whah ik doe er soms mijn best voor. maar aan de andere kant? als ze daarop afvallen...... op zoiets. dan is het al mijn type niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik doel vooral op je zinsopbouw
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
Praat je op dating sites net als dat je hier verteld?
Het is zoveel werk om te ontcijferen en te begrijpenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Beetje interpunctie helpt al
ja dan toch is dat niet mijn ty[pe als ze daarover vallen...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:32 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde![]()
Beetje interpunctie helpt al
wat is de eerste vraag die jij aan een vrouw stelt?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:33 schreef kree het volgende:
eerste vraag trouwens die vrouwen stellen, wat voor werk doe je blablabhal
Dat is duidelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja dan toch is dat niet mijn ty[pe als ze daarover vallen...
gaat mij meer om even leuk te praten over beide dus en niet een verhoor aan mij wat voor werk ik doe en etc etc.
Wat zou je dan als eerste vraag willen?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:33 schreef kree het volgende:
eerste vraag trouwens die vrouwen stellen, wat voor werk doe je blablabhal
feunetiesquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik besef me net dat als ik kree zijn dingen hardop lees het wel te doen is
Het is het hoogste level van spreektaal
wat zoek jij op paiq?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 23:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat zou je dan als eerste vraag willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |