abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218537606
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218537609
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Nou ten eerste geloof ik er niks van dat ze die had, en ten tweede vertelt ze er dan volgens mij gewoon niks meer over en verdwijnt het uit haar bio en zo.

Maar ze is wel "eerlijk" en heeft "real talk"...
Die eerste diagnoses? Ja hoor, die waren echt.
pi_218537622
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
MB in haar stories alsof ze een single mom is die haar kinderen naar school brengt. En die even laat zien hoeveel appjes ze wel niet krijgt van Iris Zeilstra.
En innig knuffelen met marieke + handje vasthouden richting de auto. Zo innig zie je ze niet meer samen met zijn 3en op insta voorbij komen.
pi_218537631
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:07 schreef Huisjeaanderijn het volgende:

[..]
En innig knuffelen met marieke + handje vasthouden richting de auto. Zo innig zie je ze niet meer samen met zijn 3en op insta voorbij komen.
Vreselijk hè? Maximaal janken omdat Marieke op vakantie gaat. Tjongejongejonge.
pi_218537641
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:03 schreef lila01 het volgende:
MB in haar stories alsof ze een single mom is die haar kinderen naar school brengt. En die even laat zien hoeveel appjes ze wel niet krijgt van Iris Zeilstra.
Zijn niet eens appjes maar gesprekken. Zoveel op één dag😳
pi_218537657
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:57 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Wat gebeurde er dan bij die diagnoses? Uitgedoofd? Wat waren dit voor diagnoses?
Ze ging even offline of stopte gewoon met het vermelden en dan begon het volgende weer...
Bedenk alles wat niet dodelijk is en niet helemaal aantoonbaar dat heeft ze gehad... de lijst is lang!
Ze heeft ook her en der diagnoses op de kinderen geplakt..
pi_218537660
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:09 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand anders
pi_218537665
quote:

[..]
Stalker Iris. Eng. J & K bellen haar iig niet, ook vreemd!
pi_218537680
De kinderem van DBM 2x onder de douche? Waarom? Doe dat gewoon 's avonds en dan 's ochtends ff een washandje over het gezicht en de onderkant (zo doen wij het iig).

Maar flap/flop/flip heeft ondanks het spugen vandaag een normale dag gehad? Geen blazende sirenes nodig gehad? Gelukkig hebben ze weer schoon ondergoed. Als ze 2x per dag douchen, gaat dat schone ondergoed er natuurlijk wel rap doorheen 🤷‍♀️
pi_218537690
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Haha, dit is via whatsapp. Wie weet bellen J en K haar niet via whatsapp. Maar nee, ik heb niet idee dat die 3 nog veel contact hebben.
pi_218537699
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:12 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Dit waren gesprekken via WhatsApp volgens mij, je ziet onderin 37 ongelezen chats staan.
Misschien bellen zij haar wel gewoon en niet via WhatsApp.

Verder snap ik niet hoe je zoveel contact kan hebben met iemand op 1 dag. Wat heb je dan nog te bespreken?
pi_218537700
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Vraag me oprecht af of die vrouw weleens 1 minuut van de dag alleen is ipv in contact met iemand anders
Dat denk ik niet.
pi_218537707
[quote]0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef lila01 het volgende:

[..]

Echt niet normaal. En Koen is blijkbaar niet langer als vader van de schoolgaande kinderen in beeld.

En dat app verkeer met Iris Z. Die aandacht kan ze beter aan haar #liefdes schenken. Je zou haast denken dat Iris de #liefde is. Iedereen maximaal beffen en kleffen, behalve de poly.

[ Bericht 6% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 18-08-2025 22:19:48 (Nog niet klaar) ]
pi_218537723
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit waren gesprekken via WhatsApp volgens mij, je ziet onderin 37 ongelezen chats staan.
Misschien bellen zij haar wel gewoon en niet via WhatsApp.

Verder snap ik niet hoe je zoveel contact kan hebben met iemand op 1 dag. Wat heb je dan nog te bespreken?
Misschien is het iets zakelijks, dan kan ik me nog voorstellen dat je heen en weer belt
pi_218537754
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:11 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Ja, als de camera klikt. Kindjes erop, maximaal janken en weer door met de bff's. Vraag me af of ze een eigen slaapkamer op de boerderie heeft , want no way dat de poly nog naast elkaar ligt (als M met Iris Z aan het communiceren is 😜
pi_218537768
[quote]1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:18 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
quote:
[ afbeelding ] Op maandag 18 augustus 2025 22:08 schreef lila01 het volgende:
[..]

Echt niet normaal. En Koen is blijkbaar niet langer als vader van de schoolgaande kinderen in beeld.

En dat app verkeer met Iris Z. Die aandacht kan ze beter aan haar #liefdes schenken. Je zou haast denken dat Iris de #liefde is. Iedereen maximaal beffen en kleffen, behalve de poly.

😂😂😂
pi_218537773
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:16 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Haha, dit is via whatsapp. Wie weet bellen J en K haar niet via whatsapp. Maar nee, ik heb niet idee dat die 3 nog veel contact hebben.
Het begint er inderdaad steeds meer op te lijken dat ze het gewoon langzaam laten uitdoven, zoals iemand hier eerder ook al aangaf.

Nu alleen nog maar foto's / stories zonder elkaar en andere content (MB als single mom in ieder geval, over een tijdje misschien J en K als happy family).
Dat de overgang niet groot is, hun feed langzaamaan veranderd en straks voor nieuwe volgers gewoon het nieuwe imago is aangenomen.
pi_218537802
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 21:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik neem standaard diaree pillen mee en heul veul onderbroeken 😂🤣 prima die broek en shirts aan de waslijn maar mijn ondergoed hang ik niet uit op de camping 🤣😂
Waarom niet? Haha. Ik hang ook lekker ondergoed op hoor. Als men er last van heeft op de camping: ik zie ze toch nooit meer :D
En vaak ook 2 stuks ondergoed per dag voor de kinderen, maar dat is omdat het dan van die zweters zijn.

Zo’n vochtig washandje gebruik je volgens mij meer voor een vies gezichtje of zo, niet als vervanging van een douche :')
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218537803
Ik vond het opvallend om KB op het einde van de story over HelloFresh te zien 😅. Lang geleden dat die nog eens in beeld kwam..
pi_218537811
quote:

[..]
Zie net dat Iris weer in Amsterdam is. Dat worden weer ren en vliegreisjes van M. Janken bij de hereniging, maximaal knuffelen.
pi_218537860
Die foto van Debbie in haar rolstoel allemaal mensen in beeld.....
Je eigen kids 'afschermen' en dan we dit
pi_218537863
Gelukkig de boter bij Kyra palm olie vrij.
pi_218537877
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:28 schreef Minimimi het volgende:
Ik vond het opvallend om KB op het einde van de story over HelloFresh te zien 😅. Lang geleden dat die nog eens in beeld kwam..
Ja, dan moet ie even opdraven. Samenwerking met Hello Fresh.
pi_218537881
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:28 schreef Minimimi het volgende:
Het verplichte pastaatje snijden/roeren op maandag.
pi_218537926
MB kan ook andere gesprekken uit haar lijst verwijderd hebben...
pi_218537931
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 19:30 schreef Donna het volgende: [..] Dit komt vanzelf allemaal uit. Je kan het maar tot in zoverre volhouden. Hier in het dorp een meid die borstkanker had. Ze herstelde, maar jaren later kwam het ineens terug. Tot ze terminaal was en afscheid van iedereen moest nemen. Ik haar oude baas nog troosten nadat hij het net hoorde. Ik heb bij haar in de klas gezeten dus het deed mij ook wel wat. Bleek niets van waar. De kanker was helemaal niet terug en ze was alles behalve terminaal. Zelfs haar jonge kinderen hadden al afscheid genomen. Echt zo ziek!! Nu zit ze in een inrichting.
Dit heb ik ook meegekregen destijds.. een bekende van mij kwam wel bij haar en ook afscheid nemen etc… zij had ook filmpjes op Youtube geloof ik ook, van de diagnose etc. En ook haar man/vriend wist van niets en ging ook nooit mee met afspraken toch, omdat zij dat niet wilde? nooit meer gehoord hoe het met haar is afgelopen.. vreselijk zeg, hoe dan vraag je je af.. het komt toch hoe dan ook uit.. alleen al het feit als haar huisarts die filmpjes zou zien en van niets blijkt te weten..
pi_218537985
Bollen: jullie doen net alsof ze lang en breed uit elkaar zijn, maar ze hebben afgelopen maand nog foto's met elkaar gepost he
pi_218538050
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:23 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja, als de camera klikt. Kindjes erop, maximaal janken en weer door met de bff's. Vraag me af of ze een eigen slaapkamer op de boerderie heeft , want no way dat de poly nog naast elkaar ligt (als M met Iris Z aan het communiceren is 😜
Hoeveel (slaap)kamers hebben ze eigenlijk op de boerderij? Zijn die niet ‘op’?
pi_218538133
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:54 schreef slowie het volgende:
Bollen: jullie doen net alsof ze lang en breed uit elkaar zijn, maar ze hebben afgelopen maand nog foto's met elkaar gepost he
Als je ze al lange tijd volgt, zie je dat de liefde echt over is. Ze willen het alleen niet groot delen, daarom af en toe nog een plaatje samen.
pi_218538137
[quote]0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 23:03 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Hoeveel (slaap)kamers hebben ze eigenlijk op de boerderij? Zijn die niet ‘op’?

🤷‍♀️
pi_218538163
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 23:19 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Als je ze al lange tijd volgt, zie je dat de liefde echt over is. Ze willen het alleen niet groot delen, daarom af en toe nog een plaatje samen.
Je brengt dit (zoals vaker volgens mij) als feit.
Als je geen insider bent en je baseert op insta beelden is dit nog altijd je eigen interpretatie.
Brengt het dan ook zo alsjeblieft.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 23:40:20 #32
382129 crew  Donna
pi_218538200
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:48 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Dit heb ik ook meegekregen destijds.. een bekende van mij kwam wel bij haar en ook afscheid nemen etc… zij had ook filmpjes op Youtube geloof ik ook, van de diagnose etc. En ook haar man/vriend wist van niets en ging ook nooit mee met afspraken toch, omdat zij dat niet wilde? nooit meer gehoord hoe het met haar is afgelopen.. vreselijk zeg, hoe dan vraag je je af.. het komt toch hoe dan ook uit.. alleen al het feit als haar huisarts die filmpjes zou zien en van niets blijkt te weten..
Het zal je verbazen, maar er zijn meer mensen die dit flikken. Denk niet dat wij dezelfde persoon kennen. Die uit mijn dorp zat niet op YouTube.
pi_218538239
Judith: "iedereen die mee is geweest weet wat dit betekent "
Wat dan? Nu lijkt het vooral op dat als mensen een dansje doen je gore grote happen in je mond moet proppen 🤔🤷
pi_218538245
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 23:40 schreef Donna het volgende:

[..]
Het zal je verbazen, maar er zijn meer mensen die dit flikken. Denk niet dat wij dezelfde persoon kennen. Die uit mijn dorp zat niet op YouTube.
Was er ook niet een Netflix docu over iemand die beweerde dood te gaan door kanker en ineens wonderbaarlijk geneesde door een dieet ofzo en veel geld daarmee binnenharkte?
pi_218538302
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 23:49 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith: "iedereen die mee is geweest weet wat dit betekent "
Wat dan? Nu lijkt het vooral op dat als mensen een dansje doen je gore grote happen in je mond moet proppen 🤔🤷
Haha nee, ze bedoelt dat de leiding dan de kinderen op komt halen bij alle tenten om het dagprogramma te beginnen. Zijn een paar vaste momenten per dag geloof ik. Dus B moest opschieten zodat hij ook mee kon. Maar eens, het zag er minder smakelijk uit🤣
pi_218538322
Debbie: is bang dat mensen die foto's zien van haar dagje uit waar ze op STAAT, dat mensen dan denken dat ze niet ziek is of niks mankeerd.

Dat is wel het laatste waar mensen die echt ziek of gehandicapt zijn zich druk over maken. Sterker nog, die willen het liefst onopvallend en "normaal" overkomen.

Hele goede kennis is uitbehandeld en nu met haar gezin op vakantie. Allemaal mooie foto's waar ze stralend op staat.
Moet zij een bordje of hastag erbij plaatsen dat ze uitbehandeld is, omdat mensen anders denken dat het een gewone gezellige vakantie is.....
pi_218538339
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 00:12 schreef Lodelie het volgende:
Debbie: is bang dat mensen die foto's zien van haar dagje uit waar ze op STAAT, dat mensen dan denken dat ze niet ziek is of niks mankeerd.

Dat is wel het laatste waar mensen die echt ziek of gehandicapt zijn zich druk over maken. Sterker nog, die willen het liefst onopvallend en "normaal" overkomen.

Hele goede kennis is uitbehandeld en nu met haar gezin op vakantie. Allemaal mooie foto's waar ze stralend op staat.
Moet zij een bordje of hastag erbij plaatsen dat ze uitbehandeld is, omdat mensen anders denken dat het een gewone gezellige vakantie is.....
Dit. Alleen daarom al is haar gedrag rondom haar 'ziekte' erg opvallend.
pi_218538370
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 22:54 schreef slowie het volgende:
O, nou, dan is het goed...
pi_218538386
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2025 23:30 schreef LeSage het volgende:

[..]
Je brengt dit (zoals vaker volgens mij) als feit.
Als je geen insider bent en je baseert op insta beelden is dit nog altijd je eigen interpretatie.
Brengt het dan ook zo alsjeblieft.
Het is mijn interpretatie. Dat mag toch? Mijn interpretatie is dat het over is en dat ze dat, zoals iemand anders het hier noemde, met een 'soft launch' laten blijken.
pi_218538610
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 00:05 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haha nee, ze bedoelt dat de leiding dan de kinderen op komt halen bij alle tenten om het dagprogramma te beginnen. Zijn een paar vaste momenten per dag geloof ik. Dus B moest opschieten zodat hij ook mee kon. Maar eens, het zag er minder smakelijk uit🤣
Het is ook niet elke dag twee keer. Althans paar jaar geleden niet. Kan me niet voorstellen dat dat verandert is.
pi_218538671
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 00:40 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het is mijn interpretatie. Dat mag toch? Mijn interpretatie is dat het over is en dat ze dat, zoals iemand anders het hier noemde, met een 'soft launch' laten blijken.
Dat haal ik niet uit de manier waarop je het schrijft.
Er staat geen ‘ik denk’, ‘volgens mij’ bij.
De toon waarmee je het nu schrijft is echt compleet anders. Maar goed, dan weet ik nu in ieder geval dat jij interpretaties brengt als feiten en dat je dus niet meer weet dan een ander.
  Moderator dinsdag 19 augustus 2025 @ 08:08:56 #42
382129 crew  Donna
pi_218538826
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 23:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Was er ook niet een Netflix docu over iemand die beweerde dood te gaan door kanker en ineens wonderbaarlijk geneesde door een dieet ofzo en veel geld daarmee binnenharkte?
Dat weet ik niet. Klinkt mij niet bekend, maar misschien weet iemand anders het! :)
pi_218538874
Debbie zal vandaag wel de hele dag in haar neat duiken 🫣
pi_218538915
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 23:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Apple Vinegar? Over de Australische Belle Gibson. Die deed alsof ze hersenkanker had en dit onder controle kreeg door een dieet.
pi_218538930
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 08:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie zal vandaag wel de hele dag in haar neat duiken 🫣
Ze kan beter haar oplader gaan zoeken. Dan kan ze doen waar ze die bolide voor wilde: boodschappen etc.
pi_218538931
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 08:28 schreef Tamboerijn het volgende:

[..]
Apple Vinegar? Over de Australische Belle Gibson. Die deed alsof ze hersenkanker had en dit onder controle kreeg door een dieet.
Apple cider Vinegar is dat, staat op Netflix (daar heb ik igg gekeken)
pi_218538934
quote:

[..]
Dat gedragspatroon, when you know you know ;)
pi_218539014
Joost (van Viora) wil graag (gratis) naar een voetbalwedstrijd in Liverpool en Viora wil een (gratis) fietshelm.
Ik vraag me steeds vaker af wat fluflu’s hun kinderen meegeven wat ‘werken voor je geld’ betreft.
pi_218539038
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 augustus 2025 08:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze kan beter haar oplader gaan zoeken. Dan kan ze doen waar ze die bolide voor wilde: boodschappen etc.
😂 kind op schoot en zware tassen aan de handels zodat ze tegen de wielen zitten... zelfs boodschappen doen was lastig
pi_218539048
quote:

[..]
Ja die was toch ook niet echt ziek?
Ik kon trouwens ook iemand die nep ziek was en toen ze ineens echt kanker kreeg geloofde niemand haar meer.. keerzijde van liegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')