SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pottenbakmeisje
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik zou ook wel een keer willen leren pottenbakken
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Een cursus een optie?quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou ook wel een keer willen leren pottenbakkenHow can I make this topic about me?![]()
BolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Als ik een loterij win dan is er zoveel ruimte voor hobby'squote:Op maandag 18 augustus 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zou ook wel een keer willen leren pottenbakkenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Pottenbakken is echt duur. I have zero moneyquote:Trotste mama van Ambar
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pottenbakken is echt duur. I have zero money
How can I make this topic about me?![]()
Plus je moet ook de ruimte hebben voor je baksels. Het kan al snel heel veel ruimte innemen.
En een slaapkamer met tientallen bloempotten en vazen is ook niet nuttig. Ja of je moet ze kunnen verkopen.How can I make this topic about me?![]()
Wandelen kost bijna niet. Goeie schoenen en een rugtas.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Is nog steeds 300 euro per jaar
Plus reiskosten als je niet rondom je huis wil wandelenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Versnaperingen etc ook nog niet meegerekendTrotste mama van Ambar
Oh ja meer lopen is meer kcal
Toch snel 50 cent per 100 kcalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Volle kastenquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:28 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Klopt, maar je krijgt er ook wat voor terug
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kan, ligt eraan wat je hobby is natuurlijk.quote:
Ik heb voornamelijk volle zakken met plastic afval.![]()
Ah ja, te weinig bezetting. Gelukkig zijn wij met een groot team en is dat over algemeen niet zo'n probleem.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:48 schreef Driepink het volgende:
Ik kan geen vrij nemen i.v.m. vakanties collegas![]()
![]()
Wil je online een afspraak maken bij je huisarts, is de agenda vol geboekt
Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik kan kiezen uit vijf huisartsen, maar bij alle vijf krijg ik deze meldingquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Bij mij kunnen de assistenten ook veel, dus dan hoef ik niet langs de arts voor een prik of urine testHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
schandalig eigenlijkquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kan kiezen uit vijf huisartsen, maar bij alle vijf krijg ik deze melding![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Moet het niet regenenquote:Op maandag 18 augustus 2025 10:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Kan altijd even langswaaienHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik moet helaas wel langs de arts. Bespreken van hormoontherapie ivm overgangsklachten.quote:Op maandag 18 augustus 2025 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bij mij kunnen de assistenten ook veel, dus dan hoef ik niet langs de arts voor een prik of urine testIk heb er één en ik ben er trots op
Ik bedoel ook dat het de arts ook ontlast en meer tijd heeft voor afsprakenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet helaas wel langs de arts. Bespreken van hormoontherapie ivm overgangsklachten.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik wil ook nog een keer bij bacio eten in AmersfoortHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik las bacoquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil ook nog een keer bij bacio eten in AmersfoortUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Is dat een hint?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil ook nog een keer bij bacio eten in Amersfoort![]()
Yesquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:04 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Is dit Lovely onder andere naam?
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
vrouwen houden van regenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee hoor
Maar je word er wel nat van![]()
Morguhquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Mijn abo van mijn andere account is morgen verlopen, dus post ik hier maar even een tijdje mee denk ikquote:
Little bit crazy, but most of the time very sweet. 💕![]()
Ik las bacoquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil ook nog een keer bij bacio eten in AmersfoortEcht hequote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Abo kan zo geregeld wordenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:07 schreef CrazyMind het volgende:
[..]
Mijn abo van mijn andere account is morgen verlopen, dus post ik hier maar even een tijdje mee denk ik![]()
![]()
Klopt, kan ik zelf ook wel regelenquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:11 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Abo kan zo geregeld worden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou, dan nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt, kan ik zelf ook wel regelen![]()
![]()
Google opinions rewards wil iedere dag weten of ik bij de Xenos ben geweest
Die zit onder de sportschool
Maar nee
*Lust geen koffie*![]()
Is hoe ik geld verzamel voor domme telefoon spelletjesquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:15 schreef Lovely het volgende:
Nooit van Google opinions rewards gehoord
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is hoe ik geld verzamel voor domme telefoon spelletjes![]()
![]()
Ahzo..quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is hoe ik geld verzamel voor domme telefoon spelletjesLekker makkelijk cashen dus..
Nouja acht cent hoort, twintig cent daarquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ahzo..Lekker makkelijk cashen dus..
Google houdt toch al bij waar ik wanneer benHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Oh mijn Google gelukkig nietquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja acht cent hoort, twintig cent daar
Google houdt toch al bij waar ik wanneer ben
Wilde je nog bij de faction?quote:Op maandag 18 augustus 2025 11:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nouja acht cent hoort, twintig cent daar
Google houdt toch al bij waar ik wanneer ben![]()
Woutquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:21 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hej Moontje![]()
Hoe gaat het met je?![]()
Kan beter , kan slechter. Met jou?![]()
Idem een beetjequote:Op maandag 18 augustus 2025 11:22 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wout![]()
Kan beter , kan slechter. Met jou?
Maar we hebben er lekker weer bij vandaag!![]()
![]()
Ja dat scheelt een hele hoopquote:Op maandag 18 augustus 2025 11:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Idem een beetje
Maar we hebben er lekker weer bij vandaag!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: