SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Bekijk deze YouTube-videoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Das een beetje verquote:
Ja dat zijn sowieso al verstandige keuzesquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies.
en merendeel van de 'keuzes' is ook gewoon best logisch hoor. Komkommer 's avonds verstandiger dan een broodje kroket bijv.
en wilde sowieso al meer groenten gaan eten dus dat komt ook wel goed
jaarafrekening van wat?quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:52 schreef Ama het volgende:
Poeeeh ik had laatst dus uitgerekend hoeveel mijn jaarafrekening ongeveer zou worden en ik kwam echt uit op dat ik minstens ¤600 mocht bijbetalen.
Maar ik heb net even gevraagd en ik heb schijnbaar een foutje gemaakt En nu komt mijn berekening uit op ¤40.Dat klinkt wel een stuk realistischer.
ik heb cup a soup erbij gepaktquote:
ah, hoeveel betaal je per maand dat je 40 bijbetalen moet?quote:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:56 schreef Karzai het volgende:
![]()
https://www.headliner.nl/(...)n-huis-parool-278643
¤105. En nog drie maandjes ofzo dat ik volgens mij ¤5 meer had betaald maar dat was in het begin.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah, hoeveel betaal je per maand dat je 40 bijbetalen moet?
dan is het een mooie jaarrekening dus.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:01 schreef Ama het volgende:
[..]
¤105. En nog drie maandjes ofzo dat ik volgens mij ¤5 meer had betaald maar dat was in het begin.
Zeker. Ik vond die ¤600 al gek maar ik was vergeten dat ik nog die teruggave van energiebelasting krijg (als ik dat goed zeg maar je begrijpt me wel en dat is ook ¤635 per jaarquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan is het een mooie jaarrekening dus.
moet te doen zijnquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:08 schreef Ama het volgende:
Als ik de verwarming tot oktober uit kan laten dan hoef ik misschien niks bij te betalen.
Hangt van het weer afquote:
Dat jad ik in mijn vorige huisquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:10 schreef Nizno het volgende:
maar goed, eigenlijk speel ik vals want die enorme ramen zijn gewoon lekker sauna materiaal
*motor start*quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Phew, we kunnen weer veilig over straat
gewoon zorgen dat de hond je warm houdtquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik ga de verwarming ook wat vaker aanhebben ivm meer thuiswerk en hond. Nog even bedenken hoe ik dat ga doen
Veel dekens haken en breien en ze dan gebruiken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Owja ik ga de verwarming ook wat vaker aanhebben ivm meer thuiswerk en hond. Nog even bedenken hoe ik dat ga doen
deken oid hangen voor de deur naar de slaapkamer zodat hij daar wel naar toe kan?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu een open deuren beleid in huis, als in geen enkele deur is dicht. Dat is in de winter natuurlijk niet te doen. Dus hond maar langzaam laten wennen dat overdag alleen woonkamer is en geen slaapkamer.
Mijn Siamese kat heeft daar maling aan en gaat aan de deuren krabben.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb nu een open deuren beleid in huis, als in geen enkele deur is dicht. Dat is in de winter natuurlijk niet te doen. Dus hond maar langzaam laten wennen dat overdag alleen woonkamer is en geen slaapkamer.
Nou mijn contract loopt 30 september af dus dat moet te doen zijn maar het kan hier binnen vrij snel afkoelen dus meestal tegen het einde van oktober staat hij zeker wel aan.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
mijn verwarming gaat sowieso niet voor oktober aan.
soms red ik zelfs november.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn is dood
Zus belde net. Madenziekte
quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn is dood
Ah neequote:Op maandag 18 augustus 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn is dood
Gadverquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt net gebeurd. Ze kwam beneden en hij lag dood in de kooi. Toen ze hem op pakte vielen de maden eruit. Zo sneu, arm nijntje.
Is dat een veelvoorkomende ziekte onder konijnen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt net gebeurd. Ze kwam beneden en hij lag dood in de kooi. Toen ze hem op pakte vielen de maden eruit. Zo sneu, arm nijntje.
Nou het zal vast toch niet gaan vriezen in je huis en je hond heeft toch ook een vacht?quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh en Ambar genoeg dekens geven en ook wat extra's voor in de slaapkamer
Aah wat sneu.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn is dood
Logeerkonijn is dood
quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn is dood
Tijdens de zomer wel (hete maanden). Als de ontlasting zacht is dan duiken die blauwe vliegen erop. Die leggen eitjes. En konijnen eten die ontlasting dan weer op (soms). Dus die eitjes komen uit in het konijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat een veelvoorkomende ziekte onder konijnen?
Konijnen (vooral langharige) hebben snel last van ontlasting wat bij hun kont kan blijven vastzitten en daar komen vliegen op af en leggen ze eitjes en daar kan je konijn heel ziek van worden. Ook een reden dat ik geen konijnen wil.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat een veelvoorkomende ziekte onder konijnen?
Aawquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
verlaagd plafond makenquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
jeetjequote:Op maandag 18 augustus 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ach gossiequote:Op maandag 18 augustus 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn is dood
Voor op je nachtkastje?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000177256238/
Ik ga deze kopen denk ik
ik heb net vrijdag snickers ijs gekochtquote:
Ook in de bonus.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net vrijdag snickers ijs gekocht
nee, bij de jumboquote:
waarom heb je dat nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde eerst voor die van 300W gaan, 45x45cm groot, maar toen ik het rekensommetje deed concludeerde ik dat dat misschien een beetje overdreven is binnen
Oh, ik wilde je die net aanraden. Je moet niet in het halfdonker gaan lezen hoor, dat is niet goed voor je ogen!quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde eerst voor die van 300W gaan, 45x45cm groot, maar toen ik het rekensommetje deed concludeerde ik dat dat misschien een beetje overdreven is binnen
In de wintermaanden is het meestal zo donker binnen dat ik met de lampen aan zit, dat is gewoon kut. Zat al te denken aan een daglichtlamp, maar gezien ik nu meer thuis ga werken wilde ik iets dat een tikje beter is en ook gewoon dienst kan doen als verlichting van de hele kamer.quote:
Dit is gewoon een huge ass bouwlamp gek.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de wintermaanden is het meestal zo donker binnen dat ik met de lampen aan zit, dat is gewoon kut. Zat al te denken aan een daglichtlamp, maar gezien ik nu meer thuis ga werken wilde ik iets dat een tikje beter is en ook gewoon dienst kan doen als verlichting van de hele kamer.
Als het goed is, komt de lichtopbrengst overeen met een semi-bewolkte dag.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon een huge ass bouwlamp gek.
Ik weetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een bouwlamp die ik voornemens ben om aan te schaffen om de donkere maanden door te komen
Eens wat anders dan een daglichtlamp.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort wel klagen dat-ie sneeuwblind is.
Maar..quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de wintermaanden is het meestal zo donker binnen dat ik met de lampen aan zit, dat is gewoon kut. Zat al te denken aan een daglichtlamp, maar gezien ik nu meer thuis ga werken wilde ik iets dat een tikje beter is en ook gewoon dienst kan doen als verlichting van de hele kamer.
Als het goed is, komt de lichtopbrengst overeen met een semi-bewolkte dag.
Zal ik doen.quote:
Toevallig zeg dat ik deze week ook weer naar die vriendin ga die tegen het centrum aan woont. Dat moet een teken zijn.quote:
Het ding is dat normale lampen bij lange na niet genoeg licht produceren tov wat je nodig hebt. Perfect voor laat in de avond als je wil gaan slapen, iets minder voor het thuiswerken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar..
Zo vreemd is het toch niet dat je in de donkere wintermaanden de lampen aan hebt?
Ik ga dat ding gewoon kopen, en dan zal ik jullie woensdagavond overspoelen met positiviteit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort wel klagen dat-ie sneeuwblind is.
Zit er ook een dimmy op?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Er wordt 500 lumens per vierkante meter aangeraden voor werkplekken. Met dit ding zit ik op ongeveer 1000, maar hij hangt niet aan het plafond, dus ik denk dat het netto wel precies goed valt.
Okequote:Op maandag 18 augustus 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat normale lampen bij lange na niet genoeg licht produceren tov wat je nodig hebt. Perfect voor laat in de avond als je wil gaan slapen, iets minder voor het thuiswerken.
Zeker wel:quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
En er zit niks tussen schemerlamp en bouwlamp in?
Genoeg, maar voor de lichtopbrengst die ik zoek is het kiezen tussen enorme kantoorlampen en dit kleine ding dat ik gewoon makkelijk op kan bergen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
En er zit niks tussen schemerlamp en bouwlamp in?
Ja ik wil echt nooit meer anders in de woonkamer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Smart lampen nemen die je kunt schakelen in intensiteit en kleur.
Slotje
Dat ie gaat zeuren over vaccinaties enzo?quote:
Nee daar kan je niet over janken op interwepsquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Slotje
Philips Hue.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Slotje
Godverdomme weer geen geklaagquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb per ongeluk de juiste gekocht![]()
Wilde die van 6500K, heb schijnbaar die van 4000K gekocht en nu kom ik erachter dat 4000K veel beter is voor werkplekken.
Mijn keukenlamp heeft dat. Ik ben bekend met dat soort dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar kan je niet over janken op interweps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |