SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruitquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:11 schreef 3rr0r het volgende:
Kut spelfout, @:GGMM gaat aan het werk
Nee ik had alleen de ene spelfout gezienquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Doe je dit nou expres? Ik ben woedend.
Heeft ie een snelcursus gehad na Fenerbahce?quote:
Temu-derby. Het is weer wachten op Cambuur - Heerenveen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:44 schreef maxi-mus het volgende:
Ik maak me voorzichtig op voor de DERBY VAN HET NOORDEN.
Met zijn verbrandde stembanden.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:46 schreef De_Kraam het volgende:
Ik haat Rafael's viesdikke frikandellenhoofd.
fireworks.gifquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik schakel NU in, was ist loss.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zeevlam vanaf de Waddenzee.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
En de clubs een paar punten aftrek geven. Zal je zien hoe snel het dan afgelopen is.quote:
Het is levensgevaarlijk!quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het wel sfeer verhogend, het ziet er harstikke gezellig uit
Ik kijk liever voetbal.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vind het wel sfeer verhogend, het ziet er harstikke gezellig uit
Ik ook, maar ik snap het wel.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk liever voetbal.
Nee klopt. Hand of oog kwijt kun je best verder mee leven.quote:
Dan moet je inderdaad maar niet met een longaandoening naar het voetbal gaan.quote:
Van het Nederlandse vuurwerk raak je geen hand kwijt, bij veilig gebruik ook geen oog.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee klopt. Hand of oog kwijt kun je best verder mee leven.
De eerste roker kuchtquote:
Misschien kan je dan beter wat anders gaan kijken, ongeacht het vuurwerk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik kijk liever voetbal.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De eerste roker kucht
De radio die kwedelt
Ik heur dat ik niks heur
En deur 't gedien kropt 't eerste licht
Mor doe bist ter vandeur
Ze zijn de s vergetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:14 schreef R-woud93 het volgende:
Het shirt van Heerenveen is bijzonder matig te noemen.
17quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
In welke minuut gaat Andries in de fout?
Sterkte in deze moeilijke tijdquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:16 schreef Näsenbar het volgende:
Heb net mijn zoontje, een diehard Heerenveen fan, moeten uitleggen dat hij de laatste 15 minuten niet kan kijken omdat het dan bedtijd. Dat kind is nu helemaal verdrietig en wil geen voetbal meer kijken. Bedankt vuurwerkproleten.
Ze hadden ze nog wel ff snel leeggedronkenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Levensgevaarlijk weer die bekers.
Wat een act is dit ook.
Echte boeren gooien met bier.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hadden ze nog wel ff snel leeggedronken
Dit soort stakingen is doodvermoeiend en gaat nergens over. Het helpt ook niks want volgende keer gooien ze het gewoon weer.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hadden ze nog wel ff snel leeggedronken
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Levensgevaarlijk weer die bekers.
Wat een act is dit ook.
De kenners van ESPN zeggen dat ze de dader gaan opsporen en het stadion uitzetten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit soort stakingen is doodvermoeiend en gaat nergens over. Het helpt ook niks want volgende keer gooien ze het gewoon weer.
schijnbaar gaat het om die ene beker die binnen de lijnen is gekomenquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef R-woud93 het volgende:
De dader gevonden, ook echt 1 persoon gooit 10 bekers natuurlijk
Daar hebben ze geen bloedende Davy gehadquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit soort stakingen is doodvermoeiend en gaat nergens over. Het helpt ook niks want volgende keer gooien ze het gewoon weer.
In het buitenland lachen ze om dit soort 'incidenten', ga eens een wedstrijdje in Duitsland kijken. Stewards kijken niet op of om van wat bekers.
Dat is toch lachwekkend te noemen, wat schiet je daar mee op, er zijn nog ontelbaar veel bekergooiers over.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
schijnbaar gaat het om die ene beker die binnen de lijnen is gekomen
Daar hebben ze gewoon een wat dikkere huid dan die huilbabies in Nederland en een KNVB die alleen maar achterhoedegevechten voert.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen bloedende Davy gehad
Lachwekkend is het idd, maar zijn nu eenmaal de regels van de KNVB.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is toch lachwekkend te noemen, wat schiet je daar mee op, er zijn nog ontelbaar veel bekergooiers over.
@Cocoquote:Negen jaar nadat hij was weggelopen, is een kat uit Groningen herenigd met zijn baasjes. De oranje kater, Donder, ontsnapte in 2016. Ondanks vele zoektochten en een flyeractie bleef hij spoorloos. Deze week werden zijn baasjes tot hun grote verbazing gebeld door de Dierenbescherming.
Raar dat ze niet gestaakt hebben, die bal ging als een vuurpijl...quote:
Wordt binnenkort verspiekerd.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
Winkelcentrum Paddepoelgoden @:Zipportal Eem tussen de oudjes flaneren.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
In welke minuut gaat Andries in de fout?
Welk team? Heb de tv net uitgezet na Heracles - NECquote:
quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Welk team? Heb de tv net uitgezet na Heracles - NEC
Kutwingsquote:
Nec was al hoog ingeschat dit jaar door de kenners zoals ikquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:07 schreef Benny het volgende:
NEC wordt de verrassing van het seizoen
Eens al hoopte ik in het manager spel wel dat de Japanse spits alsnog zou vertrekken. #teamElKachatiquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 22:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Nec was al hoog ingeschat dit jaar door de kenners zoals ik
Samen met @Dr_Flash zeker. Lepeltje-lepeltje. Stukje voorspoelen met de douchekop genot.quote:
Vroeger wel aardigquote:
Doolhof daar altijdquote:
Bingokaart ESPN vast invullen:quote:
Ajax fan gespotquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt weer genieten
Schone zijn geile gouden kettingtjes zijn anders ook schitterend.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:11 schreef Zipportal het volgende:
Aad300 zit er ook weer met zijn drankwallen.
Ik kijk hier lichtelijk tegenop.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt weer genieten
Dat wordt boeiend. Dit is belangrijker:quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt weer genieten
Wel Gaaei helaas. Dat is niet zo gunstig voor de concurrentie.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt weer genieten
Toch een lekker teampje. En aardig bij elkaar weten te houden.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat wordt boeiend. Dit is belangrijker:
[ afbeelding ]
Sjaak Swart kan ook nog mee in dit elftalquote:Op zondag 17 augustus 2025 11:20 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt weer genieten
Wennen aan het Ajax voetbal.quote:Op zondag 17 augustus 2025 11:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Glioukh op de bank. Interessant.
Ajax voetbal is het voor het laatst gespeeld in 1996quote:
Rinus Michels, Johan Cruijff en Louis van Gaalquote:
Benieuwd naar Itakura.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Of Gloukh wel of niet speelt, ik hoop vooral dat Heitinga tactisch heeft geleerd van vorige week.
Daar is altijd KKD of vrouwenvoetbal op dit tijdstipquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:40 schreef raptorix het volgende:
Waarom word dit niet op het ESPN 1 kanaal uitgezonden?
Het was een minuut applausquote:Op zondag 17 augustus 2025 12:40 schreef Mansjester het volgende:
Een minuut stilte houden voor een overleden kind van een supporter. Waar gaat dit over
Noano op eenzame hoogte.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:32 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb nog nooit een Ajax speler erger gehaat dan Weghorst
Onze trainer kan net tot 6 tellen.quote:Op zondag 17 augustus 2025 12:49 schreef Evangelion het volgende:
Niet zo cynisch allen
Je kunt niet altijd 6 gooien
En dan waren er mensen die zeiden dat ze met Moro een kwaliteitsspeler hadden gehaald omdat die een leuk -21 toernooitje heeft gespeeld.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:00 schreef bbuddybb het volgende:
Die Moro he... waarom zou je aan zo'n kleine en iele buitenspeler met amper een actie in huis 10 miljoen uitgeven? Bijzonder.
Zo een ploeg als gae spelen gewoon heel lang samenquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:01 schreef hhh38 het volgende:
Wat een aanval
Ajax verdediging leken wel pionnen
Amin Younes vibesquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:03 schreef Mansjester het volgende:
Wat een blind paard zonder overzicht is die Moro
quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:03 schreef Mansjester het volgende:
Wat een blind paard zonder overzicht is die Moro
Niet volledig over de lijn denk ik, maar scheelde weinig.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die bal van Mokio leek mij al binnen
jij bent echt gezond bezig hequote:
dat is bijna 3/5 (breuk)quote:
is ook geen middenvelder hequote:Op zondag 17 augustus 2025 13:38 schreef Bugno3 het volgende:
Sjon met de meesterlijke omzetting om Berghuis weer naar het middenveld te laten zakken. Lekker wandelen.
Berghuisje gaat wee weken/maanden teren op wat balletjes tegen Celtic in de voorbereiding. He is echt godsgeklaagd wat die man laat zien. Maar wat een pass heeft ie he?quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:39 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
is ook geen middenvelder he
echte middenvelders leren vanaf hun jeugd die conditie te krijgen om maar te blijven lopen
Van Persie mag straks de topcoach in spe acteren, nadat hij makkelijk van Sjon won.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:41 schreef De_Kraam het volgende:
Ik weet nog niet wat erger is, Sjonball of Persieball.
Ja die andere 2 middenvelders moeten gewoon meer werken door berghuis op het middenveldquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Berghuisje gaat wee weken/maanden teren op wat balletjes tegen Celtic in de voorbereiding. He is echt godsgeklaagd wat die man laat zien. Maar wat een pass heeft ie he?
Acteert zoals Kenneth Taylor een jaar geleden. Speelt zijn eigen wedstrijd, in zijn eigen wereld.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kun je Berghuis een cijfer geven voor zijn prestatie vandaag.
Hij staat ook rechtsvoorquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja die andere 2 middenvelders moeten gewoon meer werken door berghuis op het middenveld
ik zag wel dat hij op 2 assist staat weer .....maar op de langere termijn is het niet zo handig om deze man op het middenveld te zetten....je speelt bijna met een man minder in de omschakeling
Kenneth taylor komt bijna niet aan bodquote:Op zondag 17 augustus 2025 13:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Acteert zoals Kenneth Taylor een jaar geleden. Speelt zijn eigen wedstrijd, in zijn eigen wereld.
Kenneth Taylor is zijn Farioli-bonus alweer kwijt. Die gaat geen transfer meer maken. Sterft in anonimiteit.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:47 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kenneth taylor komt bijna niet aan bod
komt omdat hij al die rotzooi van berghuis moet oplossen op het middenveld
Wellicht een Salah Eddine-achtige transfer naar AS Roma.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kenneth Taylor is zijn Farioli-bonus alweer kwijt. Die gaat geen transfer meer maken. Sterft in anonimiteit.
Sow. Weinig woke dit.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Trainers die altijd nog uren moeten napraten met de VAR, eigenlijk gewoon met een knuppel tegen hun knieën slaan tot ze neervallen.
Nondeju zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Trainers die altijd nog uren moeten napraten met de VAR, eigenlijk gewoon met een knuppel tegen hun knieën slaan tot ze neervallen.
Ze overwinteren wel.quote:Op zondag 17 augustus 2025 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoever zou Ajax komen in de CL?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |