Bijzondere mensen hier wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry, je hebt gelijk. Deze redelijke post liet me inzien dat ík iets te emotioneel was
Geef de schrijvers de schuld, dus de redacteuren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:14 schreef mitt het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Het riedeltje is elke keer hetzelfde en is gewoon schijtirritant.
Maakt niet uit welke kleur het zegt, we weten het nu wel.
Heb het over de irritante userquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geef de schrijvers de schuld, dus de redacteuren.
Deze oud-voetballers zijn gewoon goedbetaalde papegaaien.
Ik kijk niet vaak, maar als de uitzending begint, zie ik ze altijd inlezen met een paar A4'tjes voor hun smoel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:42 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb het over de irritante user
Overigens sowieso ook waar wat je zegt. Altijd dezelfde onderwerpen, altijd dezelfde meningen. Benieuwd of daar nu wel verandering in komt..
Johan is verwant aan Johannes Vermeer dus van al die andere amateurs moeten wij niks hebben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:46 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als je me dit fragment had laten zien in 2013 zou ik denken dat het een parodie was.
De vrouw die zo’n 300x per dag ‘kijkcijfers’ zegt. Tina Nijkamp.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond ladys night
Helene dikke tieten en nog een
Het valt me op dat je erg gefixeerd bent op de maat van de vrouwelijke buste. Het zijn maar borsten hè, zo spannend is het allemaal niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 19:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vanavond ladys night
Helene dikke tieten en nog een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:20 schreef superniger het volgende:
Helene zit. Ze kan weer kontneuken.
En jij denkt dat ze toevallig daar zitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:19 schreef timmmmm het volgende:
Het valt me op dat je erg gefixeerd bent op de maat van de vrouwelijke buste. Het zijn maar borsten hè, zo spannend is het allemaal niet.
Soms mis ik de Helene van Fox Sports (Eretribune). Dat deed ze echt heel leuk, als zichzelf. Van 2015 tm 2018, dacht ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:36 schreef Specularium het volgende:
Helene kruipt even in de doos van Dilan, chanant.
Ik had op het middelbaar bijna gekozen voor wisC, zo slecht was ik in wiskunde, maar zelfs ik snap nog dat figuren als Halsema hier echt volstrekt de mist ingaan. Ook nog eens bewust waarschijnlijk, want het is geen domme vrouw. Dat maakt het des te kwalijker.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:20 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Doe nou ff normaal man en zoom eens uit. In plaats van zo in je emotie te zitten. Om hoeveel kinderen gaat het nou daadwerkelijk op de totale bevolking daar. Denk nou eens een keertje logisch na. Om een paar honderd, zeg max paar duizend kinderen op inmiddels -een nog steeds groeiende bevolking- van ~3 miljoen. Dus het gaat misschien om 0.1%(!!!) van de bevolking kerel. Maar GENOCIDEEEEE.
Je klinkt al net als die hysterische Extinction Rebellion en Free Palestine groepjes. Hou toch een keer op met dat wanhopige GENOCIDEEEE geratel.
Net als die @:WismutVeilchen83 hierboven trouwens. Het begint een beetje sneu te worden. Mensen die hun Wiskunde A met statistiek al dumpten toen ze nog niet eens halverwege de middelbare school kwamen omdat ze ook pretpakket Cultuur en Verzorging of hoe het ook heette konden kiezen.
Ah, een agressieveling.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 01:14 schreef Niels_ het volgende:
Desalniettemin kon ik zijn uitspraken jegens Esther Ouwehand en het NSC zeer waarderen.
Helene tetten genot.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze toevallig daar zit
Er was ook gewoon weinig nieuws gisteren. Dan is 60 minuten vullen nog best lang.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:09 schreef Regilio_ het volgende:
Ik keek het net terug, maar wat een ongelofelijke kutuitzending.
Speculeren over wat Jack van Gelder gaat stemmen, lekker boeiend. Plus Jack kan dat zondag toch lekker zelf toelichten in die uitzending?
Daarbij blijkt wel weer eens dat Mediacourant.nl hun draaiboek is. Zeker als Tina Nijkamp er zit, dan hoef je eigenlijk al niet meer te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |