SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
Cher en SOnny - Baby i got you babe
quote:
quote:
Ik wist dat Melting dolgraag zijn hoesje wilde postenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sorry had de Lapo niet door
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist dat Melting dolgraag zijn hoesje wilde posten
Helemaal primaquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja hier gaat alles goed
En met jou Symph
nee inmiddels al 5,5 jaar terug en sinds 2 maanden vrijgezelquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helemaal prima![]()
Aan het genieten van mijn vakantie.
Zit je nog in Spanje?
Tja..... was ook een mooie vrouw vroeger.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:23 schreef Symphonic het volgende:
Die stem is onmiskenbaar.
Ze kon echt zo mooi zingen
Zekerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Tja..... was ook een mooie vrouw vroeger.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:25 schreef livelink het volgende:
The Beatles - The Long and Winding Road
Weer op zoek dan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee inmiddels al 5,5 jaar terug en sinds 2 maanden vrijgezel
Ow, dat is minderquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
nee inmiddels al 5,5 jaar terug en sinds 2 maanden vrijgezel
Ik zat echt even te genieten...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Een van de mooiere Beatles nummers….
Hahahaquote:
Wat mij betreft de mooiste.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:26 schreef Symphonic het volgende:
Een van de mooiere Beatles nummers….
Oei.... op zolder bij ouders is niets.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hahaha
Nog even alles afronden. weer wonen op zolder bij oudersWant huurmarkt is kut
Nog vrijgezel dan?
Waar woon je ook al weerquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... op zolder bij ouders is niets.
En huurmarkt is denk ik overal vervelend.
En ja, ik ben nog een gelukkige vrijgezel.
In Brabant tegen de Belgische grens.quote:
Ja ik wist hetquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
In Brabant tegen de Belgische grens.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik wist het
Je weet dat ik een zwak heb voor brabanders
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:34 schreef livelink het volgende:
Joe Cocker - With a little help from my friends
quote:
Ik ben ook vrijgezel en woon in Brabant. Alleen woon ik wel stedelijk...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja ik wist het
Je weet dat ik een zwak heb voor brabanders
Kijk..... goed nieuws. Moet je er dan nog iets aan doen, of is het helemaal af?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook vrijgezel en woon in Brabant. Alleen woon ik wel stedelijk...
Heb trouwens woensdag mijn nieuwe woning mogen zien. 1 september mag ik er wellicht al in
En helemaal naar tevredenheid?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heb trouwens woensdag mijn nieuwe woning mogen zien. 1 september mag ik er wellicht al in
Het is volgens mij nu al bewoonbaar. De GGz is daar verantwoordelijk voor. Ik blijf nog in een woning van hun wonen. Die betalen dus de huur. Gas, water,licht TV-internet enzo...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Kijk..... goed nieuws. Moet je er dan nog iets aan doen, of is het helemaal af?
Ja, zier er echt goed uit. Prima voor 1 persoon. iets van 45 m2quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En helemaal naar tevredenheid?
Hier is het 1 groot drama.....quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat valt nog helemaal niet tegen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:40 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hier is het 1 groot drama.....
Ik sta 400e van de 958
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |