Nog immer ruim boven de 20quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:23 schreef heywoodu het volgende:
Het is buiten ook wel echt lekker inmiddels
16 hier.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 22:41 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nog immer ruim boven de 20
En nu nog steedsquote:
En de middag ookquote:
Prima weer in de Haarlemmermeer dit weekend voor Mysteryland. Een eenvoudige maar prima 20.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 12:51 schreef Scjvb het volgende:
Het weer vandaag is ronduit lekker te noemen!
Dan hooguit paar dagen wat minder, maar daarna lijkt het verder goed te blijven. En 19/20 tot 24+ graden celcius is anders prima voor deze tijd van het jaar!
Voor ons uiteraard genieten in Haarlem en omstreken!
Prima party machen weer. Reng deng dengquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Prima weer in de Haarlemmermeer dit weekend voor Mysteryland. Een eenvoudige maar prima 20.
Dit doet me aan deze gouwe ouwe denken: Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:07 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Prima party machen weer. Reng deng deng
Hebben we trouwens droogte? Hoor er nix meer over.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hele ochtend wel goddelijk. Strakblauw, hoe kan het ook anders.
Hopelijk wel vlotjes regen een keer.
Echt regen lijkt pas vanaf volgende week woensdag/donderdag te gaan vallen. Dan ga ik mooi 10 dagen op vakantiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:23 schreef Geschiedkundige het volgende:
Hele ochtend wel goddelijk. Strakblauw, hoe kan het ook anders.
Hopelijk wel vlotjes regen een keer.
Ik zou niet weten waar nog vocht te vinden in de grond hier.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:43 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hebben we trouwens droogte? Hoor er nix meer over.
Ik genieten van de regenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:47 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Echt regen lijkt pas vanaf volgende week woensdag/donderdag te gaan vallen. Dan ga ik mooi 10 dagen op vakantie
Dan nog ff 2 maanden nazomer met 15-20 graden tot eind oktoberquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Een regenbui die het einde van de zomer inluidt, is net zo goddelijk als het eerste zonnetje dat voorjaar roept
Wel met af en toe een druppie.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 14:14 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan nog ff 2 maanden nazomer met 15-20 graden tot eind oktober
Kartonnen doos Huis morgenvroeg nog maar 12 graden zeker?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 21:40 schreef THEFXR het volgende:
This nu al koud en vannacht maar 10 graden.
Wel grappig dat je dat zegt want ik checkte even, bij jullie gaat de zon nu om 20:49 onder vandaag, en hier 20:47quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:01 schreef INViCTuS het volgende:
Je merkt al goed dat we de verkeerde/slechte/donkere kant alweer op gaan. Verliezen rap daglicht tijd.
Maar wij komen van een ondergang van na 22 uur af. Bij jullie niet. In de ochtend is het nu 06:40, volgens mij. Maar de komende weken gaat het rap.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:22 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Wel grappig dat je dat zegt want ik checkte even, bij jullie gaat de zon nu om 20:49 onder vandaag, en hier 20:47
Vrijwel identiek dus. Maar hier merk je er eigenlijk nog niks van.
Hier langste dag 21:30 dus ook best laat, we zitten vrij ver richting het westen hequote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:25 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar wij komen van een ondergang van na 22 uur af. Bij jullie niet. In de ochtend is het nu 06:40, volgens mij. Maar de komende weken gaat het rap.
Woensdag zit op Cyprus. Daar gaat ie 19:30 al onder
Best lekker ja, gewoon wakker worden terwijl de zon nog niet volle bak op het raam staat, zon op tijd weer van de ramen af, primaquote:Op vrijdag 22 augustus 2025 09:01 schreef INViCTuS het volgende:
Je merkt al goed dat we de verkeerde/slechte/donkere kant alweer op gaan. Verliezen rap daglicht tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |