Veel en veel te vroeg.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:00 schreef GGMM het volgende:
Eet smakelijk
We gaan lunchen namelijk
De middag begint pas rond 14:00. En pas na 20:00 beginnen de barretjes vol te stromen. De apotheken/farmacia's zijn bijvoorbeeld tot liefst 21:00 open.quote:
Wat een freaksquote:Op donderdag 21 augustus 2025 12:12 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De middag begint pas rond 14:00. En pas na 20:00 beginnen de barretjes vol te stromen. De apotheken/farmacia's zijn bijvoorbeeld tot liefst 21:00 open.
doodmaken?quote:Op donderdag 21 augustus 2025 15:18 schreef GGMM het volgende:
Mensen die hardop ademen
Daar moeten we iets mee
Vanavond doe ik het anders.quote:Op woensdag 20 augustus 2025 20:50 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Begin het vermoeden te krijgen dat jij fan bent van flatbread met kip en groente.
quote:
Ja komt door die dikke buiken ,geen adem enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:19 schreef GGMM het volgende:
Valt me wel op dat het vaak dikke mensen zijn die overmatig geluid maken met ademen
Zullen ook wel veel geluid maken met etenquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:19 schreef GGMM het volgende:
Valt me wel op dat het vaak dikke mensen zijn die overmatig geluid maken met ademen
Dat zijn toevallig ook altijd de mensen die de roltrap pakken in plaats van de nabijgelegen trap.quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:19 schreef GGMM het volgende:
Daar heb ik ook zo'n hekel aanquote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:22 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zullen ook wel veel geluid maken met eten
quote:Op donderdag 21 augustus 2025 16:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zijn toevallig ook altijd de mensen die de roltrap pakken in plaats van de nabijgelegen trap.
Heel opvallend.
Ik probeer ze af te leiden van jou na je eerdere opmerkingen omtrent risicoquote:Op donderdag 21 augustus 2025 17:00 schreef Caland het volgende:
Onze huis- tuin en keukendetective @:3rr0r gaat volledig los in het Abcoudemeisje-topic
@:onlogisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |