heb hoogtevreesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik bolk je nu de hemel in! (geen doodsverwensing)
@hemarookworst gema tanzenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ookich will noch nicht gehen. Ich will noch ein bitschen Tanzen
Moet wel snel dan, broodjes zijn zo afgebakken.. En dan entrecotereepjes ertussen met sla, ui en home made knoflooksaus. Was nog over van weekend.quote:
Ik denken wat *home* isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet wel snel dan, broodjes zijn zo afgebakken.. En dan entrecotereepjes ertussen met sla, ui en home made knoflooksaus. Was nog over van weekend.
klinkt heerlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet wel snel dan, broodjes zijn zo afgebakken.. En dan entrecotereepjes ertussen met sla, ui en home made knoflooksaus. Was nog over van weekend.
Smakelijk!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, beetje mijn huis wel.
nouja dat dus en als iemand denkt klikt niet ofzo of niet een idee mee voort te gaan. dan waardeer ik het iig wel om ff nog te horen van wel voordat een block gelijk?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Met 2 kanten op bedoelde ik dus ook, zorg ervoor dat ze jou leuk vindt en respecteert en zij zich hetzelfde voelt. Dat is het begin van een leuke avond.
Even melden is wel zo vriendelijk jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat dus en als iemand denkt klikt niet ofzo of niet een idee mee voort te gaan. dan waardeer ik het iig wel om ff nog te horen van wel voordat een block gelijk?
Maargoed dat is beetje hoe paiq werkt. je hoort het nooit meer
juist zeker als het gesprekje over het algemeen wel oke was, maar ben er een beetje klaar mee met die vrouwen enzo. dus trek het me al niet eens meer aan. beetje lafjes dat vind ik het wel.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Even melden is wel zo vriendelijk ja
laat een review achterquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
juist zeker als het gesprekje over het algemeen wel oke was, maar ben er een beetje klaar mee met die vrouwen enzo. dus trek het me al niet eens meer aan. beetje lafjes dat vind ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |