Ze zijn wel leuk samen, ook hoe zij daar om kan lachen.quote:
Echt hè, wat een deprimerende bende.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:48 schreef Soury het volgende:
Past wel bij dat creepy hotel, een container met lelijke kindertekeningen als beach bar.
Ja gooi er wat bamboe tegenaan, zie je die container ook niet meer. Smakeloze koud en kil daar.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt hè, wat een deprimerende bende.
Bart is wel een knappe man maar daar is ook alles mee gezegd. Persoonlijk vind ik die sex getinte grapjes een enorme afknapper.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:21 schreef golfer het volgende:
Eveline en Bart vertonen haarscheurtjes.
Het lijkt me zo in scene gezet. Reactie van de vrouw in kwestie vond ik best wel nuchter. Laat ik het zo zeggen: er is een kandidaat dit seizoen die waarschijnlijk de hele B&B zou hebben afgebroken na afloopquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:23 schreef golfer het volgende:
Rob zet in de auto wel een heel fout liedje op.
'Ik hou van alle vrouwen.'
Die vroegoude plofkop in z'n makelaarsoutfit een knappe man?quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Bart is wel een knappe man maar daar is ook alles mee gezegd. Persoonlijk vind ik die sex getinte grapjes een enorme afknapper.
Zijn hoofd heeft wel wat, zeker niet vroeg oud. De rest niet nee.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:42 schreef kibo het volgende:
[..]
Doe vroegoude plofkop in z'n makelaarsoutfit een knappe man?
Hij vindt zichzelf heel leuk volgens mij, ik vind het vooral een beetje een vreemde man. Saai ook.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
Wat was dat nou voor gekkigheid met dat liedje van Rob in de auto. Ik begrijp daar niks vanHij vindt zichzelf wel heel geweldig denk ik. Leuke vrouw die er nu is, maar die begint ook al weer te twijfelen.
Zelfingenomen sukkelquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:21 schreef Soury het volgende:
Wat was dat nou voor gekkigheid met dat liedje van Rob in de auto. Ik begrijp daar niks vanHij vindt zichzelf wel heel geweldig denk ik. Leuke vrouw die er nu is, maar die begint ook al weer te twijfelen.
Margot, ja die past prima bij hem, ook zo'n arrogant type.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Hij vindt zichzelf heel leuk volgens mij, ik vind het vooral een beetje een vreemde man. Saai ook.
Ben wel benieuwd hoe lang t duurt voordat die ene vrouw terug komt (ik ben haar naam even kwijt), daar had ie wel een klik mee volgens mij.
Bart een knappe man.....?quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Bart is wel een knappe man maar daar is ook alles mee gezegd. Persoonlijk vind ik die sex getinte grapjes een enorme afknapper.
Die zal nog wel terugkomen vermoed ik. Dat lag er eigenlijk al dik bovenop toen ze weg ging.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Margot, ja die past prima bij hem, ook zo'n arrogant type.
Zowel Bart als Eveline zijn absoluut niet mijn types, dus mogelijk passen ze best bij elkaarquote:Op maandag 25 augustus 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker niet vroeg oud?quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zijn hoofd heeft wel wat, zeker niet vroeg oud. De rest niet nee.
Saai ??? Dat is wel een understatement. De man is dodelijk saai en woont nabij een saai Frans dorp waar je zelf niet dood gevonden wenst te worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Hij vindt zichzelf heel leuk volgens mij, ik vind het vooral een beetje een vreemde man. Saai ook.
Hahaha ja dodelijk saai is misschien een beter omschrijving 😂.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:17 schreef Bever_NL het volgende:
[..]
Saai ??? Dat is wel een understatement. De man is dodelijk saai en woont nabij een saai Frans dorp waar je zelf niet dood gevonden wenst te worden.
Die Brabantse dacht dat hij liever een jongere vrouw wilde, wat Rob niet beaamde maar ook niet ontkende. Ik denk dat zij dicht bij de waarheid zit. Zo kwam Illya ook pas tot leven bij die Poolse jonge schone. In Rob schuilt misschien een vrolijke clown, maar daarvoor moet waarschijnlijk wel eerst een jonge schone naar binnen gegooid worden. Deze zitten volgens mij niet in z'n queue, dus Rob werkt het huidige lijstje enigszins teleurgesteld en zonder grote verwachtingen af. Dat zie je ook bij binnenkomst van een nieuwe dame. Rob zit er niet echt op te wachten, weet al dat de hoofprijs er toch niet tussen zit, toont weinig interesse en kijkt het het allemaal een beetje aan.
Zin in appeltaart?
Smaken verschillen. Vind het echt zo'n brrr ik weet niet eens hoe ik het omschrijven moet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |