Mwoah in het stukje NL waar ik zit is het nu wel fris hoor 🤪quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:00 schreef Henrike het volgende:
En Dbm; het is nog echt lekker warm hier... joh bij ons ook, Nederland is niet zo groot
Mijn kinderen (ook de grote pubers) zouden dit fantastisch vinden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:55 schreef Henrike het volgende:
Even gekeken bij Judith.
Ik vind dit wel echt een drukke vakantie hoor, wat een volle planning.
Leuk als je er van houd.
Nu ga ik even #maximaaljanken hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:32 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Wat een liefde hier allemaal,dankjulliewel liefste besties! Ik ga volgende maandag denk ik ook hello fresh pasta koken en alle besties mogen aanschuiven ❤️❤️❤️❤️ #supportsystem.
Met zo’n leeftijdsverschil is dat geen vriend maar gewoon een veredelde oppas… 😅quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith: Bob heeft een vriend gevonden, en ze schelen maar 6 jaar. Ehm, dat is op die leeftijd toch behoorlijk veel? Ben benieuwd of dat jochie over een paar dagen het nog leuk vind
Nee joh, Bob loopt gewoon zoveel jaar voor dus kan prima mee qua interesses en conversatiesquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Met zo’n leeftijdsverschil is dat geen vriend maar gewoon een veredelde oppas… 😅
Oei, inderdaad. Het zijn maar korte filmpjes maar op deze beelden is net alsof hij alleen maar aan het watertrappelen is en amper echt zwemt..?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als ik Bob zo in dat meertje zie zwemmen, denk ik dat hij best nog wel wat meer zwemles kan gebruiken 🫣
Oooh precies wat ik me ook afvroeg!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Als ik Bob zo in dat meertje zie zwemmen, denk ik dat hij best nog wel wat meer zwemles kan gebruiken 🫣
Als ik met een groep op vakantie zou zijn, zou zo iemand als Judith mij echt mateloos irriterenquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:19 schreef Odonata het volgende:
Heeft Bob wel zwemdiploma's? Ik hou elke keer mijn hart vast aids ik hem zie spartelen.
(En bij het voordringen op de boot dacht ik "Waarom zegt ze er niks van" want hij kan er zelf weinig aan doen als zijn moeder hem niet begrensd, maar irritant is het wel)
A en B, met veel gezeur en gedram van Judith over en tegen de zwemschool.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:19 schreef Odonata het volgende:
Heeft Bob wel zwemdiploma's? Ik hou elke keer mijn hart vast aids ik hem zie spartelen.
(En bij het voordringen op de boot dacht ik "Waarom zegt ze er niks van" want hij kan er zelf weinig aan doen als zijn moeder hem niet begrensd, maar irritant is het wel)
Een beetje zo als een hondje zwemtquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:19 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Oei, inderdaad. Het zijn maar korte filmpjes maar op deze beelden is net alsof hij alleen maar aan het watertrappelen is en amper echt zwemt..?
Ze typte letterlijk ‘fucking’ in datzelfde berichtquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:49 schreef Maremare het volgende:
Die DBM deelde trouwens gisteren op Threads een bericht over een man die helemaal uit z'n panty was gegaan in een vliegtuig en het taalgebruik van die man wat ze niet vond kunnen. Zou ze nou echt niet door hebben dat ze zelf ook continu uit de bocht vliegt qua schelden enzo?
Dat doen mijn kinderen ook het allerliefstquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Een beetje zo als een hondje zwemt
Echt zonde dat ze zo’n beroep opgeeft voor het verkopen van haar gezin op instaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:27 schreef Danielle_ het volgende:
Nog even over Lieke vm trouwens: als je kleuter al zegt ‘deze heb ik al he’ over een waterfles, dan heb je echt teveel spullen. Maar moeders praat het goed door te zeggen ‘maar een ander kleurtje he.’ Ziek eigenlijk hoor, hoe je zo materialistisch kunt zijn. En iedere keer denk ik bij haar weer ‘je was verloskundige. Je had zo’n mooie en betekenisvolle baan na een pittige loot-studie!’ 😅
😆quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:28 schreef LeSage het volgende:
[..]
Dat doen mijn kinderen ook het allerliefst![]()
Ik roep de hele vakantie ‘je bent geen hond, maak een pizzapunt’ door het zwembad en over de zee
Dat opdringen deed hij ook op dat zeiltripje bij die volwassenen onlangs. Judith vind het allemaal wel primaquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:34 schreef Nieve het volgende:
Judith: Het ziet er eerder uit alsof B zich een beetje opdringt bij die jongens dan dat ze nou wederkerig 'vrienden' zijn, maar zij vindt alles natuurlijk weer helemaal geweldig wat hij doet.
Proberen een 12 jarige te spiegelen is typisch de reden waarom het niet goed is on kleuters mee te nemen op een 8+ vakantie... Judith denkt dat het super goed is maar eigenlijk is het sneu! Jongens zitten in een compleet andere fase en bob heeft geen idee wat hij aan het doen is.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:34 schreef Nieve het volgende:
Judith: Het ziet er eerder uit alsof B zich een beetje opdringt bij die jongens dan dat ze nou wederkerig 'vrienden' zijn, maar zij vindt alles natuurlijk weer helemaal geweldig wat hij doet.
B probeerde de zwemslag na te doen. Dat was toch gewoon een borstcrawl? Die iig bij ons bij A en B werd geleerd en uitgevoerd moest worden op het diplomazwemmen...quote:Op woensdag 20 augustus 2025 03:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Proberen een 12 jarige te spiegelen is typisch de reden waarom het niet goed is on kleuters mee te nemen op een 8+ vakantie... Judith denkt dat het super goed is maar eigenlijk is het sneu! Jongens zitten in een compleet andere fase en bob heeft geen idee wat hij aan het doen is.
En trots op zijn zwemskills hoeft ze ook niet te zijn...
Zo lang jij alleen met je kinderen mee gaat zonder partner kan het.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:41 schreef Odonata het volgende:
[..]
Mijn kinderen (ook de grote pubers) zouden dit fantastisch vinden.
Er zijn 2 bezwaren: 1 ik kampeer niet en 2 ik heb een partner.
Zou zoiets er ook zijn voor stellen en dat je dan niet als ouders mee hoeft te doen met de gezellige maaltijden?
En vergeet op 1 foto even een hoofd van een volwassene af te schermen die ze op een andere foto wel afschermde... (tijdens de 'uit-avond')quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith gooit ook iedereen incl kinderen weer op insta
Waarschijnlijk is dat gewoon in overleg, aangezien er wel ouders afgeschermd worden.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith gooit ook iedereen incl kinderen weer op insta
En nog gratis ookquote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:13 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Met zo’n leeftijdsverschil is dat geen vriend maar gewoon een veredelde oppas… 😅
Inderdaad. Dat ze maar nuttig werk gaat doen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:27 schreef Danielle_ het volgende:
Nog even over Lieke vm trouwens: als je kleuter al zegt ‘deze heb ik al he’ over een waterfles, dan heb je echt teveel spullen. Maar moeders praat het goed door te zeggen ‘maar een ander kleurtje he.’ Ziek eigenlijk hoor, hoe je zo materialistisch kunt zijn. En iedere keer denk ik bij haar weer ‘je was verloskundige. Je had zo’n mooie en betekenisvolle baan na een pittige loot-studie!’ 😅
Aan de lichaamshouding te zien is die jongen het al aardig beu. Ik heb ook zo'n kind van die leeftijd die het prima vindt als zo'n jonger kind eventjes meedoet maar zich best opgelaten zou voelen als jonger kind zich maar blijft opdringen, maar voelt zich dan te ongemakkelijk om er wat van te durven zeggen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:38 schreef Ballerina888 het volgende:
"Bob ziet hem als zn nieuwe vriend"
Precies, ben benieuwd hoe de 12 jarige erover denkt. Ook sociale 12 jarigen die jonge kinderen leuk vinden zien dit niet als vrienden denk ik en zullen het op een gegeven moment wel beu worden.
En dan wel delen over stichting het vergeten kind, want zo zielig die kindjes die niets hebben en nooit mooie spullen hebben. En dan je eigen kind met 36 nieuwe bakjes en flessen laten lopen.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:27 schreef Danielle_ het volgende:
Dat gedrag creëert Judith zelf omdat ze Bob altijd zo ophemelt en naar voren duwt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:19 schreef Odonata het volgende:
Nee die snapt ze nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:49 schreef Maremare het volgende:
Die DBM deelde trouwens gisteren op Threads een bericht over een man die helemaal uit z'n panty was gegaan in een vliegtuig en het taalgebruik van die man wat ze niet vond kunnen. Zou ze nou echt niet door hebben dat ze zelf ook continu uit de bocht vliegt qua schelden enzo?
Ze kijken naar de 2 jaar voordat je ziek werd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:20 schreef Lampje88 het volgende:
Debbie: ik heb geen idee hoe zo'n keuring werkt. Maar mag toch aannemen dat ze ook kijken naar je arbeidsethos van voordat je "ziek" werd. Dan valt mevrouw door de mand want ze houdt geen baan vol, wil gewoon niet werken. Je mag toch ook helemaal niet bijverdienen met een uitkering? Dus ook geen samenwerkingen meer lijkt me 😅
Het is dat Judith een knieperd is maar anders zou ik denken dat ze het b diploma heeft gekocht. Mijn kind zou ik nooit hebben laten stoppen met zwemles als het zo zou ‘zwemmen’.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
Klopt.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 08:29 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dat gedrag creëert Judith zelf omdat ze Bob altijd zo ophemelt en naar voren duwt.
Jammer want ooit gaat dat tegen Bob werken en hij kan er niks aan doen.
Arme jongens🤣Bob en Judith geven niet makkelijk op.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 00:34 schreef Nieve het volgende:
Dat dacht ik dus ook al... die kreeg mijn jongste ook met A en nu met B moet hij nog netter en langer.. Waarom kent bob de wedstrijd zwemmer in de dop (volgens Judith) deze niet?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 06:49 schreef Holaa het volgende:
[..]
B probeerde de zwemslag na te doen. Dat was toch gewoon een borstcrawl? Die iig bij ons bij A en B werd geleerd en uitgevoerd moest worden op het diplomazwemmen...
😱 dat heb ik even gemist!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:58 schreef WildeTuinen het volgende:
Het gemak waarmee Bob het andere jongetje ook een lul noemt..... Ik zou behoorlijk verschieten als mijn 6 jarige dit zou zeggen. En het zeker niet op Instagram zetten.....
Idd ik heb ook een kind die dit moeilijk zou vinden..quote:Op woensdag 20 augustus 2025 07:48 schreef Livaes het volgende:
[..]
Aan de lichaamshouding te zien is die jongen het al aardig beu. Ik heb ook zo'n kind van die leeftijd die het prima vindt als zo'n jonger kind eventjes meedoet maar zich best opgelaten zou voelen als jonger kind zich maar blijft opdringen, maar voelt zich dan te ongemakkelijk om er wat van te durven zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |