Dan is hij/zij wel even bezig jaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
Als TT ooit nog een keer inlogt, zal hij zich eerst door duizenden mentions moeten worstelen.
Ik kende ze niet, maar het nummer was primaquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Het was min of meer een afgeleide van de Urban Heroes met deels dezelfde bandleden.
Merk je dat verschil?quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is hier ook nog iets eerder donker dan bij livelink, dat vind ik nog steeds iets waar ik moeilijk aan kan wennen
Het negatieve verschil zit ‘m in de winter, niet in de zomer, ik typte het verkeerd, we zitten meer richting Scandinavië. In de winter is het hier langer donker, in de zomer langer licht. En dat merk ik wel ja.quote:
Ah zo, het leek mij verwaarloosbaar, maar grappig dat je het wel merkt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het negatieve verschil zit ‘m in de winter, niet in de zomer, ik typte het verkeerd, we zitten meer richting Scandinavië. In de winter is het hier langer donker, in de zomer langer licht. En dat merk ik wel ja.
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 20 augustus 2025 14:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Grappig dat iemand in 1 zin zegt: je bent een psychopaat, ik ruk je kop eraf
De buurman. Niet goed bij z’n paasei. Maar goed, er zijn uiteindelijk handen geschud, al was dat van onze kant echt voor de bühne. Ik ben echt klaar met die lui. Beetje lopen beweren dat ik als een tokkie scheldend en vloekend door de tuin loop. Euh nee, dat was Symph en dat was vorige week toen er iemand z’n voortuig ondersteboven in onze voortuin had geparkeerd en hij daar in paniek naartoe rende.quote:
Holy molyquote:Op woensdag 20 augustus 2025 17:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De buurman. Niet goed bij z’n paasei. Maar goed, er zijn uiteindelijk handen geschud, al was dat van onze kant echt voor de bühne. Ik ben echt klaar met die lui. Beetje lopen beweren dat ik als een tokkie scheldend en vloekend door de tuin loop. Euh nee, dat was Symph en dat was vorige week toen er iemand z’n voortuig ondersteboven in onze voortuin had geparkeerd en hij daar in paniek naartoe rende.
Ze horen ons dus praten in de tuin en ze klagen daar nooit over, dus waarom kwam ik dan vragen of hun muziek wat zachter mocht, Toen ik vroeg of ze ons ook binnen met de ramen en deuren dicht boven hun tv uit horen komen duurde het even en toen viel bij haar wel het kwartje. De rest van de kwartjes viel niet, ik heb het op tig manieren proberen duidelijk te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |