Ja, ik word (lees: ben) een oude man. Het gebeurde toen ik net naar huis liep met een tas boodschappen. Zat niet zo gek vol, maar toch.quote:
Ik zou het niet forceren in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, ik word (lees: ben) een oude man. Het gebeurde toen ik net naar huis liep met een tas boodschappen. Zat niet zo gek vol, maar toch.
Benieuwd of ik donderdag bij het oefenen m'n keyboard wel kan tillen... (dat ding is loeizwaar)
Culture Beat - Inside Out (radio edit)
Nee, doe ik ook zeker niet. Er zitten ook handvatten aan de zijkant van de flightcase, dus je kunt 'm ook met z'n tweeën tillen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zou het niet forceren in ieder geval.
Ik ga vooruit, ik herkende Moby erin.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
Het verzoekje komt er zo aan. Eerst nog even deze; een single van het album 18:Moby - In My Heart
Ik ben echt superchagrijnig de laatste tijd op mijn werk. Mijn twee uitzendkrachten, waar ik ontzettend veel tijd in heb gestoken, laten het echt afweten. Van 1 was het duidelijk dat hij maar tijdelijk zou zijn. Hij blijft tot het eind van het jaar. De ander zou juist voor vast komen en het was de bedoeling dat ik per 1 september een wat andere functie zou krijgen. Maar ze heeft nu aangegeven dat ze vanaf 1 september nog maar 1 a 2 dagen wil werken. Wat mij betreft zou ze dan ook meteen stoppen, want daar heb ik echt niks aan. Maar mij is niks gevraagd; ze had het al geregeld en toen kreeg ik het nog eens te horen. Samen met de zorg die ik heb met mijn vader ben ik echt niet blij.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Livelink, hoe is het bij jou op het werk en zo?
JORIS x Picture This - Heart Over Head
Goedenavond. Ga je wat moordlustige nummers aanvragen?quote:
Vervelend dat alles langs je heen gaat. Je moet niet te veel met je laten sollen. Volgens ben je een top-kracht en kun je elders vast ook een goede functie vinden waar ze je wél op waarde schatten.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt superchagrijnig de laatste tijd op mijn werk. Mijn twee uitzendkrachten, waar ik ontzettend veel tijd in heb gestoken, laten het echt afweten. Van 1 was het duidelijk dat hij maar tijdelijk zou zijn. Hij blijft tot het eind van het jaar. De ander zou juist voor vast komen en het was de bedoeling dat ik per 1 september een wat andere functie zou krijgen. Maar ze heeft nu aangegeven dat ze vanaf 1 september nog maar 1 a 2 dagen wil werken. Wat mij betreft zou ze dan ook meteen stoppen, want daar heb ik echt niks aan. Maar mij is niks gevraagd; ze had het al geregeld en toen kreeg ik het nog eens te horen. Samen met de zorg die ik heb met mijn vader ben ik echt niet blij.
Ik ben op het moment een beetje van het quiet quitting. Ik weiger elke vergadering te accepteren en doe alleen wat er moet gebeuren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Vervelend dat alles langs je heen gaat. Je moet niet te veel met je laten sollen. Volgens ben je een top-kracht en kun je elders vast ook een goede functie vinden waar ze je wél op waarde schatten.
Head over heelsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Oorspronkelijk "Herz Über Kopf" van JORIS, uit 2015. Nu samen met een Ierse band vertaald:JORIS x Picture This - Heart Over Head
Ik ben al diep aan het nadenkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedenavond. Ga je wat moordlustige nummers aanvragen?
Tim Finn - Fraction Too Much Friction
Ik weet nog wel een toepasselijk liedje van Lilly Allen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal straks nog even een nummertje voor de handgranaten gooiende Symphonic draaienEn kennelijk komt er ook een DDMomentje.
Deze titel is zo lekker. Dat rolt zo lekker van je tong met het meezingen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal straks nog even een nummertje voor de handgranaten gooiende Symphonic draaienEn kennelijk komt er ook een DDMomentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |