Je leeft nog in de vorige eeuw. In deze eeuw moeten voor de principes van links vooral anderen dingen opofferen, niet zijzelf.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:49 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom zouden ze hierdoor beperkt zijn? Ze kunnen toch prima naar Eindhoven, Düsseldorf, Brussel.
Of nog beter lekker fietsen want wat betekent het nou om principes te hebben als je er niks voor wilt opofferen.
Zonder principes demonstreren volgens mij heet het dan gewoon onruststoker.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:57 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je leeft nog in de vorige eeuw. In deze eeuw moeten voor de principes van links vooral anderen dingen opofferen, niet zijzelf.
Ze hebben wel principes, maar vroeger waren de mensen met principes bereid om zelf ontberingen te ondergaan om deze onder de aandacht te brengen, tegenwoordig wentelen ze dat af op anderen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zonder principes demonstreren volgens mij heet het dan gewoon onruststoker.
Net zoals Gaza wel even kan wachten in de zomervakanties.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:57 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Je leeft nog in de vorige eeuw. In deze eeuw moeten voor de principes van links vooral anderen dingen opofferen, niet zijzelf.
Wat een totaalgebrek aan klimaaturgentie weer. De aarde gaat eraan en vliegen versnelt dat het meest, natuurlijk ga je dan geen werk accepteren waarvoor je moet vliegen. Familieleden met zo'n klimaatvernietigende levensstijl daar verbreek je alle banden mee.quote:"Wij vliegen zo min mogelijk, maar soms kan het niet anders", zegt een woordvoerder van XR tegen NU.nl. "Bijvoorbeeld bij ziekte van een familielid in het buitenland. Of als je moet vliegen voor je werk. Soms heb je de keuze niet."
Als je door de douane gaat is het volgens mij wel de bedoeling om ook de vlucht te gebruiken ja.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:24 schreef heywoodu het volgende:
Hup Schiphol in dezen hoor, dat wel, maar dit is toch een rare uitspraak?
"Je mag geen ticket kopen om te demonstreren of bijvoorbeeld een eettentje uit te proberen."
Staat er ook echt in de regels dat je alléén een vliegticket mag kopen om daadwerkelijk te vliegen? Je mag bij wijze van spreken ook inchecken op een NS-station als je niet gaat reizen, maar wel naar de Kiosk wilt, is dat hier anders?
Let wel: security en douane zijn 2 hele verschillende dingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je door de douane gaat is het volgens mij wel de bedoeling om ook de vlucht te gebruiken ja.
Ik weiger zo'n Engels modewoord te gebruikenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Let wel: security en douane zijn 2 hele verschillende dingen.
Ik vraag me wel af hoe dat te controleren valt. Als je bij de gate zit te wachten en thuis is er een noodsituatie waardoor je besluit terug naar huis te gaan, dan kan en mag dat gewoon, lijkt me. Zij weten niet of je eigenlijk alleen maar een broodje wilde eten of dat er echt een noodsituatie isquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je door de douane gaat is het volgens mij wel de bedoeling om ook de vlucht te gebruiken ja.
Gezien de gerechtelijke uitspraken de afgelopen +/- 15 jaar, zou ik niet verbaasd zijn als XR in het gelijkgesteld wordt. 'Het goede doel', lijkt bij een groot gedeelte van de gerechtelijke macht ook zeer belangrijk te zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Probeer als rechter maar je lachen in te houden bij zo'n zaak.
De lounge waar frequente reizigers kunnen wachten is vaak exclusief en heeft allerlei extra's zoals gratis eten en drinken. In het buitenland is daar in het verleden wel misbruik van gemaakt door reizigers die pas maanden later willen vliegen maar al voor eerder een ticket kochten en het na hun bezoek aan de lounge weer kosteloos om boekte. In de VS is er zelfs een rechtszaak geweest van iemand die dat tientallen keren deed en helemaal geen plan had om te vliegen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:24 schreef heywoodu het volgende:
Hup Schiphol in dezen hoor, dat wel, maar dit is toch een rare uitspraak?
"Je mag geen ticket kopen om te demonstreren of bijvoorbeeld een eettentje uit te proberen."
Staat er ook echt in de regels dat je alléén een vliegticket mag kopen om daadwerkelijk te vliegen? Je mag bij wijze van spreken ook inchecken op een NS-station als je niet gaat reizen, maar wel naar de Kiosk wilt, is dat hier anders?
Ja, bij onze rechtse medemensen zie je dat nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:39 schreef Solispolar het volgende:
Ik dacht oprecht even dat dit een artikel van de Speld was![]()
Niet willen dat andere mensen zoveel vliegen en vervolgens een rechtszaak aanspannen omdat je zelf niet mag vliegen. Geen woorden voor![]()
Het toont wederom het schijnheilige, slinkse karakter van onze linkse medemensen. Bah bah bah.
Je ziet de hypocrisie niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie trouwens de hypocrisie niet zo. Je kunt b.v. toch als niet-vegetariër ook tegen de bio-industrie zijn en gewoon veel minder vlees eten?
Of zitten er alleen nog maar zwartwitdenkende pubers op dit forum die even willen linksschuimbekken?
Goede ideeën van ze. Laten we dat ook invoeren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:43 schreef Netsplitter het volgende:
"Als tegen een bank wordt gedemonstreerd, wordt ook niet de rekening opgezegd. Of een rijverbod opgelegd als iemand op de snelweg demonstreert."
Wat jij wil.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weiger zo'n Engels modewoord te gebruiken
Dat komt door een gebrek aan proteïne, dat tast je hersenen aanquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 12:27 schreef Haushofer het volgende:
Ik zie trouwens de hypocrisie niet zo.
Lijkt me wel toch? Als ik hier de personeelskamer van de appie binnen storm om als een mongool op een trommel te gaan slaan dat de bonuskaart voor overconsumptie zorgt. Krijg ik ook gewoon een winkelverbod.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 10:14 schreef Steven184 het volgende:
Dot gaat enkel en alleen toch erom of Schiphol het mandaat heeft voor een dergelijk verbod?
Ga je dan vervolgens ook klagen dat je niet meer de hamster acties kan kopen, dat zou hilarisch zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Als ik hier de personeelskamer van de appie binnen storm om als een mongool op een trommel te gaan slaan dat de bonuskaart voor overconsumptie zorgt. Krijg ik ook gewoon een winkelverbod.
Ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 13:32 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Lijkt me wel toch? Als ik hier de personeelskamer van de appie binnen storm om als een mongool op een trommel te gaan slaan dat de bonuskaart voor overconsumptie zorgt. Krijg ik ook gewoon een winkelverbod.
Zou Hannah ook een verbod hebben?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:11 schreef DrDentz het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100045445_d56a3449
Lekker met de meiden hypocriet zijn. Die lui vliegen vaker dan wij ooit zullen doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |