SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oeh huisje lekker diep in het bos, ver weg van mensen (wel met internet). Dan lekker leven met Meneer Ambar Pombar
Ja dat lijkt mij wel wat
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Eindelijk aangekomen bij de sportschool
Eerste oefening is blijkbaar de logpress
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pombar? Da's nieuw voor mijquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh huisje lekker diep in het bos, ver weg van mensen (wel met internet). Dan lekker leven met Meneer Ambar Pombar
Ja dat lijkt mij wel wat
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pombar? Da's nieuw voor mij
Trotste mama van Ambar
Niets, alleen met onbekende mensenquote:Trotste mama van Ambar
Ja maar dat je Ambar Pombar noemt is voor mij nieuwquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Oh, ik noem hem zo soms al sinds mei eigenlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar dat je Ambar Pombar noemt is voor mij nieuw
Trotste mama van Ambar
Ik zie het haar al even doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Pombar? Da's nieuw voor mij
🐙![]()
Zijn officiele naam is Meneer Âmbar Pombär Boefje PoepjeTrotste mama van Ambar
Dan denk ik dat het een reu is
Of het is een teefje met voornaam Meneer, dat kan natuurlijk ook, maar dan zou het toch minder duidelijk dan verwacht zijn
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Geen adelijke namen erachter zoals Maria Ceasar D'Ablaing Alewijn De Beaufort Bentinck de 4equote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Zijn officiele naam is Meneer Âmbar Pombär Boefje Poepje![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik vermoed Parfumius Maximus Extrermusquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iemand heeft achterlijk veel parfum opOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ambar zijn jachtgeweer is niet meer geladen zeg maarTrotste mama van Ambar
Hij heeft geen stamboom.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen adelijke namen erachter zoals Maria Ceasar D'Ablaing Alewijn De Beaufort Bentinck de 4e![]()
Trotste mama van Ambar
Verstandigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar zijn jachtgeweer is niet meer geladen zeg maarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Thanksquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Effe paar ton doneren aan Willempie en Amber heeft paar adelijke titels erbijquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: