De HOGE PRESSIE van Lul Schreuder lijkt ze te machtig. Ik adviseer overigens domme Sjon eens wat trainingen van Dick te bekijken, hoe je die pressie nou organiseert.quote:
Het gaat al ontiegelijk fout als de trainer van Ajax trainingen van NEC moet bekijken.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
De HOGE PRESSIE van Lul Schreuder lijkt ze te machtig. Ik adviseer overigens domme Sjon eens wat trainingen van Dick te bekijken, hoe je die pressie nou organiseert.
Koop een kabel.quote:Op zondag 24 augustus 2025 14:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
De Surinaamse broodjes zitten er zo goed als in, zo maar bier gaan halen en de schimmige streamsite klaarzetten.
Laten we het een beetje gezellig houden vandaag.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
Via streams naar voetbal kijken is voor mega-paupers.
oke sorryquote:Op zondag 24 augustus 2025 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Laten we het een beetje gezellig houden vandaag.
Wat moet ik daarmee doen dan?quote:
Het geld is op, zo'n Neotec 3 en Philips 7000series gaan je niet in de koude kleren zitten.quote:Op zondag 24 augustus 2025 15:03 schreef GGMM het volgende:
Via streams naar voetbal kijken is voor mega-paupers.
Ow, geen idee, ik kijk zelden naar EN EE SEE.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |