abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218591795
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 20:46 schreef Deisyy het volgende:
Daniel: Ballasilicum _O-
Ze zijn wel leuk samen, ook hoe zij daar om kan lachen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218592028
Past wel bij dat creepy hotel, een container met lelijke kindertekeningen als beach bar.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator maandag 25 augustus 2025 @ 21:51:48 #103
184769 crew  Deisyy
pi_218592069
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
Past wel bij dat creepy hotel, een container met lelijke kindertekeningen als beach bar.
Echt hè, wat een deprimerende bende.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218592088
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Echt hè, wat een deprimerende bende.
Ja gooi er wat bamboe tegenaan, zie je die container ook niet meer. Smakeloze koud en kil daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 25-08-2025 22:01:00 ]
pi_218592153
Goh Cheyenne probeert Dick in te palmen met het verhaal dat als ze een kikker ziet dat ze die dan moet oppakken.
Wat een kul verhaal _O-
pi_218592355
Wat was dat nou voor gekkigheid met dat liedje van Rob in de auto. Ik begrijp daar niks van :? Hij vindt zichzelf wel heel geweldig denk ik. Leuke vrouw die er nu is, maar die begint ook al weer te twijfelen.
  maandag 25 augustus 2025 @ 22:21:55 #107
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218592357
Eveline en Bart vertonen haarscheurtjes.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 25 augustus 2025 @ 22:23:28 #108
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218592372
Rob zet in de auto wel een heel fout liedje op.
'Ik hou van alle vrouwen.'
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218592395
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:21 schreef golfer het volgende:
Eveline en Bart vertonen haarscheurtjes.
Bart is wel een knappe man maar daar is ook alles mee gezegd. Persoonlijk vind ik die sex getinte grapjes een enorme afknapper.
  maandag 25 augustus 2025 @ 22:29:17 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218592416
Magda blijft wat frigide en heeft nog nooit vlinders in haar buik gevoeld.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218592440
Renkse is lekker verdiept in een boeket reeks, kon de titel niet lezen (wel de schrijfster, Jojo Moyes). :')
Daar haalt ze vast haar manier van mannen verleiden uit.
pi_218592474
quote:
1s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:23 schreef golfer het volgende:
Rob zet in de auto wel een heel fout liedje op.
'Ik hou van alle vrouwen.'
Het lijkt me zo in scene gezet. Reactie van de vrouw in kwestie vond ik best wel nuchter. Laat ik het zo zeggen: er is een kandidaat dit seizoen die waarschijnlijk de hele B&B zou hebben afgebroken na afloop :7
  maandag 25 augustus 2025 @ 22:42:28 #113
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_218592492
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:26 schreef Soury het volgende:

[..]
Bart is wel een knappe man maar daar is ook alles mee gezegd. Persoonlijk vind ik die sex getinte grapjes een enorme afknapper.
Die vroegoude plofkop in z'n makelaarsoutfit een knappe man?
pi_218592500
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:42 schreef kibo het volgende:

[..]
Doe vroegoude plofkop in z'n makelaarsoutfit een knappe man?
Zijn hoofd heeft wel wat, zeker niet vroeg oud. De rest niet nee.
pi_218593307
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
Wat was dat nou voor gekkigheid met dat liedje van Rob in de auto. Ik begrijp daar niks van :? Hij vindt zichzelf wel heel geweldig denk ik. Leuke vrouw die er nu is, maar die begint ook al weer te twijfelen.
Hij vindt zichzelf heel leuk volgens mij, ik vind het vooral een beetje een vreemde man. Saai ook.
Ben wel benieuwd hoe lang t duurt voordat die ene vrouw terug komt (ik ben haar naam even kwijt), daar had ie wel een klik mee volgens mij.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:20:52 #116
184769 crew  Deisyy
pi_218593605
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
Zelfingenomen sukkel :{
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 08:21:38 #117
184769 crew  Deisyy
pi_218593607
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij vindt zichzelf heel leuk volgens mij, ik vind het vooral een beetje een vreemde man. Saai ook.
Ben wel benieuwd hoe lang t duurt voordat die ene vrouw terug komt (ik ben haar naam even kwijt), daar had ie wel een klik mee volgens mij.
Margot, ja die past prima bij hem, ook zo'n arrogant type.
pi_218593862
quote:

[..]
Bart een knappe man.....? :r Ieuw zulke types. Vind je JP ook knap zeker?
pi_218593879
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 08:21 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Margot, ja die past prima bij hem, ook zo'n arrogant type.
Die zal nog wel terugkomen vermoed ik. Dat lag er eigenlijk al dik bovenop toen ze weg ging.
pi_218594133
quote:

[..]
Zowel Bart als Eveline zijn absoluut niet mijn types, dus mogelijk passen ze best bij elkaar :)
Losers hebben, net als autodidacten, een bredere kennis dan winnaars, als je wilt winnen moet je alles weten van één ding en geen tijd verdoen met het leren van al het andere, het genot van eruditie is voorbehouden aan losers. ~Umberto Eco
pi_218594283
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2025 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Zijn hoofd heeft wel wat, zeker niet vroeg oud. De rest niet nee.
Zeker niet vroeg oud? 8)7

Die is net zou oud als mij en ziet er minstens 10 jaar ouder uit. En dan zie ik er niet per definitie jong uit voor mijn leeftijd.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_218594540
Ja, ik zou hem ook best rond de 60 geven.
pi_218596085
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 07:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Saai ??? Dat is wel een understatement. De man is dodelijk saai en woont nabij een saai Frans dorp waar je zelf niet dood gevonden wenst te worden.

Die Brabantse dacht dat hij liever een jongere vrouw wilde, wat Rob niet beaamde maar ook niet ontkende. Ik denk dat zij dicht bij de waarheid zit. Zo kwam Illya ook pas tot leven bij die Poolse jonge schone. In Rob schuilt misschien een vrolijke clown, maar daarvoor moet waarschijnlijk wel eerst een jonge schone naar binnen gegooid worden. Deze zitten volgens mij niet in z'n queue, dus Rob werkt het huidige lijstje enigszins teleurgesteld en zonder grote verwachtingen af. Dat zie je ook bij binnenkomst van een nieuwe dame. Rob zit er niet echt op te wachten, weet al dat de hoofprijs er toch niet tussen zit, toont weinig interesse en kijkt het het allemaal een beetje aan.

Zin in appeltaart?
pi_218600128
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 augustus 2025 12:17 schreef Bever_NL het volgende:

[..]
Saai ??? Dat is wel een understatement. De man is dodelijk saai en woont nabij een saai Frans dorp waar je zelf niet dood gevonden wenst te worden.

Die Brabantse dacht dat hij liever een jongere vrouw wilde, wat Rob niet beaamde maar ook niet ontkende. Ik denk dat zij dicht bij de waarheid zit. Zo kwam Illya ook pas tot leven bij die Poolse jonge schone. In Rob schuilt misschien een vrolijke clown, maar daarvoor moet waarschijnlijk wel eerst een jonge schone naar binnen gegooid worden. Deze zitten volgens mij niet in z'n queue, dus Rob werkt het huidige lijstje enigszins teleurgesteld en zonder grote verwachtingen af. Dat zie je ook bij binnenkomst van een nieuwe dame. Rob zit er niet echt op te wachten, weet al dat de hoofprijs er toch niet tussen zit, toont weinig interesse en kijkt het het allemaal een beetje aan.

Zin in appeltaart?
Hahaha ja dodelijk saai is misschien een beter omschrijving 😂.
Ik zei nog tegen mijn man; hij woont niet voor niks alleen in zo'n dood dorp.
Ik denk dat hij ook liever (?) een jongere dame zou willen, vraag me alleen af of een jongere dame hem zou willen 😂

Vind Ilja en Silwia helemaal niet bij elkaar passen.
  Moderator dinsdag 26 augustus 2025 @ 20:29:55 #125
382129 crew  Donna
pi_218600197
quote:

[..]
Smaken verschillen. Vind het echt zo'n brrr ik weet niet eens hoe ik het omschrijven moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')