Ze belde gister opeens mijn ex.quote:
Oh oke, dat klinkt als gedoe.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze belde gister opeens mijn ex.
Ze willen onderhandelen. Dus ex zegt, we hebben al onderhandeld. Er is prijs afgesproken en de koopovereenkomst is gemaakt.
Maar alles in het engels.
Ze dachten dat de meubels bleven staan, de bbq en buitenkeuken, de wasmachine en droger....
Dus hoe bot hij soms kan zijn, zegtie zijn jullie gek geworden? Dat staat toch duidelijk op de lijst?
Maar ja die kennen natuurlijk geen Nederlands.
Dus nu heeft hij de makelaar gebeld.
Ik wist het ook niet, nu wel.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar googelde ik net op, wist niet wat het was.
Nu wel
Hey ToTquote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:47 schreef ToT het volgende:
Heeft Hannah een neusring?
NWS / PETA valt Mario Kart aan vanwege koe met neusringHee peeps!
Morguh Mutskequote:
Morguh Drakinquote:
Hey KWquote:
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ze willen onderhandelen. Dus ex zegt, we hebben al onderhandeld. Er is prijs afgesproken en de koopovereenkomst is gemaakt.
Ze dachten dat de meubels bleven staan, de bbq en buitenkeuken, de wasmachine en droger....
Dus hoe bot hij soms kan zijn, zegtie zijn jullie gek geworden? Dat staat toch duidelijk op de lijst?
Ja eigenlijk niet zoveel zin in.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:12 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh oke, dat klinkt als gedoe.
En er was een nieuwsbericht over een labubutaartquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, nu wel.
NOu ja zeg, en ze kunnen nog steeds onder de koop uit?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:11 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hee goeiemorgenquote:
Das vervelend iets in je oogquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
Two slices of bread got married...
The wedding was amazing, until someone decided to toast the bride and groom.
Iets in mijn oog
In dat geval kun je het nog wel veilig zoeken... Ik kijk over het algemeen wel uit met termen die ik niet ken.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:14 schreef drakin het volgende:
[..]
En er was een nieuwsbericht over een labubutaart
Zonder afbeelding
Geen zin meer in eigenlijkquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:15 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
In dat geval kun je het nog wel veilig zoeken... Ik kijk over het algemeen wel uit met termen die ik niet ken.
Ja koopcontract is nog niet getekend. Als die getekend is dan hebben ze nog 3 dagen bedenktijdquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NOu ja zeg, en ze kunnen nog steeds onder de koop uit?
Lekker dan, ppff wat een geneuzel of nietquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja koopcontract is nog niet getekend. Als die getekend is dan hebben ze nog 3 dagen bedenktijd
Tegenhouden dan, hier heb je geen zin inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja koopcontract is nog niet getekend. Als die getekend is dan hebben ze nog 3 dagen bedenktijd
Heb je het er al uitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |