Die eerste diagnoses? Ja hoor, die waren echt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Nou ten eerste geloof ik er niks van dat ze die had, en ten tweede vertelt ze er dan volgens mij gewoon niks meer over en verdwijnt het uit haar bio en zo.
Maar ze is wel "eerlijk" en heeft "real talk"...
En innig knuffelen met marieke + handje vasthouden richting de auto. Zo innig zie je ze niet meer samen met zijn 3en op insta voorbij komen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
MB in haar stories alsof ze een single mom is die haar kinderen naar school brengt. En die even laat zien hoeveel appjes ze wel niet krijgt van Iris Zeilstra.
Vreselijk hè? Maximaal janken omdat Marieke op vakantie gaat. Tjongejongejonge.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:07 schreef Huisjeaanderijn het volgende:
[..]
En innig knuffelen met marieke + handje vasthouden richting de auto. Zo innig zie je ze niet meer samen met zijn 3en op insta voorbij komen.
Zijn niet eens appjes maar gesprekken. Zoveel op één dag😳quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
MB in haar stories alsof ze een single mom is die haar kinderen naar school brengt. En die even laat zien hoeveel appjes ze wel niet krijgt van Iris Zeilstra.
Ze ging even offline of stopte gewoon met het vermelden en dan begon het volgende weer...quote:Op maandag 18 augustus 2025 21:57 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Wat gebeurde er dan bij die diagnoses? Uitgedoofd? Wat waren dit voor diagnoses?
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand andersquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zijn niet eens appjes maar gesprekken. Zoveel op één dag😳
Stalker Iris. Eng. J & K bellen haar iig niet, ook vreemd!quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha, dit is via whatsapp. Wie weet bellen J en K haar niet via whatsapp. Maar nee, ik heb niet idee dat die 3 nog veel contact hebben.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Stalker Iris. Eng. J & K bellen haar iig niet, ook vreemd!
Dit waren gesprekken via WhatsApp volgens mij, je ziet onderin 37 ongelezen chats staan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Stalker Iris. Eng. J & K bellen haar iig niet, ook vreemd!
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand anders
Misschien is het iets zakelijks, dan kan ik me nog voorstellen dat je heen en weer beltquote:Op maandag 18 augustus 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit waren gesprekken via WhatsApp volgens mij, je ziet onderin 37 ongelezen chats staan.
Misschien bellen zij haar wel gewoon en niet via WhatsApp.
Verder snap ik niet hoe je zoveel contact kan hebben met iemand op 1 dag. Wat heb je dan nog te bespreken?
Ja, als de camera klikt. Kindjes erop, maximaal janken en weer door met de bff's. Vraag me af of ze een eigen slaapkamer op de boerderie heeft , want no way dat de poly nog naast elkaar ligt (als M met Iris Z aan het communiceren is 😜quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand anders
😂😂😂quote:[ afbeelding ] Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef lila01 het volgende:
[..]
Vreselijk hè? Maximaal janken omdat Marieke op vakantie gaat. Tjongejongejonge.
Echt niet normaal. En Koen is blijkbaar niet langer als vader van de schoolgaande kinderen in beeld.
En dat app verkeer met Iris Z. Die aandacht kan ze beter aan haar #liefdes schenken. Je zou haast denken dat Iris de #liefde is. Iedereen maximaal beffen en kleffen, behalve de poly.
Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken dat ze het gewoon langzaam laten uitdoven, zoals iemand hier eerder ook al aangaf.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:16 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Haha, dit is via whatsapp. Wie weet bellen J en K haar niet via whatsapp. Maar nee, ik heb niet idee dat die 3 nog veel contact hebben.
Waarom niet? Haha. Ik hang ook lekker ondergoed op hoor. Als men er last van heeft op de camping: ik zie ze toch nooit meerquote:Op maandag 18 augustus 2025 21:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik neem standaard diaree pillen mee en heul veul onderbroeken 😂🤣 prima die broek en shirts aan de waslijn maar mijn ondergoed hang ik niet uit op de camping 🤣😂
Zie net dat Iris weer in Amsterdam is. Dat worden weer ren en vliegreisjes van M. Janken bij de hereniging, maximaal knuffelen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, dan moet ie even opdraven. Samenwerking met Hello Fresh.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:28 schreef Minimimi het volgende:
Ik vond het opvallend om KB op het einde van de story over HelloFresh te zien 😅. Lang geleden dat die nog eens in beeld kwam..
Het verplichte pastaatje snijden/roeren op maandag.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:28 schreef Minimimi het volgende:
Ik vond het opvallend om KB op het einde van de story over HelloFresh te zien 😅. Lang geleden dat die nog eens in beeld kwam..
Dit heb ik ook meegekregen destijds.. een bekende van mij kwam wel bij haar en ook afscheid nemen etc… zij had ook filmpjes op Youtube geloof ik ook, van de diagnose etc. En ook haar man/vriend wist van niets en ging ook nooit mee met afspraken toch, omdat zij dat niet wilde? nooit meer gehoord hoe het met haar is afgelopen.. vreselijk zeg, hoe dan vraag je je af.. het komt toch hoe dan ook uit.. alleen al het feit als haar huisarts die filmpjes zou zien en van niets blijkt te weten..quote:Op maandag 18 augustus 2025 19:30 schreef Donna het volgende: [..] Dit komt vanzelf allemaal uit. Je kan het maar tot in zoverre volhouden. Hier in het dorp een meid die borstkanker had. Ze herstelde, maar jaren later kwam het ineens terug. Tot ze terminaal was en afscheid van iedereen moest nemen. Ik haar oude baas nog troosten nadat hij het net hoorde. Ik heb bij haar in de klas gezeten dus het deed mij ook wel wat. Bleek niets van waar. De kanker was helemaal niet terug en ze was alles behalve terminaal. Zelfs haar jonge kinderen hadden al afscheid genomen. Echt zo ziek!! Nu zit ze in een inrichting.
Hoeveel (slaap)kamers hebben ze eigenlijk op de boerderij? Zijn die niet ‘op’?quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:23 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ja, als de camera klikt. Kindjes erop, maximaal janken en weer door met de bff's. Vraag me af of ze een eigen slaapkamer op de boerderie heeft , want no way dat de poly nog naast elkaar ligt (als M met Iris Z aan het communiceren is 😜
Als je ze al lange tijd volgt, zie je dat de liefde echt over is. Ze willen het alleen niet groot delen, daarom af en toe nog een plaatje samen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:54 schreef slowie het volgende:
Bollen: jullie doen net alsof ze lang en breed uit elkaar zijn, maar ze hebben afgelopen maand nog foto's met elkaar gepost he
Je brengt dit (zoals vaker volgens mij) als feit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:19 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Als je ze al lange tijd volgt, zie je dat de liefde echt over is. Ze willen het alleen niet groot delen, daarom af en toe nog een plaatje samen.
Het zal je verbazen, maar er zijn meer mensen die dit flikken. Denk niet dat wij dezelfde persoon kennen. Die uit mijn dorp zat niet op YouTube.quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:48 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Dit heb ik ook meegekregen destijds.. een bekende van mij kwam wel bij haar en ook afscheid nemen etc… zij had ook filmpjes op Youtube geloof ik ook, van de diagnose etc. En ook haar man/vriend wist van niets en ging ook nooit mee met afspraken toch, omdat zij dat niet wilde? nooit meer gehoord hoe het met haar is afgelopen.. vreselijk zeg, hoe dan vraag je je af.. het komt toch hoe dan ook uit.. alleen al het feit als haar huisarts die filmpjes zou zien en van niets blijkt te weten..
Was er ook niet een Netflix docu over iemand die beweerde dood te gaan door kanker en ineens wonderbaarlijk geneesde door een dieet ofzo en veel geld daarmee binnenharkte?quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Het zal je verbazen, maar er zijn meer mensen die dit flikken. Denk niet dat wij dezelfde persoon kennen. Die uit mijn dorp zat niet op YouTube.
Haha nee, ze bedoelt dat de leiding dan de kinderen op komt halen bij alle tenten om het dagprogramma te beginnen. Zijn een paar vaste momenten per dag geloof ik. Dus B moest opschieten zodat hij ook mee kon. Maar eens, het zag er minder smakelijk uit🤣quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith: "iedereen die mee is geweest weet wat dit betekent "
Wat dan? Nu lijkt het vooral op dat als mensen een dansje doen je gore grote happen in je mond moet proppen 🤔🤷
Dit. Alleen daarom al is haar gedrag rondom haar 'ziekte' erg opvallend.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:12 schreef Lodelie het volgende:
Debbie: is bang dat mensen die foto's zien van haar dagje uit waar ze op STAAT, dat mensen dan denken dat ze niet ziek is of niks mankeerd.
Dat is wel het laatste waar mensen die echt ziek of gehandicapt zijn zich druk over maken. Sterker nog, die willen het liefst onopvallend en "normaal" overkomen.
Hele goede kennis is uitbehandeld en nu met haar gezin op vakantie. Allemaal mooie foto's waar ze stralend op staat.
Moet zij een bordje of hastag erbij plaatsen dat ze uitbehandeld is, omdat mensen anders denken dat het een gewone gezellige vakantie is.....
O, nou, dan is het goed...quote:Op maandag 18 augustus 2025 22:54 schreef slowie het volgende:
Bollen: jullie doen net alsof ze lang en breed uit elkaar zijn, maar ze hebben afgelopen maand nog foto's met elkaar gepost he
Het is mijn interpretatie. Dat mag toch? Mijn interpretatie is dat het over is en dat ze dat, zoals iemand anders het hier noemde, met een 'soft launch' laten blijken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:30 schreef LeSage het volgende:
[..]
Je brengt dit (zoals vaker volgens mij) als feit.
Als je geen insider bent en je baseert op insta beelden is dit nog altijd je eigen interpretatie.
Brengt het dan ook zo alsjeblieft.
Het is ook niet elke dag twee keer. Althans paar jaar geleden niet. Kan me niet voorstellen dat dat verandert is.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:05 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Haha nee, ze bedoelt dat de leiding dan de kinderen op komt halen bij alle tenten om het dagprogramma te beginnen. Zijn een paar vaste momenten per dag geloof ik. Dus B moest opschieten zodat hij ook mee kon. Maar eens, het zag er minder smakelijk uit🤣
Dat haal ik niet uit de manier waarop je het schrijft.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:40 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het is mijn interpretatie. Dat mag toch? Mijn interpretatie is dat het over is en dat ze dat, zoals iemand anders het hier noemde, met een 'soft launch' laten blijken.
Dat weet ik niet. Klinkt mij niet bekend, maar misschien weet iemand anders het!quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Was er ook niet een Netflix docu over iemand die beweerde dood te gaan door kanker en ineens wonderbaarlijk geneesde door een dieet ofzo en veel geld daarmee binnenharkte?
Apple Vinegar? Over de Australische Belle Gibson. Die deed alsof ze hersenkanker had en dit onder controle kreeg door een dieet.quote:Op maandag 18 augustus 2025 23:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Was er ook niet een Netflix docu over iemand die beweerde dood te gaan door kanker en ineens wonderbaarlijk geneesde door een dieet ofzo en veel geld daarmee binnenharkte?
Ze kan beter haar oplader gaan zoeken. Dan kan ze doen waar ze die bolide voor wilde: boodschappen etc.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie zal vandaag wel de hele dag in haar neat duiken 🫣
Apple cider Vinegar is dat, staat op Netflix (daar heb ik igg gekeken)quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:28 schreef Tamboerijn het volgende:
[..]
Apple Vinegar? Over de Australische Belle Gibson. Die deed alsof ze hersenkanker had en dit onder controle kreeg door een dieet.
Dat gedragspatroon, when you know you knowquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:28 schreef Tamboerijn het volgende:
[..]
Apple Vinegar? Over de Australische Belle Gibson. Die deed alsof ze hersenkanker had en dit onder controle kreeg door een dieet.
😂 kind op schoot en zware tassen aan de handels zodat ze tegen de wielen zitten... zelfs boodschappen doen was lastigquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze kan beter haar oplader gaan zoeken. Dan kan ze doen waar ze die bolide voor wilde: boodschappen etc.
Ja die was toch ook niet echt ziek?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 08:28 schreef Tamboerijn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |