SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pottenbakmeisje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik zou ook wel een keer willen leren pottenbakken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een cursus een optie?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou ook wel een keer willen leren pottenbakkenHow can I make this topic about me?![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als ik een loterij win dan is er zoveel ruimte voor hobby'squote:Op maandag 18 augustus 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou ook wel een keer willen leren pottenbakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pottenbakken is echt duur. I have zero moneyquote:Trotste mama van Ambar
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pottenbakken is echt duur. I have zero money
How can I make this topic about me?![]()
Plus je moet ook de ruimte hebben voor je baksels. Het kan al snel heel veel ruimte innemen.
En een slaapkamer met tientallen bloempotten en vazen is ook niet nuttig. Ja of je moet ze kunnen verkopen.How can I make this topic about me?![]()
Wandelen kost bijna niet. Goeie schoenen en een rugtas.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is nog steeds 300 euro per jaar
Plus reiskosten als je niet rondom je huis wil wandelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Versnaperingen etc ook nog niet meegerekendTrotste mama van Ambar
Oh ja meer lopen is meer kcal
Toch snel 50 cent per 100 kcalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volle kastenquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, maar je krijgt er ook wat voor terug
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan, ligt eraan wat je hobby is natuurlijk.quote:
Ik heb voornamelijk volle zakken met plastic afval.![]()
Ah ja, te weinig bezetting. Gelukkig zijn wij met een groot team en is dat over algemeen niet zo'n probleem.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:48 schreef Driepink het volgende:
Ik kan geen vrij nemen i.v.m. vakanties collegas![]()
![]()
Wil je online een afspraak maken bij je huisarts, is de agenda vol geboekt
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kan kiezen uit vijf huisartsen, maar bij alle vijf krijg ik deze meldingquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Bij mij kunnen de assistenten ook veel, dus dan hoef ik niet langs de arts voor een prik of urine testHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
schandalig eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit vijf huisartsen, maar bij alle vijf krijg ik deze melding![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Moet het niet regenenquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan altijd even langswaaienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet helaas wel langs de arts. Bespreken van hormoontherapie ivm overgangsklachten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bij mij kunnen de assistenten ook veel, dus dan hoef ik niet langs de arts voor een prik of urine testIk heb er één en ik ben er trots op
Ik bedoel ook dat het de arts ook ontlast en meer tijd heeft voor afsprakenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet helaas wel langs de arts. Bespreken van hormoontherapie ivm overgangsklachten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil ook nog een keer bij bacio eten in AmersfoortHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik las bacoquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil ook nog een keer bij bacio eten in AmersfoortUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is dat een hint?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil ook nog een keer bij bacio eten in Amersfoort![]()
Yesquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is dit Lovely onder andere naam?
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
vrouwen houden van regenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar je word er wel nat van![]()
Morguhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn abo van mijn andere account is morgen verlopen, dus post ik hier maar even een tijdje mee denk ikquote:
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ik las bacoquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil ook nog een keer bij bacio eten in AmersfoortEcht hequote:Uw ADH vitamine Worst
Abo kan zo geregeld wordenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:07 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Mijn abo van mijn andere account is morgen verlopen, dus post ik hier maar even een tijdje mee denk ik![]()
![]()
Klopt, kan ik zelf ook wel regelenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Abo kan zo geregeld worden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou, dan nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, kan ik zelf ook wel regelen![]()
![]()
Google opinions rewards wil iedere dag weten of ik bij de Xenos ben geweest
Die zit onder de sportschool
Maar nee
*Lust geen koffie*![]()
Is hoe ik geld verzamel voor domme telefoon spelletjesquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:15 schreef Lovely het volgende:
Nooit van Google opinions rewards gehoord
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is hoe ik geld verzamel voor domme telefoon spelletjes![]()
![]()
Ahzo..quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is hoe ik geld verzamel voor domme telefoon spelletjesLekker makkelijk cashen dus..
Nouja acht cent hoort, twintig cent daarquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ahzo..Lekker makkelijk cashen dus..
Google houdt toch al bij waar ik wanneer benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh mijn Google gelukkig nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja acht cent hoort, twintig cent daar
Google houdt toch al bij waar ik wanneer ben
Wilde je nog bij de faction?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja acht cent hoort, twintig cent daar
Google houdt toch al bij waar ik wanneer ben![]()
Woutquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej Moontje![]()
Hoe gaat het met je?![]()
Kan beter , kan slechter. Met jou?![]()
Idem een beetjequote:Op maandag 18 augustus 2025 11:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wout![]()
Kan beter , kan slechter. Met jou?
Maar we hebben er lekker weer bij vandaag!![]()
![]()
Ja dat scheelt een hele hoopquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Idem een beetje
Maar we hebben er lekker weer bij vandaag!![]()
![]()
Nee heb straks een afspraak in het centrum en voor de rest niets. Moet nog even douchen zo.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:23 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb al 2 keer gewandeld, al weer een hoop stapjes![]()
Jij?![]()
Wil eerst lopen en dan eten
Klein bolkje om wel
Even kijken hoe het gaatHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aah oke , misschien vanavond?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee heb straks een afspraak in het centrum en voor de rest niets. Moet nog even douchen zo.![]()
Ja wellicht, even een rondje door de buurt misschien.quote:
Vind het altijd wel fijn om even buiten te zijn.![]()
Joggingbroekquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb geen kleren voor dit weer![]()
![]()
Het is toch heerlijk warm weer dus korte broek of een dunne broek kanquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:26 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik heb geen kleren voor dit weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zoveel al? Ik nog maar 3quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ook, maar mijn telefoon ligt nog naast mijn hoofdkussen en die heeft nog maar 3 stappen geregistreerd.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Moest twee keer naar de wcDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dus over een half uur is het een slecht ideequote:Op maandag 18 augustus 2025 11:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nog niet denk ik. Vanmiddag waarschijnlijk wel.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lees je dit?quote:
Heb even gevraagd je kunt even "applyen" voor Embers HQ (faction) en zeggen dat je er graag bij wilt en dat je mij kent. Dan komt dat wel goed.![]()
Denk het wel jaquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dus over een half uur is het een slecht idee![]()
![]()
Ik ben beneden bij de pc, mijn telefoon slaapt nogquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Gewoon korte broek aan doen of wat je anders ook aan hebt met dit weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Maak je telefoon eens wakker danquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben beneden bij de pc, mijn telefoon slaapt nog
Ik heb zeer kort of langquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:30 schreef Lovely het volgende:
Gewoon korte broek aan doen of wat je anders ook aan hebt met dit weer
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk wel dat ik straks nog even 2 uurtjes ga liggen, ben hartstikke moe van 3 dagen en een nacht werken en vanavond is weer slaapdienstDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Powernapjequote:Op maandag 18 augustus 2025 11:31 schreef drakin het volgende:
Ik denk wel dat ik straks nog even 2 uurtjes ga liggen, ben hartstikke moe van 3 dagen en een nacht werken en vanavond is weer slaapdienstBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Jij snapt hetquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Dus het moet of super heet zijn of extreem koud, niets ertussenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik kan niet langer, vanmiddag ook een klant waar ik toch even naartoe moetquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:30 schreef Lovely het volgende:
Gewoon korte broek aan doen of wat je anders ook aan hebt met dit weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee gewoon slaapquote:
cafeïne werkt ook helemaal nietDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je hebt een druk weekend gehad, het is ook niet gek.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee gewoon slaap
cafeïne werkt ook helemaal niet![]()
Dat kun jijquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik kom buiten en de zon breekt meteen door![]()
![]()
Ja maar heb me niet ingesmeerd
Maar ga ik maar voor een half uurtje
Dan lunch
Dan kijken of ik meer wilHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Veel stress erbij gehad werkte ook niet mee en een hele luide snurker in de hotelkamer naast me.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:38 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Je hebt een druk weekend gehad, het is ook niet gek.
Maar alles is goed gekomen en het was op wat rukwinden en regen na zondag hartstikke fijn
Mooi. Ik heb zaterdag ook genotenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Veel stress erbij gehad werkte ook niet mee en een hele luide snurker in de hotelkamer naast me.
Maar alles is goed gekomen en het was op wat rukwinden en regen na zondag hartstikke fijn![]()
![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:42 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mooi. Ik heb zaterdag ook genoten
Bedenk me net dat ik mijn creatine ook nog niet heb gepaktquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:41 schreef Lovely het volgende:
Smeer mij ook niet altijd in. Vergeet het vaak ook
*Lust geen koffie*![]()
Snel doen dan maarquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik mijn creatine ook nog niet heb gepakt"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wel zin in volgende zaterdag![]()
Ook een beetje bang dat het te veel gaat zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:
Ik denk dat ik stop met me opgeven om op zaterdag te werken, volgende 2 zaterdagen kan ik helemaal niet weg
Straks dan maar..quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben buiten dus dat is nu even lastig"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is kutquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:48 schreef drakin het volgende:
Ik denk dat ik stop met me opgeven om op zaterdag te werken, volgende 2 zaterdagen kan ik helemaal niet wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zondagen zijn nog vrij al gaat dat binnenkort weer veranderenquote:
Is weer eens wat anders dan het eerste maandag van de maand alarmquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:52 schreef hemarookworst het volgende:
er knalden onbedoeld hardtechnobeats door kantoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Blijkbaar was ik voor het laatst dat aan het luisteren op mijn werklaptop en speelt Brave browser dat automatisch af als ik het openUw ADH vitamine Worst
fixedquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:52 schreef hemarookworst het volgende:
er knalden bedoeld hardtechnobeats door kantoorDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kan nog steedsquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
Had mijn haar omhoog moeten doen
Het is benauwdDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Jullie denken dat ik ga wandelen met meer dan een telefoon en sleutelsquote:
*Lust geen koffie*![]()
Die zijn opgegeten door de wasmachinequote:Op maandag 18 augustus 2025 11:57 schreef KoningWouter het volgende:
Heb ik zo veel sokken en kan ik er van elk setje maar 1tje vinden... frustrerend.
Ik koop al jaren dezelfde sokkenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:57 schreef KoningWouter het volgende:
Heb ik zo veel sokken en kan ik er van elk setje maar 1tje vinden... frustrerend.
Scheelt een hoop frustratieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zellufquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb dingen besproken en ben nu terug onder deze. Mede omdat ik naam mooier vind"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Slim wel.quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik koop al jaren dezelfde sokken
Scheelt een hoop frustratie
Ik heb allemaal van die patroontjes en tierelantijntjes van die happy dingen.
Maar goed ik heb uiteindelijk 1 setje gevonden.![]()
pen? Takje?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jullie denken dat ik ga wandelen met meer dan een telefoon en sleutelsDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Zijn ook leukquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Slim wel.
Ik heb allemaal van die patroontjes en tierelantijntjes van die happy dingen.
Maar goed ik heb uiteindelijk 1 setje gevonden.
En vrolijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar mijn haar is te fijn, is me nog nooit gelukt om vast te zetten met een stok of klemHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Rondje dat ik gekozen heb is groter dan een half uur
Want ik ben nu op 27 minuten en het over de helft
*Lust geen koffie*![]()
Je gebruikt een app om je ommetje uit te stippelen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
Rondje dat ik gekozen heb is groter dan een half uur
Want ik ben nu op 27 minuten en het over de helft"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is een groot probleem, zo kan je nooit leuke nieuwe uitzoekenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee ik denk de hele tijd dat ik Utrecht nu wel goed genoeg kenquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je gebruikt een app om je ommetje uit te stippelen?
Wat niet is
Ging laatst voor zes km
Werd elf want er was geen doorgang onder het spoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jawelquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Want je draagt geen sokken?
Je zoekt ze nooit dus je ervaart ze niet als kwijtquote:
*Lust geen koffie*![]()
Ook niet nodig draag toch alleen maar witte en zwarte sokkenquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is een groot probleem, zo kan je nooit leuke nieuwe uitzoeken
Ah ja dan moet je idd weer omlopen..quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee ik denk de hele tijd dat ik Utrecht nu wel goed genoeg ken
Wat niet is
Ging laatst voor zes km
Werd elf want er was geen doorgang onder het spoor"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zijn altijd compleet als ik ze uit de wasmachine haalquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je zoekt ze nooit dus je ervaart ze niet als kwijt
Tenzij er 1 in een hoeslaken verstopt zit
Ja maar kom opquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ja dan moet je idd weer omlopen..
Geen doorgang tussen 500 meter naast centraal station en station zuilenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kan je nog liken?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb dingen besproken en ben nu terug onder deze. Mede omdat ik naam mooier vindUw ADH vitamine Worst
Dat is wel raar jaquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja maar kom op
Geen doorgang tussen 500 meter naast centraal station en station zuilen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat is ook een probleem, geen kleurquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:06 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ook niet nodig draag toch alleen maar witte en zwarte sokken
Kunt wel zien op zo'n wandeling dat veel winkels op de Amsterdamsestraatweg authentiek zijn
Al de Griekense restaurants en kebab zaken op vakantie tot 3 septemberHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben al kleurrijk van mezelfquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem, geen kleur
Maar je voeten voelen dat nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)1e6a19cbb62ce8a7f6edquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:16 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Echt zo jammer dat er geen paarse folie te krijgen is. Dat zou mooi bij lilak passenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kat is opgenomen voor minstens 3 dagen, kon niet plassen, wordt nu een katheter aangelegd en onderzocht of zijn nieren niet kapot zijn gegaan, arts durfde nog geen prognose te geven
Nee, ook daar nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:18 schreef drakin het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)1e6a19cbb62ce8a7f6ed![]()
In ieder geval niet de folie die ik zoek.![]()
Ahh. Tja. Katten en nieren.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Kat is opgenomen voor minstens 3 dagen, kon niet plassen, wordt nu een katheter aangelegd en onderzocht of zijn nieren niet kapot zijn gegaan, arts durfde nog geen prognose te geven
🐙![]()
Hij is in ieder geval in goede handen, komt goedquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Kat is opgenomen voor minstens 3 dagen, kon niet plassen, wordt nu een katheter aangelegd en onderzocht of zijn nieren niet kapot zijn gegaan, arts durfde nog geen prognose te gevenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hopen dat het allemaal meevalt, problemen met de nieren is echt een ding bij katten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Kat is opgenomen voor minstens 3 dagen, kon niet plassen, wordt nu een katheter aangelegd en onderzocht of zijn nieren niet kapot zijn gegaan, arts durfde nog geen prognose te geven![]()
hoor niksquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:19 schreef DeZwabber het volgende:
@:WrappedEuphoria
[ afbeelding ]
incl geluidUw ADH vitamine Worst
Ah, hopen dat ze toch snel kunnen achterhalen hoe en wat..quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:20 schreef MooieTop6 het volgende:
wat zoek je dan? Hier is ook veel https://www.carbonlook.nl/quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:20 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Nee, ook daar niet![]()
In ieder geval niet de folie die ik zoek.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
video moet je ook elders openenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik zoek van die kleine handzame rollen. Heb dit bijv. gisteren besteld:quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:22 schreef drakin het volgende:
[..]
wat zoek je dan? Hier is ook veel https://www.carbonlook.nl/![]()
![]()
Was je al bijna door je vorige bestelling heen?quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zoek van die kleine handzame rollen. Heb dit bijv. gisteren besteld:
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
Ja, blauw zo goed als op en nog één rol rood. over.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Was je al bijna door je vorige bestelling heen?![]()
blauw en rood is paars, opgelostquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zoek van die kleine handzame rollen. Heb dit bijv. gisteren besteld:
[ afbeelding ]
Helaas werkt dat niet. Reeds geprobeerd maar blijkbaar mengt het niet lekker als het over elkaar zit want wordt niet paars..quote:![]()
Zit te twijfelen. Of ik neem een hotel voor vrijdag en zaterdag of ik ga extreem vroeg met de trein.![]()
Goed idee, ben toch groot afnemer dus zou geregeld moeten kunnen worden. Ik wil paars voor lilakquote:![]()
![]()
Ik zou hotel doenquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:29 schreef KoningWouter het volgende:
Zit te twijfelen. Of ik neem een hotel voor vrijdag en zaterdag of ik ga extreem vroeg met de trein.![]()
![]()
Ja het wordt een lange dag zaterdag. Zeker relaxeter alleen wel weer even 300 ekkies extra voor een dagje efteling.quote:![]()
Ik heb van der valk den Bosch geboekt van vrijdag tot zondag om reistijd te beperkenquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:29 schreef KoningWouter het volgende:
Zit te twijfelen. Of ik neem een hotel voor vrijdag en zaterdag of ik ga extreem vroeg met de trein.
Maar ik weet dat ik dood ga zaterdagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
dat is een goed ideequote:
Ze hebben de kleuren pellets alquote:
Als zij mengen is het misschien wel paarsHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Graag drakenschubbenkleurquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja dat heb ik dus ook. Ik moet uit Winterswijk komen, als ik om half 7 weg ga dan ben ik er om 9. Op zich wel te doen. Alleen weet ik niet of ik dan weer terug kan omdat we tot 22 uur in het park gaan zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb van der valk den Bosch geboekt van vrijdag tot zondag om reistijd te beperken
Maar ik weet dat ik dood ga zaterdag
En ja ik ga ook dood haha het wordt een extreem drukke lange dag.![]()
Ik heb al gezegd dat als ik pauze nodig heb, ik naar de gondolleta gaquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik moet uit Winterswijk komen, als ik om half 7 weg ga dan ben ik er om 9. Op zich wel te doen. Alleen weet ik niet of ik dan weer terug kan omdat we tot 22 uur in het park gaan zijn.
En ja ik ga ook dood haha het wordt een extreem drukke lange dag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Is er niet iets voordeligs in de buurt, 300 is aardig wat als je alleen bentquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat heb ik dus ook. Ik moet uit Winterswijk komen, als ik om half 7 weg ga dan ben ik er om 9. Op zich wel te doen. Alleen weet ik niet of ik dan weer terug kan omdat we tot 22 uur in het park gaan zijn.
En ja ik ga ook dood haha het wordt een extreem drukke lange dag.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee hotels rondom de Efteling is een kleine rampquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er niet iets voordeligs in de buurt, 300 is aardig wat als je alleen bent
En veel is gericht op familiesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
gewoon groen is niet helemaal drakenschubbenkleurquote:
Het gaat van olijfgroen(groen met warme ondertoon) tot vurig oranjerood het is of het groen een zonsopgang ervaartDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja of gewoon even een uurtje op een grasveldje picknicken kan ook altijd nog. Ik kan ook slecht tegen prikkels dus het wordt ook zien of ik het echt red tot 22. Het is wel de bedoeling in ieder geval.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat als ik pauze nodig heb, ik naar de gondolleta ga![]()
Dan combineer ik wel wat ik hebquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:35 schreef drakin het volgende:
[..]
gewoon groen is niet helemaal drakenschubbenkleur
Het gaat van olijfgroen(groen met warme ondertoon) tot vurig oranjerood het is of het groen een zonsopgang ervaart![]()
Maak zo een mooi patroon als je dat wenst![]()
![]()
Ja ik heb op booking gekeken naar hotels in de buurt van de efteling. Dus die zullen sowieso wat duurder zijn.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Is er niet iets voordeligs in de buurt, 300 is aardig wat als je alleen bent
Wellicht ergens op de OV route buiten kaatsheuvel wat zoeken.![]()
De buitenste rand oost op de kaart: Vanaf Joris en de Draak het pad richting Fata morgana is altijd wel rustig en kun je je hopelijk wat terugtrekkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Yup, met Efteling goes Metal. Met Lilak, Mickytjuuuhuh, Misschien MizzezAmy en nog 200 anderen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:36 schreef StevenHyde het volgende:
Heb dit gemist. Maar ga je naar de Efteling Wouter? En met wie?![]()
![]()
Owja die ken ik. Heb ik al eens tegen lilak gezegd. Zelf in de winterefteling geweest een keer toen alle efteling goed metal mensen met kerstmuts de trein in wilden waar ik uit kwamquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup, met Efteling goes Metal. Met Lilak, Mickytjuuuhuh, Misschien MizzezAmy en nog 200 anderen.
Veel plezier! Kun je idd beter wat verder uit de buurt boeken om te slapen en dan naar de Efteling rijden. Eromheen zijn veel vakantieparken die duur zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
https://www.trivago.nl/nl(...)and?search=200-27503;dr-20250822-20250824-s;rc-1-1#::hasInteracted=truequote:Op maandag 18 augustus 2025 12:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee hotels rondom de Efteling is een kleine ramp
En veel is gericht op familiesDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Als je van der valk den Bosch pakt mag je carpoolen van mijquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik heb op booking gekeken naar hotels in de buurt van de efteling. Dus die zullen sowieso wat duurder zijn.
Wellicht ergens op de OV route buiten kaatsheuvel wat zoeken.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goed idee!quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:40 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Owja die ken ik. Heb ik al eens tegen lilak gezegd. Zelf in de winterefteling geweest een keer toen alle efteling goed metal mensen met kerstmuts de trein in wilden waar ik uit kwam
Veel plezier! Kun je idd beter wat verder uit de buurt boeken om te slapen en dan naar de Efteling rijden. Eromheen zijn veel vakantieparken die duur zijn.![]()
Thuis
Broek uit
Creatine genomen
Lunch gepakt
En de show is dat de robot stofzuiger aan staat en de katten argwanend gefascineerd zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ah top! Zal het onthouden als ik de economische schade heb verwerkt.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als je van der valk den Bosch pakt mag je carpoolen van mij![]()
Is dat sarcastisch? Ik heb geen idee, in Disney betaal je de hoofdprijs in ieder geval.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
Gelukkig is het park eten niet te duur![]()
Ik vind Efteling meevallenquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:45 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch? Ik heb geen idee, in Disney betaal je de hoofdprijs in ieder geval.
Snackbar is in ieder geval bijna dezelfde prijzen als snackbar hier in de stadHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh dat is wel schappelijk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vind Efteling meevallen
Snackbar is in ieder geval bijna dezelfde prijzen als snackbar hier in de stad
Denk niet dat ik een hotel boek though, is meer dan 300 euro voor twee nachten. Kan ik eigenlijk niet missen nu.![]()
Hahaha nee ik ga er nog even over nadenken hoor.quote:
Kan ook zijn dat ik dan wat later aansluit bij de efteling. Ik weet niet of ik dat ga volhouden van 6 tot middennacht met park en reizen.![]()
Kan gewoonquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha nee ik ga er nog even over nadenken hoor.
Kan ook zijn dat ik dan wat later aansluit bij de efteling. Ik weet niet of ik dat ga volhouden van 6 tot middennacht met park en reizen.
*Lust geen koffie*![]()
@DeZwabber heeft ervaring met de laatste treinquote:Op maandag 18 augustus 2025 12:58 schreef KoningWouter het volgende:
Als ik de laatste trein neem ben ik tien voor 3 alweer in Winterswijk
*Lust geen koffie*![]()
Oeh dat klinkt spannend.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dezwabber heeft ervaring met de laatste trein
Maar als ik rond 22 uur weg ga ben ik om 1 weer in Winterswijk en heb ik ook geen probleem als ik een aansluiting mis.
Want als ik ergens op een station strand en moet overnachten lijkt me echt hell.![]()
Tja, als je die mist...quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dezwabber heeft ervaring met de laatste trein![]()
Dat hebben we als student geregeld gehad. En dan wachten op de daluren 's ochtends. Wat een ramp was dat. Wel gezellig maar verder super kut.quote:![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dezwabber heeft ervaring met de laatste trein
🐙![]()
Ja is het minste dat ik kan doen als jij al het personeel betaaldquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:15 schreef KoningWouter het volgende:
Bedankt voor de LSD
Zo ga ik het zeker volhouden zaterdag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hahaha, trouwens zei het vanmorgen ook al maar volgens mij heb je dat niet gelezen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja is het minste dat ik kan doen als jij al het personeel betaald
Voor de faction is het "Embers HQ" en dan even op apply drukken, zeggen dat je er bij wilt en dat je mij kent. Dan komt dat wel goed.![]()
Ga nu op de pc, dat kijkt wat makkelijkerquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hahaha, trouwens zei het vanmorgen ook al maar volgens mij heb je dat niet gelezen.
Voor de faction is het "Embers HQ" en dan even op apply drukken, zeggen dat je er bij wilt en dat je mij kent. Dan komt dat wel goed.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
mooi mooiquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:25 schreef KoningWouter het volgende:
En we nemen @:MizzezAmy en @:MooieTop6 ook gewoon mee naar de faction.
en gezelligHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja dat dacht ik alquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heb dingen besproken en ben nu terug onder deze. Mede omdat ik naam mooier vind
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
ik mag van dud0r niet in real life roulette spelen
terwijl ik de meeste dagen dikke winst maak
echt heHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
haha het casino wint uiteindelijk altijdquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik mag van dud0r niet in real life roulette spelen
terwijl ik de meeste dagen dikke winst maak
echt he![]()
![]()
nouja het is heel simpel
ik zet 100 in op zwart
als ik win zet ik weer 100 in op zwart
als ik verlies zet ik 1000 in op zwart
als ik verlies zet ik 10k in op zwart
als ik verlies zet ik 100k in op zwartHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja die ken ik, dat is het Martingale trucje.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
nouja het is heel simpel
ik zet 100 in op zwart
als ik win zet ik weer 100 in op zwart
als ik verlies zet ik 1000 in op zwart
als ik verlies zet ik 10k in op zwart
als ik verlies zet ik 100k in op zwart
Het probleem is dat je op een gegeven moment niet veel meer kunt inzetten en je geld dus op raakt. Je zult maar net 10 keer achter elkaar rood treffen.
Als student heb ik dat allemaal eens een keer doorgerekend. En het komt er op neer dat je op lange termijn altijd verliest.
Ik ben daarom ook absoluut niet gevoelig voor gokverslaving, in tegendeel.
Maar in principe kan jouw trucje lang doorgaan en kun je daar op korte termijn mee verdienen. Maar ooit komt die 10x rood op je pad en dan ben je alles kwijt.![]()
tot nu toe loop ik 8 van de 10 dagen met dikke winst wegHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ben te impulsief voor gokken enzo. Ik denk er niet over na.Trotste mama van Ambar
Ik ben wel redelijk goed in poker, omdat ik maar wat doe
Trotste mama van Ambar
Tot het moment dat je verliest. Dan ga je blut.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
tot nu toe loop ik 8 van de 10 dagen met dikke winst weg
Maar in torn gewoon lekker doen, je verliest toch geen echt geld.![]()
ik doe alleen aan nepgeld gokkenquote:Op maandag 18 augustus 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben te impulsief voor gokken enzo. Ik denk er niet over na.
en die ene keer met de pennyslots waar ik stopte toen ik 20 dollar wonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Jij hebt waarschijnlijk wel bovennatuurlijk geluk.quote:Op maandag 18 augustus 2025 13:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik doe alleen aan nepgeld gokken
en die ene keer met de pennyslots waar ik stopte toen ik 20 dollar won
Forum Opties Forumhop: Hop naar: