SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
ToT heeft overal een bijpassend plaatje van - zelfs van gevolgschade van snoekduiken in bramenstruiken. Dikke pleisters
How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
![]()
ToT heeft overal een bijpassend plaatje van - zelfs van gevolgschade van snoekduiken in bramenstruiken.![]()
![]()
Ja offffff, afspoelen en laten genezen zoals het al eeuwen doet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:16 schreef ToT het volgende:
En voor tijdens/na het genezingsproces:
[ afbeelding ]Lach met een schone bips![]()
Wat was de gemiddelde levensverwachting van de Homo Erectus?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja offffff, afspoelen en laten genezen zoals het al eeuwen doet.![]()
Nouja, als het ontzettend jeukt is het ook geen lolletje.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja offffff, afspoelen en laten genezen zoals het al eeuwen doet.How can I make this topic about me?![]()
25 jaar met meer sex dan jij.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat was de gemiddelde levensverwachting van de Homo Erectus?Lach met een schone bips![]()
he average life expectancy of Homo erectus is estimated to be around 20-25 years, according to Medium. This is a significant decrease compared to modern humans, but it's important to remember that this is an average, and many individuals likely died young due to factors like disease, accidents, and high infant mortality.![]()
Ik dacht 18 jaar.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Wat was de gemiddelde levensverwachting van de Homo Erectus?How can I make this topic about me?![]()
Sow, hoe heb jij die kennis zo snel paraat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
25 jaar met meer sex dan jij.
Fascinatie voor de erectus?![]()
![]()
Sowieso, na een wespensteek ben ik ook in erectus modus. Zal de natuur wel zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Sow, hoe heb jij die kennis zo snel paraat?
Fascinatie voor de erectus?Lach met een schone bips![]()
"Schat, kleren uit: ik ben weer eens gestoken!"quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso, na een wespensteek ben ik ook in erectus modus. Zal de natuur wel zijn.![]()
Over dat dealtje die hij met Putin gesloten heeft over Oekraïne waar het land zelf en Europa zich niet mee moeten bemoeien?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Man man man wat een poppenkast bij Trump![]()
Erger nog, hij laat zich prikken.....quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
"Schat, kleren uit: ik ben weer eens gestoken!"How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Erger nog, hij laat zich prikken.....Ik hou me nu serieus echt ff in!
![]()
![]()
Is dat ooit wel anders geweest? Ik volg het niet nu. Maar ja.... Trump......quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Man man man wat een poppenkast bij Trump
Oh kut, nu kom ik Murrica niet meer in door negatief over hem te zijn. #careLach met een schone bips![]()
Yepquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Over dat dealtje die hij met Putin gesloten heeft over Oekraïne waar het land zelf en Europa zich niet mee moeten bemoeien?
Ze mochten op audiëntie bij the allmightySame shit, different day
SC hopper present![]()
Jazeker, we zien de wilskracht en de verleiding.....quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
Mij kennende weten jullie dat dat een wonder is!How can I make this topic about me?![]()
Deels vind het wel prima wat hij doet, tegen de woke nonsens en de illegalen in zijn land, maar hij neukt ons verder echt allemaal de moeder.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is dat ooit wel anders geweest? Ik volg het niet nu. Maar ja.... Trump......
Oh kut, nu kom ik Murrica niet meer in door negatief over hem te zijn. #care![]()
Waarom inhouden? Hoeft niet, weet je toch? Give it to me baby ah ah hahaquote:Lach met een schone bips![]()
Nu vind ik Trump voornamelijk een gevaarlijke idioot, maar ik heb pas echt een pesthekel aan die Ursula von der Leijen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Eindelijk ook iemand die het zegt!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Nu vind ik Trump voornamelijk een gevaarlijke idioot, maar ik heb pas echt een pesthekel aan die Ursula von der LeijenLach met een schone bips![]()
He asked for a thirteen but they drew a thirtyonequote:Op maandag 18 augustus 2025 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom inhouden? Hoeft niet, weet je toch? Give it to me baby ah ah haha![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Waarom inhouden? Hoeft niet, weet je toch? Give it to me baby ah ah hahaNee, godver! Ik zat het uit te typen, maar om het daadwerkelijk te posten......kutzooi!
![]()
![]()
Die heeft gewoon op d'r bucketlist staan dat er tijdens haar bewind oorlog gaat uitbreken in de EUquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eindelijk ook iemand die het zegt!!!!!!!!!!!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat laatste sowieso, maar Trump is een onvoorstelbare klootzak, maar een idioot is het niet. Hij maakt smerige deals en laat zijn politieke tegenstanders vervolgen, verraadt zijn achterban, maar hij wet precies waar hij mee bezig is.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Nu vind ik Trump voornamelijk een gevaarlijke idioot, maar ik heb pas echt een pesthekel aan die Ursula von der Leijen![]()
Elitair kutwijf dat alles doet om hun clubke over de ruggen van de gewone mens te verrijken! Wat een hypocriete teef is dat. En dan druk ik me op dit punt nog even netjes uit om geen problemen te veroorzaken met anders gestemden. Dus zullen we Frans Timmermans ook maar even buiten de discussie laten anders ben ik nog wel even bezig.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Nu vind ik Trump voornamelijk een gevaarlijke idioot, maar ik heb pas echt een pesthekel aan die Ursula von der LeijenLach met een schone bips![]()
Ow die heeft sowieso genoeg meer schaafplekken op d'r knieën dan jij, doordat ze Trump zo ontzettend hoofd heeft moeten geven.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:25 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eindelijk ook iemand die het zegt!!!!!!!!!!!![]()
Ik heb geen geheimenquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:25 schreef ToT het volgende:
[..]Nee, godver! Ik zat het uit te typen, maar om het daadwerkelijk te posten......kutzooi!
Lach met een schone bips![]()
Shit happenedquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over je laten palen door je Thaise vriend(in) enzo....Waarom moet ik me daar druk om maken. Zegt meer over jou dat je het schrijft als vriend(in)
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over je laten palen door je Thaise vriend(in) enzo....![]()
![]()
Gast, ik probeerde het lollig te houden, jij wilde dat ik het ging posten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Shit happenedWaarom moet ik me daar druk om maken. Zegt meer over jou dat je het schrijft als vriend(in)
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je mario zijn puntjes al gezien?![]()
![]()
Nee man, mij maakt alles niet uit. Ik lul ook maar mee. Maar ik zie gewoon het probleem niet echt in waar dit een probleem zou moeten zijn als het gebeurt? Mij boeit alles gewoon geen fuck. Maar wat je wel post is voor anderen die worstelen met het idee en mee lezen wel weer wat kutter voelen over hoe en wat te doen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, ik probeerde het lollig te houden, jij wilde dat ik het ging posten.
Alles sugarcoaten tuurlijk niet, al die regenboog shit is ook onzin in mijn ogen. Maar dat mensen gewoon hun gang kunnen gaan vind ik wel dikke
verfijnd latijn voor nummersquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
The fuck lees ik hier nou allemaal weer.
duhHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik scoor even goed met graffiti @KoningWouterquote:A long-absent citizen is returning to Torn City after many years away.
Her factionmates are gearing up for her arrival by preparing a huge welcome home celebration.
They know that she'll be coming in via the subway from the west side.
You are tasked with spraying up an elaborate welcome home message on platform 4.
The faction takes care of the security guards, leaving you to paint up in peace.
The work is completed just in time for her train to roll in - but she's not on board.
It seems she had a change of heart and decided to live somewhere that isn't a complete shithole.
Regardless, you demand that your fee is paid in full, and it is.
SUCCESS
$77,000
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zeg het toch. Bovennatuurlijk Geluk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik scoor even goed met graffiti @:koningwouter![]()
Ik zit te wachten tot mijn LSD cooldown klaar is. Dan ff ecstacy nemen en defense trainen. Daarna richting Hawaii en pitten.![]()
geduld en veel spuiten, is mijn 105e graffitiwerkje alHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nice!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:53 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zit te wachten tot mijn LSD cooldown klaar is. Dan ff ecstacy nemen en defense trainen. Daarna richting Hawaii en pitten.Lach met een schone bips![]()
Wel beter dat je er in ieder geval wel iets mee kunt verdienen. Ik dacht eerst dat het alleen maar spuiten was.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
geduld en veel spuiten, is mijn 105e graffitiwerkje al
77k is toch wel lekker eventjes.![]()
het is wel volledig random dus het is ook vaak nietsquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel beter dat je er in ieder geval wel iets mee kunt verdienen. Ik dacht eerst dat het alleen maar spuiten was.
77k is toch wel lekker eventjes.
maar ik vind het grappig, doe minimaal 1 per dag maar ook gewoon vaak als ik klaar ben en nog 3 nerve over heb, ff spuitenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
geduld en veel spuiten, is mijn 105e graffitiwerkje alDas meer dan ik ooit bij elkaar gespoten hebquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wel beter dat je er in ieder geval wel iets mee kunt verdienen. Ik dacht eerst dat het alleen maar spuiten was.
77k is toch wel lekker eventjes.
je hebt geen 105 keer gespoten in je leven? als man zijnde?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Das meer dan ik ooit bij elkaar gespoten hebHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Moet wel zeggen, het is een kunst op zich. En vaak ook mooi.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is wel volledig random dus het is ook vaak niets
maar ik vind het grappig, doe minimaal 1 per dag maar ook gewoon vaak als ik klaar ben en nog 3 nerve over heb, ff spuitenLach met een schone bips![]()
Nee 77k bij elkaar gespotenquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je hebt geen 105 keer gespoten in je leven? als man zijnde?
Ah ja, dat doe ik met die DVD's fikken. Levert niet echt heel veel op maar zo kan ik ook langzaam wat geld bij elkaar sprokkelen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
het is wel volledig random dus het is ook vaak niets
maar ik vind het grappig, doe minimaal 1 per dag maar ook gewoon vaak als ik klaar ben en nog 3 nerve over heb, ff spuiten![]()
en beetje crime xp verzamelen hequote:Op maandag 18 augustus 2025 22:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, dat doe ik met die DVD's fikken. Levert niet echt heel veel op maar zo kan ik ook langzaam wat geld bij elkaar sprokkelen.
nerve over is nerve gebruikenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Yup, ik probeer ook vlak voordat ik ga travellen energy en nerve op te maken zodat die kan regennen tijdens het vliegen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en beetje crime xp verzamelen he
nerve over is nerve gebruiken
Alleen komt dat met de nerve niet uit, die is eerder vol dan dat ik geland ben nog. (later gaat het sneller)
Weet niet helemaal wat ik moet doen daarmee, want die trades leveren wel lekker veel op. Maar nerve is idd ook Crime XP dus wel belangrijk.![]()
van die hardcorespray?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik spuit vooral in roze
heb nu ook paars gekocht![]()
![]()
Oh
You have enough working stats to be promoted to Corporal! It will cost 5 Army Points to upgrade.
Even sparen dan maar.![]()
Oh goed om te wetenquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:15 schreef KoningWouter het volgende:
Oh
You have enough working stats to be promoted to Corporal! It will cost 5 Army Points to upgrade.
Even sparen dan maar.
Dan ga ik ze alvast opsparen en er altijd vijf bewarenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed idee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh goed om te weten
Dan ga ik ze alvast opsparen en er altijd vijf bewaren![]()
![]()
Oja nog een tip.
Bij "My Faction" heb je het tabje crimes.
Daar kun je je aanmelden voor een Organized Crime. Dat is eigenlijk gewoon gratis geld als het goed gaat.
Zijn nog twee plekjes vrij in de meest eenvoudige.![]()
Ja had het vanmiddag gezien maar toen was ik nog geen volledige memberquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:31 schreef KoningWouter het volgende:
Oja nog een tip.
Bij "My Faction" heb je het tabje crimes.
Daar kun je je aanmelden voor een Organized Crime. Dat is eigenlijk gewoon gratis geld als het goed gaat.
Zijn nog twee plekjes vrij in de meest eenvoudige.
Zal nu eens kijkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
https://www.hornbach.nl/p(...)let-400-ml/10574522/ ?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik spuit vooral in roze
heb nu ook paars gekocht![]()
Weet niet wat daar de vereisten voor zijn though. Volgens mij niets.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja had het vanmiddag gezien maar toen was ik nog geen volledige member
Zal nu eens kijken![]()
Prachtigquote:Op maandag 18 augustus 2025 23:36 schreef maily het volgende:
[..]
https://www.hornbach.nl/p(...)let-400-ml/10574522/ ?
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij hebt echt zo'n slechte ratioquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:00 schreef KoningWouter het volgende:
Ik wil naar bed maar ik mag nog niet.![]()
Ik zit hier dan ook niet voor de punten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Jij hebt echt zo'n slechte ratio![]()
Nou net heb je anders goed gescoort. Geef mij eenzelfde kans? Ook omdat ik zo aardig was om je te quoten..quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zit hier dan ook niet voor de punten.![]()
Ik praat/typ eigenlijk liever met je dan dat ik punten scoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik zit hier dan ook niet voor de punten.![]()
Hahaha ja daarom zit ik hier dus niet voor de punten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:40 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ik praat/typ eigenlijk liever met je dan dat ik punten scoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha ja daarom zit ik hier dus niet voor de punten.Je hebt een goede persoonlijkheid. Wat een wilskracht het sommige mensen wel niet zou vergen om wel te reageren direct. Als je wil dat ik je 10 punten gun zeg het dan gewoon maar dan ben ik 10 minuten stil
![]()
![]()
Ja ik leef een speciaal leven maar wel goed op veel punten. Bedankt voor het vragenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:43 schreef KoningWouter het volgende:
Maar ik ga wel zo pitten.
Maar hoe is het met je @:Masberum ?![]()
Hahah nee joh, ik vind het hier altijd gewoon gezellig. Punten interesseren me niet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:43 schreef Masberum het volgende:
[..]Je hebt een goede persoonlijkheid. Wat een wilskracht het sommige mensen wel niet zou vergen om wel te reageren direct. Als je wil dat ik je 10 punten gun zeg het dan gewoon maar dan ben ik 10 minuten stil
![]()
Goed te horen. Een doorsnee leven is ook maar zo saai niet?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:44 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik leef een speciaal leven maar wel goed op veel punten. Bedankt voor het vragen![]()
Is het echt gezellig? Ik zie meestal vooral mensen die druk zijn om anderen te bolken voor puntenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:44 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahah nee joh, ik vind het hier altijd gewoon gezellig. Punten interesseren me niet.![]()
Het is vaak wel echt gezellig hoor. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:45 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is het echt gezellig? Ik zie meestal vooral mensen die druk zijn om anderen te bolken voor punten
Dat gebolk heb ik nooit echt begrepen. Ik wil best een dag mijn best doen om eerste te worden, maar geen hele maand.![]()
Nou, een doorsnee leven zie ik zelf niet direct als saai. Saai is het naar mijn idee meer als je elke dag maar hetzelfde doet (en dat zelf ook als saai ervaart). Terwijl de doorsnee persoon volgens mij wel verschillende dingen uitprobeert en meemaaktquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goed te horen. Een doorsnee leven is ook maar zo saai niet?![]()
Ja dat lijkt mij ook afschuwelijk. Ik houd absoluut niet van repetitie in bv werk.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, een doorsnee leven zie ik zelf niet direct als saai. Saai is het naar mijn idee meer als je elke dag maar hetzelfde doet. Terwijl de doorsnee persoon volgens mij wel verschillende dingen uitprobeert en meemaakt![]()
Nou ja in bepaalde mate toch? Als je iets vaker moet doen wat bijvoorbeeld gemakkelijk is dan is het toch niet zo erg zolang je het maar niet te vaak hoeft te doen? Ik werkte met een systeem dat automatisch postcodes, huisnummers etc. koppelde aan klanten. Maar dat kon niet altijd gedaan worden, dus de personen die niet automatisch gekoppeld konden worden kon ik uit gaan zoeken bij wie die betalingen hoorden. Vond toen die 1 uur van de 8 uur niet erg, maar gewoon gemakkelijk en een beetje uitzoekwerkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook afschuwelijk. Ik houd absoluut niet van repetitie in bv werk.![]()
Tot morgen maat, slaap fijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:52 schreef KoningWouter het volgende:
Maar ik ga mijn bed in. Fijne avond nog en tot morgen.![]()
Oh ja dat klinkt nog wel acceptabel een uurtje. Maar persoonlijk vind ik werk het leukst als het nieuw en spannend is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:52 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja in bepaalde mate toch? Als je iets vaker moet doen wat bijvoorbeeld gemakkelijk is dan is het toch niet zo erg zolang je het maar niet te vaak hoeft te doen? Ik werkte met een systeem dat automatisch postcodes, huisnummers etc. koppelde aan klanten. Maar dat kon niet altijd gedaan worden, dus de personen die niet automatisch gekoppeld konden worden kon ik uit gaan zoeken bij wie die betalingen hoorden. Vond toen die 1 uur van de 8 uur niet erg, maar gewoon gemakkelijk en een beetje uitzoekwerk
Maar ik ga. Tot later![]()
![]()
Auntie annie campagneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
NusThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mogguh ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1681 / +176 / +0 / 4355 / 5095 / 0.33
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 864 / +15 / +0 / 724 / 955 / 0.9
4. Vino_Tinto / 698 / +23 / +0 / 1982 / 2345 / 0.3
5. KillemWieft / 595 / +2 / +0 / 344 / 565 / 1.05
6. MooieTop6 / 595 / +41 / +0 / 2439 / 2816 / 0.21
7. gebrokenglas / 492 / +56 / +0 / 1296 / 1597 / 0.31
8. JustinK / 432 / +1 / +0 / 1577 / 1648 / 0.26
9. hemarookworst / 369 / +24 / +0 / 710 / 896 / 0.41
10. KoningWouter / 353 / +78 / +36 / 768 / 959 / 0.37
11. Masberum / 338 / +46 / +52 / 288 / 367 / 0.92
12. Bargehassus / 328 / +10 / +0 / 792 / 914 / 0.36
13. HappyCharly / 311 / +0 / +0 / 150 / 208 / 1.5
14. ToT / 270 / +17 / +0 / 1387 / 1589 / 0.17
15. devzero / 265 / +54 / +0 / 412 / 506 / 0.52
16. MizzezAmy / 254 / +2 / +0 / 1285 / 1451 / 0.18
17. mario390 / 249 / +135 / +0 / 185 / 270 / 0.92
18. Dr.Mikey / 227 / +28 / +32 / 136 / 221 / 1.03
19. greysbones / 216 / +0 / +0 / 792 / 844 / 0.26
20. maily / 206 / +27 / +0 / 987 / 1128 / 0.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik sliepquote:
Er schreeuwde buiten een kat
Ik heb wakker
Dus ochtendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
UitstekendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Moggûh
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee gg
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Hee HC
![]()
Welterusten dan maar. Ik ben net wakker en aan de koffiequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ga juist slapen, dag zit er op![]()
![]()
Ehh wie ben jijquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Welterusten dan maar. Ik ben net wakker en aan de koffieTrust nobody![]()
Welkom met deze danquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ben verdergegaan onder deze. Hoi
Trust nobody![]()
Koffie pak ik straks op kantoor.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Welterusten dan maar. Ik ben net wakker en aan de koffieHow can I make this topic about me?![]()
Jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik zie je ook niet zo vaak maar je bent voornamelijk 's nachts aanwezig
En even wat minder hier
Trust nobody![]()
Kantoor? Kom ik bijna nooitquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie pak ik straks op kantoor.![]()
![]()
tsja, thuiswerken is beter. Wij worden geacht 2x per week op kantoor te zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kantoor? Kom ik bijna nooitHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dankje. Deze past beter bij me, heb meer met folie dan alleen touw![]()
Ik associeer je idd met de foliefotosTrust nobody![]()
Ah, je weet waar het over gaat. Jeejquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:39 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
Ik associeer je idd met de foliefotos![]()
![]()
Ik eens per 6 weekquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
tsja, thuiswerken is beter. Wij worden geacht 2x per week op kantoor te zijn.![]()
![]()
We zitten ook nog in zo'n kantoortuin. Als het wat vol zit is het een voortdurend geroezemoes. Killing voor je concentratie.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ah, je weet waar het over gaat. Jeej
Trust nobody![]()
Dat scheelt inderdaad, de reistijd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:46 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Sprint van 3 week, elke 2e sprint op kantoor bij elkaar. Vind wel relax, geen reistijdHow can I make this topic about me?![]()
Heb je wel beetje gemist, vroeg me soms al af waar je was gezien je wel in de score voorkomt.quote:
Ow, en mijn wens om iemand van fok in te wikkelen is ook in vervulling gegaan inmiddels![]()
![]()
Snap ik. Heb ik ook wel eens, zelfs met thuiswerken...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nu ook wel even een motivatieprobleempje.![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nu ook wel even een motivatieprobleempje.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Er zijn wat dingen gaande, dat zet ik wel eens in DMquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Snap ik. Heb ik ook wel eens, zelfs met thuiswerken...
Goedemorgen, toch goed geslapen ondanks het overlijden van je kat?quote:How can I make this topic about me?![]()
T ging niet goed..quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb je wel beetje gemist, vroeg me soms al af waar je was gezien je wel in de score voorkomt.
Ow, en mijn wens om iemand van fok in te wikkelen is ook in vervulling gegaan inmiddels
En wat tof, een fokker in folie![]()
Trust nobody![]()
Niet goed? Is inmiddels wel weer beter dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
T ging niet goed..
En wat tof, een fokker in folie![]()
Uhu, was hele mooie en lieve mummy![]()
![]()
Klinkt als een fantastische ervaring!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:56 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Niet goed? Is inmiddels wel weer beter dan?
Uhu, was hele mooie en lieve mummy
Nee ging lang helemaal niet goed
Trust nobody![]()
Dat was het zekerquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Klinkt als een fantastische ervaring!
Nee ging lang helemaal niet goed![]()
Vervelend, hoop echt dat het beter gaat of je in ieder geval aan de beterende hand bent. En je mag altijd dm stuen als je ergens mee zit maar liever niet post. Ben alleen 's avonds en 's nachts niet zoveel aanwezig...![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dat was het zeker![]()
Vervelend, hoop echt dat het beter gaat of je in ieder geval aan de beterende hand bent. En je mag altijd dm stuen als je ergens mee zit maar liever niet post. Ben alleen 's avonds en 's nachts niet zoveel aanwezig...
Trust nobody![]()
Lekker bakkie drinken GG en dan komt de motivatie vanzelf 😘quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nu ook wel even een motivatieprobleempje.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hoe is het MT 6quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mogge Scherf, wel een beetje onrustig. Ik ga hem vanmiddag ophalen en op een mooi plekje begravenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedemorgen, toch goed geslapen ondanks het overlijden van je kat?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mogge Scherf, wel een beetje onrustig. Ik ga hem vanmiddag ophalen en op een mooi plekje begraven
![]()
Hee MT6
Hee Dot
Hey UN en hoe bevalt de nieuwe auto?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja super, rijdt heerlijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey UN en hoe bevalt de nieuwe auto?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Ja. Eerst maar naar kantoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie drinken GG en dan komt de motivatie vanzelf 😘
Mooi. Eindelijk he. Lang moeten wachtenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thuis een bakkie doen voor je naar kantoor ga doe je dat nooit?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, te lang eigenlijk maar hij is er. Gelijk een dashcam geïnstalleerd ookTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mooi zo. Nu lekker toeren met heet gezin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
Ja, te lang eigenlijk maar hij is er. Gelijk een dashcam geïnstalleerd ookWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Vino 🙌quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja we zijn gisteren al op pad geweest naar schoonfamilie met de kleinequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Nu lekker toeren met heet gezin.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Yepquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 06:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww je kat overleden?
Verdrietig
Hij klopt niet helemaal, want voel me bleehhhhquote:Goedemorgenquote:Goedemorgenquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Redelijk, met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Klinkt als een foute film.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo. Nu lekker toeren met heet gezin.![]()
Mogge gebruiker, hoe is je waggie?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh, had je al gezegd
En hoe vond ze het in de auto?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:20 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja we zijn gisteren al op pad geweest naar schoonfamilie met de kleineWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thxquote:
Hier altijd goedquote:
Voor Jyske maakt het niks uit, voor vrouwlief overigens ook nietquote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Mijn poetshulp is ziek. Misschien ga ik zelf mijn kamer opruimen.
Te beginnen met de fleecedekens hihi. Het is maar dat ik de vochtplekken in het oog moet houden.
Daarom chaos.Werewolf![]()
Weinig diepe slaap zit dat in gok ik zo, mentale herstel is niet geweldigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hij klopt niet helemaal, want voel me bleehhhh
[ afbeelding ]
[..]
Goedemorgen
[..]
GoedemorgenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 19-08-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 1696 / +176 / +15 / 4355 / 5098 / 0.33
2. FreshFruit / 1242 / +0 / +0 / 1488 / 2035 / 0.61
3. _UserName_ / 880 / +15 / +16 / 727 / 965 / 0.91
4. Vino_Tinto / 699 / +23 / +1 / 1983 / 2347 / 0.3
5. MooieTop6 / 596 / +41 / +1 / 2447 / 2824 / 0.21
6. KillemWieft / 595 / +2 / +0 / 344 / 565 / 1.05
7. gebrokenglas / 521 / +56 / +29 / 1305 / 1612 / 0.32
8. JustinK / 432 / +1 / +0 / 1577 / 1648 / 0.26
9. Masberum / 372 / +46 / +86 / 291 / 372 / 1
10. hemarookworst / 369 / +24 / +0 / 710 / 896 / 0.41
11. KoningWouter / 353 / +78 / +36 / 768 / 959 / 0.37
12. HappyCharly / 337 / +0 / +26 / 158 / 226 / 1.49
13. Bargehassus / 328 / +10 / +0 / 792 / 914 / 0.36
14. devzero / 317 / +54 / +52 / 412 / 508 / 0.62
15. Dr.Mikey / 284 / +28 / +89 / 137 / 224 / 1.27
16. ToT / 270 / +17 / +0 / 1387 / 1589 / 0.17
17. MizzezAmy / 254 / +2 / +0 / 1285 / 1451 / 0.18
18. mario390 / 249 / +135 / +0 / 185 / 270 / 0.92
19. greysbones / 216 / +0 / +0 / 792 / 844 / 0.26
20. maily / 206 / +27 / +0 / 989 / 1130 / 0.18SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En een kutmugquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Weinig diepe slaap zit dat in gok ik zo, mentale herstel is niet geweldig
Oh geweldig.. ik doe altijd het raam open en lamp aan. Vervolgens raam dicht en ga buiten slapenquote:
Welke vochtplekken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
Mijn poetshulp is ziek. Misschien ga ik zelf mijn kamer opruimen.
Te beginnen met de fleecedekens hihi. Het is maar dat ik de vochtplekken in het oog moet houden.
Daarom chaos.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ventilator naast je bed zetten, ze houden niet van die windquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had het koud vannachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ventilator naast je bed zetten, ze houden niet van die wind
Heb je haar weer met ik had het koudquote:
![]()
![]()
ZO dan, dat is best heftig.quote:
Doen ze daar niets aan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oehquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik zit nu ook gewoon weer in mijn onesie
@:WrappedEuphoria![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Zulke kinky praatjes in de ochtend![]()
![]()
Controle gehad tijdje geleden. Ze zijn momenteel droog maar moet het wel in het oog houden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZO dan, dat is best heftig.
Doen ze daar niets aan?Werewolf![]()
Zou vooral in de gaten houden dat het niet gaat schimmelen... Dat creëert een ongezonde leefomgeving.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Controle gehad tijdje geleden. Ze zijn momenteel droog maar moet het wel in het oog houden.![]()
Deze maand zal schimmel wel te doen zijn
Maar als het een natte herfst wordt...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O knappen ze die muur niet op dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Controle gehad tijdje geleden. Ze zijn momenteel droog maar moet het wel in het oog houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wil je ook 1?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mogguh lovequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
De kat komt in de ochtend erbij liggen op bed alsof hij nergens in huis kan slapen behalve hierHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wil graag bij jou zijn. Snap ik welquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
De kat komt in de ochtend erbij liggen op bed alsof hij nergens in huis kan slapen behalve hier![]()
![]()
Werkse, de onesie is er vanavond ook nog wel
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:17 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Zin om Vino helemaal plat te knuffelen in die onesie van haar
Dankjequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:21 schreef drakin het volgende:
Werkse, de onesie is er vanavond ook nog wel![]()
![]()
![]()
Blijkbaar nietquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O knappen ze die muur niet op dan?
Maar ik sta op een wachtlijst voor begeleid wonen
Werewolf![]()
O oke, woon je nu niet begeleid dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:26 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Blijkbaar niet
Maar ik sta op een wachtlijst voor begeleid wonenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 07:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mogge Scherf, wel een beetje onrustig. Ik ga hem vanmiddag ophalen en op een mooi plekje begraven![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je wel even onderweg inderdaad... Soms toch wel lastig die afstanden.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ze alvast beginnen met naar Groningen rijden![]()
![]()
![]()
Zag net een filmpje wat is er mooi aan jouw dorp.
Antwoord, niks, lelijk dorp.
Heerlijk die droge eerlijkheid
Over welk dorp ging het volgens jullie?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Over welk dorp hadden ze het dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:32 schreef drakin het volgende:
Zag net een filmpje wat is er mooi aan jouw dorp.
Antwoord, niks, lelijk dorp.
Heerlijk die droge eerlijkheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:33 schreef drakin het volgende:
Over welk dorp ging het volgens jullie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Welke denk je?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over welk dorp hadden ze het dan?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb echt geen idee.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Noordbroek?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:33 schreef drakin het volgende:
Over welk dorp ging het volgens jullie?
We hebben hier een strijkijzermuseum![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is al interessanter.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Noordbroek?
We hebben hier een strijkijzermuseum
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Het Dorp van Miesbouwman?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En mijn huis staat er, verder niet veel te beleven dus had zomaar gekundquote:![]()
Enige wat hier goed is, is het vrije wonen en de rust.![]()
![]()
Heerlijk, vrij wonen en rust.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:37 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
En mijn huis staat er, verder niet veel te beleven dus had zomaar gekund![]()
Enige wat hier goed is, is het vrije wonen en de rust.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kerk even op een hotelboekwebsite, niks in noordbroekDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Over welk dorp ging het nu?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:40 schreef drakin het volgende:
Ik kerk even op een hotelboekwebsite, niks in noordbroekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Enige reden dat ik hier woon. Stad is maar 20 min. met de auto hier vandaan dus heb de gemakken wel.quote:![]()
Het ging over Drachten trouwensDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klopt, hebben we hier niet. Zelfde met OV, ook een ding...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:40 schreef drakin het volgende:
Ik kerk even op een hotelboekwebsite, niks in noordbroek
Communiceren nog net niet met rooksignalen.![]()
O dacht altijd dat dat een stad wasquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: