jeetjequote:Op maandag 18 augustus 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt net gebeurd. Ze kwam beneden en hij lag dood in de kooi. Toen ze hem op pakte vielen de maden eruit. Zo sneu, arm nijntje.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Echt net gebeurd. Ze kwam beneden en hij lag dood in de kooi. Toen ze hem op pakte vielen de maden eruit. Zo sneu, arm nijntje.
Ach gossiequote:Op maandag 18 augustus 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeerkonijn is dood
Zus belde net. Madenziekte
Voor op je nachtkastje?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:24 schreef Nattekat het volgende:
https://www.bol.com/nl/nl(...)ie/9300000177256238/
Ik ga deze kopen denk ik
ik heb net vrijdag snickers ijs gekochtquote:
Ook in de bonus.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb net vrijdag snickers ijs gekocht
nee, bij de jumboquote:
waarom heb je dat nodig?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde eerst voor die van 300W gaan, 45x45cm groot, maar toen ik het rekensommetje deed concludeerde ik dat dat misschien een beetje overdreven is binnen
Oh, ik wilde je die net aanraden. Je moet niet in het halfdonker gaan lezen hoor, dat is niet goed voor je ogen!quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik wilde eerst voor die van 300W gaan, 45x45cm groot, maar toen ik het rekensommetje deed concludeerde ik dat dat misschien een beetje overdreven is binnen
In de wintermaanden is het meestal zo donker binnen dat ik met de lampen aan zit, dat is gewoon kut. Zat al te denken aan een daglichtlamp, maar gezien ik nu meer thuis ga werken wilde ik iets dat een tikje beter is en ook gewoon dienst kan doen als verlichting van de hele kamer.quote:
Dit is gewoon een huge ass bouwlamp gek.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de wintermaanden is het meestal zo donker binnen dat ik met de lampen aan zit, dat is gewoon kut. Zat al te denken aan een daglichtlamp, maar gezien ik nu meer thuis ga werken wilde ik iets dat een tikje beter is en ook gewoon dienst kan doen als verlichting van de hele kamer.
Als het goed is, komt de lichtopbrengst overeen met een semi-bewolkte dag.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon een huge ass bouwlamp gek.
Ik weetquote:Op vrijdag 15 augustus 2025 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan een bouwlamp die ik voornemens ben om aan te schaffen om de donkere maanden door te komen
Eens wat anders dan een daglichtlamp.
quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort wel klagen dat-ie sneeuwblind is.
Maar..quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In de wintermaanden is het meestal zo donker binnen dat ik met de lampen aan zit, dat is gewoon kut. Zat al te denken aan een daglichtlamp, maar gezien ik nu meer thuis ga werken wilde ik iets dat een tikje beter is en ook gewoon dienst kan doen als verlichting van de hele kamer.
Als het goed is, komt de lichtopbrengst overeen met een semi-bewolkte dag.
Zal ik doen.quote:
Toevallig zeg dat ik deze week ook weer naar die vriendin ga die tegen het centrum aan woont. Dat moet een teken zijn.quote:
Het ding is dat normale lampen bij lange na niet genoeg licht produceren tov wat je nodig hebt. Perfect voor laat in de avond als je wil gaan slapen, iets minder voor het thuiswerken.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar..
Zo vreemd is het toch niet dat je in de donkere wintermaanden de lampen aan hebt?
Ik ga dat ding gewoon kopen, en dan zal ik jullie woensdagavond overspoelen met positiviteit.quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij komt binnenkort wel klagen dat-ie sneeuwblind is.
Zit er ook een dimmy op?quote:Op maandag 18 augustus 2025 15:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal ik doen.
Er wordt 500 lumens per vierkante meter aangeraden voor werkplekken. Met dit ding zit ik op ongeveer 1000, maar hij hangt niet aan het plafond, dus ik denk dat het netto wel precies goed valt.
Okequote:Op maandag 18 augustus 2025 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het ding is dat normale lampen bij lange na niet genoeg licht produceren tov wat je nodig hebt. Perfect voor laat in de avond als je wil gaan slapen, iets minder voor het thuiswerken.
Zeker wel:quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
En er zit niks tussen schemerlamp en bouwlamp in?
Genoeg, maar voor de lichtopbrengst die ik zoek is het kiezen tussen enorme kantoorlampen en dit kleine ding dat ik gewoon makkelijk op kan bergen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke
En er zit niks tussen schemerlamp en bouwlamp in?
Ja ik wil echt nooit meer anders in de woonkamer.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Smart lampen nemen die je kunt schakelen in intensiteit en kleur.
Slotje
Dat ie gaat zeuren over vaccinaties enzo?quote:
Nee daar kan je niet over janken op interwepsquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Slotje
Philips Hue.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Slotje
Godverdomme weer geen geklaagquote:Op maandag 18 augustus 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb per ongeluk de juiste gekocht![]()
Wilde die van 6500K, heb schijnbaar die van 4000K gekocht en nu kom ik erachter dat 4000K veel beter is voor werkplekken.
Mijn keukenlamp heeft dat. Ik ben bekend met dat soort dingen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee daar kan je niet over janken op interweps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |