Wat vooringenomen dat het een man betreft, je kent deze hele persoon niet en weet niet hoe deze persoon zich identificeert.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:00 schreef Drxx het volgende:
Weer een man.
Hoop dat deze dame met de nodige hulp ermee leert om te gaan. Verschrikkelijk.
Op de plek van die foto heb ik wel eens hardgelopen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben een man, en draag ook een korte broek, en ik was vanmiddag ook in een bos, met een hond 😱
Komt wel dichtbij zo
Ik loop alleen hard als er wat te halen isquote:Op zaterdag 16 augustus 2025 15:44 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Op de plek van die foto heb ik wel eens hardgelopen.
Waar zijn we terecht gekomen?quote:Daarbij kreeg een vrouw een ongemakkelijk gevoel toen ze door een man werd aangesproken.
Misschien even naar sp3csavers gaan en daarna de eerste zin van de OP nog eens lezen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:23 schreef Nober het volgende:
Allemaal toeters en bellen voor:
[..]
Waar zijn we terecht gekomen?
Als je het goed gelezen had, had je gezien dat dat een andere vrouw betrof, die het niet vertrouwde en daarom ging schreeuwen, waarna de man weg ging.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee, het was een seksueel misdrijf, daarvoor had een andere vrouw die die man tegen kwam dat gevoel. Ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is echt een verschil tussen ongemakkelijk en ONGEMAKKELIJK.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze je de volgende keer preventief van straat halen.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 14:36 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ben een man, en draag ook een korte broek, en ik was vanmiddag ook in een bos, met een hond 😱
Komt wel dichtbij zo
Ik verwacht niet dat betreffende user heel veel last heeft van denken.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:25 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nee, het was een seksueel misdrijf, daarvoor had een andere vrouw die die man tegen kwam dat gevoel. Ongemakkelijk.
Heb jij nooit een gevoel dat er iets niet deugt als je ergens loopt? Dat je denkt "ik ga weer naar huis want dit is niet goed."
Op Fok krijg je voor van alles een ban, meestal als de mods zich in hun eigen straatje aangetast voelen, maar complete randdebielen en trolls zoals Norber, Swabberswiebertje, Mickey_tt mogen helemaal los op het orgel gaan.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 18:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Er zitten weinig respectvolle reacties bij.
De respectloze reacties (mannen zie ik) geven wel aan vind ik hoe ze over dit misdrijf denken: we maken er een leuk geintje van.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op Fok krijg je voor van alles een ban, meestal als de mods zich in hun eigen straatje aangetast voelen, maar complete randdebielen en trolls zoals Norber, Swabberswiebertje, Mickey_tt mogen helemaal los op het orgel gaan.
Kun je niet lezen wat er allemaal in het artikel staat of sprong die zin voor jou eruit omdat jij ook vaak met vrouwen hebt?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de gemiddeld opgelegde straf voor verkrachting?quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:03 schreef LethalNinja het volgende:
Wat is er gebeurd dan? Verkrachting? Sterkte voor de vrouw. Als de dader al wordt opgepakt vrees ik een matige straf….
Zeker bij gewelddadige verkrachting is minimum wel 6 jaar, en in redelijk wat gevallen ook nog eens TBS.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:31 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de gemiddeld opgelegde straf voor verkrachting?
Ik vind dat misdrijven, die zowel lichamelijk en ook mentaal een ernstig en vooral langdurig gevolg hebben voor de slachtoffers, met lange celstraffen bestraft moeten worden, wat mij betreft minimaal 10 jaar of zo.
Denk aan (uiteraard) levensdelicten, maar ook zaken als een zware mishandeling en verkrachting kunnen een slachtoffer nog jarenlang hinderen in het dagelijks leven.
Daar mag wat betreft de strafmaat wat meer rekening mee houden.
Geilheid van viezeriken is nooit aan tijd gebonden. Bovendien speelt omgeving ook een rol. In een bosrijke omgeving waar het niet erg druk is kan iedere ziekelijke geest zijn kans opwachten.quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:08 schreef Momo het volgende:
Vreselijk om slachtoffer te worden van vermoedelijk verkrachting en je verwacht dat ook echt niet zo midden op de dag...
En dan ook nog een omstander die je niet helpt...quote:Op zaterdag 16 augustus 2025 20:08 schreef Momo het volgende:
Vreselijk om slachtoffer te worden van vermoedelijk verkrachting en je verwacht dat ook echt niet zo midden op de dag...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |