Toevallig zeg dat ik deze week ook weer naar die vriendin ga die tegen het centrum aan woont. Dat moet een teken zijn.quote:
Het ding is dat normale lampen bij lange na niet genoeg licht produceren tov wat je nodig hebt. Perfect voor laat in de avond als je wil gaan slapen, iets minder voor het thuiswerken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar..
Zo vreemd is het toch niet dat je in de donkere wintermaanden de lampen aan hebt?
Ik ga dat ding gewoon kopen, en dan zal ik jullie woensdagavond overspoelen met positiviteit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort wel klagen dat-ie sneeuwblind is.
Zit er ook een dimmy op?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Er wordt 500 lumens per vierkante meter aangeraden voor werkplekken. Met dit ding zit ik op ongeveer 1000, maar hij hangt niet aan het plafond, dus ik denk dat het netto wel precies goed valt.
Okequote:Op maandag 18 augustus 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat normale lampen bij lange na niet genoeg licht produceren tov wat je nodig hebt. Perfect voor laat in de avond als je wil gaan slapen, iets minder voor het thuiswerken.
Zeker wel:quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
En er zit niks tussen schemerlamp en bouwlamp in?
Genoeg, maar voor de lichtopbrengst die ik zoek is het kiezen tussen enorme kantoorlampen en dit kleine ding dat ik gewoon makkelijk op kan bergen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
En er zit niks tussen schemerlamp en bouwlamp in?
Ja ik wil echt nooit meer anders in de woonkamer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Smart lampen nemen die je kunt schakelen in intensiteit en kleur.
Slotje
Dat ie gaat zeuren over vaccinaties enzo?quote:
Nee daar kan je niet over janken op interwepsquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Slotje
Philips Hue.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Slotje
Godverdomme weer geen geklaagquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb per ongeluk de juiste gekocht![]()
Wilde die van 6500K, heb schijnbaar die van 4000K gekocht en nu kom ik erachter dat 4000K veel beter is voor werkplekken.
Mijn keukenlamp heeft dat. Ik ben bekend met dat soort dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar kan je niet over janken op interweps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |