Ik vind hem ook brrrrr, maar dat is door zijn manier waarop hij is en doet. Hij is qua uiterlijk niet verkeerd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:29 schreef Donna het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Vind het echt zo'n brrr ik weet niet eens hoe ik het omschrijven moet.
Ik vind z'n uiterlijk ook echt brr. Hij is voor mij het toonbeeld van onaantrekkelijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind hem ook brrrrr, maar dat is door zijn manier waarop hij is en doet. Hij is qua uiterlijk niet verkeerd.
En dan ook nog dat arrogante gedrag en zijn dubbelzinnige grapjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik vind z'n uiterlijk ook echt brr. Hij is voor mij het toonbeeld van onaantrekkelijk.
De ballonvaart ging juist niet door.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:15 schreef De_Melkboer het volgende:
Het programma wordt wel een stuk saaier nu de ballon van Renske uit elkaar is gespat
Lol die heeft Renske onthoofd. Wat jammer dat we er niks van hebben gezienquote:
Heel jammerquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol die heeft Renske onthoofd. Wat jammer dat we er niks van hebben gezien
Hij vergat "mooie lach" te zeggen, deed hij bij alle anderen nl. welquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
Goh een nieuwe dame bij Dick. "Ja een mooie verschijning, mooie dame JA" Goh Dick je meent het
En hup naar de slang
Ze lachte ook niet echt toen ze Victor vast hadquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij vergat "mooie lach" te zeggen, deed hij bij alle anderen nl. wel
Heftige teleurstelling voor Dick.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze lachte ook niet echt toen ze Victor vast had
Zijn lekke band geregeld met de verzekering, waarschijnlijk één of andere mobiliteitservice.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
Huh laat je je BMW cabrio wegslepen voor een lekke band? En tof dat Rob de Nijs muziekje erbij, met zijn leren jekkie
Oh meestal een pluggie erin en kan je naar de garage rijden. Duur grapje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn lekke band geregeld met de verzekering, waarschijnlijk één of andere mobiliteitservice.
In Frankrijk heb je geen servicediensten die je op locatie komen helpen, wegslepen naar een garage is daar de enige optie als je het zelf niet kunt verhelpen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:46 schreef Soury het volgende:
Huh laat je je BMW cabrio wegslepen voor een lekke band? En tof dat Rob de Nijs muziekje erbij, met zijn leren jekkie
Oh ok.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:54 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
In Frankrijk heb je geen servicediensten die je op locatie komen helpen, wegslepen naar een garage is daar de enige optie als je het zelf niet kunt verhelpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |