@DJ11quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Dit akkoordenschema
DJ11 Help!!!
Dit is van….
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Hier kun je een ander nummer 1 op 1 overheen leggen, maar ik kom er niet op
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:59 schreef Symphonic het volgende:
De kat van ome Willem heeft gepaard in de gang
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:59 schreef livelink het volgende:
De kat van Ome Willem - Leen Jongewaard, Wim Sonneveld en Hetty Blok?
Het is me even ontgaan. Welk nummer?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:56 schreef Symphonic het volgende:
Dit akkoordenschema
DJ11 Help!!!
Dit is van….
Behalve dat ze onmetelijk mooie liedjes heeft geschreven kan ik niets aardigs zeggen over die mevrouw.quote:
Klopt helemaal, maar haar teksten waren geniaal.quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Behalve dat ze onmetelijk mooie liedjes heeft geschreven kan ik niets aardigs zeggen over die mevrouw.
Vergeleken bij haar was Diana Ross een feestnummer.
Ze was niet leuk en ze was al helemaal niet aardig
Maar haar liedjes
Absoluutquote:Op zondag 17 augustus 2025 00:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt helemaal, maar haar teksten waren geniaal.
Even teruggeluisterd en nu weet ik weet weer, de gedachte die ik had maar niet in het topic typte:quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 23:57 schreef Symphonic het volgende:
Hier kun je een ander nummer 1 op 1 overheen leggen, maar ik kom er niet op
Dat is niet wat ik zoek…quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:03 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Even teruggeluisterd en nu weet ik weet weer, de gedachte die ik had maar niet in het topic typte:
Het doet me veel denken aan Atomic van Blondie.
quote:Op zondag 17 augustus 2025 00:07 schreef DJ11 het volgende:
Welterusten allemaal
Wellicht tot dinsdag. Ik meld het nog als ik dan uitzend.
Geheid heb ik goede, minder bekende nummers voor je. Wat voor stijl zoek je precies? Dezelfde bombast als It's A Sin of juist het meer ingetogen werk zoals op Behaviour?quote:Op maandag 18 augustus 2025 20:44 schreef Modus het volgende:
Geniale versie dit
Je zou bijna denken dat Ghost hier wat inspiratie heeft opgedaan
Pet Shop Boys - It's A Sin (Live at Wembley 1989)
Bekijk deze YouTube-video
Het is een aparte band. Op 1 of andere manier lijken ze soms heel cliché/oppervlakkig (bijna als een soort Eurodance act) te klinken maar meer dan eens schuilen er toch memorabele (en niet zo oppervlakkkige) melodieën in.
@:DJ11 kan mij vast aan wat goede minder bekende nummers helpen. Ik heb Please, Behaviour, de '91 Complete Singles. Staat me iets van bij dat Very destijds totaal opgehemeld werd maar dat ik dat toen niet echt zag en heb ze daarna eik niet meer gevolgd.
Ik laat me graag verrassen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 00:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geheid heb ik goede, minder bekende nummers voor je. Wat voor stijl zoek je precies? Dezelfde bombast als It's A Sin of juist het meer ingetogen werk zoals op Behaviour?
Een stuk of 20? Gewoon titels is OK, ik heb geen Spotify.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 14:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
OkéHoeveel wil je er? 10? 20? En via linkjes hier of via een Spotify-playlist?
Ik had al een Spotify-playlist samengesteld, maar goed...quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 15:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Een stuk of 20? Gewoon titels is OK, ik heb geen Spotify.
Ik ben er niet bij vanavond, maar fijne uitzending gewenst!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 11:31 schreef DJ11 het volgende:
Vanavond knikker ik er een mid-weekse uitzending in. Gewoon regulier recept, dus verzoekjes/suggesties zijn welkom via DM. Aanvang 19:00 uur
Vervelend. Dit soort aso's houd je helaas altijd.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De buurman die dit weekend dat tuinfeestje met die harde muziek had kwam zojuist klagen dat ik was komen klagen. Ik keek ‘m echt heel verbaasd aan en zei: goh, ik dacht dat je misschien je excuses kwam aanbieden. Maar goed, nu is het oorlog geloof ik, want zij hebben ook steeds last van ons, ik kreeg alleen geen antwoord op mijn vraag welke overlast dan, maar hij zou nu elke keer komen klagen. Ik heb ‘m proberen uit te leggen dat je niet zo met je buren omgaat, maar ‘we hebben elke zomer maar 1 feestje…’. Euh nee, het zijn er meer en ik ben alleen deze keer maar eens komen aankloppen en vragen of de muziek wat zachter kon, ik heb niet gezegd dat de muziek uit moest ofzo. We hebben veel overlast van ze, maar wij zijn volgens hem de overlastgevers![]()
Wij lopen niet ‘s nachts met de kliko door de steeg, stofzuigen niet met de achterpui wijd open, hebben nooit bezoek of muziek in de tuin, voeren geen heftige ruzietelefoongesprekken in de tuin, hebben geen electrisch (tuin)gereedschap en ook geen 2 katten die de tuin van buren omgraven en volpoepen.
Ik ben nu wel erg benieuwd waar hij dan over gaat komen klagen.
En ik dacht nog: oh, hij zal wel z’n excuses aan komen bieden, ik zal ‘m dan ook meteen een bakje tomaten uit de kas aanbieden zoals ik bij andere buren ook gedaan heb.
Erg vervelend, lijkt me. Daar zit je niet op te wachten. Ben ook benieuwd wat voor een overlast hij dan ervaart. Zal wel niet verder komen dan etensgeuren of zo.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:07 schreef Doedezemaar het volgende:
De buurman die dit weekend dat tuinfeestje met die harde muziek had kwam zojuist klagen dat ik was komen klagen. Ik keek ‘m echt heel verbaasd aan en zei: goh, ik dacht dat je misschien je excuses kwam aanbieden. Maar goed, nu is het oorlog geloof ik, want zij hebben ook steeds last van ons, ik kreeg alleen geen antwoord op mijn vraag welke overlast dan, maar hij zou nu elke keer komen klagen. Ik heb ‘m proberen uit te leggen dat je niet zo met je buren omgaat, maar ‘we hebben elke zomer maar 1 feestje…’. Euh nee, het zijn er meer en ik ben alleen deze keer maar eens komen aankloppen en vragen of de muziek wat zachter kon, ik heb niet gezegd dat de muziek uit moest ofzo. We hebben veel overlast van ze, maar wij zijn volgens hem de overlastgevers![]()
Wij lopen niet ‘s nachts met de kliko door de steeg, stofzuigen niet met de achterpui wijd open, hebben nooit bezoek of muziek in de tuin, voeren geen heftige ruzietelefoongesprekken in de tuin, hebben geen electrisch (tuin)gereedschap en ook geen 2 katten die de tuin van buren omgraven en volpoepen.
Ik ben nu wel erg benieuwd waar hij dan over gaat komen klagen.
En ik dacht nog: oh, hij zal wel z’n excuses aan komen bieden, ik zal ‘m dan ook meteen een bakje tomaten uit de kas aanbieden zoals ik bij andere buren ook gedaan heb.
Nee, onze keuken en afzuigkap zitten niet aan zijn kant, dus dat kan niet. Ik heb echt geen idee. Ik was echt met stomheid geslagen. Ik heb ‘m nog wel even verteld dat we nog nooit bij ze zijn komen klagen over hun overlast omdat we de relatie graag goed houden, maar dat ik nu wel echt klaar ben met de overlast van z’n katten in onze tuin en dat dat wel eens niet zo goed kan aflopen. Ik ben geen dierenbeul, maar misschien is hij van mijn ‘dreigement’ geschrokken. Volgens mij denkt hij dat ik de kenau ben en dat Symph niks in te brengen heeft, maar ik ben juist nog de redelijke in dergelijke contacten, Symph zou gaan schelden en denkt aan luchtbuksen en handgranatenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Erg vervelend, lijkt me. Daar zit je niet op te wachten. Ben ook benieuwd wat voor een overlast hij dan ervaart. Zal wel niet verder komen dan etensgeuren of zo.
Tijdstip vooraf-track: rond 18:54 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Tuesday Tunes Three
Ik hoop toch echt dat het niet verder gaat escaleren en dat jullie het toch nog een beetje leefbaar houdenquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, onze keuken en afzuigkap zitten niet aan zijn kant, dus dat kan niet. Ik heb echt geen idee. Ik was echt met stomheid geslagen. Ik heb ‘m nog wel even verteld dat we nog nooit bij ze zijn komen klagen over hun overlast omdat we de relatie graag goed houden, maar dat ik nu wel echt klaar ben met de overlast van z’n katten in onze tuin en dat dat wel eens niet zo goed kan aflopen. Ik ben geen dierenbeul, maar misschien is hij van mijn ‘dreigement’ geschrokken. Volgens mij denkt hij dat ik de kenau ben en dat Symph niks in te brengen heeft, maar ik ben juist nog de redelijke in dergelijke contacten, Symph zou gaan schelden en denkt aan luchtbuksen en handgranaten
Gloworm - Carry Me Home (Rollo's Rushin' mix)
Ja hoor, al is het me zondag in de rug geschoten tijdens het boodschappen doen. Daar heb ik van zondag op maandag last van gehad.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:03 schreef livelink het volgende:
Geniet je een beetje van je vakantie?
Auwquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 19:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja hoor, al is het me zondag in de rug geschoten tijdens het boodschappen doen. Daar heb ik van zondag op maandag last van gehad.
Morgen een tripje met m'n ouders naar Duitsland op de rol. Gelukkig is het dan nog goed weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |