Praatte toch niet per se naar de mond?quote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit een beetje een gladjanus, ik stem hier niet op
Ik ben ook geen fan van die stotteraar, maar het is natuurlijk gissen of de huizenprijzen niet nog veel hoger waren geweest als de aftrek niet beperkt was. In algemene zin mag je wel aannemen dat het enige invloed heeft gehad.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:35 schreef Battlecruiser het volgende:
3e rangs econoom bij VI: wil distributiecentra uit NL weghebben. Dus voortaan maar alle boodschappen voor de supermarkten uit het buitenland laten komen? Lekker vers. En al die webwinkels die vnl de nl-markt bedienen moet maar verdwijnen?
Vorige week meende hij uit een statistisch verband ook een oorzakelijk verband af te kunnen leiden (meest gemaakte fout tegenwoordig door “wetenschappers”) inzake de hypotheekrente. Als hij gelijk had, zouden de huizenprijzen in heel nl gelijk moeten zijn. Dat zijn ze niet, door de plaatselijk verschillende disbalans tussen vraag en aanbod. En bvendien wordt de hypotheekrenteaftrek al enige jaren beperkt, znder enig resultaat.
Maar het gladde mannetje wordt door de voetbalmannetjes bewierookt…
Gaat nu al teveel in zichzelf geloven. Komt met ingestudeerde betogen en wil per se een punt maken. Irritant betwetertje die geen tegenspraak kan hebben.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:35 schreef Battlecruiser het volgende:
3e rangs econoom bij VI: wil distributiecentra uit NL weghebben. Dus voortaan maar alle boodschappen voor de supermarkten uit het buitenland laten komen? Lekker vers. En al die webwinkels die vnl de nl-markt bedienen moet maar verdwijnen?
Vorige week meende hij uit een statistisch verband ook een oorzakelijk verband af te kunnen leiden (meest gemaakte fout tegenwoordig door “wetenschappers”) inzake de hypotheekrente. Als hij gelijk had, zouden de huizenprijzen in heel nl gelijk moeten zijn. Dat zijn ze niet, door de plaatselijk verschillende disbalans tussen vraag en aanbod. En bvendien wordt de hypotheekrenteaftrek al enige jaren beperkt, znder enig resultaat.
Maar het gladde mannetje wordt door de voetbalmannetjes bewierookt…
FC Dharma.quote:Op woensdag 3 september 2025 22:55 schreef DrDentz het volgende:
John Locke waar heeft die gespeeld dan?
Klopt helemaal maar 1000 beter dan Dilan dat welquote:Op woensdag 3 september 2025 22:02 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind dit een beetje een gladjanus, ik stem hier niet op
Morgen dusquote:Op donderdag 4 september 2025 00:37 schreef Drxx het volgende:
Woensdag zónder Wierd-genot!![]()
Heerlijk!![]()
Klacht: volgende week is ie waarschijnlijk terug.
Wat ik ook irritant aan hem vindt, is dat hij constant dingen verdraait. Mathijs van Nieuwkerk kwam niet in de problemen omdat hij af en toe met stemverheffing sprak. Zijn wangedrag ging veel verder dan dat. En Tom Egbers kwam niet in de problemen omdat hij een buitenechtelijke relatie had. Dat was iets tussen hem en de twee vrouwen geweest. Hij kwam in de problemen omdat hij het werk van de nieuwe vrouw onmogelijk maakte nadat zijn echtgenote erachter was gekomen.quote:Op donderdag 4 september 2025 10:48 schreef Battlecruiser het volgende:
En het allerergste is nog dat hij nooit aan voortschrijdend inzicht doet ( behalve bij zijn voortdurend verkeerde stemkeuze). Als iemand met goede argumenten zijn mening neerhaalt, is hij dat de volgende uitzending weer vergeten en blaat hij opnieuw zijn niet aangepaste mening de ether in.
Ik heb ook niks met hysterisch woke gedoe, maar dat is geen excuus om feiten te verdraaien. Derksen volgt de Trump-methode. "Wat je zegt, hoeft niet waar te zijn. Als je het maar vaak genoeg zegt, dan wordt het waar."quote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat komt omdat hij strijdt tegen de woke-gemeenschap, die woke-gemeenschap wil iedereen die 1x buiten de pot pist cancellen, tenzij het iemand is die goed in het linkse straatje past, zoals Tygo Gernandt, of Bilal Wahib, dan mag alles.
En dat terwijl hij m.b.t. Israël de leugens van diezelfde gemeenschap schaamteloos napraat.quote:Op donderdag 4 september 2025 11:36 schreef DrDentz het volgende:
Dat komt omdat hij strijdt tegen de woke-gemeenschap, die woke-gemeenschap wil iedereen die 1x buiten de pot pist cancellen, tenzij het iemand is die goed in het linkse straatje past, zoals Tygo Gernandt, of Bilal Wahib, dan mag alles.
Babbelzieke Drentenaren zijn hetquote:Op donderdag 4 september 2025 11:50 schreef Specularium het volgende:
Die podcast met Kuipers is inderdaad niet om aan te horen.
2 mannen met een beperkt referentiekader gaan de wereld duiden.
Derksen is geen Drent.quote:Op donderdag 4 september 2025 18:35 schreef prievieleezjuh het volgende:
[..]
Babbelzieke Drentenaren zijn het
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |