Morgen weer nagenietenquote:Op zondag 17 augustus 2025 17:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Zo flatbread pittige kip was wel heel erg pittig
Effe blussen met een biertje
Leuke review, goed geschrevenquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef Coco het volgende:
Dexter: New Blood (TV Mini Series 2021–2022) - Reference view - IMDb
check review
Score: 7.5
Dexter: Original sin
check review!
Score: 8.2
Danny fix de review tags!
@:Caland @:maxi-mus @:Scrummie @:onlogisch @:Sked @:KingRoland @:DombohetOlifantje1 @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer @:yvonne @:tong80 @:alpeko
New blood daar kwam ik niet in.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond new blood ook wel tof. En het nieuwe seizoen ook. Original sin niet gezien.
Wat fantastisch!quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:12 schreef GGMM het volgende:
New blood heb ik wel gezien, ik heb daar destijds de volgende review over geschreven:
7/10
quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef GGMM het volgende:
Oh nee dat was over Original Sin
Mijn review voor New Blood ging als volgt:
5/10
Ik kijk resident evil, weinig nadenken prima vermaak. Nadenken doe ik wel op werk.quote:Op zondag 17 augustus 2025 22:13 schreef GGMM het volgende:
Oh nee dat was over Original Sin
Mijn review voor New Blood ging als volgt:
5/10
Hier wordt niet geroddeldquote:Op zondag 17 augustus 2025 21:51 schreef Coco het volgende:
Dexter: New Blood (TV Mini Series 2021–2022) - Reference view - IMDb
check review
Score: 7.5
Dexter: Original sin
check review!
Score: 8.2
Danny fix de review tags!
@:Caland @:maxi-mus @:Scrummie @:onlogisch @:Sked @:KingRoland @:DombohetOlifantje1 @:Oriente @:GGMM @:Wereldgozer @:yvonne @:tong80 @:alpeko
Man man man. Wat een slap excuus voor woordle speler ben jij zeg.quote:Op zondag 17 augustus 2025 09:24 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1520 X/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩🟩🟩🟩
Ik ben woedend.
Woordle6 1316 5/6
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟩🟨🟨🟨🟩⬛
🟩🟨⬛🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko @:vrijgevochten @:wereldgozer @:anneloos @:aberkullie @:vino_tinto
Goedemorgen.
Hij zit met zijn hoofd alleen nog maar bij de vrouwtjes, eerst Aberkullie en nu Vinoquote:Op maandag 18 augustus 2025 07:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man. Wat een slap excuus voor woordle speler ben jij zeg.
Dat snap ik wel. Dat zijn echt mokerlekkere wijven.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:45 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hij zit met zijn hoofd alleen nog maar bij de vrouwtjes, eerst Aberkullie en nu Vino
Was Aber maar half zo gewillig als Vino en hij hoefde niet te kiezen maar we hebben het niet voor het zeggen.quote:Op maandag 18 augustus 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Dat zijn echt mokerlekkere wijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |