quote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:48 schreef Tjoent het volgende:
Maar weer even iets droogs ter relativering en vermaak![]()
[ afbeelding ]
Wat zijn sommige mensen toch ver heen... niet te bevatten. Volkomen negeren is misschien wel het beste, ook voor jullie eigen welzijn. Slecht voor je gezondheid dit soort taferelen. En daar is het leven te kort voor. Ik zou echt proberen erboven te staan.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Het kost me zo ontzettend veel energie om niet te zeggen wat ik echt van ze denk en maar blijven uitleggen dat dingen anders zijn dan wat hij zich in z’n hoofd haalt. Maar goed, hij heeft uiteindelijk z’n excuses aangeboden voor het feit dat hij mij een psychopaat noemde.
Van haar toontje krijg ik jeuk, heel erge jeuk. Of ik dit normaal gedrag vond voor een volwassen vrouw? Ik heb maar ingeslikt dat ze mij niet als een kleuter hoeft aan te spreken, dat doet ze maar op haar werk ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:25 schreef Tjoent het volgende:
Welkom in ons dorp!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:31 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ligt daar ook geen riolering dan?
Ja!quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ga je ergens wonen zonder riolering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 18:46 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ja!
Wie gaat er ook in een septictank zwemmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet je nog een zwembad laten aanleggen, of zit er dat al bij?
Ain't it funny how it is
Dode mensen zwemmen eeh drijven er weleens inquote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie gaat er ook in een septictank zwemmen?![]()
Moet je nog een zwembad laten aanleggen, of zit er dat al bij?
Ben eigenlijk wel benieuwd.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:03 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Dode mensen zwemmen eeh drijven er weleens in![]()
Zoals Tob Cohen herinner ik me.
Nee, het wordt nieuwbouw en binnen zwemmen dan. Had ik nu ook gemaakt maar die is inmiddels leeg. Kan wel een fotootje opzoeken indien gewenst.
quote:Op woensdag 20 augustus 2025 19:26 schreef Tjoent het volgende:
Ja, gevonden.Wow.... ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
Klinkt beter dan Celine.quote:
De enige mooie en originele versiequote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:00 schreef Melting het volgende:
En we zijn weer los.
De eerste is weer een cadeautje:
[ afbeelding ]
Welkom Symph.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 19:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De enige mooie en originele versie![]()
De versie van Whitney Houston is verschrikkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |