Gezellig dat je hier was :o Wat een boer is het toch. Ze zal wel te oud zijn voor hem.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218601266
Leuk cadeautje een mes met je naam erop. Fucking hell zeg, maar Dick heeft het toch al bekeken dus kan het mes terug naar Nederland in haar rug. :W
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:35:04 #153
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_218601287
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 21:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Oh meestal een pluggie erin en kan je naar de garage rijden. Duur grapje.
Plugje erin gaat niet echt helpen als je je band op een stoeprand hebt stuk gereden :P
pi_218601295
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:35 schreef Tinos85 het volgende:

[..]
Plugje erin gaat niet echt helpen als je je band op een stoeprand hebt stuk gereden :P
Nee dat is waar dat is een scheur, maar er zit toch wel een thuiskomertje in zo'n cabrio.
pi_218601309
Ik snap niet dat Evelien niet eerder op het vliegtuig is gestapt voor haar vader, ja ze had al afscheid genomen maar toch. En dan gaat een tattoo voor :?
pi_218601332
Renske is volgens mij gewoon een heel naïef vooral onzeker meisje die tegen zichzelf in bescherming had moeten worden genomen. Mensen lopen op eieren bij haar in de buurt.
Maar in dit geval , is Daniel wel de grootste lozer! Hoe ik ook over Renske denk ,ik snap haar wel, zij loopt daar al 2 weken rond, hij geeft verkeerde signalen en dan komt er een meid van 23 en hup na 3 dagen al de jacuzzi/ hottub in en lekker intiem doen en keihard muziek terwijl hij echt wel weet dat Renske haar kamer daar dichtbij is en ze alles mee kan luisteren en hij gaat lopen vozen met die nieuwe. Als hij echt niet zoveel drank heb gehad zoals hij zegt had hij ook wel zelf kunnen bedenken dat wat voor intiems hij ook wil doen dat het beter is omdat niet onder Renske haar kamer te doen.
Dan zou ik ook denken van wtf :r , Daniël had veel eerder al moeten zeggen ; Renske dit wordt em niet.
India, ga er na toe!
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 22:49:38 #157
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218601364
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:19 schreef Soury het volgende:
Oh Rob verspreek zich, hoeft geen tikkie voor de zeepjes. Gezellig dat je hier was :o Wat een boer is het toch. Ze zal wel te oud zijn voor hem.
"Adios, ik moet gaan..," heerlijke muziek er weer bij.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218601369
Dick is lekker duidelijk naar Cheyenne
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:00:46 #159
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218601405
Ach gossie die tattoo en de dood van de vader van Eveline.
'Bridge over troubled water'.
Ik moest een traantje wegvegen.
#sentimentele oude man.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218601407
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Renske is volgens mij gewoon een heel naïef vooral onzeker meisje die tegen zichzelf in bescherming had moeten worden genomen. Mensen lopen op eieren bij haar in de buurt.
Maar in dit geval , is Daniel wel de grootste lozer! Hoe ik ook over Renske denk ,ik snap haar wel, zij loopt daar al 2 weken rond, hij geeft verkeerde signalen en dan komt er een meid van 23 en hup na 3 dagen al de jacuzzi/ hottub in en lekker intiem doen en keihard muziek terwijl hij echt wel weet dat Renske haar kamer daar dichtbij is en ze alles mee kan luisteren en hij gaat lopen vozen met die nieuwe. Als hij echt niet zoveel drank heb gehad zoals hij zegt had hij ook wel zelf kunnen bedenken dat wat voor intiems hij ook wil doen dat het beter is omdat niet onder Renske haar kamer te doen.
Dan zou ik ook denken van wtf :r , Daniël had veel eerder al moeten zeggen ; Renske dit wordt em niet.
Alles voor de kijkcijfers!
pi_218601411
Bart heeft het sex appeal van een dode vis.
pi_218601415
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:42 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Het programmaconcept is 'B&B vol liefde' en niet 'B&B vol zoveel mogelijk ongemakkelijke momenten'. Misschien moeten kandidaten toch maar eens het format doorlezen voor ze zich opgeven...
pi_218601419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 22:50 schreef De_Melkboer het volgende:
Dick is lekker duidelijk naar Cheyenne
Ja ik zet je in de friendzone en jij probeert je er uit te worstelen. Nou dat zou de de druppel wel moeten zijn bij haar

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 27-08-2025 00:10:54 ]
pi_218601420
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:00 schreef golfer het volgende:
Ach gossie die tattoo en de dood van de vader van Eveline.
'Bridge over troubled water'.
Ik moest een traantje wegvegen.
#sentimentele oude man.
Ik ook hoor vond het zwaar.
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:06:52 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218601427
Ik denk niet dat Renske op de reünie gaat komen. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_218601433
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Alles voor de kijkcijfers!
Daniel is een lul en Renske dacht dat ze al mede eigenaar was van hotel de botel.
pi_218601440
En doei dame drie bij Rob.
Ik vind deze zo leuk van de HEMA.
https://www.facebook.com/reel/1027361895985885
pi_218601450
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, ik kan best blij worden van een lekker harinkje of een mooie forel, dus eigenlijk is dat een beledidiging voor de dode vis!
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218601455
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:07 schreef Soury het volgende:

[..]
Daniel is een lul en Renske dacht dat ze al mede eigenaar was van hotel de botel.
Voor mijn gevoel is Renske al een maand bij hem, sneu voor haar maar ik denk dat Daniel vanaf dag 1 al wist dat dit niet wat zou worden.

Ik vind het verschil in type vrouwen die voor Dick en Daniel hebben geschreven echt gigantisch. Snap het natuurlijk wel dat Dick de mooie globetrotters aantrekt, maar die man blijft maar in clichés praten met zijn enge lach. Dan vind ik Daniel een stuk echter overkomen.
pi_218601456
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:02 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou de eerste twee mannen waren nou ook niet echt wat je gelijk de slaapkamer in trekt. Ik blijf erbij dat Bart wel een leuk hoofd heeft, maar ook dat hij bij firma List en Bedrog werkt
  dinsdag 26 augustus 2025 @ 23:19:18 #171
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218601463
Dick blijft steeds maar oppervlakkig in zijn uitspraken naar en over de meisjes.
Volgens mij zit hij in dit programma om nieuwe gasten naar zijn B&B te lokken, maar niet voor de liefde.
Die heeft hij al gevonden bij zijn steun en toeverlaat Lieske.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218601469
Die hebben misschien al iets gehad samen. Beetje dezelfde sfeer als tussen Hans en zijn ex van een paar seizoenen geleden. Daarvan denk je ook steeds: Verzoen je gewoon een keer en maak een nieuwe start.
pi_218601496
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:20 schreef jaha het volgende:
Die hebben misschien al iets gehad samen. Beetje dezelfde sfeer als tussen Hans en zijn ex van een paar seizoenen geleden. Daarvan denk je ook steeds: Verzoen je gewoon een keer en maak een nieuwe start.
Dat denk ik ook, maar Dick heeft geen trek in Lieske en die adviseert blijkbaar graag wie wel en wie niet. Lieske weet het wel O-)
pi_218601499
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 23:20 schreef jaha het volgende:
Was er ook niet iemand in dit seizoen die ook nog met een ex de b&b bestierde? Daar heb ik niks van gemerkt.
pi_218601501
Ik snap dus echt niet wat Daniel in Danique ziet, ik vind haar zo ontzettend onaantrekkelijk. Het komt op mij een beetje over alsof ze lekker makkelijk is en Daniel dat vooral wel leuk vindt.
Ik snap ook niet dat hij Renske daar zo lang gehouden heeft, al zal de producer daar misschien ook een handje in geholpen hebben.

En Bart, mijn type man is het niet. Ik weet niet precies waarom, maar ik krijg er de kriebels van 😅 en niet de goeie kriebels.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')