abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218516322
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Influencers met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218516332
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:46 schreef Deisyy het volgende:
Dit soort prive info gaan we natuurlijk niet lekker, dus er is geveegd
En de reacties zijn natuurlijk ook niet normaal, het schenden van geheimhoudingsplicht toejuichen, kom op hee!
pi_218516369
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:55 schreef Deisyy het volgende:

[..]
En de reacties zijn natuurlijk ook niet normaal, het schenden van geheimhoudingsplicht toejuichen, kom op hee!
Je slaat door want je hebt het verkeerd begrepen. Iemand had gereageerd op insta of threads met de info die je hebt geswifferd. En dáár is ze uitgescholden en geblokkeerd. Of denk je dat dat ook op de telefoon kan? Dat DBM het nummer van de HAP heeft geblokkeerd?
pi_218516409
Zo stond het niet in haar post, maar dan heb ik het blijkbaar verkeerd begrepen.
pi_218516431
Porterenee heeft het in 1 of 2 storeys verteld een paar weken terug.
pi_218516432
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:43 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Huh, heb ik iets gemist? Zie dat nergens terug?
Ja dan heb je iets gemist. Porterenee en haar man zijn uit elkaar.
pi_218516451
Onebrokegirl (misschien volgen jullie die ook wel) haar man heeft geen werk meer. Ze had een video daarover geupload en daarin zegt ze dat hij geen Nederlands spreekt (na tig jaren in Nederland, met een Nederlandse vrouw, een Nederlands gezin en een Nederlands kind dat naar een Nederlandse school gaat etc. etc.). Nu heeft ze die video geknipt en dat stuk dat haar man geen Nederlands spreekt eruit gehaald. _O- _O-
pi_218516466
quote:

[..]
Lekker overtrokken reactie. Dit had helemaal niets met privacyschending of geheimhoudingsplicht te maken.
pi_218516467
DBM ‘nog nooit zoveel ingehaald via rechts’

Dat betekent toch ook dat je zelf te lang links blijft rijden?
pi_218516488
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Je slaat door want je hebt het verkeerd begrepen. Iemand had gereageerd op insta of threads met de info die je hebt geswifferd. En dáár is ze uitgescholden en geblokkeerd. Of denk je dat dat ook op de telefoon kan? Dat DBM het nummer van de HAP heeft geblokkeerd?
@Muurbloem7 had haar idd een pb op de socials gestuurd omdat ze op een hap werkt. Dat een hap alleen voor spoedgevallen is.
De andere geswifferde reacties weet ik niet, maar muurbloem heeft imo niets verkeerds gedeeld.
pi_218516489
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:07 schreef Huisopdehoek het volgende:

Hahaha dacht ik ook meteen. Maar is de schuld van snelweg natuurlijk bij haar 🙈
pi_218516491
quote:

[..]
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 09:57 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Mijn bericht was ook weg, maar ik schreef alleen dat ze ook een rondje kan wandelen, een beker melk kan drinken of een borrel kan nemen.
Maar begrijp nu dat het om een andere reactie ging?
Dacht ook al zo erg was mijn tekst toch niet?
pi_218516503
quote:

Jaaahhh dat dacht ik ook🤪
pi_218516511
quote:

Ik begreep hem als dat ze zelf steeds mensen rechts moest inhalen (wat niet moet natuurlijk... maar je begrijpt wat ik bedoel)
Moet zeggen dat we ook veel links rijders gezien hebben de afgelopen dagen 🤯 lekker op je gemakkie links... jij vakantie iedereen vakantie ofzo 😂🤷
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:27:06 #15
184769 crew  Deisyy
pi_218516587
De post van Muurbloem heb ik dus verkeerd begrepen en heb daardoor posts verwijderd wat niet nodig bleek. Sorry!
pi_218516599
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:27 schreef Deisyy het volgende:
De post van Muurbloem heb ik dus verkeerd begrepen en heb daardoor posts verwijderd wat niet nodig bleek. Sorry!
Ok kan gebeuren
pi_218516603
De fam Geertsen heeft toch nu wel een prachtige plek zo met uitkijk op dat riviertje.
Wat een rust vergeleken met dat hutje mutje
pi_218516627
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:05 schreef Donna het volgende:
Onebrokegirl (misschien volgen jullie die ook wel) haar man heeft geen werk meer. Ze had een video daarover geupload en daarin zegt ze dat hij geen Nederlands spreekt (na tig jaren in Nederland, met een Nederlandse vrouw, een Nederlands gezin en een Nederlands kind dat naar een Nederlandse school gaat etc. etc.). Nu heeft ze die video geknipt en dat stuk dat haar man geen Nederlands spreekt eruit gehaald. _O- _O-
Ze missen nu ook wel 1000 euro per maand met een ww. Met een ww krijg je toch 70% uitbetaald? Wat een bedrag hebben ze dan kunnen sparen per maand zeg.. en dan nu klagen over die 1000 euro minder.
pi_218516634
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Ze missen nu ook wel 1000 euro per maand met een ww. Met een ww krijg je toch 70% uitbetaald? Wat een bedrag hebben ze dan kunnen sparen per maand zeg.. en dan nu klagen over die 1000 euro minder.
70% van maximum dagloon toch? Dus kan zijn dat als je goed verdiende, dat je minder dan 70% overhoudt.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:45:52 #20
382129 crew  Donna
pi_218516662
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:37 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:

[..]
Hoezo klagen? Ze stelt toch alleen feiten en zegt dat ze nu wel weer echt wil gaan besparen?
pi_218516668
Even een off topic post: hoe kun je iets kopiëren/quoten uit een vorig topic uit de reeks? Wat als ik dat probeer krijg ik de melding “je hebt geen rechten” oid.
pi_218516670
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jaaahhh dat dacht ik ook🤪
Voor iemand die nooit in de file staat, daar bovenin Nederland, zijn alle andere snelwegen eng. Inhalen in een file, links en rechts is normaal. Dat zie ik ook overal gebeuren. Het 'keep your lane' zoals in Amerika is hier niet.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:50:10 #23
382129 crew  Donna
pi_218516683
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef proud_mami het volgende:
Even een off topic post: hoe kun je iets kopiëren/quoten uit een vorig topic uit de reeks? Wat als ik dat probeer krijg ik de melding “je hebt geen rechten” oid.
Op quoten klikken in die betreffende post, de gehele tekst kopiëren en hier in een nieuwe reactie plakken.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 10:54:03 #24
382129 crew  Donna
pi_218516705
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Voor iemand die nooit in de file staat, daar bovenin Nederland, zijn alle andere snelwegen eng. Inhalen in een file, links en rechts is normaal. Dat zie ik ook overal gebeuren. Het 'keep your lane' zoals in Amerika is hier niet.
Nou, wat een onzin dat het dan maar eng zou zijn. Alsof iedereen uit het Noorden stress heeft zodra we naar beneden rijden.

File rijden op 4 of meer banen komt hier inderdaad niet of maar weinig voor, maar nogal flauw om dan te zeggen dat het dan meteen maar eng is.
pi_218516723
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:47 schreef proud_mami het volgende:
Onder het rode ‘je hebt geen recht om te reageren’ staat er een blauw balkje met ‘het bericht waar je op wilde reageren (klik hier om het bericht te kopiëren)
pi_218516724
quote:

Of bedoelde ze tijdens de file? Want dat is het geen rechts inhalen natuurlijk.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218516737
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:57 schreef LeSage het volgende:

[..]
Of bedoelde ze tijdens de file? Want dat is het geen rechts inhalen natuurlijk.
Tja, je weet het bij haar nooit hè?
pi_218516748
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:54 schreef Donna het volgende:

[..]
Nou, wat een onzin dat het dan maar eng zou zijn. Alsof iedereen uit het Noorden stress heeft zodra we naar beneden rijden.

File rijden op 4 of meer banen komt hier inderdaad niet of maar weinig voor, maar nogal flauw om dan te zeggen dat het dan meteen maar eng is.
Voor DBM denk ik wel, die vindt het vrij snel spannend _O-
pi_218516754
DBM: die benen kan ze idd niks aan doen, vind dat broekje om de benen ook gewoon prima. Ik vind hem persoonlijk om haar heupen te strak waardoor je van die 'lovehandles' boven je broek krijgt.
Maar goed zij voelt zich er goed in, dus moet ze het lekker dragen.
pi_218516756
Am nu veel leuker om te volgen. Gewoon leuke beelden van haar vakantie . Zonder dat ze steeds moet ‘scoren ‘ De aanhang van de oudste kinderen en metname Rens en Esmee maken het haar niet gemakkelijk . Ze maken haar steeds belachelijk als ze filmt door gekke dansjes , voor haar camera springen etc. Zij wil hier graag ‘cool’ op reageren en dat wordt geforceerd. Beter stopt ze met de story ‘s over de oudste . Ook de berichten van Julia delen vindt ik bijzonder
pi_218516771
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:59 schreef LeSage het volgende:

[..]
Gelukkig mag ze vanavond weer een wasje draaien.
pi_218516773
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:54 schreef Donna het volgende:

[..]

Eng voor DBM.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:03:10 #33
382129 crew  Donna
pi_218516774
quote:

[..]
Ja waarschijnlijk wel, maar wat voor haar geldt, geldt uiteraard niet voor iedereen.
pi_218516777
quote:

[..]
Dat bedoelde ik inderdaad. Ik snap de verwarring wel. Sorry @Donna
pi_218516815
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:02 schreef Deisyy het volgende:
Zo stond het niet in haar post, maar dan heb ik het blijkbaar verkeerd begrepen.
Waarom zit de moderator hier de hele dag mee te schrijven en te lezen. Zie ik op andere topics niet en daar staat van alles. Zo erg is het hier ook niet.
pi_218516835
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:07 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Waarom zit de moderator hier de hele dag mee te schrijven en te lezen. Zie ik op andere topics niet en daar staat van alles. Zo erg is het hier ook niet.
Omdat het kan? Joh, maak je niet zo druk. Ze zijn mods en users. Als hier dan ook toevallig je eigen interesse ligt, dan is iemand wat vaker in een topic. Dat gehak op de mods vind ik zo onnodig. Het zijn ook gewoon mensen.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:11:46 #37
382129 crew  Donna
pi_218516844
quote:

[..]
Gezien je pohi zou je moeten weten dat ik al vanaf het begin* mee schrijf in de topics. Wij zijn ook gewoon maar users he?
*Toen was ik nog niet eens mod.
pi_218516852
quote:

[..]
Juist goed dat ze dat doen. Anders vliegt het weer uit de bocht en wordt het weer gesloten
pi_218516919
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:39 schreef Holaa het volgende:

[..]
70% van maximum dagloon toch? Dus kan zijn dat als je goed verdiende, dat je minder dan 70% overhoudt.
Ja maar je arbeidskorting vervalt ook
Dus bruto netto houd je heel weinig over.
pi_218516928
quote:

[..]
Waarom niet? Ze schrijven toch inhoudelijk mee? En het schiet nog wel eens uit de bocht en het is al een keer gesloten geweest, dus wat mij betreft prima zo
pi_218516953
Demammavan: het delen van berichten van haar oudste dochter op Bali blijf ik bijzonder vinden (waarom doe je dat? Als J en R beelden willen delen kunnen ze dat zelf doen). De camping ziet er heerlijk uit, mooie beelden zo, dit zijn de eerste beelden waarvan ik ook op vakantie wil (ik werk deze zomer).
Zouden S&S niet veel liever een eigen tent hebben? Mijn jongste is even oud en die geniet echt wel van zijn eigen slaapplek.
pi_218516961
Meeschrijvende moderators: geen problemen mee, sommige dingen die hier geschreven worden gaan ver (te ver soms), dus prima als men daar wat alert op is. Het is een topic, waarin we ons soms verbazen, geen haatcampagne (hoe apart sommige influencers ook zijn).
pi_218516986
quote:
Dat hij geen Nederlands spreekt was mij al eens eerder opgevallen. En heb ik mij toen ook over verbaasd. Deze situatie zou wel een goede motivatie kunnen zijn om dat eens op te pakken. Hoewel ik mijn twijfels heb of dat ook echt gaat gebeuren.
Ben benieuwd of ze echt flink kan besparen, ik vind haar namelijk voor een bespaaraccount vaak veel geld uitgeven.
pi_218516991
De plek waar de Geertsen nu staan ziet er wel echt heerlijk uit. Veel schaduw, ruim en leuk zo naast de rivier.

Dat gesjouw continu met allerlei dieren snap ik alleen echt niet.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:30:53 #45
382129 crew  Donna
pi_218517011
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:28 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Dat hij geen Nederlands spreekt was mij al eens eerder opgevallen. En heb ik mij toen ook over verbaasd. Deze situatie zou wel een goede motivatie kunnen zijn om dat eens op te pakken. Hoewel ik mijn twijfels heb of dat ook echt gaat gebeuren.
Ben benieuwd of ze echt flink kan besparen, ik vind haar namelijk voor een bespaaraccount vaak veel geld uitgeven.
Ze is gewoon uit haar account gegroeid. Ze heeft met die andere, even haar naam kwijt, een goedlopend bedrijf. Besparen hoefde niet eens meer (en wellicht nu met ¤1000 minder nog steeds niet). Door samenwerkingen en veel hogere inkomsten is ze haar eigen account voorbij gegroeid eigenlijk.

Net als die ene met kindbudgettips (weet ook even de Insta naam niet). Zij gaat binnenkort ook een andere naam aannemen, omdat wat ze deelt tegenwoordig (o.a. ook door samenwerkingen) helemaal niet meer budget is.
pi_218517083
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:28 schreef Sushirijst het volgende:
De plek waar de Geertsen nu staan ziet er wel echt heerlijk uit. Veel schaduw, ruim en leuk zo naast de rivier.

Dat gesjouw continu met allerlei dieren snap ik alleen echt niet.
Nee, dat gesol met dieren snap ik echt niet. Natuurlijk vinden kinderen dat leuk. En als ouder kun je uitleggen dat het de dieren een enorme stress oplevert en daardoor voor de dieren totaal niet leuk is en soms zelfs dodelijk kan zijn. Ik vind hier echt een taak voor de ouders liggen, maar to be frankly, ik denk dat het de meeste ouders geen zier interesseert en ze al lang blij zijn dat de kinderen zoet zijn (ik reageer hier even vanuit mijn persoonlijke overtuiging als natuurliefhebber).
pi_218517098
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:04 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik ben wel nieuwsgierig of zij het gaat redden om het huis in haar eentje te betalen. Het is pas gekocht en verbouwd. Ik hoop voor de kinderen van wel, want het lijkt mij een heerlijk huis voor ze.

Het account van Porterenee vind ik de laatste tijd weinig aan, steeds hetzelfde geleur om sheets te kopen, cursussen, verhalen die voor de zoveelste keer worden gerecycled.
mijn_geldzaken ging ook uit elkaar met haar vriend die heeft alle cijfers gedeeld.
pi_218517107
Sanneke legt weer eens uit dat ze dus opgesloten zit en waarom ze geen rijbewijs heeft.
Ik begrijp die situatie (ik heb rijangst + ADHD, na veel lessen wel een rijbewijs, maar autorijden kost me veel energie). Daarom heb ik bijv. ook geen auto, maar heb ook geen elektrische fiets of fatbike ( ;( ). Een luxe die ik wel kan betalen, maar niet voor kies. Máár. Er is ook nog zoiets als een OV. Vooral als er een bushalte is in de buurt.
Ik reis door heel Nederland met de trein, ook al duurt dat daardoor langer. Maar dat is mijn keuze. Ga daar dan ook niet over miepen.

Mijn moeder woont ook niet dicht bij een OV-punt. Dan loop ik 20min vanaf de halte. Geniet van de rust even en de wandeling.

Ik hoop voor haar dat die bakfiets een oplossing brengt, want als een bus in de buurt het al niet is. Wat maakt dit dan anders?
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:38:17 #49
382129 crew  Donna
pi_218517114
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:36 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Ik ben wel nieuwsgierig of zij het gaat redden om het huis in haar eentje te betalen. Het is pas gekocht en verbouwd. Ik hoop voor de kinderen van wel, want het lijkt mij een heerlijk huis voor ze.

Het account van Porterenee vind ik de laatste tijd weinig aan, steeds hetzelfde geleur om sheets te kopen, cursussen, verhalen die voor de zoveelste keer worden gerecycled.
mijn_geldzaken ging ook uit elkaar met haar vriend die heeft alle cijfers gedeeld.
Volgens mij zei Porterenee toen van wel, dat ze er kon blijven wonen. Maar ik weet dat niet 100% zeker. Misschien is er hier iemand die het zich beter herinnert.

Mijn_geldzaken vind ik ook erg leuk om te volgen. Mijn eigen mini fluflu account zit ook in die hoek.
Vind het knap van haar dat ze het alleen kan doen, maar ze heeft ook een flink salaris. En inmiddels door het account ook flink veel extra inkomsten.
pi_218517116
quote:
Man zal vast zijn baan kwijt zijn. Maar dit is ook weer een nieuw verdien model en volgers trekken
pi_218517124
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:04 schreef Lalaland79 het volgende:
Al die cursussen hebben ze wel wat opgeleverd. Snap mensen nooit die dit aanschaffen.
pi_218517137
Juuds singlemom heeft enorm geluk met haar ouders die nog zo enorm fit zijn. Wat heerlijk lijkt mij dat!

Dat lakse met medicijnen begrijp ik wel, maar vind ik tegelijkertijd heel dom (afgaande op wat hier geschreven wordt, want al die praatstory's kijk/luister ik nooit).

Toevallig pas een keer bij Annemarie Geerts wel geluisterd en haar stopwoord is echt wel "Wauuuuuwww!". Dat zegt ze zo ongeveer bij alles en altijd op dezelfde manier.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:42:28 #53
382129 crew  Donna
pi_218517142
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Man zal vast zijn baan kwijt zijn. Maar dit is ook weer een nieuw verdien model en volgers trekken
Dat is meestal zo met elke verandering in iemands leven. Ik zou niet weten waarom je dat niet zou melden, zeker als het zo van toepassing is op je account.
pi_218517143
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:38 schreef Donna het volgende:

[..]
Volgens mij zei Porterenee toen van wel, dat ze er kon blijven wonen. Maar ik weet dat niet 100% zeker. Misschien is er hier iemand die het zich beter herinnert.

Mijn_geldzaken vind ik ook erg leuk om te volgen. Mijn eigen mini fluflu account zit ook in die hoek.
Vind het knap van haar dat ze het alleen kan doen, maar ze heeft ook een flink salaris. En inmiddels door het account ook flink veel extra inkomsten.
Leuk! Ik volg graag van die financiële, niet commerciële, accounts. Mijn_geldzaken heeft echt een heel goed salaris voor haar leeftijd vind ik. En ik ben toch ook iedere keer verbaasd hoeveel ze met hun instagramaccount bijverdienen.
Porterenee volg ik al jaren, toen heette het nog anders. Maar ik vind haar niet leuker geworden. Ze zal vast heel veel dezelfde dm's krijgen waardoor je het misschien wat zat raakt. Maar ik vind haar wat kattig worden ofzo. Niet meer het sympathieke dat ze vroeger had.
pi_218517156
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:38 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat zo. Ik zag in de reacties al mensen die schreven dat ze haar vanaf nu gingen volgen. Heel eerlijk, vind ik dat ook wel weer eens wat anders dat het zoveelste filmpje over de pannenset of de goedkoopste airfryer.
pi_218517174
quote:

[..]

Knap. Maar niet meer echt realistisch.

Waar verdienen ze zo goed aan? Alle producten die op Instagram word promoot laat ik juist links liggen. Sowieso gebruik ik nooit de linkjes. Maar velen zullen wel een soort van fan gevoel hebben 🤭
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:50:10 #57
382129 crew  Donna
pi_218517184
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:42 schreef Roesssst het volgende:

[..]
Leuk! Ik volg graag van die financiële, niet commerciële, accounts. Mijn_geldzaken heeft echt een heel goed salaris voor haar leeftijd vind ik. En ik ben toch ook iedere keer verbaasd hoeveel ze met hun instagramaccount bijverdienen.
Porterenee volg ik al jaren, toen heette het nog anders. Maar ik vind haar niet leuker geworden. Ze zal vast heel veel dezelfde dm's krijgen waardoor je het misschien wat zat raakt. Maar ik vind haar wat kattig worden ofzo. Niet meer het sympathieke dat ze vroeger had.
Klopt ze reageert vaak heel kattig. Gierige Gerda ging dat op een gegeven moment ook doen. Die heb ik toen ook ontvolgt. Doeidoei.

Ik volg idd ook graag 'kleine' financiële, niet commerciële account.
pi_218517185
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:42 schreef Tarantelle het volgende:
Juuds singlemom heeft enorm geluk met haar ouders die nog zo enorm fit zijn. Wat heerlijk lijkt mij dat!

Dat lakse met medicijnen begrijp ik wel, maar vind ik tegelijkertijd heel dom (afgaande op wat hier geschreven wordt, want al die praatstory's kijk/luister ik nooit).

Toevallig pas een keer bij Annemarie Geerts wel geluisterd en haar stopwoord is echt wel "Wauuuuuwww!". Dat zegt ze zo ongeveer bij alles en altijd op dezelfde manier.
Het is wauuuuww of mmmmmmm bij AM
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:51:21 #59
382129 crew  Donna
pi_218517186
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:48 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Knap. Maar niet meer echt realistisch.

Waar verdienen ze zo goed aan? Alle producten die op Instagram word promoot laat ik juist links liggen. Sowieso gebruik ik nooit de linkjes. Maar velen zullen wel een soort van fan gevoel hebben 🤭
Ze heeft het huis alleen op haar salaris kunnen houden en dat is nog maar een paar weken geleden. Dus wat dat betreft is het juist hartstikke realistisch en actueel nog. Ze heeft ook écht een goede baan hoor, zeker voor haar leeftijd.
pi_218517187
Porterenee verteld zelden wat nieuws. Zoveel herhaling van alles. Ik denk dat ze op een gegeven moment ook wel klaar is…

Daarom zie je meer promotie van kleding etcetera 😉
pi_218517190
quote:

[..]

Meen dat dat huis toen 8 ton was, en vorig huis verkocht. Verdienen meer dan genoeg. Denk niet dat je je zorgen moet maken om porterenee. Met twee of drie mensen in dienst. No offense.

Mijn geldzaken ja, tering wat een luxe in haar uppie. Knap.

Werk zelf ook bij een gemeente, maar een schaal of 3 lager gok ik. 🤣 (9)
En dat met nog geen 30 jaar. En idd, die verdiensten met Instagram is ook echt al bizar!
pi_218517193
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze heeft het huis alleen op haar salaris kunnen houden en dat is nog maar een paar weken geleden. Dus wat dat betreft is het juist hartstikke realistisch en actueel nog. Ze heeft ook écht een goede baan hoor, zeker voor haar leeftijd.
Ik bedoel dat haar levensstandaard niet standaard is voor velen.
pi_218517201
Wat heerlijk dat de kinderen Geerts even lekker samen op pad mogen. Ze hebben nu echt een ideale plek met zicht op het meertje.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 11:55:26 #64
382129 crew  Donna
pi_218517203
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:53 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Ah ja nee idd. Voor vrijwel niemand denk ik, op die leeftijd.
pi_218517211
Gierige gerda volg ik niet, dat is helemaal een kreng vind ik.

Ik denk dat P. R. een dealtje heeft met haar man dat hij het appartement in Antwerpen mag houden. De hypotheek zal geen 8 ton zijn aangezien het vorige huis hypotheekvrij was. Dus dan hoeft ze hem maar voor een klein gedeelte uit te kopen.
Zag ik nou wel een paar weken geleden dat ze nu weer een andere plek hebben voor het kantoor. Het eerste was te groot, toen in die koepelgevangenis. Die was te onrustig en nu weer een andere plek volgens mij.
Zij heeft een bepaalde onrust in zich waardoor het nooit goed is. Dat heeft haar ver gebracht, maar het lijkt mij zo vreselijk vermoeiend om zo te zijn.
pi_218517216
Never mind, het was een repost van een blad.
pi_218517217
Als je zo hard groeit raak je een beetje de realiteit kwijt en dat zie je bij veel accounts helaas

Daarom zal ik nooit iets via een account aanschaffen. Laat ze maar “echt” werken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Blossemtje_twente op 16-08-2025 12:00:31 (Woord vergeten ) ]
pi_218517220
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:57 schreef Roesssst het volgende:

Ik denk dat P. R. een dealtje heeft met haar man dat hij het appartement in Antwerpen mag houden. De hypotheek zal geen 8 ton zijn aangezien het vorige huis hypotheekvrij was. Dus dan hoeft ze hem maar voor een klein gedeelte uit te kopen.
Zag ik nou wel een paar weken geleden dat ze nu weer een andere plek hebben voor het kantoor. Het eerste was te groot, toen in die koepelgevangenis. Die was te onrustig en nu weer een andere plek volgens mij.
Zij heeft een bepaalde onrust in zich waardoor het nooit goed is. Dat heeft haar ver gebracht, maar het lijkt mij zo vreselijk vermoeiend om zo te zijn.
Antwerpen was toch huur?
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:00:27 #69
382129 crew  Donna
pi_218517224
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:58 schreef Utopica het volgende:
Never mind, het was een repost van een blad.
Ik was het net aan het lezen. Dacht je dat je dat niet mag plaatsen?
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:01:53 #70
382129 crew  Donna
pi_218517235
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:57 schreef Roesssst het volgende:

Hahahah. Ja echt he! Ik vond haar in het begin best leuk, maar oh man wat werd dat snel snibbig bij haar.
pi_218517242
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:00 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik was het net aan het lezen. Dacht je dat je dat niet mag plaatsen?
Is dit een vraag aan mij? Want ik dacht dat het mocht omdat het een openbaar interview van haarzelf was.
pi_218517243
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:59 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Antwerpen was toch huur?
Nou je het zegt, dat zou best kunnen. Dat ze eerst een periode gingen huren en als dat beviel zouden ze gaan kopen. Maar ik weet nu niet meer zeker of ze dat ook daadwerkelijk hebben gedaan.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:03:40 #73
382129 crew  Donna
pi_218517247
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:03 schreef Utopica het volgende:

[..]
Is dit een vraag aan mij? Want ik dacht dat het mocht omdat het een openbaar interview van haarzelf was.
Ja dat mag ook, maar je hebt het weggehaald. Daarom vraag ik of je misschien dacht dat je het niet mag plaatsen?
pi_218517256
We gaan straks steeds meer samenwerken zien
pi_218517261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:03 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja dat mag ook, maar je hebt het weggehaald. Daarom vraag ik of je misschien dacht dat je het niet mag plaatsen?
Oh zo, nee! Maar mijn hele punt werd onderuit gehaald toen ik zag dat het blad het artikel 3 jaar later weer herpostte, en dus oude informatie was!
pi_218517262
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:58 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Als je zo hard groeit raak je een beetje de realiteit kwijt en dat zie je bij veel accounts helaas

Daarom zal ik nooit iets via een account aanschaffen. Laat ze maar “echt” werken.
Dit zie je zo vaak. Ik best wel wat leuke, inspirerende accounts gevolgd. Tot ze dan geld gaan verdienen met Insta en dan zijn ze ook meteen totaal niet meer leuk en gaan ze ook direct uit mijn leeslijst.

Ik heb een normale baan en verdien gemiddeld, ik gun ieder zijn verdiensten, maar ik houd ook wel van realiteit.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:06:00 #77
382129 crew  Donna
pi_218517269
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:05 schreef Utopica het volgende:

[..]
Oh zo, nee! Maar mijn hele punt werd onderuit gehaald toen ik zag dat het blad het artikel 3 jaar later weer herpostte, en dus oude informatie was!
Ohhhhh. Zo! Ik twijfelde al vanwege de leeftijd, maar idd dan is het zeker niet meer van toepassing!
pi_218517273
Het laat wel zien dat jobhoppen wel zinvol is. Ze is er flink op vooruit gegaan!
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:11:52 #79
382129 crew  Donna
pi_218517295
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:05 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Dit zie je zo vaak. Ik best wel wat leuke, inspirerende accounts gevolgd. Tot ze dan geld gaan verdienen met Insta en dan zijn ze ook meteen totaal niet meer leuk en gaan ze ook direct uit mijn leeslijst.

Ik heb een normale baan en verdien gemiddeld, ik gun ieder zijn verdiensten, maar ik houd ook wel van realiteit.
Ja vind dat echt heel jammer altijd. Daarom wil ik ook geen geld verdienen met mijn account. Nou is het ook maar klein, maar ik houd het graag normaal en realistisch. Wat hebben andere alleenstaande moeders er aan dat er een paar zijn die het extreem ruim hebben door al die (soms wazige) samenwerkingen? Liever gewoon eerlijk en authentiek.

Maarja. Zo begon AM ooit ook. Niet als alleenstaande moeder haha, maar ze beweerde wel eerlijk en authentiek te zijn. Dat duurde niet lang, maar was wel de leukste periode. Zie je toch dat geld schijnbaar (bijna) altijd lonkt.
pi_218517360
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja vind dat echt heel jammer altijd. Daarom wil ik ook geen geld verdienen met mijn account. Nou is het ook maar klein, maar ik houd het graag normaal en realistisch. Wat hebben andere alleenstaande moeders er aan dat er een paar zijn die het extreem ruim hebben door al die (soms wazige) samenwerkingen? Liever gewoon eerlijk en authentiek.

Maarja. Zo begon AM ooit ook. Niet als alleenstaande moeder haha, maar ze beweerde wel eerlijk en authentiek te zijn. Dat duurde niet lang, maar was wel de leukste periode. Zie je toch dat geld schijnbaar (bijna) altijd lonkt.
Dat siert je. Als ik iets dergelijk schrijf wordt het vaak geïnterpreteerd als jaloezie of niet gunnen, maar dat is het niet. Het is op zo'n moment niet meer authentiek en ik herken mij er niet meer in. Geldt vooral voor #gekregen en weekeindjes weg en zo. Het interesseert mij dan niet en het is niet meer leuk om te kijken.

Ik geloof best dat je hard moet werken voor bepaalde campagnes, maar het is toch totaal anders als een "normale" werkweek.
pi_218517371
Even iets totaal anders. Ik zal wel de enige zijn, maar de oude wc en badkamer bij Bij_Wendy waren echt heel gaaf! Ik had ze zo gelaten. De keuken met eiland zoals hij nu is, is mijn smaak veel minder (niet dat het wat uitmaakt, als zij er maar blij mee zijn).
Weer een kas in de tuin zou ik ook niet doen, zonde van de ruimte die zo'n kas innneemt.
pi_218517376
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:51 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Porterenee verteld zelden wat nieuws. Zoveel herhaling van alles. Ik denk dat ze op een gegeven moment ook wel klaar is…

Daarom zie je meer promotie van kleding etcetera 😉
Daarom ben ik dus afgehaakt. Ze was vernieuwend totdat ze in herhaling bleef vallen. Het enige waar ik af en toe nog naar kijk zijn de kasboekjes. Dat levert soms nog nieuwe inzichten op. Renee zelf niet meer.

@Roesssst : die onrust ja. Heel chaotisch kwam dat over, ook iets wat op een gegeven moment vrij irritant werd.

@Tarantelle : Precies dit. Hoop accounts gevolgd afgelopen jaren en er zijn er maar 1 of 2 die ik ben blijven volgen. De rest veranderde zo erg dat ze niet meer aansloten op waarom ik origineel ging volgen. En als er dan bakken met geld worden verdiend heb ik er nog geen gezien die er iets nuttigs mee deed, alleen maar domme trend dingen. Geen nuttige investering ofzo. Niet dat ze helemaal niets leuks mogen doen maar ik ben wars van meelopers met trends, ook in het echte leven. Allemaal dingen hypen die echt nergens op slaan, beste voorbeeld is die HappyFlops die je nu hebt. Daar zijn er echt een paar flink door de mand gevallen. Paar jaar geleden was dat die crompouche: oh zo geweldig, iedere influencer ging erin mee maar toen ik na het overgaan van die trend eens een stukje probeerde dacht ik echt van: serieus mensen.. dit is zo slecht. Bevestigde maar weer waarom ik nooit meedoe aan de heersende trend.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:28:54 #83
382129 crew  Donna
pi_218517384
Een goede crompouche van de bakker zou ik nu toch echt wel lusten hoor. _O- _O-
pi_218517402
Klinkt gauw als afgunst. Mooi gezicht idd.

Wendy krijgt nooit geen rust. Vind het wel tof dat zij haar kinderen nu beschermd.
pi_218517430
Account van Wendy is toch prive?
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:39:01 #86
382129 crew  Donna
pi_218517436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:37 schreef IlseMarije het volgende:
Account van Wendy is toch prive?
Nope. Is openbaar.
pi_218517458
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:39 schreef Donna het volgende:

[..]
Nope. Is openbaar.
Dan is dat veranderd, eerder was ze op prive gegaan. Maar dan heb ik niks gezegd. 🤣
pi_218517507
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:25 schreef Tarantelle het volgende:
Even iets totaal anders. Ik zal wel de enige zijn, maar de oude wc en badkamer bij Bij_Wendy waren echt heel gaaf! Ik had ze zo gelaten. De keuken met eiland zoals hij nu is, is mijn smaak veel minder (niet dat het wat uitmaakt, als zij er maar blij mee zijn).
Weer een kas in de tuin zou ik ook niet doen, zonde van de ruimte die zo'n kas innneemt.
Het is haar hobby en het is ook niet zo dat ze een postzegeltuin hebben. Ik kan me voorstellen dat je daar dan ruimte voor maakt.
pi_218517514
Ze gaat heel gelukkig worden van een kas.
pi_218517521
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Het is wauuuuww of mmmmmmm bij AM
Dat is haar ‘ik hoor dat je iets zegt maar geen idee wat want ik ben aan het filmen zodat ik het meteen kan posten en hoeveel hartjes zou ik krijgen en misschien zo maar een softijsje halen zodat ik mijn likkende dochters weer kan exposen voor mijn 90.000 volgers’-antwoord.
pi_218517523
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:28 schreef Donna het volgende:
Een goede crompouche van de bakker zou ik nu toch echt wel lusten hoor. _O- _O-
Anders ik wel, die dingen waren van de verse bakker echt heel erg lekker!
pi_218517538
Super dat Judith haar ouders op Bob passen en zo fit zijn.
Maar ik vind het best een opgave.
Bob vliegt en rent nu eenmaal alle kanten op.
Zag m ook op die rotsen en moet dan wel aan opa en oma denken, die houden Bob nooit bij?
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 12:57:57 #93
382129 crew  Donna
pi_218517549
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja inderdaad. Zijn die er nog? Ik ben in staat om nu te gaan haha!
pi_218517556
Wat ik echt niet begrijp bij Judith is dat het thema 'zwart' is en dat ze dus werkelijk niks aan zwart aan heeft/bij zich heeft aan accessoires.
pi_218517559
Ik vind het wel heel erg leuk voor haar dat ze nog zo'n goed contact heeft! Ik kan me voorstellen als je de zorg hebt voor zulke jongere kinderen, dat ze in je hart gaan zitten.
pi_218517574
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:59 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat ik echt niet begrijp bij Judith is dat het thema 'zwart' is en dat ze dus werkelijk niks aan zwart aan heeft/bij zich heeft aan accessoires.
Ik vind haar er prachtig uitzien. Zwarte jurk, de oorbellen zijn een combi met zwart, de schoenen.
pi_218517591
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 13:05 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Ik vind haar er prachtig uitzien. Zwarte jurk, de oorbellen zijn een combi met zwart, de schoenen.
Oh, ik ga even kijken! Ik had het over gisteren!
pi_218517609
Ik vind Judith er ook altijd veel vlotter uitzien met dr haren los
pi_218517669
DBM weer erg verbaasd, want ze vindt het zelf zo leuk staan. Het is mij ook wel duidelijk als ik zie wat ze voor de kinderen koopt dat wij een totaal andere smaak hebben.
En een andere insteek ook, want zij heeft een ding met haar benen en ik ben maar 1.60. Ik koop dus bepaalde kleding niet omdat ik daar kleiner in lijk. Ik pas me daar dus wel op aan.
pi_218517679
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:48 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Het is haar hobby en het is ook niet zo dat ze een postzegeltuin hebben. Ik kan me voorstellen dat je daar dan ruimte voor maakt.
Ik denk zelf dat de tuin daar te klein voor is. Ze hebben nog steeds veel grond, maar echt veel minder nu dan ze hadden. Ik zou het zonde vinden van de ruimte, maar ik heb dan ook geen kas en ga er ook niet gelukkig van worden. Net zo min als ik gelukkig word van een moestuin. Maar smaken verschillen gelukkig 😁.

Ik zou ruimte maken voor een chillruimte voor de kinderen. Dat is het enige wat ik mis in onze tuin, een hoekje waar ze buiten ons zicht kunnen chillen met vrienden. Moeten we nog even voor sparen?.
pi_218517698
quote:

[..]
Ik dacht hetzelfde
30% salaris missen en dan 1000 pm op achteruit gaan.
Dan heeft hij iniedergeval niet slecht verdiend en zo "broke" waren ze niet
pi_218517701
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 13:34 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Ik denk zelf dat de tuin daar te klein voor is. Ze hebben nog steeds veel grond, maar echt veel minder nu dan ze hadden. Ik zou het zonde vinden van de ruimte, maar ik heb dan ook geen kas en ga er ook niet gelukkig van worden. Net zo min als ik gelukkig word van een moestuin. Maar smaken verschillen gelukkig 😁.

Ik zou ruimte maken voor een chillruimte voor de kinderen. Dat is het enige wat ik mis in onze tuin, een hoekje waar ze buiten ons zicht kunnen chillen met vrienden. Moeten we nog even voor sparen?.
Die vorige badkamer vond ik trouwens niet mooi
Ik vind het super dat zij nu zo gelukkig is met dit huis. Dat zwembad zullen de kinderen wel erg missen denk ik
pi_218517707
Judith ziet er mooi uit!
Snap wel waarom ze een hostel boekt.
Even voor een bruiloft 500/600 euro aan een hotel

Bij Wendy, de badkamer zou ik heeeeel onrustig van worden. Die oude. Mooi zeker, maar poe. Intens!

pi_218517712
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 13:42 schreef SophiaLoren het volgende:
Judith ziet er mooi uit!
Snap wel waarom ze een hostel boekte.
Even voor een bruiloft 500/600 euro aan een hotel. (+- voor 2 nachten)
Reis er naar toe en dan heb je nog geen cadeau of kleding. Ik vind haar altijd prima met geld omgaan. Geloof echt niet dat het makkelijk is als alleenstaande EN natuurlijk ziek.

Bij Wendy, de badkamer zou ik heeeeel onrustig van worden. Die oude. Mooi zeker, maar poe. Intens!

pi_218517734
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 13:05 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk. Ze ziet er prachtig uit!
pi_218517739
Ik heb nog nooit op een park/camping gezeten waar ik voor minder dan ¤4,00 kon wassen (ook 2 jaar geleden niet). Wat hebben ze in godsnaam meegesleept dat de auto vol zat? Die kinderkleding is superklein en dun (zomerkleding), dus ik begrijp echt niet dat ze na 1 dag daar al staat te wassen.
pi_218517770
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 13:52 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik heb nog nooit op een park/camping gezeten waar ik voor minder dan ¤4,00 kon wassen (ook 2 jaar geleden niet). Wat hebben ze in godsnaam meegesleept dat de auto vol zat? Die kinderkleding is superklein en dun (zomerkleding), dus ik begrijp echt niet dat ze na 1 dag daar al staat te wassen.
Dit dus 🤔 heeft ze nu voor 2 korte broekjes en 2 shirtjes de machine aan geslingerd of verkleed ze die kinderen om het uur?
Laatst ook een uitpuilende wasmand waar veel kinder zomer kleding in zat en toen zei ze dat dat het resultaat was van 3 dagen niet wassen 🤔
pi_218517781
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:25 schreef Tarantelle het volgende:
Zij ziet er echt goed uit nu!
pi_218517784
quote:
Ze zijn nog 24uur op dat park en nu al wassen?
Ik was vrijwel nooit op vakantie, alleen als t echt niet anders kan.
Maar toch zeker niet als na minder dan een dag 😅
pi_218517789
quote:
Die zat vol met medicijntjes 😂
Maar toch vergat ze haar slaapmedicatie🤷♀
Echt het is een bijzondere meid hoor. Na een halve dag al de wasmachine aan!
pi_218517811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 13:42 schreef SophiaLoren het volgende:
Judith ziet er mooi uit!
Snap wel waarom ze een hostel boekt.
Even voor een bruiloft 500/600 euro aan een hotel

Ik vind het echt gaaf, zou het zelf nooit kiezen, maar zou het ook niet over mijn hart verkrijgen om zo'n badkamer te slopen (maar goed, wij slopen nooit dingen die nog functioneel zijn, dus ik ben echt geen goede graadmeter, ik kan dat echt niet over mijn hart verkrijgen). Ik vind de nieuwe glimmende tegels op de wc dan weer heel onrustig en echt niet mooi. Ik had de wc ook in oude staat gelaten, mits nog functioneel.
pi_218517816
Judith ziet er een stuk leuker uit met wat make up em haar haren los. Ik had wel wat nettere schoenen aan gedaan ipv gympen (geen hakken, maar wel wat netters)
pi_218517868
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Op quoten klikken in die betreffende post, de gehele tekst kopiëren en hier in een nieuwe reactie plakken.
Thanx!
pi_218517871
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:50 schreef Donna het volgende:

[..]
Thanx!
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 10:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Onder het rode ‘je hebt geen recht om te reageren’ staat er een blauw balkje met ‘het bericht waar je op wilde reageren (klik hier om het bericht te kopiëren)
Dank je wel 🙏🏼
pi_218517893
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat het wassen 2 jaar geleden ¤1,50 was. Wassen op campings is altijd al mega duur geweest, zelfs 30 jaar geleden als ik met mn ouders ging werd er voor 2 weken 1x gewassen. Die modderige dingen kun je toch gewoon even uitspoelen in een sopje. Alle kinderen zijn toch vies na een dag spelen op de camping🤣
pi_218517913
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 14:33 schreef Lampje88 het volgende:
Ik geloof er eerlijk gezegd niets van dat het wassen 2 jaar geleden ¤1,50 was. Wassen op campings is altijd al mega duur geweest, zelfs 30 jaar geleden als ik met mn ouders ging werd er voor 2 weken 1x gewassen. Die modderige dingen kun je toch gewoon even uitspoelen in een sopje. Alle kinderen zijn toch vies na een dag spelen op de camping🤣
Dit idd.... gewoon even bak met water en uitspoelen... we zijn een maand weg... ik ga echt niet dagelijks wassen hoor 🤯
pi_218517954
TheZhouFamily die DBM even dist over een spastisch oog en een rondje HAP. Ik lach me echt altijd suf om haar 😂
pi_218517976
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 12:51 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Hmmm misschien lag het dan aan mijn supermarktversie :D
pi_218517993
Ik was op vakantie wel dagelijks met een camping wasmachine. Voor mij echt even ontspanning 🤭. Dus zo vreemd vind ik het niet.

Ik spot overal de kleurrijke Lidl keukenmachine. Ben benieuwd hoelang deze overal in de keuken blijft staan 🤣🤣
pi_218518019
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 14:02 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zijn nog 24uur op dat park en nu al wassen?
Ik was vrijwel nooit op vakantie, alleen als t echt niet anders kan.
Maar toch zeker niet als na minder dan een dag 😅
En nu naar de Wibra kleding kopen en uiteraard weer speelgoed want dat hadden ze vast niet.
Maar de Efteling is te duur hoor
pi_218518023
JvP deelt nog even een story van gisteren toen ze met zijn tienen naar de IJzeren Man waren. Uiteraard staat er naast MB weer een koelemmer met drank.
Ligt het aan mij? Ik heb nog nooit iemand met drank aan het strand bij een zwemplas gezien en al helemaal niet als ze met hun kinderen zijn.
Sowieso zie ik maar weinig mensen overdag drinken.
pi_218518042
Wow, weer even bij Wendy gekeken n.a.v. berichtjes hier. Ze ziet er echt geweldig uit op die foto in die erker, zo stralend! En wat een prachtige plek.
pi_218518079
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:11 schreef Louuuu_lou het volgende:
Wow, weer even bij Wendy gekeken n.a.v. berichtjes hier. Ze ziet er echt geweldig uit op die foto in die erker, zo stralend! En wat een prachtige plek.
Zeker, ik ben benieuwd hoe de tuin wordt (ik geef het toe, Wendy volg ik alleen voor tuin en huis-updates. Vind he5 altijd heerlijk om interieurs te zien.
pi_218518095
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 14:52 schreef Maremare het volgende:
TheZhouFamily die DBM even dist over een spastisch oog en een rondje HAP. Ik lach me echt altijd suf om haar 😂
Ik moest er ook om lachen :D
:)
pi_218518104
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:07 schreef Earring het volgende:

[..]
En nu naar de Wibra kleding kopen en uiteraard weer speelgoed want dat hadden ze vast niet.
Maar de Efteling is te duur hoor
Ze hadden inderdaad nog niet genoeg speelgoed 🤦♀
pi_218518141
Nog even over de Bollen, misschien mosterd na de maaltijd.

Ik vind het feit dat zij met vriendinnen uiteten gaat op haar verjaardag, heel vreemd. Ongeacht of ze het etentje kado kreeg.

Je verjaardag vier je toch met je geliefden (en kinderen) samen? Dan ga je er niet in je eentje op uit.
pi_218518146
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 14:52 schreef Maremare het volgende:
Ik wilde net hier vragen: zou het een sneer naar DBM zijn?🤣
pi_218518150
Waarom ga je minstens (ben de tel kwijt) 4x naar de decathlon in je vakantie??
pi_218518174
Ik kende de blije mama niet voordat de topics werden samengevoegd. Na een tijdje gelezen te hebben bij haar, is mijn conclusie dat ik haar manier van communiceren erg onaangenaam vind.

Leuker is het momenteel kijken bij demammavan. Dat duurt waarschijnlijk zo lang de vakantie nog duurt, maar toch: voor de jongere kinderen leuk, wat meer echte aandacht voor hun.
pi_218518179
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:34 schreef Ballerina888 het volgende:
Waarom ga je minstens (ben de tel kwijt) 4x naar de decathlon in je vakantie??
Nu weer vanwege een lek bed en eerder omdat er een tafel moest worden gekocht en nog een paar dingen 😆
pi_218518183
Ze hebben van die Coleman matten toch? Zijn die niet heel duur? (weet niet zeker, hoor, ik kampeer niet vaak en behelp me meestal met een goedkoop ding).
pi_218518208
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:08 schreef lila01 het volgende:
JvP deelt nog even een story van gisteren toen ze met zijn tienen naar de IJzeren Man waren. Uiteraard staat er naast MB weer een koelemmer met drank.
Ligt het aan mij? Ik heb nog nooit iemand met drank aan het strand bij een zwemplas gezien en al helemaal niet als ze met hun kinderen zijn.
(Overdag) drinken is heel normaal daar.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218518219
Michelle geniet wel maximaal. Heel bijzonder al die wijn bij het water en jonge kinderen.

Misschien zoekt de mamavan een nieuwe sponsor deal? 🤭
pi_218518236
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:42 schreef Shuri het volgende:

[..]
Nu weer vanwege een lek bed en eerder omdat er een tafel moest worden gekocht en nog een paar dingen 😆
Handdoeken. Van die sneldrogende.
pi_218518290
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:56 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Michelle geniet wel maximaal. Heel bijzonder al die wijn bij het water en jonge kinderen.

Misschien zoekt de mamavan een nieuwe sponsor deal? 🤭
Dan kan ze beter bij Obelink gaan shoppen. Die hebben al verschillende influencers geholpen met gratis spul
pi_218518302
Sorry maar als chronisch zieke snap ik echt niet dat je als Debbie zijnde de hele dag in je pyjama loopt. Tja en nog even filmen om te laten zien wat je doet.

Trek gewoon dan een jurkje ipv door je huis rond te " slenteren " aan, net zoveel moeite en een beter gezicht.
pi_218518321
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:54 schreef Cyan het volgende:

[..]
(Overdag) drinken is heel normaal daar.
De reden waarom ik helemaal klaar ben met de poly is dat, zoals de juice al schreef, de sfeer daar op het strand ijzig was en M het grootste deel alleen afzijdig op een strandbedje lag en J nu weer van die nepblije foto's plaatst. Bij J op insta stonden gisteren veel reacties van mensen die zich afvroegen waarom ze het toneelstukje blijven opvoeren. Ik vind het zo nep allemaal, niet meer om aan te zien. J is er net zo fout in als M. En dan over een tijdje net doen alsof de breuk uit het niets komt natuurlijk.
pi_218518338
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:08 schreef lila01 het volgende:
Ik weet dat het bijvoorbeeld op Amerikaanse stranden verboden is om alcohol te drinken. Geen idee hoe dat hier zit. Alcohol en in zee/meer zwemmen gaat niet echt samen.
pi_218518346
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:28 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik weet dat het bijvoorbeeld op Amerikaanse stranden verboden is om alcohol te drinken. Geen idee hoe dat hier zit. Alcohol en in zee/meer zwemmen gaat niet echt samen.
Vond ik ook zo vreemd bij dat hotel op Mallorca. Wijnglazen bij het zwembad, die de poly dan ook nog op de rand van het zwembad zetten...
Glas bij het water is toch gevaarlijk, zeker met zoveel kleine kinderen die rondspringen.
Edit: naast de alcohol an sich.
pi_218518384
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:31 schreef Lodelie het volgende:
Nog even over de Bollen, misschien mosterd na de maaltijd.

Ik vind het feit dat zij met vriendinnen uiteten gaat op haar verjaardag, heel vreemd. Ongeacht of ze het etentje kado kreeg.

Je verjaardag vier je toch met je geliefden (en kinderen) samen? Dan ga je er niet in je eentje op uit.
Ze deden altijd ALLES samen. Nu alleen nog voor de verplichte kiekjes/filmpjes. Niemand die elkaar nog omhelst (behalve de kinderen), terwijl ze eerder bovenop elkaar zaten. Voor wie houden ze de schijn op? De kinderen hebben echt wel door dat het niet goed zit en blijkbaar iedereen in hun omgeving ook. Ook opvallend vind ik hoe weinig er nog van M bij de boerderie verschijnt, eerder was het de buurman met zijn paardjes etc. Ook valt op dat er niemand op de boerderie op bezoek komt (alleen 1 x feestje voor het personeel). M is constant de hort op met Jan en alleman. Je zou juist verwachten dat, nu ze er wonen, er vaak vrienden en familie zouden komen. Pa Walk is er bijvoorbeeld al maanden niet geweest, terwijl hij er eerder regelmatig te vinden was.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 16-08-2025 17:32:04 (Correctie ) ]
pi_218518394
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:18 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sorry maar als chronisch zieke snap ik echt niet dat je als Debbie zijnde de hele dag in je pyjama loopt. Tja en nog even filmen om te laten zien wat je doet.

Trek gewoon dan een jurkje ipv door je huis rond te " slenteren " aan, net zoveel moeite en een beter gezicht.
Debbie probeert haar best te doen om niks te doen, daar is ze verdomd goed in 🫣
pi_218518482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ze hadden inderdaad nog niet genoeg speelgoed 🤦♀
😂 Ja, 20 procent korting he!!

Nog meer meuk.
Efteling duur. Ja, voor en hele dag van 10 tot 22 plezier en herinneringen.

Meuk van Wibra = geen herinnering
pi_218518569
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:39 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze deden altijd ALLES samen. Nu alleen nog voor de verplichte kiekjes/filmpjes. Niemand die elkaar nog omhelst (behalve de kinderen), terwijl ze eerder bovenop elkaar zaten. Voor wie houden ze de schijn op? De kinderen hebben echt wel door dat het niet goed zit en blijkbaar iedereen in hun omgeving ook. Ook opvallend vind ik hoe weinig er nog van M bij de boerderie verschijnt, eerder was het de buurman met zijn paardjes etc. Ook valt op dat er niemand op de boerderie op bezoek komt (alleen 1 x feestje voor het personeel). M is constant de hort op met Jan en alleman. Je zou juist verwachten dat, nu ze er wonen, er vaak vrienden en familie zouden komen. Pa Bollen is er bijvoorbeeld al maanden niet geweest, terwijl hij er eerder regelmatig te vinden was.
Ik kan me zo voorstellen dat als ze inderdaad uit elkaar zouden zijn dat ze dan eerst bepaalde zaken goed geregeld willen hebben voordat ze alles aan de klok hangen. Waar gaan de kinderen wonen en wanneer. Waar gaan zij wonen, in welke vorm gaan ze het gieten allemaal enz enz.

Ik zie echt niet waarom ze alles al wereldkundig zouden moeten maken aan volslagen vreemden voordat ze de zaken goed geregeld hebben voor het allerbelangrijkste in hun leven, de kinderen. En als dat inderdaad is wat ze doen nu dan siert dat ze, want wat de buitenwereld denkt of vindt doet er niet toe, hoe ze dit gaan regelen tov de kinderen wel.

Dus gewoon geduld, we horen het allemaal vast vanzelf. Of niet. Want misschien zijn ze helemaal niet uit elkaar en zitten ze alleen in een dipje op het moment, of is er helemaal niets aan de hand. Kan ook nog gewoon.
pi_218518650
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:39 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ze deden altijd ALLES samen. Nu alleen nog voor de verplichte kiekjes/filmpjes. Niemand die elkaar nog omhelst (behalve de kinderen), terwijl ze eerder bovenop elkaar zaten. Voor wie houden ze de schijn op? De kinderen hebben echt wel door dat het niet goed zit en blijkbaar iedereen in hun omgeving ook. Ook opvallend vind ik hoe weinig er nog van M bij de boerderie verschijnt, eerder was het de buurman met zijn paardjes etc. Ook valt op dat er niemand op de boerderie op bezoek komt (alleen 1 x feestje voor het personeel). M is constant de hort op met Jan en alleman. Je zou juist verwachten dat, nu ze er wonen, er vaak vrienden en familie zouden komen. Pa Bollen is er bijvoorbeeld al maanden niet geweest, terwijl hij er eerder regelmatig te vinden was.
Sorry maar hoe weet jij nou of pa walk maanden niet is geweest, of de buurman er niet is geweest?

[ Bericht 0% gewijzigd door Henrike op 16-08-2025 18:56:59 (Foute naam) ]
pi_218518667
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:00 schreef mignonne het volgende:

[..]
Ik kan me zo voorstellen dat als ze inderdaad uit elkaar zouden zijn dat ze dan eerst bepaalde zaken goed geregeld willen hebben voordat ze alles aan de klok hangen. Waar gaan de kinderen wonen en wanneer. Waar gaan zij wonen, in welke vorm gaan ze het gieten allemaal enz enz.

Ik zie echt niet waarom ze alles al wereldkundig zouden moeten maken aan volslagen vreemden voordat ze de zaken goed geregeld hebben voor het allerbelangrijkste in hun leven, de kinderen. En als dat inderdaad is wat ze doen nu dan siert dat ze, want wat de buitenwereld denkt of vindt doet er niet toe, hoe ze dit gaan regelen tov de kinderen wel.

Dus gewoon geduld, we horen het allemaal vast vanzelf. Of niet. Want misschien zijn ze helemaal niet uit elkaar en zitten ze alleen in een dipje op het moment, of is er helemaal niets aan de hand. Kan ook nog gewoon.
Dit , zo zie ik het ook.
Als er al plannen zijn om uit elkaarvte gaan lijken ze mij wel ouders die dat allemaal netjes willen regelen.
Familie vrienden kinderen voorbereiden.
Dat is niet aan een juichechannel om alles zomaar de wereld in te slingeren .
Iedereen mag denken wat ie wil maar zolang er niks zeker is kun je geen conclusies trekken
pi_218518673
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:55 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
😂 Ja, 20 procent korting he!!

Nog meer meuk.
Efteling duur. Ja, voor en hele dag van 10 tot 22 plezier en herinneringen.

Meuk van Wibra = geen herinnering
Wij zijn laatste van 9 tot 21.00 in de efteling geweest, ja het was een hoop geld, maar de kinderen hebben het erover tot de volgende keer dat we gaan (wij gaan meestal 2x per jaar).

Ik begrijp DBM echt wel hoor, de efteling is duur, maar je krijgt er echt veel voor. Ik vind het persoonlijk leuker dan Disney, maar zij denkt daar anders over. (Wat ook prima is). Maar wat ik niet begrijp: als je alles zo duur vindt, dan had ze ook weken geleden kaarten met korting kunnen kopen.
Als je broodjes en drinken meeneemt scheelt al een hoop, niks koopt in de winkeltjes aan souvenir scheelt een hoop geld. Maar goed, da's vast te makkelijk gedacht 🙈
pi_218518674
Ik denk dat er binnenkort een statement komt vanuit de Bollens.
Het wachten was misschien tot pa en ma terug zijn van Mallorca, MB jarig is geweest en de schoolvakantie voorbij is.
Zou overeenkomen met de 2 weken waar juicechannel het over had.

En dan zoiets als:
Ondanks dat we nog veel van elkaar houden heeft Michelle ervoor gekozen om haar eigen weg te gaan. Wij gunnen haar deze nieuwe #chapter in haar leven. Helemaal uit elkaars leven verdwijnen doen we niet, want het welzijn van onze kinderen staat voor ons alledrie voorop.

#allesisliefde #newchapter #change #modernfamily #choosehappiness #teamBWJvP #alwaysandforever #followyourdreams

zoiets?

[ Bericht 0% gewijzigd door lila01 op 16-08-2025 17:27:18 ]
pi_218518675
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 15:44 schreef Shuri het volgende:
Ze hebben van die Coleman matten toch? Zijn die niet heel duur? (weet niet zeker, hoor, ik kampeer niet vaak en behelp me meestal met een goedkoop ding).
Ze hebben luchtbedden
pi_218518731
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij zijn laatste van 9 tot 21.00 in de efteling geweest, ja het was een hoop geld, maar de kinderen hebben het erover tot de volgende keer dat we gaan (wij gaan meestal 2x per jaar).

Ik begrijp DBM echt wel hoor, de efteling is duur, maar je krijgt er echt veel voor. Ik vind het persoonlijk leuker dan Disney, maar zij denkt daar anders over. (Wat ook prima is). Maar wat ik niet begrijp: als je alles zo duur vindt, dan had ze ook weken geleden kaarten met korting kunnen kopen.
Als je broodjes en drinken meeneemt scheelt al een hoop, niks koopt in de winkeltjes aan souvenir scheelt een hoop geld. Maar goed, da's vast te makkelijk gedacht 🙈
Volgens mij wilden ze er heen, maar was het fout gegaan met de kortingskaarten en vervolgens vond ze het park overrated?
pi_218518751
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij wilden ze er heen, maar was het fout gegaan met de kortingskaarten en vervolgens vond ze het park overrated?
Met die kortingskaarten was bij een ander park toch? (Ik vind t lastig bijhouden haha)
pi_218518769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:12 schreef Henrike het volgende:

[..]
Sorry maar hoe weet jij nou of pa bollen maanden niet is geweest, of de buurman er niet is geweest?
Pa Walk bedoelde ik. Ik zeg dat het niet meer gefilmd wordt. Opvallend.
pi_218518815
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:33 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Pa Walk bedoelde ik. Ik zeg dat het niet meer gefilmd wordt. Opvallend.
Nee je zegt pa walk is er maanden niet geweest
pi_218518817
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 11:53 schreef Blossemtje_twente het volgende:

[..]
Zo las ik jouw bericht ook.
pi_218518909
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:15 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dit , zo zie ik het ook.
Als er al plannen zijn om uit elkaarvte gaan lijken ze mij wel ouders die dat allemaal netjes willen regelen.
Familie vrienden kinderen voorbereiden.
Dat is niet aan een juichechannel om alles zomaar de wereld in te slingeren .
Iedereen mag denken wat ie wil maar zolang er niks zeker is kun je geen conclusies trekken
Dit weten we nu wel een keer. Je valt echt in herhaling.
pi_218518935
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:41 schreef Henrike het volgende:

[..]
Kan je ook gewoon stoppen met drammen wat anderen volgens jou zeggen?
Vet irritant.
pi_218518965
En bij de Bollen is er stront aan de knikker. #teambollenvpelt, #thethreeofus en alle andere zoetzappige tags is allemaal stilletjes aan het doven. Ze doen niet eens meer hun best om het perfecte plaatje te laten zien.
pi_218518997
We lezen het vanzelf. Al die speculaties zijn niet nodig
pi_218519000
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 18:02 schreef ZombieQueen het volgende:
En bij de Bollen is er stront aan de knikker. #teambollenvpelt, #thethreeofus en alle andere zoetzappige tags is allemaal stilletjes aan het doven. Ze doen niet eens meer hun best om het perfecte plaatje te laten zien.
Ze doen echt een soft launch naar de nieuwe situatie. Helemaal prima. Privacy enzo en gegund.
Maar je hele happy life vloggen en uiteenzetten voor pegels op Insta en YouTube en dit dan semi doodzwijgen / ontkennen vind ik jammer ergens.

Cadeautje van MB, de kimono: uitgezocht door JvP zei MB. Niet eens door Koen.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 18:24:52 #159
184769 crew  Deisyy
pi_218519059
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:16 schreef lila01 het volgende:
Ik denk dat er binnenkort een statement komt vanuit de Bollens.
Het wachten was misschien tot pa en ma terug zijn van Mallorca, MB jarig is geweest en de schoolvakantie voorbij is.
Zou overeenkomen met de 2 weken waar juicechannel het over had.

En dan zoiets als:
Ondanks dat we nog veel van elkaar houden heeft Michelle ervoor gekozen om haar eigen weg te gaan. Wij gunnen haar deze nieuwe #chapter in haar leven. Helemaal uit elkaars leven verdwijnen doen we niet, want het welzijn van onze kinderen staat voor ons alledrie voorop.

#allesisliefde #newchapter #change #modernfamily #choosehappiness #teamBWJvP #alwaysandforever #followyourdreams

zoiets?
Iets minder speculeren mag best :D
pi_218519109
DBM filmt ook weer een hoop kinderen (en andere volwassenen) in badkleding en pleurt ze online. Zou echt graag eens weten waarom zij (en met haar vele andere fluflu's) daar geen moeite mee heeft. Zelf schermt ze haar kinderen af met bloemetjes of alleen de achterkant want oh wee als iemand ziet hoe hun gezichtje eruit ziet! Andermans kinderen interesseren haar niet 🙄 Vind dat altijd zo bijzonder!
pi_218519140
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 18:35 schreef Jenn1806 het volgende:
DBM filmt ook weer een hoop kinderen (en andere volwassenen) in badkleding en pleurt ze online. Zou echt graag eens weten waarom zij (en met haar vele andere fluflu's) daar geen moeite mee heeft. Zelf schermt ze haar kinderen af met bloemetjes of alleen de achterkant want oh wee als iemand ziet hoe hun gezichtje eruit ziet! Andermans kinderen interesseren haar niet 🙄 Vind dat altijd zo bijzonder!
Ik snap dat ook niet... wat zouden ze ervan vinden als anderen dat bij hun kind zou doen? Of interesseert dat ze niet?
pi_218519148
quote:
Best hypocriet is zij. Als je dan zo loopt te roeptoeteren over privacy etc. deel dan ook geen beelden van anderen. Maar goed, de privacy van haar eigen kinderen is toch ook een wassen neus met al het herkenbare beeldmateriaal dat je gewoon online kunt vinden en alle medische dingen die ze over hen deelt.
pi_218519305
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:54 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Dit weten we nu wel een keer. Je valt echt in herhaling.

[ Bericht 28% gewijzigd door Henrike op 16-08-2025 19:11:15 (Laat maar) ]
pi_218519341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:01 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zoals iedereen hier bedoel je? De voor -en tegenstanders, het zou je sieren om ook tegen deze leden te zeggen dat ze in de herhaling vallen.
En het maakt mij niks uit wat een ander vind van mijn mening, ik vind het veel te ver gaan om dingen te roepen die geen feiten zijn.
Reageer op wat een influencer zegt , schrijft of post maar verzin er geen compleet zelfbedacht scenario omheen.
Nogmaals, doe dat zelf dan ook eens niet.
pi_218519353
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 17:58 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Kan je ook gewoon stoppen met drammen wat anderen volgens jou zeggen?
Vet irritant.
pi_218519362
Pff ik word er wel moe van elke keer dat geneuzel over elkaar hier.
pi_218519366
quote:
Dat is het ook, moet iemand bij haar flip en flap doen, ben benieuwd wat er dan gebeurt
pi_218519389
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:03 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Nogmaals, doe dat zelf dan ook eens niet.
pi_218519418
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:08 schreef Henrike het volgende:

[..]

Gewoon niet op alle posts hier reageren Henrike
Het gaat vanzelf duidelijk worden
pi_218519444
DBM is goed op haar ‘pik’ getrapt over de opmerkingen over haar benen zeg. Met het patat halen moet ze er weer over beginnen.
Jammer dat ze er niet boven kan staan
pi_218519446
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:10 schreef Earring het volgende:

[..]
Gewoon niet op alle posts hier reageren Henrike
Het gaat vanzelf duidelijk worden
Je hebt gelijk.
Heb al wat verwijderd, heeft geen zin idd we gaan het zien.
pi_218519458
quote:

[..]
Nou, in elk geval niet meer op beeld. Pa was daar tijdens de verbouwing eerst nog wel, erg betrokken bij het huis en ineens was hij helemaal uit beeld.
pi_218519475
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:13 schreef Earring het volgende:
DBM is goed op haar ‘pik’ getrapt over de opmerkingen over haar benen zeg. Met het patat halen moet ze er weer over beginnen.
Dat vind ik bij haar ook altijd zo bijzonder.
Ze zegt dat ze zich er niks van aantrekt maar toch benoemt ze het steeds.
pi_218519497
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 18:24 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Iets minder speculeren mag best :D
Oeps, zal het niet meer doen 😁. Ik wilde graag meedingen naar de koelkast 😄
pi_218519565
Debbie doet haar best om niets te doen. Dat zal niet meevallen 😂😂
pi_218519630
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:21 schreef lila01 het volgende:
Daar is ze erg goed in
pi_218519670
De geertsen hebben hun tafel aan de overkant van hun kampeerplek gezet. Ik vind dat best gek. Je kunt toch niet zomaar op een plek die voor iedereen toegankelijk is je hebben en houden neerzetten?
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 19:53:06 #178
184769 crew  Deisyy
pi_218519940
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:30 schreef Hocuspocus2 het volgende:
De geertsen hebben hun tafel aan de overkant van hun kampeerplek gezet. Ik vind dat best gek. Je kunt toch niet zomaar op een plek die voor iedereen toegankelijk is je hebben en houden neerzetten?
Ik vond het ook al raar dat ze zich dat plekje hebben toegeëigend, ik denk niet dat het campinghoofd dat lang goed gaat vinden.
pi_218519962
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 18:42 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ik snap dat ook niet... wat zouden ze ervan vinden als anderen dat bij hun kind zou doen? Of interesseert dat ze niet?
Dan zal ze er iig een threads of 2 over schreeuwen schrijven.

Ze schreef bij een, volledig afgeschermde, foto van haar zoon 'hij geniet zichbaar', leuk voor hem en het hele gezin natuurlijk. Maar wat voor zin heeft het om die foto dan te delen?
Maar wel andere mensen herkenbaar in beeld🤷‍♀️
pi_218520018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ze schreef bij een, volledig afgeschermde, foto van haar zoon 'hij geniet zichbaar', leuk voor hem en het hele gezin natuurlijk. Maar wat voor zin heeft het om die foto dan te delen?
Ik vind het bijzonder dat ze dus blijkbaar naar deze camping zijn gegaan omdat flip hier in het zwembad geen angst heeft? Of begrijpelijk dat verkeerd
pi_218520032
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:53 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vond het ook al raar dat ze zich dat plekje hebben toegeëigend, ik denk niet dat het campinghoofd dat lang goed gaat vinden.
Zullen ze het echt daar laten staan?
Ik kan me wel voorstellen dat je daar even je broodje opeet en dan de boel terugzet.
Jammer anders van het uitzicht voor medekampeerders
pi_218520039
quote:
Daar heeft ze op andere dagen totaal geen moeite mee. Zal dan inderdaad best lastig zijn om vandaag eens niks te doen.

Ik blijf me afvragen hoe ze alles steeds verzonnen krijgt.
  Moderator zaterdag 16 augustus 2025 @ 20:05:46 #183
184769 crew  Deisyy
pi_218520103
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je daar even je broodje opeet en dan de boel terugzet.
Even afwachten tot morgen, misschien hebben ze het dan weg gehaald of de buren eten daar ook hun stokbroodje ;)
pi_218520208
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:13 schreef Earring het volgende:
Ze ging ook uit haar plaat omdat iemand zei dat het niet maar 44 was, echt niet best. Als iemand iets zegt wat je niet leuk vindt mag je daar natuurlijk wat van zeggen, maar jeetje zeg ze was toch een partij aan het schelden.. Die persoon zei alleen dit is geen maat 44 en ja dat doet pijn als je hard gewerkt hebt om deze broek te kunnen passen maar haar reactie was helemaal aso. (en anderen hebben die persoon ook nog eens de waarheid gezegd zo lees ik in de reacties) Maar goed negatieve aandacht is ook aandacht, ze schrijft er wel even een nieuw bericht ipv dat ze onder de reactie reageert.
pi_218520218
quote:
Onze bezige bij🙈
pi_218520423
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij is toch echt de grap van de eeuw hoor 🫣
pi_218520667
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:15 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze ging ook uit haar plaat omdat iemand zei dat het niet maar 44 was, echt niet best. Als iemand iets zegt wat je niet leuk vindt mag je daar natuurlijk wat van zeggen, maar jeetje zeg ze was toch een partij aan het schelden.. Die persoon zei alleen dit is geen maat 44 en ja dat doet pijn als je hard gewerkt hebt om deze broek te kunnen passen maar haar reactie was helemaal aso. (en anderen hebben die persoon ook nog eens de waarheid gezegd zo lees ik in de reacties) Maar goed negatieve aandacht is ook aandacht, ze schrijft er wel even een nieuw bericht ipv dat ze onder de reactie reageert.
Ik lees het net ja
Maar wat een taalgebruik heeft zij daar ook zeg, schelden kan ze wel
Aso
pi_218520765
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:26 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zij is toch echt de grap van de eeuw hoor 🫣
En dan staat ze Roy te filmen terwijl hij de handen uit de mouwen steekt. Dat hij het onderhand niet eens beu word, dat gedrag
pi_218520792
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:45 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik lees het net ja
Maar wat een taalgebruik heeft zij daar ook zeg, schelden kan ze wel
Aso
Ik vind haar best wel tokkie. Zij kan bijna geen zin typen zonder te schelden. Hopelijk roept ze dit soort dingen niet te pas en te onpas waar Flip en Flap bij zijn.
pi_218520816
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
En dan staat ze Roy te filmen terwijl hij de handen uit de mouwen steekt. Dat hij het onderhand niet eens beu word, dat gedrag
Hem wil ik niet eens proberen te begrijpen.
pi_218520821
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 16:43 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Echt he. Maar als je zo moe bent etc ga je niet doelloos en rusteloos rondlopen in je huis. Neem dan echt je rust ipv dit gare gedoe.
pi_218521156
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:00 schreef Henrike het volgende:

[..]
Wij zien ook wel eens van deze mensen op een camping. Ook al doen ze het maar af en toe zo, dan vind ik er nog iets van.
pi_218521163
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 19:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Op Insta zie ik haar niet zo veel vloeken. Op threads dus wel?

Soort meerdere online persoonlijkheden ofzo
pi_218521169
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:55 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik vind haar best wel tokkie. Zij kan bijna geen zin typen zonder te schelden. Hopelijk roept ze dit soort dingen niet te pas en te onpas waar Flip en Flap bij zijn.
Nou niet normaal hè dat taalgebruik.
pi_218521200
quote:
Ik vermoed dat haar autocorrect per ongeluk iets heeft veranderd in niets.... ze doet nooit iets wat niet voor haarzelf is... dus waarom zou ze nu iets doen
pi_218521247
quote:

[..]
Als ie er wel was geweest had M foto's geplaatst.
pi_218521296
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 18:02 schreef ZombieQueen het volgende:
Denk dat dat ook erg lastig wordt als de sfeer zo bekoeld is 😉
pi_218521445
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:55 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik vind haar ook tokkie
pi_218521460
Sanneke 3 story's half huilend in beeld omdat een bakfiets zo spannend is en dat mensen dat niet begrijpen. Ik snap echt wel dat het spannend is, maar laat eerst maar zien dat je ook echt weggaat. Want daar twijfel ik aan als het zo spannend is dan moet ze echt een hoge drempel over en ze gaat nu al niet (bijna niet) met hem wandelen. Ja ze woont buiten de bebouwde kom maar op een park dus bv wandelen kan gewoon lijkt mij zonder dat je op een drukke weg komt. (En fietsen moet wel over de drukke weg)

Nogmaals natuurlijk is het spannend zo'n "nieuwe" bakfiets en voor het eerst alleen op pad maar het lijkt nu dat ze zichzelf aan het indekken is door in tranen te vertellen hoe spannend het is.
pi_218521481
Wat eten ze bij de Geertsen?!
pi_218521506
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:49 schreef IlseMarije het volgende:
Sanneke 3 story's half huilend in beeld omdat een bakfiets zo spannend is en dat mensen dat niet begrijpen. Ik snap echt wel dat het spannend is, maar laat eerst maar zien dat je ook echt weggaat. Want daar twijfel ik aan als het zo spannend is dan moet ze echt een hoge drempel over en ze gaat nu al niet (bijna niet) met hem wandelen. Ja ze woont buiten de bebouwde kom maar op een park dus bv wandelen kan gewoon lijkt mij zonder dat je op een drukke weg komt. (En fietsen moet wel over de drukke weg)

Nogmaals natuurlijk is het spannend zo'n "nieuwe" bakfiets en voor het eerst alleen op pad maar het lijkt nu dat ze zichzelf aan het indekken is door in tranen te vertellen hoe spannend het is.
Dat gevoel had ik ook! Plus ze gaat toch verhuizen? Misschien komt ze wel binnen de bebouwde kom te wonen 😅. Ik heb ook het gevoel dat ze sympathie wilt opwekken & zo misschien wat extra centjes wilt ophalen voor die bakfiets 🙃.
pi_218521702
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Stokbrood met chips.
pi_218521717
Oh wacht, rijst met kip.
pi_218521739
In een story van genietmetons wil een kind (4? 5? jaar) niet praten tegen de camera, dus zegt moeder: Ik film niet meer. Maar ondertussen gewoon doorfilmen. Kind geeft zo duidelijk aan dat ze met mama contact wil en niet met de camera. :N
pi_218521769
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh wacht, rijst met kip.
Ik dacht penne met rode saus
pi_218521790
DBM schrijft ook BrabanD. En geeft dan dyslexie de schuld. Heeft ze geen auto correct? Juist als je dyslexie hebt is auto correct een uitkomst.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lalaland79 op 16-08-2025 22:18:12 (Spelfout) ]
pi_218521793
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Rijst met kip zegt AM
pi_218521798
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:15 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik dacht penne met rode saus
Nee is rijst met kip zo te zien. Ze zoomt er op in.
pi_218521801
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:13 schreef Flipperkast_007 het volgende:
In een story van genietmetons wil een kind (4? 5? jaar) niet praten tegen de camera, dus zegt moeder: Ik film niet meer. Maar ondertussen gewoon doorfilmen. Kind geeft zo duidelijk aan dat ze met mama contact wil en niet met de camera. :N
Te triest gewoon
pi_218521811
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:11 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Oh wacht, rijst met kip.
Ik vond het er wat papperig uitzien 🫣
pi_218521818
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:18 schreef mignonne het volgende:

[..]
Nee is rijst met kip zo te zien. Ze zoomt er op in.
Die zoom in zie ik nu net pas 🫣 ik zag MG eten op het bord kwakken en skipte gauw door 😆
pi_218521827
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:52 schreef Minimimi het volgende:

[..]
Dat gevoel had ik ook! Plus ze gaat toch verhuizen? Misschien komt ze wel binnen de bebouwde kom te wonen 😅. Ik heb ook het gevoel dat ze sympathie wilt opwekken & zo misschien wat extra centjes wilt ophalen voor die bakfiets 🙃.
Ze ging kijken bij de fiets van iemand die ook kinderen had met autisme. Misschien koopt ze hem daarvan. Wat die toevoeging van kinderen met autisme te maken met haar autisme? Die kinderen fietsten niet neem ik aan
pi_218521847
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die zoom in zie ik nu net pas 🫣 ik zag MG eten op het bord kwakken en skipte gauw door 😆
Vond het er eerst ook wat onsmakelijk uitzien maar uiteindelijk viel het me wel mee toen ze inzoomde.
pi_218521863
Ze fiets nu al nooit. Heeft het bij mijn weten al maaaanden niet gedaan. En je vind het erg spannend. Misschien dan toch handiger/ veiliger om er eerst weer eens alleen op uit te gaan. Daar wat zelfvertrouwen in krijgen voor dat je je met kind on het verkeer meng.
pi_218521889
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 20:53 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik heb wel het idee dat we Roy de laatste tijd maar weinig zien op de beelden. Nu ook niet actief in beeld.
pi_218522009
Dbm heeft het over haat versprijden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Snaky op 17-08-2025 10:41:54 ]
pi_218522055
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:40 schreef Snaky het volgende:
Dbm heeft het over haar versprijden.
Waag het maar niet om er wat van te zeggen tegen haar. Ze vloekt je van threads af.
Want dyslectie, ze zegt ook dat ze in braband is 🫣
pi_218522100
Maikekd beweert dat haar jongste nu al een voorkeur heeft voor Nike...Hij is toch net 1?
pi_218522157
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:48 schreef Lalaland79 het volgende:
Maikekd beweert dat haar jongste nu al een voorkeur heeft voor Nike...Hij is toch net 1?
Diezelfde Maike filmt zich in de spiegel van de toiletruimte van de IKEA. Kan ook in het koekoek-rijtje.
pi_218522237
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 22:48 schreef Lalaland79 het volgende:
Zou hij ook een voorkeur hebben voor de aparte kleding en sjaaltjes die hij draagt?
pi_218522278
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 21:49 schreef IlseMarije het volgende:

Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen en hoe ze het vond om op een bakfiets te rijden.

Ik heb het gevoel dat zij het lastig vind om zonder 'doel' de deur uit te gaan. Ze ging wel een rondje lopen toen Mijan niet wilde gaan slapen, dus ging ze wandelen zodat hij ging slapen.
Als ze de deur uitgaan, gaan ze vrijwel altijd ergens wat eten of drinken.
Misschien als ze bijv. een boodschap moet doen, dat ze dat dan als 'doel' heeft en dus de bakfiets wel gebruikt?

Wat ik wel vreemd vind, ze verteld dat ze niet reageert in het verkeer. Als er een vrachtwagen voor haar invoegde reageerde ze niet. Hoe ziet ze dat coor zich op de fiets? Dan moet je ook reageren op auto's/brommers/fietsers/etc die 'ineens' voorbij komen. En je kind zit eerst.
pi_218522318
Ik zie nu een nieuw filmpje op TikTok van Debbie.
Sorry maar die doet echt vreemd.
Ze leest een boek in het donker, blijkbaar is het emotioneel want ze huilt.
Wanneer dacht ze dan; ik ga dit filmen, wacht ff zet ik mijn camera klaar. ( en een bakje uien)
pi_218522320
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het is afgelopen en hoe ze het vond om op een bakfiets te rijden.

Ik heb het gevoel dat zij het lastig vind om zonder 'doel' de deur uit te gaan. Ze ging wel een rondje lopen toen Mijan niet wilde gaan slapen, dus ging ze wandelen zodat hij ging slapen.
Misschien als ze bijv. een boodschap moet doen, dat ze dat dan als 'doel' heeft en dus de bakfiets wel gebruikt?

Wat ik wel vreemd vind, ze verteld dat ze niet reageert in het verkeer. Als er een vrachtwagen voor haar invoegde reageerde ze niet. Hoe ziet ze dat coor zich op de fiets? Dan moet je ook reageren op auto's/brommers/fietsers/etc die 'ineens' voorbij komen. En je kind zit eerst.
Daar komt ze dan straks achter en dan fietst ze wsl niet meer.
pi_218522352
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:08 schreef Henrike het volgende:
Wanneer dacht ze dan; ik ga dit filmen, wacht ff zet ik mijn camera klaar. ( en een bakje uien)
En dan tekst: jij hebt me dit aangedaan Sarah.
Leest ze dat boek op aanraden van die vriendin ofzo? En inderdaad, hoezo film je dit
pi_218522361
Kijk net bij Judith,
Vind dat ze echt heel goed haar best heeft gedaan met haar outfit, ziet er echt leuk uit.
Hopelijk geeft ze een leuk feest grhad
pi_218522368
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:12 schreef Earring het volgende:

[..]
En dan tekst: jij hebt me dit aangedaan Sarah.
Leest ze dat boek op aanraden van die vriendin ofzo? En inderdaad, hoezo film je dit
Sarah is de schrijfster van het boek , daar is ze boos op😅nou dat zal Sarah boeien

[ Bericht 6% gewijzigd door Henrike op 16-08-2025 23:17:42 (Verkeerd) ]
pi_218522376
quote:
Als je denkt dat het niet gekker / raarder kan. Ze weet het toch iedere keer weer te verzinnen, best knap dat ze zichzelf iedere keer weer overtreft 😂
pi_218522407
Ja ik de
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:16 schreef Maremare het volgende:

[..]
Als je denkt dat het niet gekker / raarder kan. Ze weet het toch iedere keer weer te verzinnen, best knap dat ze zichzelf iedere keer weer overtreft 😂
Ik denk dat ook altijd; hoe bedenk je het om een boek te pakken, camera neer te zetten en dan huilen op commando, rare gezichten trekken, boos kijken.
En dan op social media plaatsen.
pi_218522410
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:14 schreef Henrike het volgende:

[..]
Sarah is de schrijfster van het boek , daar is ze boos op😅nou dat zal Sarah boeien
Oh haha ik dacht die vriendin van haar. Waar ze die babyshower toen voor regelde 🥴
pi_218522415
Sjesuz wat nep dat gejank 🤣😂 ik kan ook flink in een boek zitten en het dan niet droog houden hoor... maar als je jezelf bewust filmt zit je echt niet in je boek en geloof ik niets van die tranen

Ik vermoed dat Debbie door heeft dat tiktok niet de plek is voor haar fictieve ziekte.. en daarom gaat proberen een booktok account te worden ... maar ze is daar echt niet interessant voor.. ze leest 1 soort boek en geeft zelf al aan dat ze meer dan een jaar over een boek doet..
(Ik ben trots! Gewoon al 5 boeken deze vakantie weg gewerkt 👌 )
pi_218522422
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:19 schreef Henrike het volgende:
Ja ik de
[..]
Ik denk dat ook altijd; hoe bedenk je het om een boek te pakken, camera neer te zetten en dan huilen op commando, rare gezichten trekken, boos kijken.
En dan die blik op het einde, hilarisch
En dan op social media plaatsen.
pi_218522468
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sjesuz wat nep dat gejank 🤣😂 ik kan ook flink in een boek zitten en het dan niet droog houden hoor... maar als je jezelf bewust filmt zit je echt niet in je boek en geloof ik niets van die tranen

Ik vermoed dat Debbie door heeft dat tiktok niet de plek is voor haar fictieve ziekte.. en daarom gaat proberen een booktok account te worden ... maar ze is daar echt niet interessant voor.. ze leest 1 soort boek en geeft zelf al aan dat ze meer dan een jaar over een boek doet..
Ja ze moet wat want ze heeft al heel wat mislukkingen achter de rug: stempels, kaarsen een e book
pi_218522483
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Zal een populair account worden met 1 boek per jaar 🙈.
pi_218522598
Gaat DBM nou echt naar HAP willen voor slaappillen? Is een HAP niet voor spoed.
Dit is echt insane. Sorry. Dit is echt drukken op de zorg. Wattehell. Zou hier de Vragen dokter op willen zien reageren.

En Sanne. Ik vind veel van haar, maar ik vind hier insueneren dat ze beter geen kind had kunnen krijgen heel intens. Ze zal het vast prima doen met M. Een kind heeft niet veel nodig, liefde is wel belangrijk.
pi_218522704
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:26 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Zal een populair account worden met 1 boek per jaar 🙈.
Persoonlijk vind ik die reeks waar zij zo lyrisch over is echt niets aan.. ergerde me stuk aan het infantiele gedrag van de hoofdpersoon, de voorspelbare plotten.. de laatste paar hoofdstukken die voor mijn gevoel afgeraffeld en gehaast zijn.. moest mezelf echt dwingen het volgende deel te pakken.. en de spicey stukjes zijn 9 van de 10 keer gewoon lowbudget porn.. beetje grof gehaast afrag werk wat voor mij iig totaal niets opwindends heeft (50 shades had meer romantiek)
Dus tja... zelfs op boekenvlak is debs het weer net niet
pi_218522786
quote:
Ik zie het net ook, die is echt niet goed hoor
pi_218522796
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:20 schreef Earring het volgende:

[..]
Oh haha ik dacht die vriendin van haar. Waar ze die babyshower toen voor regelde 🥴
En waar ze op zat te wachten voor haar huis 🫣 jaaaaaaa tante saaaaaraaaaaaah
pi_218523495
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:33 schreef SophiaLoren het volgende:Een kind heeft niet veel nodig,
Dat ben ik niet met je eens
pi_218523522
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik die reeks waar zij zo lyrisch over is echt niets aan.. ergerde me stuk aan het infantiele gedrag van de hoofdpersoon, de voorspelbare plotten.. de laatste paar hoofdstukken die voor mijn gevoel afgeraffeld en gehaast zijn.. moest mezelf echt dwingen het volgende deel te pakken.. en de spicey stukjes zijn 9 van de 10 keer gewoon lowbudget porn.. beetje grof gehaast afrag werk wat voor mij iig totaal niets opwindends heeft (50 shades had meer romantiek)
Dit genre spreekt mij sowieso niet aan, dus daar kan ik niks over zeggen.
Denk dat er best mensen zijn die het wel aanspreekt. Maar ik kan haar gewoon niet serieus nemen, ze vindt lezen inspannend maar gaat dan wel met dr LC in zo'n geprojecteerde kamer zitten. Nadat ze er na een dagje zwemmen volledig vanaf lag?
pi_218523544
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:40 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Feest der herkenning dus voor Debbie.
pi_218523591
Ik volg die Lotkeckeis via hier sinds die vakantie vorig jaar waar ze het het halve vakantie huisje ging verbouwen. Maar ze zouden toch in die soort jeep gaan met die tent erop? Nu zit ze alweer 3 weken in dat vakantiehuisje en hoor je niets meer daarover. Ook vreemd dat die man nu ineens niet meer kan ivm werk en nu na 3 weken even een weekend is terwijl ze gewoon in NL zijn..
pi_218523597
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 07:46 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Feest der herkenning dus voor Debbie.
😂
pi_218523613
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

En ze wilde toch per se een bakfiets omdat er niet echt een fietspad is? De weg waar ze moet fietsen vindt ze eng met een gewone fiets. Met een bakfiets heeft ze toch ook langsrijdend verkeer? Misschien denkt ze dat ze met een bakfiets niet kan vallen. Dan moet ze AM en Wendy even vragen, zij zijn beiden een keer gevallen.
pi_218523616
quote:
Omdat ze geen fluflu is maar een huismoeder zonder ambities in het bezit van een telefoon die een insta-profiel heeft.
Meer is het niet.
Go hard or go home
pi_218523621
DBM kan om 7:37 uur niet gaan plassen want iedereen slaapt?? Dan doe je toch gewoon zachtjes? En als iedereen wakker wordt is dat toch ook gewoon een prima tijdstip 🤷🏼‍♀️

Puurleonie gaat nu ook linkjes delen van haar horloge omdat er zoveel naar gevraagd wordt. Zou ze het zelfde hebben 😂

Ik vind die vakantie van AM er leuk uitzien. Lijkt me heerlijk voor de kinderen om iedere dag lekker te zwemmen en en naar de kinderdisco te kunnen en niet perse allerlei uitjes te moeten doen omdat dat nu eenmaal 'hoort' als je op vakantie bent. Gewoon een fijne tijd samen hebben en rustig aan genieten zonder bang te zijn iets te missen.
pi_218523625
Mama lotje die lekker uber verliefd perfecte relatie beelden laat zien , wat ene onzin zeg. Over 5 jaar is ze weer van hen af
pi_218523677
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 08:20 schreef Frietmetkip het volgende:
DBM kan om 7:37 uur niet gaan plassen want iedereen slaapt?? Dan doe je toch gewoon zachtjes? En als iedereen wakker wordt is dat toch ook gewoon een prima tijdstip 🤷🏼‍♀️

Puurleonie gaat nu ook linkjes delen van haar horloge omdat er zoveel naar gevraagd wordt. Zou ze het zelfde hebben 😂

Ik vind die vakantie van AM er leuk uitzien. Lijkt me heerlijk voor de kinderen om iedere dag lekker te zwemmen en en naar de kinderdisco te kunnen en niet perse allerlei uitjes te moeten doen omdat dat nu eenmaal 'hoort' als je op vakantie bent. Gewoon een fijne tijd samen hebben en rustig aan genieten zonder bang te zijn iets te missen.
Hoe doet DBM dat thuis dan? Ga gewoon plassen.
pi_218523689
quote:
Hahhahahaha, ik wee nie hoor maar is dit normaal? Huilen bij een boek. Zal wel van die vage reeks zijn waar ze het altijd over heeft. Daarnaast bestelt ze alle boeken hardcover en leest ze nu op een e-reader. Het is maar waar je met je geld heen wil 🤣
pi_218523729
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 08:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hoe doet DBM dat thuis dan? Ga gewoon plassen.
En zoek anders een campinghok op, maak je ook nog wat stappen. Maar zij is ook echt niet meer te zijn, wat denken mensen (fluflu) moeilijk ik zou echt kapotverveeld zijn als dat mijn leven was. En even over de hap jullie vonden de doos met medicatie wel normaal voor 1 wk vakantie, ze gleed bijna weg toen ze bijna vertelden dat ze dit nodig hadden als gezin. Ik zou echt diep ongelukkig zijn als dat onze realiteit was
pi_218523849
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 08:01 schreef Lampje88 het volgende:
Ik volg die Lotkeckeis via hier sinds die vakantie vorig jaar waar ze het het halve vakantie huisje ging verbouwen. Maar ze zouden toch in die soort jeep gaan met die tent erop? Nu zit ze alweer 3 weken in dat vakantiehuisje en hoor je niets meer daarover. Ook vreemd dat die man nu ineens niet meer kan ivm werk en nu na 3 weken even een weekend is terwijl ze gewoon in NL zijn..
Haar man kon geen vrij meer krijgen ivm werk. Nu hebben ze het verplaatst richting het najaar.
pi_218523880
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 08:22 schreef Lovelii2026 het volgende:
Mama lotje die lekker uber verliefd perfecte relatie beelden laat zien , wat ene onzin zeg. Over 5 jaar is ze weer van hen af
Echt zo puberaal!
Ik vind hem echt een pannenkoek. Zó leuk en popiejopie doen.
pi_218523896
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 08:38 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Hahhahahaha, ik wee nie hoor maar is dit normaal? Huilen bij een boek. Zal wel van die vage reeks zijn waar ze het altijd over heeft. Daarnaast bestelt ze alle boeken hardcover en leest ze nu op een e-reader. Het is maar waar je met je geld heen wil 🤣
:Y
Ik huil regelmatig bij boeken.
pi_218523938
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 08:01 schreef Lampje88 het volgende:
Nou dat snap ik dus ook niet. Ze gingen naar Noorwegen. Was al benieuwd naar miss hysterisch daar, want wij zijn ook al vaker in Noorwegen geweest en deze zomer ook.
Maar daar heeft gewoon niks meer over gezegd.
pi_218524001
Ik ben weer mosterd waarschijnlijk maar jullie gaan zo rap door de topics heen.

Hét ging even over het alchohol gebruik van MB. Ik zie hier een probleem in. Zonder alcohol lijkt het alsof zij het niet gezellig vindt. Ik besef me dat we slechts een klein deel van haar dag zien. Maar in dat kleine deel is áltijd alcohol verwerkt.

Voor velen normaal wellicht maar ik vind het heel raar.

En met haar verjaardag kreeg ze een kimono van jvp. Leuk ding hoor. Maar er zijn momenten geweest dat ze Chanel tassen en diamanten kreeg.
pi_218524033
Ik las nog eens wat berichten van DBM op threads terug. Ze is afgelopen jaar 4,5kg afgevallen en is van maat 50 naar 44 gegaan? Bijzonder.

En vanochtend niet naar de wc gaan, omdat ze anders iedereen wakker maakt? Wat doet ze dan dat zoveel lawaai maakt dat ze iedereen wakker maakt? _O- _O- _O-
pi_218524041
quote:
DBM kan om 7:37 uur niet gaan plassen want iedereen slaapt?? Dan doe je toch gewoon zachtjes? En als iedereen wakker wordt is dat toch ook gewoon een prima tijdstip
Echt he 🤣😂 hoezo ga je niet plassen??? Wat voor olifant is ze als ze dat niet zachtjes kan doen? Je gaat toch ook niet gelijk met je kinderen naar bed? Dus dan kan je toch ook stil rondbewegen??
pi_218524048
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 augustus 2025 23:50 schreef Arrie1995 het volgende:

[..]
Waar zie je dit?
Dat vertelde ze in een storie. Ze had slecht geslapen en was haar slaapmedicatie vergeten. Dus zou ze misschien naar de de hap gaan
pi_218524066
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:20 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik las nog eens wat berichten van DBM op threads terug. Ze is afgelopen jaar 4,5kg afgevallen en is van maat 50 naar 44 gegaan? Bijzonder.

En vanochtend niet naar de wc gaan, omdat ze anders iedereen wakker maakt? Wat doet ze dan dat zoveel lawaai maakt dat ze iedereen wakker maakt? _O- _O- _O-
Ze zegt zelf dat ze wel veel centimeters verloren heeft. Zei ze nou laatst 40cm?

Denk dat het voor haar met de lipoedeem wel lastiger is om gewicht te verliezen, want haar benen zullen(deels) blijven zoals ze zijn. Maar ik geloof weinig van haar afvaltraject als je ziet wat zij eet en hoe weinig ze beweegt. In haar hoofd gaat ze 4 tot 5x per week naar de sportschool, maar dat gebeurt m.i. echt niet
pi_218524068
quote:

Vergeet niet dat ze 40 cm kwijt is he? 🤣
pi_218524074
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:22 schreef Earring het volgende:

[..]
Dat vertelde ze in een storie. Ze had slecht geslapen en was haar slaapmedicatie vergeten. Dus zou ze misschien naar de de hap gaan
Maar met oordopjes kan ze ook goed slapen.

Ik snap echt niet dat zo'n jonge meid al aan de slaapmedicatie zit. Ik snap zo'n huisarts ook niet dat hij/zij voor zo nu en dan een nacht slecht slapen medicatie voorschrijft.
pi_218524081
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef Earring het volgende:

[..]
Vergeet niet dat ze 40 cm kwijt is he? 🤣
Ja, maar dat is niet allemaal op 1 plek. Je meet je bovenarm, borstomvang, taille, buik, heup en bovenbeen.

Ik denk eerder dat die maat 50 klein viel en dat deze 44 ruimt valt en vol stretch zit.
pi_218524100
DBM kan heel goed uitdagen, nu weer op threads dat iedereen zn eigen menng nag hebben (of zoiets) dus als zij vindt dat de Efteling te duur is dan is dat gewoon zo. (En nu hoopt ze weer op veel reacties natuurlijk) De volgende thread gaat over dat ze korting kreeg via de postcodeloterij voor het safaripark. En zag via mollygram dat ze ook nog een post gemaakt had over die korte broek. Dit is echt uitdagen en hopen op veel reacties en vieuws. 👎
pi_218524114
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:03 schreef LeSage het volgende:

[..]
:Y
Ik huil regelmatig bij boeken.
Oke, zegt meer over mij hoor! Ik huil nooit, zou best vaker kunnen om te ontladen 🙃
pi_218524129
quote:

Ja dat zijn geen 6 kledingmaten. Ik vermoed een dikke knalscheet, vind ik helemaal bij haar passen om een of andere reden
pi_218524135
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:26 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ja, maar dat is niet allemaal op 1 plek. Je meet je bovenarm, borstomvang, taille, buik, heup en bovenbeen.

Ik denk eerder dat die maat 50 klein viel en dat deze 44 ruimt valt en vol stretch zit.
Ze zei ook dat ze loshangend vel heeft door het afvallen. Nou van -4 kilo krijg je nog geen loshangend vel hoor 😂
pi_218524137
quote:

[..]
O zeker huil ik bij boeken 😂🤣 ik zit er dan helemaal in... beetje zelfde als dat ik me echt rot kan voelen of super blij na lezen 🤣😂 zeer regelmatig dat ik verder wil lezen omdat het zo spannend of mooi is dat ik echt "op hete kolen zit" om verder te kunnen 😂🤣
Debbie leest al heel lang de tendemread van die boekenreeks.. ze leest helemaal geen papieren boeken die koopt ze volgens mij alleen maar om in haar mini boekenkast te zetten.. ze is heel blij dat ze binnen komen maar hoor haar verder nooit over hoe het boek echt was 🤷
Ze maakt ook reclame voor een luisterboeken app maar hoe vaak zou ze dat doen? Je hoort haar nooit over "ik heb deze nu afgeluisterd en hij was mooi" ofzo..
pi_218524138
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze zegt zelf dat ze wel veel centimeters verloren heeft. Zei ze nou laatst 40cm?

Denk dat het voor haar met de lipoedeem wel lastiger is om gewicht te verliezen, want haar benen zullen(deels) blijven zoals ze zijn. Maar ik geloof weinig van haar afvaltraject als je ziet wat zij eet en hoe weinig ze beweegt. In haar hoofd gaat ze 4 tot 5x per week naar de sportschool, maar dat gebeurt m.i. echt niet
Waarschijnlijk heeft ze overal gemeten? Bovenarmen, onderarmen, buik, heupen, bovenbenen, onderbenen, nek? En zo in totaal op 40 cm gekomen?
Want als je buikomvang 40 cm minder is geworden, dan moet je ook meer dan 4 kilo afgevallen zijn? Want het is geen lucht wat je weg laat lopen?

Of begrijp ik iets niet?
pi_218524149
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:29 schreef IlseMarije het volgende:
DBM kan heel goed uitdagen, nu weer op threads dat iedereen zn eigen menng nag hebben (of zoiets) dus als zij vindt dat de Efteling te duur is dan is dat gewoon zo. (En nu hoopt ze weer op veel reacties natuurlijk) De volgende thread gaat over dat ze korting kreeg via de postcodeloterij voor het safaripark. En zag via mollygram dat ze ook nog een post gemaakt had over die korte broek. Dit is echt uitdagen en hopen op veel reacties en vieuws. 👎
Precies, die andere twee over Efteling waren onwijs goed bekeken las ik, dus hup nog maar eentje
pi_218524154
Dbm is ook slim om vandaag naar de beekse bergen te gaan. Zuid gaat morgen weer naar school, dus waarschijnlijk is het doordeweek veel rustiger.
En het is vandaag nog decibel outdoor bij speelland. Dus sowieso druk in die omgeving.
pi_218524158
Wat fijn dat Judith zo'n mooie dag heeft gehad en dat ze er fysiek zo goed bij voelt!
pi_218524160
quote:

[..]
Ho, en het luisterboek ook nog😉
pi_218524166
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:33 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ze zei ook dat ze loshangend vel heeft door het afvallen. Nou van -4 kilo krijg je nog geen loshangend vel hoor 😂
Ik moest daar ook om lachen " loshangend vel" van 4kg eraf 🤣😂
pi_218524245
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:36 schreef Post-its het volgende:
Dbm is ook slim om vandaag naar de beekse bergen te gaan. Zuid gaat morgen weer naar school, dus waarschijnlijk is het doordeweek veel rustiger.
En het is vandaag nog decibel outdoor bij speelland. Dus sowieso druk in die omgeving.
Ojee, dat wordt weer file en rechts inhalend verkeer
pi_218524280
Zij draagt echt geen 44. En loshangend vel van 4kg bestaat niet. Waarschijnlijk een hangbuik van de zwangerschappen en gewoon overgewicht. Niks mis mee, kan iedereen overkomen maar wees gewoon realistisch 😉. Mijn hangende buik is gewoon verdwenen met bewegen en 20kg afvallen, dus er is hoop haha
pi_218524294
Hvk is ook weer online.
Ze mag nog 2 weken genieten van een leven zonder op de klok te leven.
Tsja, helaas werkt dat zo met kinderen en leerplicht.
Ze vind dat blijkbaar echt een issue dat de kinderen naar school moeten. Straks moet Zayn ook en datzelfde haar wel nog meer tegenvallen.
Maar dat weet je toch , leerplicht/ Nederland/ 6 kids?
pi_218524295
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:36 schreef Post-its het volgende:
Kan ze daar weer over zeuren (op threads).
pi_218524300
Ik denk dat Michelle gewoon alcohol nodig heeft om te ontspannen. Anders kun je de slingers niet blijven ophangen 🤪
pi_218524308
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Waarschijnlijk heeft ze overal gemeten? Bovenarmen, onderarmen, buik, heupen, bovenbenen, onderbenen, nek? En zo in totaal op 40 cm gekomen?
Want als je buikomvang 40 cm minder is geworden, dan moet je ook meer dan 4 kilo afgevallen zijn? Want het is geen lucht wat je weg laat lopen?

Of begrijp ik iets niet?
Geen idee haha, ik geloof er ook niks van. 😂

Ik geloof alleen dat afvallen mogelijk lastiger is vanwege de lipoedeem.
pi_218524326
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:55 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik denk dat Michelle gewoon alcohol nodig heeft om te ontspannen. Anders kun je de slingers niet blijven ophangen 🤪
Als ik in die mate alcohol zou drinken zou ik tonnetje rond zijn, want ik krijg altijd enorme zin in bittergarnituur enzo als ik alcohol drink🙈.
Van die 'bijwerking' heeft zij dan weer geen last 😅.
pi_218524341
quote:

Haar vind ik ook irritant, maar ik weet niet waarom 🫣 kan er mijn vinger niet op leggen
pi_218524345
HvK ik snap haar wel hoor. Ik vind de vakantie ook fijn omdat we dan niet op de klok hoeven te kijken. Maar ik dacht dat ze drie weken niet online zou zijn? Zijn die drie weken al om?
pi_218524378
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:37 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Wat fijn dat Judith zo'n mooie dag heeft gehad en dat ze er fysiek zo goed bij voelt!
Ja dat is echt geweldig. En ze zag er ook prachtig uit
pi_218524380
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:32 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ja dat zijn geen 6 kledingmaten. Ik vermoed een dikke knalscheet, vind ik helemaal bij haar passen om een of andere reden
😆
pi_218524442
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:51 schreef Earring het volgende:

[..]
Ojee, dat wordt weer file en rechts inhalend verkeer
Ja idd,en lekker trillende bassen.
pi_218524446
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 08:22 schreef Lovelii2026 het volgende:
Die kermiscontent, wat een onzin. Ik denk dat ze klachten heeft gehad dat ze alleen nog maar reclame/samenwerkingen post en nu wat "normale" dingen wil laten zien, maar het lijkt nog steeds nep allemaal. Echt cringe
pi_218524455
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:58 schreef Miepje77 het volgende:
HvK ik snap haar wel hoor. Ik vind de vakantie ook fijn omdat we dan niet op de klok hoeven te kijken. Maar ik dacht dat ze drie weken niet online zou zijn? Zijn die drie weken al om?
Ik kijk ook niet echt uit naar weer leven op de klok en de schoolrun in de ochtend. Maar het is wat het is en moet zeggen dat we hier thuis ook best lekker gaan op weer wat structuur. Hier is het nog een week voor de scholen weer beginnen. Zoon gaat morgen naar de BSO, partner aan het werk en ik ben nog een dag vrij in mijn uppie. Vanaf dinsdag ga ik weer strak in het ritme 😂
pi_218524473
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:55 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Hebben die mensen geen katers van heb ik jouw daar. Ik vind een kater en 3 kids al onhandig
pi_218524536
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:06 schreef meesterinbreekster het volgende:

[..]
Die kermiscontent, wat een onzin. Ik denk dat ze klachten heeft gehad dat ze alleen nog maar reclame/samenwerkingen post en nu wat "normale" dingen wil laten zien, maar het lijkt nog steeds nep allemaal. Echt cringe
Ik vind die nieuwe lover een engerd, zo'n typische blik in zijn ogen. Brrrr
pi_218524550
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:17 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik vind ze wel goed bij elkaar passen. Lotte is zweverig, en die man volgens mij ook. En beide wel 'speelse' types.
pi_218524576
quote:

[..]
Ja dat vind ik ook. Een niet te vertrouwen type vind ik het. Hoop dat ik het mis heb maar wat een griezel
pi_218524589
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:18 schreef Hannah12345 het volgende:

[..]
Ik vind ze wel goed bij elkaar passen. Lotte is zweverig, en die man volgens mij ook. En beide wel 'speelse' types.
Nu nog verliefd en kindloze avonden door co ouderschap. Maar als er druk op de relatie komt stelt het allemaal niks voor
pi_218524591
Zou Z van HVK nu naar het speciaal onderwijs gaan?
Hij is nu 4 (volgens haar bio), dan is een kind nog niet leerplichtig, toch?

Kan me voorstellen dat het veel gedoe is om 5 kinderen (dié kinderen) in de kleren en gevoed te krijgen zodat er 3 op tijd op school komen. Maar dat was ook al een verplichting toen ze zwanger werd van de eerste.
pi_218524619
Ik dacht dat ik de enige was met zo’n raar gevoel bij de vriend van Lotte. Geloof niet dat het lang stand gaat houden.

HEMA heeft een promotie zondag? Werkt alleen maar averechts.

HVK snap ik wel. Maar om het zo te benoemen lijkt mij voor de kinderen ook niet motiverend.
pi_218524631
Stel dat IG zo opeens wegvalt. Wat willen al die “hardwerkende” vrouwen gaan doen?

Allemaal de reclame wereld in?
pi_218524644
quote:

[..]
Hij lijkt op Emile Ratelband.
pi_218524662
Je kunt toch niet van een paar plaatjes zien of een relatie stand houdt? Ze zullen gelukkig zijn, tot de post komt dat het anders is.
pi_218524708
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:27 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Ik dacht dat ik de enige was met zo’n raar gevoel bij de vriend van Lotte. Geloof niet dat het lang stand gaat houden.

HEMA heeft een promotie zondag? Werkt alleen maar averechts.

HVK snap ik wel. Maar om het zo te benoemen lijkt mij voor de kinderen ook niet motiverend.
Neuh, het is hier wel vaker besproken.
Op mij komt het over alsof hij vooral de insta exposure interessant vindt.
Lotte noemde hem laatst trouwens de liefde van haar leven. Denk wel dat die echt verliefd is.
pi_218524729
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 09:56 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Geen idee haha, ik geloof er ook niks van. 😂

Ik geloof alleen dat afvallen mogelijk lastiger is vanwege de lipoedeem.
Door krachttraining kan het juist erger worden
pi_218524770
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:40 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Door krachttraining kan het juist erger worden
Niet als je het gematigd doet, maar heb niet het idee dat dat bij haar zo is.
Ik zou ook gaan sporten onder begeleiding van iemand die er verstand van heeft, dat lijkt zij ook niet te doen (maar daar deelt ze weinig over dua dat is een aanname)
pi_218524786
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 10:43 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet als je het gematigd doet, maar heb niet het idee dat dat bij haar zo is.
Ik zou ook gaan sporten onder begeleiding van iemand die er verstand van heeft, dat lijkt zij ook niet te doen (maar daar deelt ze weinig over dua dat is een aanname)
Ze heeft een coach/trainster heeft ze een paar keer gezegd, om haar voor te bereiden op de wedstrijd in september. Maar of die ook verstand heeft van lipoedeem?
pi_218524827
quote:
0s.gif Op zondag 17 augustus 2025 07:17 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Dat ben ik niet met je eens
Ik ook niet. Helaas zijn heel veel kinderen de dupe van ouders die het, om wat voor reden dan ook, niet goed doen.

Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat Sanneke en Dion het niet goed doen.

Maar een kind heeft een goede basis nodig. Die moet grotendeels door de ouders gegeven worden, met behulp van de omgeving waaronder opvang en school. Teveel stimulatie en dwang zoals bij Minibelle is niet goed, maar te weinig ook niet.
Sanneke haar negatieve kijk op de wereld en haar angsten werken indirect op Mijan door.
Het zou fijn zijn als het haar lukt wat positiever in het leven te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')