Dan is het vast niet drukquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:14 schreef RedShoe het volgende:
Gelukkig wel altijd goed geregeld met parkeren.
Momenteel is er Sail in Bremerhaven en herken ze gewoon ... begint een circus te wordenquote:
Smoordruk, maar men mag niet in de stad parkeren.quote:
Met wat? Dammen?quote:
Misschien zie je 'ons' geuzenschip dan wel voorbij komen, die is vandaag vertrokken richting Sail.quote:Op zondag 17 augustus 2025 20:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat begint ook weer, zal wel druk zijn langs het Noordzee kanaal, ga ik even kijken ja
Ha kijk dat klinkt interessant, zit jij er zelf ook op?quote:Op zondag 17 augustus 2025 21:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zie je 'ons' geuzenschip dan wel voorbij komen, die is vandaag vertrokken richting Sail.
[ afbeelding ]
Oh ja dat is wel rigoureus opgelostquote:Op zondag 17 augustus 2025 20:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Smoordruk, maar men mag niet in de stad parkeren.
Maar ik wel
Ha ha nee dat is voor de echte Geuzenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ha kijk dat klinkt interessant, zit jij er zelf ook op?
Helaasquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ha ha nee dat is voor de echte Geuzen
Halve Maen?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
Moet zeggen dat ik met dat ding ook niet het Noordzee kanaal op zou durven, het ziet er niet echt stabiel uit
Leukquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:32 schreef RedShoe het volgende:
De Witte Swaen komt ook naar de Sail Amsterdam.
https://harlingenboeit.nl(...)r-terug-in-amsterdam
Moet ik meegaan om je handje vast te houden?quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ga eens even goed checken wat er allemaal te zien is maar ben geen fan van massa'sZal er nooit lang blijven
T is dat het een teringeind is.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik ga eens even goed checken wat er allemaal te zien is maar ben geen fan van massa'sZal er nooit lang blijven
Ik ben ook niet zo'n fan veel mensen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Leuk![]()
Lijkt alsof er geeneens zeilen op/aan kunnen hangenquote:Op zondag 17 augustus 2025 22:19 schreef pullup het volgende:
Moet zeggen dat ik met dat ding ook niet het Noordzee kanaal op zou durven, het ziet er niet echt stabiel uit
Gewoon doen hoorquote:Op zondag 17 augustus 2025 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is dat het een teringeind is.
De trein gaat direct en ik heb vanaf donderdag vakantie.
Zal meer niet gaan he.
Als ik zou gaan wil ik foto's maken.quote:
Op welke boot?quote:Op zondag 17 augustus 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
Mijn broer vaart woensdag mee. Ben wel wat jaloers
Weet ik niet, boot van familie van zijn vriendin. Weet wel dat ze dat al minstens een jaar geleden hebben geregeld.quote:
Er varen natuurlijk altijd vele "gewone" bootjes mee in het Noordzee-kanaal .. das best wel een dingetje van gevaarlijk ...quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet ik niet, boot van familie van zijn vriendin. Weet wel dat ze dat al minstens een jaar geleden hebben geregeld.
Je mag niet zomaar mee varen voor zover ik het begrepen heb.quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:14 schreef chufi het volgende:
E
[..]
Er varen natuurlijk altijd vele "gewone" bootjes mee in het Noordzee-kanaal .. das best wel een dingetje van gevaarlijk ...
[ afbeelding ]
Ja maar hoe en waar wordt dat geregeld ... Stel ik heb een klein bootje (zeg ergens in een Westelijk haven deel..) en besluit het IJ op te gaan .. ( vroeger ooit wel eens gedaan )..quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag niet zomaar mee varen voor zover ik het begrepen heb.
Je moet denk een soort pas hebben om mee te varen door de sluis.quote:Op maandag 18 augustus 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe en waar wordt dat geregeld ... Stel ik heb een klein bootje (zeg ergens in een Westelijk haven deel..) en besluit het IJ op te gaan .. ( vroeger ooit wel eens gedaan )..
Maar anyways. dat ze veel plezier mogen hebben
Ja daar wordt je wel geregistreerd en gecheckt .. maar dat is in IJmuiden achter de sluizen zie ik geen controle systeemquote:Op maandag 18 augustus 2025 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet denk een soort pas hebben om mee te varen door de sluis.
Nee chaos dus. En mooi weer, ik hoor het welquote:Op maandag 18 augustus 2025 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daar wordt je wel geregistreerd en gecheckt .. maar dat is in IJmuiden achter de sluizen zie ik geen controle systeem
Ik las dezequote:Op maandag 18 augustus 2025 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar hoe en waar wordt dat geregeld ... Stel ik heb een klein bootje (zeg ergens in een Westelijk haven deel..) en besluit het IJ op te gaan .. ( vroeger ooit wel eens gedaan )..
Maar anyways. dat ze veel plezier mogen hebben
quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de versie van deze twee meiden erbij
Bekijk deze YouTube-video
De Grouquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |